kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 12.08.2017 17:52:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 12.08.2017 17:55:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-monster-696/ducati-monster-696-extra-1174027.html Tifone> v tom případku ser na ABS a ber tohodle
Jj, je minimálně přestrojená...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Mám asi trochu blbý dotaz, ale jak poznám jestli potřebuju vše (koš+lamely+plechy?) nebo např jen lamely? případně nějaké doporučení nebo naopak výrobce kterému se vyhnout?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 13.08.2017 11:01:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
andy_xx píše: chlapící, zima se bohužel nenávratně blíží, a já už přemýšlím co přes zimu na Crustym (suchá spojka s2r 1000) vykutím ... např. možná by se hodila nová spojka.
Mám asi trochu blbý dotaz, ale jak poznám jestli potřebuju vše (koš+lamely+plechy?) nebo např jen lamely? případně nějaké doporučení nebo naopak výrobce kterému se vyhnout?
Schoď přítlačák a mrkni na ně. Lamela má 2mm tělo a na každý straně je 0.5mm obložení. Plech je 2mm (lamela je dle manuálu na výměnu na 2,4mm. Plech asi na 1,7) obecně, jak spojka začne vystavovat v úzkým rozsahu páčky, lehce hneš prstem a je hned off/on... Tak je už na tom hůř, pokud je poskládaná originálně.
Já to už dělal a plechy většinou vydrží hafo, lamely kupuju u TSS, teď stoji asi 1750CZK.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tifone> Máme i původní díly píšou,takže bych to tak zle neviděl.Minimálně za okouknutí stojí ,protože pokud je pravda co píšou,tak bude fungovat 100% líp,než ten tvůj vysněnej originál
A myslíš že to ženská a navíc začátečnice pozná?
A navíc já k tomu nemám důvěru.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Potřebuji poradit co udělat s lambda sondou když vyhodim katalizátor na MTS1100.Koncovka zustane origo
Naposledy editováno 14.08.2017 03:35:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
V nastavení některých map jí můžeš "vyloučit" z podmíněnejch signálů ... ale pokud ten signál má bejt jedním z ukazatelů pro nastavení motormanagementu, hodí to podle mě nějakou chybu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Potom bych postupoval jednoduše - jestli má pravdu - není probléma. Pokud ne, tak navrtej svod a heftni tam mufnu pro závit lambdy a našroubuj jí tam...nestahuj gatě, ještě nic nevíš