1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
Dobrá, nechám to být, chápu vaše argumenty, i když mě to k používání jenom ruční brzdy nepřesvědčí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
vybouřená_mrkev píše: jean192> No to je právě ten případ, kdy je předek do kopce a zařazeno za jedna, takže rozvoďák táhne druhou stranou a zatěžuje napínák. Tam to chtělo zpátečku, aby to klikou točilo naopak, ale to už jsem psal.
Dobrá, nechám to být, chápu vaše argumenty, i když mě to k používání jenom ruční brzdy nepřesvědčí.
to nemelo byt "jen" ja brdim obojim, jen "povesim" auto na parkovaci brzdu a pak dam kvalt pro jistotu.
hele tak to mas vlastne v aute rucku jen na blbnuti na snehu ne?
hornis: ja si myslim, ze to s nima nebude tak zle, ja bych klidne neco s 2,0tsi nebo i tdi prezil...
Naposledy editováno 13.12.2017 19:41:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
HornisGSX píše: assassin> ani picu!!!! ze jsem sprostej....preturbene sracky s zivotnosti vydechleho trabantu.... zlate volvo!!! ale koukam ze volvistu je ti vic! mel jsem prasata 2.tdi uz nic od vw doma videt nechcu...ale at nehanim mel jsem octavii od novoty prodana s 545tis km zadny prehnany servis jedno turbo spojka auticko zlate
pockej, vzdyt volvo na vlne preplnovani jede uz veky :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
HornisGSX píše: assassin> ani picu!!!! ze jsem sprostej....preturbene sracky s zivotnosti vydechleho trabantu.... zlate volvo!!! ale koukam ze volvistu je ti vic! mel jsem prasata 2.tdi uz nic od vw doma videt nechcu...ale at nehanim mel jsem octavii od novoty prodana s 545tis km zadny prehnany servis jedno turbo spojka auticko zlate
Ikonickej motor volva je 2.5T, pouzival se jeste nedavno ve focusu st.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu
.
Jak to tak čtu, tak asi změním systém a budu parkovat s ručkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
pech. píše: Volvo sice přeplnuje už věky, ale velké motory, nikoli tříhrnkove litry. Nicméně neni volvo jako volvo, pod jejich kaotami se montovalo kde co.....
ja nevidim zasadni rozdil v tom kdyz foukas do 2,5litru petivalce 250koni
a kdyz foukas do 1,2litru trivalce cca 120koni .... neco mi unika? podobny plnici tlaky, podobnej objemovej vykon, stejny mnozstvi periferii... turba, chladice, senzory....
je to porad dokola, lidi breci nad "downsizingem" a plivou na 1,0 - 1,4 motory, ale vetsina z nich nikdy nemela nic vic nez obstarozni dvoulitr. velkou v6 nebo v8 by si nekoupili protoze zere.... vsechno se to hodi na brusel, ale on hlavni duvod proc se to nedela je ten, ze to lidi nekupuji... kdyby lidi tyhle motory kupovali, ona by se cesta nasla......
HornisGSX píše: mimoradne souhlasim s Pechem a zrovna 2.5T neni stejny motor jako ve fokusu....to je jak 2.5D s audy.....
.
tak to by me zajimalo, jasne identickej neni ... on neni identickej ani napric jednou radou u volva ... standardni T5 vs R treba... ale zaklad je stejnej. tzn ten 2,5t ve focusu chces rict, ze neni volvackej motor ale ford? ford kterej nikdy nemel petivalce ze by vyvinul petivalec pro jedno auto (a dalsi podle tebe "jinej" do Smaxe a mondea) a hned v dalsi generaci, shodou nahod v okamzik kdy uz nemaji spolecne s volvem stejneho majitele ten koncept uplne zahodilo? to by byl asi nejvetsi provar dejin ne?
Když do stejně velkého werku (je jich dost, jako třeba mondeo a jeho konkurenti) litrový motor s výkonem 120k, tak pojede na plné zatížení při pokusu o stejně rychlou jízdu skoro neustále a i při běžné jízdě se bude poměr značného až plného zatížení motoru dost přibližovat celkovému času jízdy....
TZN.když ten litrový turbomotor namontuju do fábie, může to dobře a dlouho fungovat, protože zatížení motoru bude podstatně nižší a přeplňování v režimu částečného zatížení přispěje k lepší účinnosti a výkonové rezervě, pokud je to v příliš velkém werku (jako je třeba to mnodeo, kam se litr i skutečně montuje), tak ten motor pojede skoro přád nadoraz aby se to vůbec hnulo (ona 1,6 o 120k bude taky líná jak veš a taky jí tam uhoníš) až ho uženeš k smrti...
Tzn. přeplňování ano, ale jako základ využít objem, který v tom werku může tak nějak fungovat i bez něj.. tzn litr pro malé mrdy, 1,4-1,5 pro nižší střední a 1,6-2l pro střední..... pak to bude fungovat, protože motot bude mít rezervu výkonu a budeš těžit z výhod aniž bys utejral motor k smrti trvalým během na plné zatížení...
A jen pro úplnost- to že motor táhne a zrychluje z malých otáček na čístěčné šešlápnutí plynu ještě neznamená, že je to OK a neubližuješ mu... elektronický plyn má u těch slabších werků progresi, takže na první polovině zdvihu pedálu se odehraje většina divadla a pak už jen přišlapáváš a není kde brát...
Naposledy editováno 14.12.2017 18:56:21
kdo si koupi zakladni model, tezko to udela protoze jezdi svizne a trvale s plynem na podlaze.
pokud budem srovavat auta stejne generace, tak to mondeo bude o 200, mozna dokonce 300kg lehci a to uz je docela znat.
predpokladam, ze nebudeme srovnavat "papirova" auta z devadesatek s modernimi stroji...
V70 znam docela dobre a u starsich generaci se na male zatizeni jezdi ne protoze je to auto tak strasne rychle, ale je to takovej parnik, ze i pri lehce vyssich rychlostech je problem to udrzet v pruhu :) drzet stabilnich 180+ na dalnici (na pohodu, tzn ne smrt v ocich a pot v dlanich) znamena jet ve v70R s elektronickyma tlumicema prepnutyma na sport :D
Naposledy editováno 14.12.2017 19:06:50
1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu
Naposledy editováno 14.12.2017 19:18:55
2 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu
ja jsem na auta celkem ulitlej a tudiz mam docela dost "podobnych" znamych. velka vetsina z nich jezdi dieselovym kombikem a kdyz nahodou vydelaj naky prachy, koupi si novejsi dieselovej kombik.... protoze co? protoze je to prakticky. sice pak vozi 99procent casu 2kubiku vzduchu a kdyz jednou potrebuji odvezt pracku, zjisti, ze se tam stejne nevejde. dnes je hodne malo lidi co u nich prevladne "malej kluk co si lepil plakaty aut po zdech" a poridi kupicko nebo alespon neco s velkym motorem.... u vetsiny prevazi "rozum" a koupi to rodinne auto co malo zere
taky trvam na tom, ze "ridicska" auta mizi, protoze si je nadsenci nekupuji... sice virtualni odbornici plivou na cayenne, panamera diesel atd s hesly, ze se F.Porsche obraci v hrobe... ale meli by byt radi, tyhle auto jsou duvodem, ze opravdove sportaky pro par blaznu tyhle firmy jeste vyrabi a casto to "dotuji" ze zisku z tehle "ostudnych stroju"
jo a aby to nevypadalo, ze jen na ostatni plivu, tak priznam, ze jezdim dieselovym kombikem
Naposledy editováno 14.12.2017 19:30:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
HornisGSX píše: nemako> nalozto pak dej vedet.....ten chcipak v tom aute se nedozije ani 100tis km pac ho regerne ustves....
jj za to 1,9d ropaky co jezdili ve stejne velkejch autech driv byly tahouni jak prase :)
ja jsem si jednou na "bike camp" pujcil jumpy s timhle motorem a prazdny to ma problem prekrocit 120kmh... s nalozenym jezdej po dalnici taky 60 :)
kdo chce vozit v aute tunu, nekoupi tu nejslabsi motorizaci ne? to neni chyba automobilky, je to chyba cloveka, co si vybere nespravny auto pro svuj ucel...
ono pokud v tom nekdo bude vozit, co ja vim, izolacni polystyren... je dost blbost, aby se tam vestsinu casu prevaloval trilitr....
to jsou ty historky, jak sedi 5frajeru ve fabii htp, jedou na sluzebku a motor vypada ze vyskoci... jsou blbci v automobilce, protoze takovou kombinaci auta/motoru vyrobili, nebo ten kdo to takhle pouziva?
ja si naopak obcas pripadam jako idiot, kdyz stojim v praze ve fronte na budiku mi sviti spotreba pres 10 a sedim sam v dvoutunove krave ... hlavne ze to je aspon 2,4 litru
Naposledy editováno 14.12.2017 19:38:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
HornisGSX píše: assassin> kerej mas rok volvouse?
2009
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
HornisGSX píše: assassin> takze uz novou V70 mam 2008 posledni ze starych. nemas nejak malo 164osliku? ja mam s fabriky 151kw
jj mam treti gen. ty mas nejsilnejsi variantu D5, ja nejslabsi...
btw 151kW? to uz mas euro 5 motor? biturbo? ... jednoduchy VNT turbo melo tusim strop nekde kolem 136kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
HornisGSX píše: nemako> nalozto pak dej vedet.....ten chcipak v tom aute se nedozije ani 100tis km pac ho regerne ustves....
já měl vždycky dodávku,protože jsem jí potřeboval a tohle bylo o třídu nejlepší. jelo to potichu,interiér jako v osobáku,nežralo to a za ten měsíc jsem neměl otevřenou kapotu. bylo to fungl nový a nejvíc jsem v tom měl tak 800 kil.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | FJRPEPA | 4 | 8.7.2024 v 06:09 FJRPEPA |
Jawa Pionýr kovový zvuk v motoru př... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 5 | 7.7.2024 v 20:11 Mirekdoda |
Pionýr nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr | DachlAdam | 15 | 3.7.2024 v 08:40 Drakl |
Jawa 05 a 20 Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05 | Dony69 | 13 | 13.6.2024 v 11:04 HonzaH08 |
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |