paolo_novy Přidat reklamu

Téma: dva, nebo čtyři válce??
17.1.2010 v 13:33
Zdravím, chtěl bych poradit s výběrem motorky... Do teď jsem byl smířený s nejlevnější možnou variantou a to bylo GS500, nebo ER5, ale SV-čka a BANDITY nejsou o moc dražší...
Teď jen chci nějaké důvody proč 4 válce, nebo proč dva. (jelikož mám problém se sháněním brigády, tak pouze hodnoťte starší modely, kde to asi vyhrají 4 válce).
PS: nejsem žádnéj závodník, spíš dlouhé vyjížďky.

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

19.1.2010 v 17:51 | Nahoru | #211
kefi> ja sel take na SV z 125ci,NSRka...a ze zacatku kekel, mel jsem respekt,a az ted muzu plne rici,uprimne,ze si jizdu uzivam,dokonale uz mam v maliku tento peklostroj a podle toho take jezdim..

no ono ze zacatku to stejne bude nutit jezdit velmi mirne,to sam poznas,krizovky prijdou hned od zacatku ,dulezite je zachovat rozvahu a chladnou hlavu..

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

19.1.2010 v 17:54 | Nahoru | #212
kefi>
v ramci moznosti a to jeste s 1mesicni letni nedobrovolnou ,,prestavkou,,...jinak na NSr jsem zavalel za 2 sezonky asi 17.000km a stejne ten skok na SV mohutny.

jinak děkuji za pochvalu,hned to ,,slečně v garáži,,vyřídím,až budu mít cestu....

dva, nebo čtyři válce??

19.1.2010 v 18:00 | Nahoru | #213
zamě SV jasna volba

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

19.1.2010 v 18:07 | Nahoru | #214
kefi> já jsem taky začínal na dandy a už někdy v sedmnácti místy řídil gsx, kterou mám teď, je to spíš o tom nenechat se unést při jízdě, než že by na silnější moto člověk neuměl.. To co tady kluci říkají o spolehlivosti sv není úplně vymysl, resp. je tam větší namáhaní ložisek na klice, spojky apod, ale to v padesáti při ježdění jak kanec. Jezdím čtyřvál, a na sv jsem jel a i když mám větší výkon tak jsem se na sv nedovedl neusmívat:) je štíhlejší, a ten zvuk. Ten bandit sice přežije atomovej výbuch a dá se sehnat za cenu rezavý felicie, ale moje sympatie nemá, jak jsem řekl kvůli hmotnosti. I když ta se zrovna jemu dá odpustit, za všechny jiný klady co má. Takže abych to uzavřel, sv je raketka, ale pozor na km, bandit nezklame, ale časem přejde, a nějaká er potěší podobnou charakteristikou motoru jako sv, ale není tam výkon.

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

19.1.2010 v 18:15 | Nahoru | #215
...já si snad nechám tu mojí nádheru a udělám test v-twin SV se 100.000 km,aby to bylo jasné,že to jezdí.Ano,je možné,že jisté části mechanismů mohou být více namáhány,ale to je jako u 4 válu,ty zase mají vyšší průměrné provozní otáčky.U SV je to,když se otočí plynem,napnuté hned do tahu,páč to má lineární křivku a někomu to může ,,přijít ucukané,,....

co jsem tak brouzal a hledal,ze zvědavosti,tak SV650de,stara karbenátková,má cca od 3 tis ot.již kolem 50 nm a to až do cca 6ti,v 7 t ot.to má papírově cca 60nm,čili minimální rozdíl.A vážně to od těch cca 3.5 tis jede moc hezky

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

19.1.2010 v 18:37 | Nahoru | #216
stalker> jestli reaguješ na ty spekulace o spolehlivosti sv, tak to neber tak vážně, řekl jsem jen že jsou některý díly víc namáhaný, co jsi ostatně potvrdil.. a mám-li se přiznat, tak bych do sv šel. I když v tuhle chvíli už litra.. zdar

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

19.1.2010 v 19:21 | Nahoru | #217

kefi>voltage> no tak jako neber mě jako uplného začátečníka. Na dandyně jsem najezdil 3 000 km, ale kvůli zranění to bylo jen tak jeden a půl měsíce. Pak na SV-čku jsem jezdil na letišti a s gilerou nordwest 600 jsem jezdil po obci, takže mám najeto něco na té dandyně a silnější jsem si ošahal taky. Ale 4 válce jsem ještě nikdy neproháněl, ale podle toho, co mi sem lidi píšou si myslím, že SV mi bude akorát.


No tak to ale není ještě nic moc, ty 3000 to je spíš jen osahání si mašiny a seznámení se s tím jak se to ovládá a jak se na motorce jezdí, ještě to bude chtít hodně trénovat, já zatím najel na Monsteru 30000 za dva roky, předtím 15 tisíc na Viragu, a nějakých 5 tisíc na XV500 - to jsem ještě ani neměl řidičák, bylo mi 17, ale to už jsem v té době jezdil několik let, moje prvná mašina byla ve 13ti letech Jawa 250, pak následovala Jawa 350, Nortoníci, a nakonec XV500 (mezitím ještě motokross a nějaký ty dváci, to se ale nepočítá), a musím říct že největší skok to asi byl z Jawek na XV500, chvilku mi připadalo že docela jede, bohužel po třech dnech se i těch 50 koníků tak nějak unaví a už to není takový dělo...

Pak po získání řidičáku jsem chvíly jezdil starý FZRko - to byl můj první čtyřvál v životě, ale usoudil jsem že to nebude to pravé, to se prostě nedalo, jelo to jenom na plnej, olej to žralo litr na tisíc, a byla to hrozná vydechlina, i když to mělo hodně koní, ale ještě jsem se tím nedal odradit a nějakej čas jsem ještě zkoušel XJ550, opět 50 koníků, ale tak nějak jiných než u XV500, i když to bylo celkově dost podobné, chyběl mi tam krouťák a ani ve špičce nic moc, takže bylo jasno, čtyřvál už nikdy nechci ani vidět, tohle byli moje první a nejspíš i poslední čtyřválce v životě, jasně, pro začátečníka dobrý, ale sranda s tím nebyla žádná - i když to FZR jelo, takže byl čas zůstat u dvouvála a sehnat něco na papírech, a protože se mi vždycky líbily Harleye, na který jsem fakt neměl, usoudil jsem že jako nejlepší / nejlevnější volba bude Virago XV535, no a nebylo, zatím to byla asi nejhorší mašina v mém životě, takže po několika letech šetření jsem se začal poohlížet po něčem lepším, chtěl jsem jí do DragStara 1100, ale pak mě jednou napadlo podívat se na Ducati, vždycky jsem věděl jak jsou drahý, ale za kouknutí nic nedáš, a hle! On ten Monster je docela levnej! Dokonce levnější než Japonci! A je to Ducati, no už nebylo co řešit, byla to moje první skutečná motorka - když nebudu brát v úvahu veterány, a i když XV500 měla taky něco do sebe, tak na Ducati nemělo nic! Ale skok to nebyl opět žádnej, zase to mělo jenom 55 koní a zase to nejelo, ale alespoň to má skvělej podvozek, brzdy, zvuk, desing, až na ten výkon pro mě osobně dokonalost...

Ale jedno měly tyhle všechny moje mašiny společný, na všech se jezdí jenom na plnej, teda není to přímo podmínka, ale když člověk chce aby to trošku jelo, tak se tomu musí dávat pěkně za uši, a stejně nic moc, a tenhle nešvar u mě prolomila až 916, kde mám pořád půl výkonu rezervu, a i když to taky není žádná extra raketa, tak musím říct že už to trošku jede! A je to moje první mašina v životě, na které se musím opravdu krotit, před tím než jsem usoudil že pro mě není lepší mašiny, tak jsem jezdil i různé jiné stoje, SRADa 600, R1, CBR600F, Bandita 650 a mnoho dalších, ale všechno mi to přišlo vo ničem, opět jsem si potvrdil to co vím už dávno, že čtyři válce nejsou pro mě, ale je pravda že z Monstera 600 na 916 už to nebyl zase tak velikej skok, hned druhej den po osahání už jsem šel vyzkoušet co to umí, a dával jsem tomu celkem hned bez obav, pak ale prvních 1000 Km jsem jezdil spíš cestovně, abych ten stroj poznal, ale musím říct že respekt jsem neměl ještě z žádného stroje, to že se toho ale nebojím neznamená, že s tím umím jezdit, ba naopak, v zatáčkách na 916 teprve začínám a ještě to bude trvat minimálně 5 tisíc než to dostanu pěkně do ruky, zatím je ze mě pouze rovinkář, a můj problém je v tom že jezdím spíš hlavou, takže mi to trvá déle...

Ale jinak za celej život mám na mašinách najeto hádam tak 70 tisíc určitě, možná i víc, ale pořád se toho mám ještě hodně co učit, takže po třech tisících bych si ještě nějak extra moc nevěřil, i když je pravda, někdo na to má větší talent, někdo menší...

dva, nebo čtyři válce??

19.1.2010 v 19:22 | Nahoru | #218
já to vzal,, všeobecně,,,jinak jestli vychází většina informací,co jsem se kdy dočetl o formě Sv po určitých km,vždy to bylo víceméně po tajemném testu u kolegů v mottoradu

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

19.1.2010 v 19:31 | Nahoru | #219
Jo a ještě dodám že těch 70 - 80 tisíc mám zatím bez nehod a bez nějakých větších krizovek, když teda nebudu počítat motokros, ťuk, ťuk, tak snad mi to vydrží, jo a paradoxně nejvíc krizovek se mi stalo na Viragu, ta motorka byla fakt vo hubu, na Monsteru zatím v pohodě, myslím že je to tím že ty brzdy a podvozek mě vždycky podrží, na Viragu se člověk musel s tou motorkou prát když chtěl jet trošku svižněji, opravdu doporučuju pouze pro klidné jezdce co jezdí na pohodu, Monster je zase spíš na zatáčky, a 916 na okruh, časem by to chtělo asi Buella, ten se dobrej na všechno...

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

19.1.2010 v 19:36 | Nahoru | #220
DMC.motobiker>

hezky napsáno

,moje carier je 5000 km Jawa 21,17t 125ca a ted tech 22 a obcas i tak je stale se co ucit .....

dva, nebo čtyři válce??

19.1.2010 v 20:03 | Nahoru | #221

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

19.1.2010 v 20:11 | Nahoru | #222
DMC> Sakra díemsí! Už zase tvoje romány! Shrň to prosím do dvou holých vět, páč mě bolí oči. Je čtyřvál pro mě?

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

19.1.2010 v 20:14 | Nahoru | #223
DMC : a otom to je, ne jen se nezabít, ale jízdou si pomlaskávat..Hnědý proužky na trenírkách, tep +150 na tachálu 300 a bejt opilej adrenalinem, nic pro mě..Mě baví stejně jako tebe se mazlit a sem tam se s rozumem rozvášnit

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

19.1.2010 v 20:27 | Nahoru | #224

RomanSS>DMC> Sakra díemsí! Už zase tvoje romány! Shrň to prosím do dvou holých vět, páč mě bolí oči. Je čtyřvál pro mě?


Není pro tebe , nééénííí!!!

I když možná že...

dva, nebo čtyři válce??

19.1.2010 v 20:34 | Nahoru | #225
..no lidi po pravdě,v skoutu duše mě to podvědomě táhne zkusit vody 4 válcové,ovšem mít pod sebou 4 hrníčky od medu?...

dva, nebo čtyři válce??

19.1.2010 v 22:41 | Nahoru | #226
A co třeba tři????????????

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

19.1.2010 v 23:12 | Nahoru | #227

..Roko..>DMC : a otom to je, ne jen se nezabít, ale jízdou si pomlaskávat..Hnědý proužky na trenírkách, tep +150 na tachálu 300 a bejt opilej adrenalinem, nic pro mě..Mě baví stejně jako tebe se mazlit a sem tam se s rozumem rozvášnit


Je to tak! Třeba mě nikdy nešlo moc o rychlost, to není to po čem prahnu, vyžívám se raději v jiných krásách jízdy na mašině, já byl prostě vždycky spíš na zatáčky , ale na Monsteru jsem už dosáhnul svojí hranu, takže byla logická volba jít dál, a teď se to musím učit všechno znova , až budu na 916 v ostřejších zatáčkách stejně rychlej jako na Monsteru, tak budu moct říct že to mám řádně v ruce! Zatím se na ní pořád ještě rozkoukávám, a pokládá se to o dost jinak, ze začátku mi přišlo že není tak obratná, že je to prostě mašina na vokruh, ale už se do toho dostávam, a už to umím dokonce i rozvlnit! Akorát jsem se tak těšil jak si to budu dávat i v rychlejších zatáčkách, třeba z K.Varů do Bečova, kde se dá jet i přes 200 na kolínko, ale bohužel mi došlo, že asi nikdy nebudu ten pravej kudlař, ono né že by to nešlo, ale pud sebezáchovy mi to nějak nechce dovolit... Ale třeba to příjde , každopádně i když třeba nejezdím úplně předpisově, a občas se i mě povede prasárna, tak jezdím tak, abych se vždycky vrátil ve zdraví domů i s mašinou , a můžu jen doufat že to ostatní (za mě i za všechny ostatní) odmaká anděl strážnej, já mu pomáhám tím, že ďáblovi nechodím naproti...

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 13:34 | Nahoru | #228
Je blbost, že se na SV nedá cestovat. Jezdil jsem s brašnama i batůžkem na srazy, cestovní rychlost 130 a super. Chce to ale laďák, je to úplně jiná mašina. Spíš si musíš vybrat, zda radši s polokapotou či naháče. Měl jsem oboje. U polokapoty vyšší plexi a na cestování super, jen bolí po delší cestě ruce. A není tak pohodlný pro batůžek. U naháče jsem měl řidítka s hrazdou a byla super ovladatelná, v zatáčkách jsem honil i RSV-o. U SV-a se blbě mění svíčka u předního válce a když hodně pršelo, tak se mi párkrát stalo, že to chcíplo. Jinak ale velká výhoda oproti starý bandasce je v kroucení rámu v zatáčkách.

Z těch dvou bych ti doporučil SV. A co se týče výdrže mašiny, tak i servisák Suzuki u nás tvrdí, že co se týče dvouválů je jedna z nejspolehlivějších. Někde jsem četl, že se výrobce řídil heslem: "čím méně tam toho bude, tím méně se toho může pokazit" a ono to fakt funguje. I proto ho má tolik lidí.

[img]

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 14:03 | Nahoru | #229
ač nejsem nějaký příznivec dvouválů (soudě i dle mé moto), tak některé bych klidně mohl sedlat...ale co vím jistě, tak např. mezi Banditem 600 a SV650 je PROPASTNÝ rozdíl v pocitu zátahu. Na esvéčku jsem se projížděl asi 40km, na Banditu sice jen 10-15km, ale tam není co řešit. Banďour je vysavač, u kterýho Tě brzy začne srát, že to točí a nejede, a u SV stejného objemu kupodivu je radost kroutit heftem. Fakt.
Ale jinaj, jak tu někdo na začátku threadu psal...projeď se a máš jasno. Jeden rád hrušky, druhý jabka. Třetí rajčata (Ducati)
Ať dobře vybereš a hlavně ať to brzy nerozflákáš....

dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 14:13 | Nahoru | #230
Ač to hodně lidí vyvrací, osobně si myslim že SV650 je motorka svým způsobem super. Když jsem jí měl, tak sem si liboval. Oproti 4válům v 600 jela suprově! Mám na mysli hlavně toho Banďoura...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 14:16 | Nahoru | #231
lubin>
Pokud srovnáváš SV650 s bandaskou 600 tak ano, pokud ale vezmeš B650 pak mají zátah úplně stejnej

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 14:59 | Nahoru | #232
Sečteno,podtrženo...

[img]

dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 15:00 | Nahoru | #233
lubin> No tak oproti Bandasce má i ten starej slabej Monster 600 pocitově zátah jako kráva , rozdíl je tam znát hlavně v maximálce, v porovnání s SVčkem už to ale ani tam nebude moc velký rozdíl , Banďour je malej cesťáček pro starší pány, dvouvál je podle mě na blbnutí lepší...

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 16:27 | Nahoru | #234
tak ted ste me nas** ,okamzite se přiznejte koho z vas na RSV vodil ADAMSV

jel jsem na SV a na zacatek mi pride o hodne lepsi nez treba hornet 6ka a o bandourovy nemluve...
V2 bud propadneš,nebo zavrhneš-ja jsem v te 1.možnosti

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 16:30 | Nahoru | #235
[quote]guzi76>Sečteno,podtrženo...

[img] já to omylem smazal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 16:45 | Nahoru | #236
AdamVS> no já si myslím, že je laďák k ničemu. Hodně lidí na svých profilech píše, že po přidání laďáku se zmenší výkon v nízkých otáčkách. Brácha má origo a zvuk je to geniální. Jestli laďák, tak jedině kdybych to s ním i koupil...

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 16:50 | Nahoru | #237

Milosek.m>tak ted ste me nas** ,okamzite se přiznejte koho z vas na RSV vodil ADAMSV

jel jsem na SV a na zacatek mi pride o hodne lepsi nez treba hornet 6ka a o bandourovy nemluve...
V2 bud propadneš,nebo zavrhneš-ja jsem v te 1.možnosti



GRASSIČE:)) proto to pak radši zahodil:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 16:51 | Nahoru | #238
kefi> Ja hlasuju taky PRO ladak. Je sice pravda ze vykonu tim nejspis nepomuzes (pokud nedas filtr a dynojet) ale ten zvuk za to stoji. Jezdili jsme na letisti sprinty 4 kluci na SVckach a kdyz jsem startoval ja tak se mi rozklepaly kolena jak kolem me prolitli a jak to nadherne dunelo...

dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 16:55 | Nahoru | #239
Jinak težko radit..Něco málo jsem najel, jak na Banditu 600/650 taky na Svčku 650 (2003-4)..Hornet je už někde jinde..Baňdour se vlní, je težkej ,ale na ten výkon/váha nejede nejhůř, je to kus motorky a drobnejší/menší postavy sním můžou mít problém..SVčko mě docela motorově zklamalo, jinak malinká subtilní motorka..Pro mlaďocha bude, ale SV lepší volba

dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 17:00 | Nahoru | #240
Za mě určitě SVčko. Neřešil bych vůbec nic...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 108 21.5.2024 v 19:26 Rooks
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne


TOPlist