globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: diagnostika Brno pro kawasaki
Caute,bohuzel uz mi par mesicu vyskakuje kontrolka Fi,pokazde kdyz tahle kontrolka sepne tak vypadne jeden valec.Diagnosticky drat v motorce bohuzel nemam,zkousela jsem jeden ale nafunguje,motorka je po padu takze je dost mozne ze uz ani fungovat nebude.Bude to neco v elektronice ale zaboha za to po konzultaci s prateli motorkari nemuzem prijit.Dela to vetsinou vyfukova privera ale v tomhle pripade tam zadna ani neni,takze se ptam,vite o nejake firme Brnenske nejlepe nebo v jihomoravskem kraji ktera se timhle zabyva? Jen zjistit zavadu....uz me to opravdu stve kdyz me to nekde na krizovatce v lepsim pripade zdechne predem diky

1 reakcí na tento příspěvek diagnostika Brno pro kawasaki

Skvělá odpověď, děkuji! 7.6.2011 v 14:08 | Nahoru | #1
Zkus Kawasaki ASKO-KC v Brně nebo se ještě koukni na Kawa klub forum.kawa.cz Počítej, že si v kawě asi 500Kč vezmou

1 reakcí na tento příspěvek diagnostika Brno pro kawasaki

Skvělá odpověď, děkuji! 7.6.2011 v 14:30 | Nahoru | #2
Zajed do Kawasaki ASCO-KC je to tam na pohodku. Berou sice myslím nějak kolem 500 na hodku, ale práce super. Ja byl spokojený

2 reakcí na tento příspěvek diagnostika Brno pro kawasaki

Skvělá odpověď, děkuji! 8.6.2011 v 10:51 | Nahoru | #3
uz sem to teda psal do PM, ale v pripade ze by nahodou nekdo v budoucnu pouzil funkci hledat (cemuz moc neverim) tak dam tu informaci i sem...

podle servisniho manualu ma ten diagnostickej rezim dva mody - precteni aktualni chyby - to se ten zlutej drat jen ukostri a druhej rezim pro cteni pameti zavad - to se ma ten kabel opakovane behem 2sekund ukostrit/odpojit... vic jak 5krat behem tech 2sec a pak nechat ukostrenej dokud neskonci vyblikavani...

rovnou prepisu z manualu postup na smazani pameti zavad - takze se to prepne do toho rezimu 2 (prerusovane pripojovani kostry) drzi se vodic na kostre a zmackne se spojka na vic jak 5vterin a pak se pusti, nasledne se behem 2 vterin opet vic jak 5krat prerusovane pripoji/odpoji kostra s tim ze ten cyklus konci dratem pripojenym na kostre a tam se podrzi alespon 2sec...

je to slusna magie a asi to bude chtit chvili zkouset nez se to podari spravne, pokud clovek vleze do toho modu jedna a nasledne chce do modu dva, tak mezitim vypnout zapalovani...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

Skvělá odpověď, děkuji! 8.6.2011 v 15:18 | Nahoru | #4

MichaelaZX636 píše: dneska nebo zitra rozdelam svicky abych zjistila ktera ta zapalovaci civka je spatna

No diky tobe jsem na to prisla,nikdo nevedel co s tim,dokonce i servisaci nevi jak najet na tu diagnostiku



chyba 51 je civka na prvnim valci, 52 druha, 53 treti.... ale tim ze to dela nepravidelne bych nejdriv prosel kontakty/vodice... aby to s novou civkou nedelalo to same...

jinak je smutny ze to servisak neumi nalistovat v manualu a prelozit z anglictiny

jo jeste prvni valec by mel byt levej .. pri pohledu ve smeru jizdy...

Naposledy editováno 08.06.2011 15:21:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja Lukas93cze 5 Dnes v 10:02 Lukas93cze
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja Rutti 8 24.5.2024 v 10:37 tomasWR
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA


TOPlist