Uzavřeno 09.04.2013 v 07:44 uživatelem vech.ales
Naposledy editováno 05.04.2013 06:14:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
standamz píše: Tak třeba rozvodové řemeny u nových VW motorů jsou vesměs bez předepsané výměny, předepsaná je pouze kontrola po 240 000 km a pak každých 30.
to jsi kde vymyslel můžeš mi napsat aspon jeden motor novodobý VW kde se nemění rozvodový řemen,
nebo přesně který novodobý motor koncernu VW nemá předepsanou výměnu rozvodového řemenu a kontroluje se až po 24O.OOO km dík ?
Naposledy editováno 07.04.2013 11:08:08
Edit: Zase jsi mě utvrdil, že jediná jistota je servisovat svépomoci.
Naposledy editováno 07.04.2013 11:32:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
prochi20 píše: Ještě prosím ten odkaz, kde se mluví o tom, jak jsou už dávno vymyšlené automobily, co jezdí pouze za dobré slovíčko, ale zlé ropné korporace mají tohle všechno uzamčené v šuplíku
dělám v motorovým výzkumu, měli jsme zákazníka, který přišel se zázračným zařízením na snižování spotřeby. Byla to černá krabice, zamčená na tři zámky (klíče od toho měli tři držitené patentu), kterou postavili vedle palivové hadice.
Zaplatili jedno měření bez a jedno s tím jejich zázrakem. Rozdíl byl snad 3% - měli radost, dokud nedostali vysvětleno, že pro jedno měření je to uvnitř statistické chyby
V krabici, to jsme zjistili později, byla křišťálová pyramida, která měla polarizovat benzín a snad do něj přivádět kosmickou energii či čo
Věda prostě kráčí kupředu
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
když opomenem tu krabici, tak výběrem benzinky která má ještě normální benzín, výběrem vhodného aditiva, učetříš čtvrtinu paliva, mám ted nové 1,2 TSI, tak se tím zabývám, ale mám ještě málo najeto a nechci to dál rozvádět,
před tím jsem měl sdi a přímé finanční náklady na ujetí sta km byly 12 korun, ujel jsem tak cca 24O.OOO km
Naposledy editováno 07.04.2013 14:21:57
1 reakcí na tento příspěvek motorový olej navždy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
Nechci tu dělat borce, co všechno ví, ale když čtu tvoje reakce, tak je mi jasné že o nových VW motorech nevíš vůbec nic.
Naposledy editováno 07.04.2013 16:02:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
felixxx píše: ŠroubekVroubek>
...před tím jsem měl sdi a přímé finanční náklady na ujetí sta km byly 12 korun, ujel jsem tak cca 24O.OOO km
Tak to nám prozraď, jak se dá zajet 100 km za 12 korun. Napadá mě jediná možnost - děláš na dráze, kradeš naftu a těch 12 korun je na dolívání oleje. Seš docela dobrej joker
Capt.Orr píše: Tak to nám prozraď, jak se dá zajet 100 km za 12 korun. Napadá mě jediná možnost - děláš na dráze, kradeš naftu a těch 12 korun je na dolívání oleje. Seš docela dobrej joker
Normalne koupil pouzity fritovaci olej z mekace Tech 12 kc byl hambac co mu pridali za polovicni cenu ze jich toho zbavi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
HornisGSX píše: felixxx> 1.2TSI je jen pokus o motor né motor!!!
A co rikas na H4Bt od RSA?
Taky jen pokus,protoze to je dokonce podlitr, nebo jeste neco horsiho?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
1 reakcí na tento příspěvek motorový olej navždy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
a ano, pojistka malá, výkon dobrý a na okresce to za 12 rozhodně nepojede která 200 koňová atmosféra jede dlouhodobě za osm litrů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
felixxx píše: ŠroubekVroubek>
když opomenem tu krabici, tak výběrem benzinky která má ještě normální benzín, výběrem vhodného aditiva, učetříš čtvrtinu paliva, mám ted nové 1,2 TSI, tak se tím zabývám, ale mám ještě málo najeto a nechci to dál rozvádět,
před tím jsem měl sdi a přímé finanční náklady na ujetí sta km byly 12 korun, ujel jsem tak cca 24O.OOO km
a tos jezdil na vyjetej olej z friťáku od McDonaldu, zadarmo, a každých 500 km si tam koupil jeden cheesburger, aby to nebylo blbý? Nebo prozraď, jak se to dělá, ať ušetříme všichni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
Nevím jestli to byl "oblíbenej názor", ale u mý motorky výrobce v manuálu předepisuje výměnu oleje po 6 tis a výměnu olejového filtru po 12 tis ,já nemám důvod nevěřit tomu, že konstruktéři ze země vycházejícího slunce vědí proč to tam napsali
Naposledy editováno 07.04.2013 19:22:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
Lion píše: HornisGSX> tak to turbo bude namáháno víceménně stejně jako u jiného obsahu ne??
a ano, pojistka malá, výkon dobrý a na okresce to za 12 rozhodně nepojede která 200 koňová atmosféra jede dlouhodobě za osm litrů?
Bmw
2.8 V6 Biturbo?? co to je za auto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
klemat píše: _monty>
Nevím jestli to byl "oblíbenej názor", ale u mý motorky výrobce v manuálu předepisuje výměnu oleje po 6 tis a výměnu olejového filtru po 12 tis ,já nemám důvod nevěřit tomu, že konstruktéři ze země vycházejícího slunce vědí proč to tam napsali
Ja proti tomu celkem nic nemam..ja teda menim pokazdy vsechno..byl tady ale i nazor, ze vymena filtru s kazdym druhym olejem tomu prospiva vic, nez vymena pokazdy..argumentovali tak, ze trva nejakou dobu, nez se filtr zahlti a funguje spravne..no a ted se doctu, ze olej se menit nema a filtr naopak co nejcastejc..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
O nesmyslu ohledně celoživotní olejové náplně nemůže normálně myslící člověk s alespoň elementárním technickým vzděláním vůbec seriózně uvažovat.Teda ona ta náplň bude celoživotní - jen ten život toho motoru bude x-násobně kratší
standamz píše: felixxx> Ok. zýtra mrknu do elsy a napíšu ti sem jeden kód motoru u kterého je předepsaná pouze kontrola. No a až ho sem napíšu, tak co jako? Budeš mě opět oponovat. Máš přístup k lepším informacím, než jsou informace od ofiko školícího centra pro VW group v ČR? Mě debata s tebou přijde jako boj s větrnými mlýny. Ty máš svojí pravdu a pokud se ti něco nezdá, tak je to lež? Každý rok procházím cca 6ti školeními od VW group. Kolika ty, že máš tak skvělé info? Já byl naposledy 14-15.3.2013 na školení EX415 Seat Leon/Toledo 13. Čím si prošel ty?
Nechci tu dělat borce, co všechno ví, ale když čtu tvoje reakce, tak je mi jasné že o nových VW motorech nevíš vůbec nic.
já si tě právě velice vážím jak si proškolený 6 x ročně proto se ptám vůbec s tebou nebojuji, mě jen zajímá co jsi napsal
standamz píše: Tak třeba rozvodové řemeny u nových VW motorů jsou vesměs bez předepsané výměny, předepsaná je pouze kontrola po 240 000 km a pak každých 30.
tak se mrkni do elzy zítra a napíš díky moc felix
Naposledy editováno 07.04.2013 20:05:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
klemat píše: _monty>
O nesmyslu ohledně celoživotní olejové náplně nemůže normálně myslící člověk s alespoň elementárním technickým vzděláním vůbec seriózně uvažovat.Teda ona ta náplň bude celoživotní - jen ten život toho motoru bude x-násobně kratší
Vidis a pokazdy se tu tyhle extremni nazory objevi..
To mě ovšem nepřekvapuje, lidi jsou různí. Někteří si nechají nakukat prakticky cokoliv. Dřív existovala sorta lidí, která věřila tomu, že když něco říkali v tv nebo psali v novinách tak to musí být pravda. Doba pokročila a dnes už leckomu stačí i video na Youtube..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
klemat píše: _monty>
O nesmyslu ohledně celoživotní olejové náplně nemůže normálně myslící člověk s alespoň elementárním technickým vzděláním vůbec seriózně uvažovat.Teda ona ta náplň bude celoživotní - jen ten život toho motoru bude x-násobně kratší
tak vem to tak že normálně myslící člověk s elementárním technickým vzděláním o to vím prd tak přesně jak píšeš
nemůže o tom vůbec seriozně uvažovat,
popřemýšlej o slovu serioznost a technické vzdělání serioznost to je pojem ve slovníku najdeš ho mezi syfilisem a sračkou
Naposledy editováno 07.04.2013 20:14:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
HornisGSX píše: Dawe02> nejsem schopnej pochopit jak někdo udělá pidi motor nacpe do něj turbo a hle máme 100k no napíšem k tomu pěknou tabulkovou spotřebičku malá pojistka a tadá blbej člověk to skupuje jak rohlíky v sámošce... po pár km se ale diví proč jim to žere 2x víc než píše výrobce a proč jim po 15000 odešlo turbo... zlatej 3l
Lion> 80% uživatelů těhle vozítek s ním s 90% jezdí po městě což nemá ráda žádná turbína... další věc abys dokopal to auto aby jelo musíš to točit jak ku... šak víš . měl jsem půjčenou předvaděcí fobii rs s tímhle motůrkem... průměrná spotřeba na 400km 11.7l a unešenej jsem s toho nebyl... s 2.8 V6 Biturbo 200kw jezdím průměrně za 10.5 lpg!!!
Nezlob se ale pletes se ve vsem. Co bod to zasadni chyba v uvaze.
Tyto male motory (na kterych jsem pracoval v dobe kdy mi tu nikdo neveril ze misto 1.9tdi budou do tri let jezdit s litrovymi benziny) maji prokazatelne nizsi spotrebu ve vetsine jizdnich cyklu. Prave to mesto, ktere tvori zhruba 28% v prumernem jizdnim cyklu prumerneho evropana) je downsized gaso motor neprekonatelny. Moje spotreba s 1.2tsi byla 7.5L, kdyz jsem si ho hned po jeho uvolneni na trh na tyden pujcil. Svycarsko, hory i mesto.
Pidi motor to je, ale zahrnuje spoustu velmi chytrych reseni. Rozhodne to neni stary ctyrvalec s useknutym jednim hrncem.
Pro 1.2tsi nemam data, ale pro velmi podobny motor ktery mam profesionalne v merku je z hlediska kvality turba na spici a to jak co do kvality tak jakosti. Dlouhodobe vykazuje kolem 40ppm (40ks z milionu) co do warranty return. Pricemz zadne vracene turbo do 15 tisic km jak pises ty, cca 10ks vraceno jako 0km claim.
Naposledy editováno 07.04.2013 20:17:45