Teď jen chci nějaké důvody proč 4 válce, nebo proč dva. (jelikož mám problém se sháněním brigády, tak pouze hodnoťte starší modely, kde to asi vyhrají 4 válce).
PS: nejsem žádnéj závodník, spíš dlouhé vyjížďky.
no ono ze zacatku to stejne bude nutit jezdit velmi mirne,to sam poznas,krizovky prijdou hned od zacatku ,dulezite je zachovat rozvahu a chladnou hlavu..
v ramci moznosti a to jeste s 1mesicni letni nedobrovolnou ,,prestavkou,,...jinak na NSr jsem zavalel za 2 sezonky asi 17.000km a stejne ten skok na SV mohutny.
jinak děkuji za pochvalu,hned to ,,slečně v garáži,,vyřídím,až budu mít cestu....
1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??
co jsem tak brouzal a hledal,ze zvědavosti,tak SV650de,stara karbenátková,má cca od 3 tis ot.již kolem 50 nm a to až do cca 6ti,v 7 t ot.to má papírově cca 60nm,čili minimální rozdíl.A vážně to od těch cca 3.5 tis jede moc hezky
kefi>voltage> no tak jako neber mě jako uplného začátečníka. Na dandyně jsem najezdil 3 000 km, ale kvůli zranění to bylo jen tak jeden a půl měsíce. Pak na SV-čku jsem jezdil na letišti a s gilerou nordwest 600 jsem jezdil po obci, takže mám najeto něco na té dandyně a silnější jsem si ošahal taky. Ale 4 válce jsem ještě nikdy neproháněl, ale podle toho, co mi sem lidi píšou si myslím, že SV mi bude akorát.
No tak to ale není ještě nic moc, ty 3000 to je spíš jen osahání si mašiny a seznámení se s tím jak se to ovládá a jak se na motorce jezdí, ještě to bude chtít hodně trénovat, já zatím najel na Monsteru 30000 za dva roky, předtím 15 tisíc na Viragu, a nějakých 5 tisíc na XV500 - to jsem ještě ani neměl řidičák, bylo mi 17, ale to už jsem v té době jezdil několik let, moje prvná mašina byla ve 13ti letech Jawa 250, pak následovala Jawa 350, Nortoníci, a nakonec XV500 (mezitím ještě motokross a nějaký ty dváci, to se ale nepočítá), a musím říct že největší skok to asi byl z Jawek na XV500, chvilku mi připadalo že docela jede, bohužel po třech dnech se i těch 50 koníků tak nějak unaví a už to není takový dělo...
Pak po získání řidičáku jsem chvíly jezdil starý FZRko - to byl můj první čtyřvál v životě, ale usoudil jsem že to nebude to pravé, to se prostě nedalo, jelo to jenom na plnej, olej to žralo litr na tisíc, a byla to hrozná vydechlina, i když to mělo hodně koní, ale ještě jsem se tím nedal odradit a nějakej čas jsem ještě zkoušel XJ550, opět 50 koníků, ale tak nějak jiných než u XV500, i když to bylo celkově dost podobné, chyběl mi tam krouťák a ani ve špičce nic moc, takže bylo jasno, čtyřvál už nikdy nechci ani vidět, tohle byli moje první a nejspíš i poslední čtyřválce v životě, jasně, pro začátečníka dobrý, ale sranda s tím nebyla žádná - i když to FZR jelo, takže byl čas zůstat u dvouvála a sehnat něco na papírech, a protože se mi vždycky líbily Harleye, na který jsem fakt neměl, usoudil jsem že jako nejlepší / nejlevnější volba bude Virago XV535, no a nebylo, zatím to byla asi nejhorší mašina v mém životě, takže po několika letech šetření jsem se začal poohlížet po něčem lepším, chtěl jsem jí do DragStara 1100, ale pak mě jednou napadlo podívat se na Ducati, vždycky jsem věděl jak jsou drahý, ale za kouknutí nic nedáš, a hle! On ten Monster je docela levnej! Dokonce levnější než Japonci! A je to Ducati, no už nebylo co řešit, byla to moje první skutečná motorka - když nebudu brát v úvahu veterány, a i když XV500 měla taky něco do sebe, tak na Ducati nemělo nic! Ale skok to nebyl opět žádnej, zase to mělo jenom 55 koní a zase to nejelo, ale alespoň to má skvělej podvozek, brzdy, zvuk, desing, až na ten výkon pro mě osobně dokonalost...
Ale jedno měly tyhle všechny moje mašiny společný, na všech se jezdí jenom na plnej, teda není to přímo podmínka, ale když člověk chce aby to trošku jelo, tak se tomu musí dávat pěkně za uši, a stejně nic moc, a tenhle nešvar u mě prolomila až 916, kde mám pořád půl výkonu rezervu, a i když to taky není žádná extra raketa, tak musím říct že už to trošku jede! A je to moje první mašina v životě, na které se musím opravdu krotit, před tím než jsem usoudil že pro mě není lepší mašiny, tak jsem jezdil i různé jiné stoje, SRADa 600, R1, CBR600F, Bandita 650 a mnoho dalších, ale všechno mi to přišlo vo ničem, opět jsem si potvrdil to co vím už dávno, že čtyři válce nejsou pro mě, ale je pravda že z Monstera 600 na 916 už to nebyl zase tak velikej skok, hned druhej den po osahání už jsem šel vyzkoušet co to umí, a dával jsem tomu celkem hned bez obav, pak ale prvních 1000 Km jsem jezdil spíš cestovně, abych ten stroj poznal, ale musím říct že respekt jsem neměl ještě z žádného stroje, to že se toho ale nebojím neznamená, že s tím umím jezdit, ba naopak, v zatáčkách na 916 teprve začínám a ještě to bude trvat minimálně 5 tisíc než to dostanu pěkně do ruky, zatím je ze mě pouze rovinkář, a můj problém je v tom že jezdím spíš hlavou, takže mi to trvá déle...
Ale jinak za celej život mám na mašinách najeto hádam tak 70 tisíc určitě, možná i víc, ale pořád se toho mám ještě hodně co učit, takže po třech tisících bych si ještě nějak extra moc nevěřil, i když je pravda, někdo na to má větší talent, někdo menší...
1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??
1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??
1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??
..Roko..>DMC : a otom to je, ne jen se nezabít, ale jízdou si pomlaskávat..Hnědý proužky na trenírkách, tep +150 na tachálu 300 a bejt opilej adrenalinem, nic pro mě..Mě baví stejně jako tebe se mazlit a sem tam se s rozumem rozvášnit
Je to tak! Třeba mě nikdy nešlo moc o rychlost, to není to po čem prahnu, vyžívám se raději v jiných krásách jízdy na mašině, já byl prostě vždycky spíš na zatáčky , ale na Monsteru jsem už dosáhnul svojí hranu, takže byla logická volba jít dál, a teď se to musím učit všechno znova , až budu na 916 v ostřejších zatáčkách stejně rychlej jako na Monsteru, tak budu moct říct že to mám řádně v ruce! Zatím se na ní pořád ještě rozkoukávám, a pokládá se to o dost jinak, ze začátku mi přišlo že není tak obratná, že je to prostě mašina na vokruh, ale už se do toho dostávam, a už to umím dokonce i rozvlnit! Akorát jsem se tak těšil jak si to budu dávat i v rychlejších zatáčkách, třeba z K.Varů do Bečova, kde se dá jet i přes 200 na kolínko, ale bohužel mi došlo, že asi nikdy nebudu ten pravej kudlař, ono né že by to nešlo, ale pud sebezáchovy mi to nějak nechce dovolit... Ale třeba to příjde , každopádně i když třeba nejezdím úplně předpisově, a občas se i mě povede prasárna, tak jezdím tak, abych se vždycky vrátil ve zdraví domů i s mašinou , a můžu jen doufat že to ostatní (za mě i za všechny ostatní) odmaká anděl strážnej, já mu pomáhám tím, že ďáblovi nechodím naproti...
1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??
Z těch dvou bych ti doporučil SV. A co se týče výdrže mašiny, tak i servisák Suzuki u nás tvrdí, že co se týče dvouválů je jedna z nejspolehlivějších. Někde jsem četl, že se výrobce řídil heslem: "čím méně tam toho bude, tím méně se toho může pokazit" a ono to fakt funguje. I proto ho má tolik lidí.
[img]
1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??
Ale jinaj, jak tu někdo na začátku threadu psal...projeď se a máš jasno. Jeden rád hrušky, druhý jabka. Třetí rajčata (Ducati)
Ať dobře vybereš a hlavně ať to brzy nerozflákáš....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??
Pokud srovnáváš SV650 s bandaskou 600 tak ano, pokud ale vezmeš B650 pak mají zátah úplně stejnej
1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??
[img]
1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??
jel jsem na SV a na zacatek mi pride o hodne lepsi nez treba hornet 6ka a o bandourovy nemluve...
V2 bud propadneš,nebo zavrhneš-ja jsem v te 1.možnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??
Milosek.m>tak ted ste me nas** ,okamzite se přiznejte koho z vas na RSV vodil ADAMSV
jel jsem na SV a na zacatek mi pride o hodne lepsi nez treba hornet 6ka a o bandourovy nemluve...
V2 bud propadneš,nebo zavrhneš-ja jsem v te 1.možnosti
GRASSIČE:)) proto to pak radši zahodil:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 108 | 21.5.2024 v 19:26 Rooks |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |