Téma: Slick vs klasika
6.9.2011 v 13:30
Zdravím všechny,
řešili jsme včera s kámošem dilema, ale chce to názor někoho zkušenějšího než jsme my dva.

Jedná se o toto.
Nejlevněsí slick v rozměru 190/55-17 vychází cca 4tis oproti například klasické měké gumě která stojí 3tis-3500tis jestli je v tom takový rozdíl, který pocítí i hobby jezdec zajíždějící časy Brna kolem 2:30 a na druhou stranu jak je to s životností nového slicku oproti nové gumě.

Další věc, starší slick vychází cca 700Kč jak jsme vyzkoušeli cca 2x25min (max 3x) a pak už je mrtev. Není lepší koupit novou supercorsu nebo bt-003 apod oproti jetým slickům? Jelikož za cca 5 zadních slicků je jedna nová klasika. přežije ta nová zadní guma 5 slicků?

Naposledy editováno 06.09.2011 14:15:25

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slick vs klasika

Skvělá odpověď, děkuji! 6.9.2011 v 17:55 | Nahoru | #1

motokuba-keči píše: Něco podobného se snažím říct, žo pokud mi někdo řekne že slick je využitelný až od časů 2:15 a že nemá cenu kupovat a že stačí do času 2:20 i dobrá klasika pak není co řešit. ale stále chybí odpověď na otázku vydržnost nové klasiky a nového slicku.

A propó nebude mě (pokud nejsem vysloveně super jezdec) nezáhřátý slick spíš brzdit?

Další věc, vyvažuje se slick? dle mého blbost jelikož je tam tak masivní ubytek materiálu že po 2 kolech by se to muselo převažovat znova.

Može se slick otáčet? (směr)



Někdo ty sliky otáčí,ale nedělal bych to, protože kord je konstrovanej na směr otáčení a běhoun se v tom směru vůdči kordu natahuje. Když to otočíš, může se stát že se běhoun utrhne od kordu /u závodních aut se to stávalo, když to někdo otočil/ nebo minimálně to může udělat nějakou nepředvídatelnost.
Ta výdrž slick-vzorek je jak píše Kolda podle druhu gumy. Diablo superbike je slick, kterej je skoro nesmrtelnej, ale v ceckách jsme na týhle gumě všichni v týmu popadali, když měl za sebou tak půlku života.Při každým přezutí vyvažuju-nic to nestojí a mam dobrej pocit,že sem udělal co sem moh .Nahřejvat je dobrý aby ses neokrádal o čas na dráze.
Na gumách se vzorkem se jedou i superstock závod jestli se nepletu, takže buď v klidu-drží

2 reakcí na tento příspěvek Slick vs klasika

Skvělá odpověď, děkuji! 8.9.2011 v 19:05 | Nahoru | #2
Bohužel nový pneu jsou nový jen prvních 5-10 kol

Pokud seženeš slušně jetý, čerstvý (2010-2011 bez zjevného poškození) pneu od spolehlivého prodejce, dá se s nima nadělat ještě hodně "parády".
Taková 10 kol jetá D211 GP má stále výborný potenciál a s 2:30 v Brně ten rozdíl od nové skutečně nejspíš nepoznáš..

Já už ani nepamatuju, kdy naposledy jsem koupil nový předek.. Nepoznám rozdíl od 10-20 kol jetého a nového..

Nová pneu nepřekoná v životnosti 5 slušně jetých slicků ani náhodou! Bude totiž po 20-30ti kolech taky jen jetá "jebka" na takové to šolíchání. Na rychlý závod se už ale od určité hranice rychlosti bez nové pneu (alespoň zadní) nedá ani pomyslet..

Čím rychleji člověk bude jezdit, tím budou "exponenciálně" růst náklady (a taky nároky) na pneumatiky.. Tahle "matematika" už poslala do závodnického důchodu hodně dobrých preťekárů
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist