globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč nedavat pionyra do servisu
2.12.2017 v 17:24
Chtěl bych se s vámi podělit o příhodu mého kamaráda. Začal o to tak že mi napsal sms jestli nevím jak spravit řazení,po krátkém vysvětlování mi odpověděl že to dá do servisu . Jelikož bydlí daleko. Po zhruba půlroce přijeli na chatu a ptám se jak dopadl pincek . No nadával že ho to vyšlo na 8000 a pionyr stejně nejede .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

13.12.2017 v 19:13 | Nahoru | #211
jean192> No to je právě ten případ, kdy je předek do kopce a zařazeno za jedna, takže rozvoďák táhne druhou stranou a zatěžuje napínák. Tam to chtělo zpátečku, aby to klikou točilo naopak, ale to už jsem psal.

Dobrá, nechám to být, chápu vaše argumenty, i když mě to k používání jenom ruční brzdy nepřesvědčí.

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

13.12.2017 v 19:21 | Nahoru | #212
nemako> T6 remen.... motory od vw me nezajimaji....nejsou to motory....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

13.12.2017 v 19:40 | Nahoru | #213

vybouřená_mrkev píše: jean192> No to je právě ten případ, kdy je předek do kopce a zařazeno za jedna, takže rozvoďák táhne druhou stranou a zatěžuje napínák. Tam to chtělo zpátečku, aby to klikou točilo naopak, ale to už jsem psal.

Dobrá, nechám to být, chápu vaše argumenty, i když mě to k používání jenom ruční brzdy nepřesvědčí.



to nemelo byt "jen" ja brdim obojim, jen "povesim" auto na parkovaci brzdu a pak dam kvalt pro jistotu.

hele tak to mas vlastne v aute rucku jen na blbnuti na snehu ne?

hornis: ja si myslim, ze to s nima nebude tak zle, ja bych klidne neco s 2,0tsi nebo i tdi prezil...

Naposledy editováno 13.12.2017 19:41:21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

13.12.2017 v 19:52 | Nahoru | #214
assassin> ani picu!!!! ze jsem sprostej....preturbene sracky s zivotnosti vydechleho trabantu.... zlate volvo!!! ale koukam ze volvistu je ti vic! mel jsem prasata 2.tdi uz nic od vw doma videt nechcu...ale at nehanim mel jsem octavii od novoty prodana s 545tis km zadny prehnany servis jedno turbo spojka auticko zlate

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

13.12.2017 v 20:18 | Nahoru | #215
assassin> Na blbnutí na sněhu máme doma jiný vehement.
Ruční brzdu zatahuju kromě kvaltu v létě. V zimě si to většinou radši nejdřív dvakrát rozmyslím.

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

13.12.2017 v 20:28 | Nahoru | #216

HornisGSX píše: assassin> ani picu!!!! ze jsem sprostej....preturbene sracky s zivotnosti vydechleho trabantu.... zlate volvo!!! ale koukam ze volvistu je ti vic! mel jsem prasata 2.tdi uz nic od vw doma videt nechcu...ale at nehanim mel jsem octavii od novoty prodana s 545tis km zadny prehnany servis jedno turbo spojka auticko zlate



pockej, vzdyt volvo na vlne preplnovani jede uz veky :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

13.12.2017 v 20:52 | Nahoru | #217

HornisGSX píše: assassin> ani picu!!!! ze jsem sprostej....preturbene sracky s zivotnosti vydechleho trabantu.... zlate volvo!!! ale koukam ze volvistu je ti vic! mel jsem prasata 2.tdi uz nic od vw doma videt nechcu...ale at nehanim mel jsem octavii od novoty prodana s 545tis km zadny prehnany servis jedno turbo spojka auticko zlate



Ikonickej motor volva je 2.5T, pouzival se jeste nedavno ve focusu st.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 04:59 | Nahoru | #218
Volvo sice přeplnuje už věky, ale velké motory, nikoli tříhrnkove litry. Nicméně neni volvo jako volvo, pod jejich kaotami se montovalo kde co.....

1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 07:48 | Nahoru | #219
mimoradne souhlasim s Pechem a zrovna 2.5T neni stejny motor jako ve fokusu....to je jak 2.5D s audy.....

.

Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 14:22 | Nahoru | #220
Jedna ze života. Já parkuju na zařazenou zpátečku, takže ručku vlastně nepoužívám (smykuju primárně pod plynem, mám 4x4). V létě mi s autem jel kamarád, po dlouhý době jí použil a začala přibržďovat. Bylo to na okamžitou návštěvu do servisu. Není příjemný jet s autem a bát se, že Vám začně pod prdelí hořet.

Jak to tak čtu, tak asi změním systém a budu parkovat s ručkou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 14:31 | Nahoru | #221

pech. píše: Volvo sice přeplnuje už věky, ale velké motory, nikoli tříhrnkove litry. Nicméně neni volvo jako volvo, pod jejich kaotami se montovalo kde co.....



ja nevidim zasadni rozdil v tom kdyz foukas do 2,5litru petivalce 250koni

a kdyz foukas do 1,2litru trivalce cca 120koni .... neco mi unika? podobny plnici tlaky, podobnej objemovej vykon, stejny mnozstvi periferii... turba, chladice, senzory....

je to porad dokola, lidi breci nad "downsizingem" a plivou na 1,0 - 1,4 motory, ale vetsina z nich nikdy nemela nic vic nez obstarozni dvoulitr. velkou v6 nebo v8 by si nekoupili protoze zere.... vsechno se to hodi na brusel, ale on hlavni duvod proc se to nedela je ten, ze to lidi nekupuji... kdyby lidi tyhle motory kupovali, ona by se cesta nasla......

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 14:34 | Nahoru | #222

HornisGSX píše: mimoradne souhlasim s Pechem a zrovna 2.5T neni stejny motor jako ve fokusu....to je jak 2.5D s audy.....

.



tak to by me zajimalo, jasne identickej neni ... on neni identickej ani napric jednou radou u volva ... standardni T5 vs R treba... ale zaklad je stejnej. tzn ten 2,5t ve focusu chces rict, ze neni volvackej motor ale ford? ford kterej nikdy nemel petivalce ze by vyvinul petivalec pro jedno auto (a dalsi podle tebe "jinej" do Smaxe a mondea) a hned v dalsi generaci, shodou nahod v okamzik kdy uz nemaji spolecne s volvem stejneho majitele ten koncept uplne zahodilo? to by byl asi nejvetsi provar dejin ne?

Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 15:25 | Nahoru | #223
Bozo, a jestli pak víte vojíne, proč k temu došlo? Ako čo čakáš, ked nepoužívaš ručku, tak je logické, že zahumusilo bowdeny...

Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 16:08 | Nahoru | #224
Nejlepší jsou ruční brzdy, kde je provozní kotoučová a v něm malá bubnová jen pro ručku,tu když občas někdo nezatáhne za jízdy tak ji tam ani nemusely montovat.

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 18:18 | Nahoru | #225
CARDAX> není to tak hrozné Kukaj mrdky to sice jsou, ale i já jsem se alespoň něco naučil .

Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 18:55 | Nahoru | #226
assasin: rozdílje v jedné záasní věci - velikosti auta do kterého je ten motor namontovaný a z toho vyplývající průběh a především podím provozu ve značném či plném zatížení... když máš werk jako S60/V70 což je takové nejběžnější Volvo a v něm 2-2,5T o výkonu 200-250k, tak plného zatížení se využívá takřka výjimečně a po krátkou dobu, protože jinak to nabere nadzvukovou rychlost a touž není jen o řidíčák, ale i o život... takže i při velmi svižné jízdě ten motor pojede max na nějakých 30-50% výkonu, pouze při zrychlování bude zatížení vyšší a zase se odbude za vemi krátkou dobu...

Když do stejně velkého werku (je jich dost, jako třeba mondeo a jeho konkurenti) litrový motor s výkonem 120k, tak pojede na plné zatížení při pokusu o stejně rychlou jízdu skoro neustále a i při běžné jízdě se bude poměr značného až plného zatížení motoru dost přibližovat celkovému času jízdy....

TZN.když ten litrový turbomotor namontuju do fábie, může to dobře a dlouho fungovat, protože zatížení motoru bude podstatně nižší a přeplňování v režimu částečného zatížení přispěje k lepší účinnosti a výkonové rezervě, pokud je to v příliš velkém werku (jako je třeba to mnodeo, kam se litr i skutečně montuje), tak ten motor pojede skoro přád nadoraz aby se to vůbec hnulo (ona 1,6 o 120k bude taky líná jak veš a taky jí tam uhoníš) až ho uženeš k smrti...

Tzn. přeplňování ano, ale jako základ využít objem, který v tom werku může tak nějak fungovat i bez něj.. tzn litr pro malé mrdy, 1,4-1,5 pro nižší střední a 1,6-2l pro střední..... pak to bude fungovat, protože motot bude mít rezervu výkonu a budeš těžit z výhod aniž bys utejral motor k smrti trvalým během na plné zatížení...

A jen pro úplnost- to že motor táhne a zrychluje z malých otáček na čístěčné šešlápnutí plynu ještě neznamená, že je to OK a neubližuješ mu... elektronický plyn má u těch slabších werků progresi, takže na první polovině zdvihu pedálu se odehraje většina divadla a pak už jen přišlapáváš a není kde brát...

Naposledy editováno 14.12.2017 18:56:21

Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 19:06 | Nahoru | #227
pech: srovnavas malinko nesrovnatelne - v70 s 2,5t je vrchol nabidky, mondeo s 1,0 je zaklad. ja mam v 70 s dieselovym petivalcem, 164ps a to auto je totalni snek, velkou vetsinu casu jezdim s plynem na podlaze. dokazu si predstavit, jak jezdi se zakladnim - nejslabsim motorem....

kdo si koupi zakladni model, tezko to udela protoze jezdi svizne a trvale s plynem na podlaze.

pokud budem srovavat auta stejne generace, tak to mondeo bude o 200, mozna dokonce 300kg lehci a to uz je docela znat.

predpokladam, ze nebudeme srovnavat "papirova" auta z devadesatek s modernimi stroji...

V70 znam docela dobre a u starsich generaci se na male zatizeni jezdi ne protoze je to auto tak strasne rychle, ale je to takovej parnik, ze i pri lehce vyssich rychlostech je problem to udrzet v pruhu :) drzet stabilnich 180+ na dalnici (na pohodu, tzn ne smrt v ocich a pot v dlanich) znamena jet ve v70R s elektronickyma tlumicema prepnutyma na sport :D

Naposledy editováno 14.12.2017 19:06:50

1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 19:17 | Nahoru | #228
měl jsem měsíc půjčenej ford transit conect s benzínovým litrem a jelo to náhodou moc hezky. určitě bych si nekoupil tdci. mělo to tuším těch 120 koní. dvoumístná dodávka.

Naposledy editováno 14.12.2017 19:18:55

2 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 19:26 | Nahoru | #229
nechci tim rict, ze vsechna tahle reseni jsou ok a ze to neprinasi zadna negativa. jen tvrdim, ze to neni tak zle jak to nekteri predkladaji a taky trvam na tom, ze vetsina kritiku jezdi s nakou m..kou se slabym motorem a maj nejvic co mudrovat o mizeni silnejch motoru

ja jsem na auta celkem ulitlej a tudiz mam docela dost "podobnych" znamych. velka vetsina z nich jezdi dieselovym kombikem a kdyz nahodou vydelaj naky prachy, koupi si novejsi dieselovej kombik.... protoze co? protoze je to prakticky. sice pak vozi 99procent casu 2kubiku vzduchu a kdyz jednou potrebuji odvezt pracku, zjisti, ze se tam stejne nevejde. dnes je hodne malo lidi co u nich prevladne "malej kluk co si lepil plakaty aut po zdech" a poridi kupicko nebo alespon neco s velkym motorem.... u vetsiny prevazi "rozum" a koupi to rodinne auto co malo zere

taky trvam na tom, ze "ridicska" auta mizi, protoze si je nadsenci nekupuji... sice virtualni odbornici plivou na cayenne, panamera diesel atd s hesly, ze se F.Porsche obraci v hrobe... ale meli by byt radi, tyhle auto jsou duvodem, ze opravdove sportaky pro par blaznu tyhle firmy jeste vyrabi a casto to "dotuji" ze zisku z tehle "ostudnych stroju"

jo a aby to nevypadalo, ze jen na ostatni plivu, tak priznam, ze jezdim dieselovym kombikem

Naposledy editováno 14.12.2017 19:30:36

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 19:28 | Nahoru | #230
nemako> nalozto pak dej vedet.....ten chcipak v tom aute se nedozije ani 100tis km pac ho regerne ustves....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 19:33 | Nahoru | #231
assassin> kerej mas rok volvouse?

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 19:34 | Nahoru | #232

HornisGSX píše: nemako> nalozto pak dej vedet.....ten chcipak v tom aute se nedozije ani 100tis km pac ho regerne ustves....



jj za to 1,9d ropaky co jezdili ve stejne velkejch autech driv byly tahouni jak prase :)

ja jsem si jednou na "bike camp" pujcil jumpy s timhle motorem a prazdny to ma problem prekrocit 120kmh... s nalozenym jezdej po dalnici taky 60 :)

kdo chce vozit v aute tunu, nekoupi tu nejslabsi motorizaci ne? to neni chyba automobilky, je to chyba cloveka, co si vybere nespravny auto pro svuj ucel...
ono pokud v tom nekdo bude vozit, co ja vim, izolacni polystyren... je dost blbost, aby se tam vestsinu casu prevaloval trilitr....

to jsou ty historky, jak sedi 5frajeru ve fabii htp, jedou na sluzebku a motor vypada ze vyskoci... jsou blbci v automobilce, protoze takovou kombinaci auta/motoru vyrobili, nebo ten kdo to takhle pouziva?

ja si naopak obcas pripadam jako idiot, kdyz stojim v praze ve fronte na budiku mi sviti spotreba pres 10 a sedim sam v dvoutunove krave ... hlavne ze to je aspon 2,4 litru

Naposledy editováno 14.12.2017 19:38:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 19:34 | Nahoru | #233

HornisGSX píše: assassin> kerej mas rok volvouse?



2009

Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 19:49 | Nahoru | #234
A proto já nedávám pionýra do servisu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 19:52 | Nahoru | #235
assassin> takze uz novou V70 mam 2008 posledni ze starych. nemas nejak malo 164osliku? ja mam s fabriky 151kw

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 19:56 | Nahoru | #236

HornisGSX píše: assassin> takze uz novou V70 mam 2008 posledni ze starych. nemas nejak malo 164osliku? ja mam s fabriky 151kw



jj mam treti gen. ty mas nejsilnejsi variantu D5, ja nejslabsi...

btw 151kW? to uz mas euro 5 motor? biturbo? ... jednoduchy VNT turbo melo tusim strop nekde kolem 136kW

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 20:04 | Nahoru | #237

HornisGSX píše: nemako> nalozto pak dej vedet.....ten chcipak v tom aute se nedozije ani 100tis km pac ho regerne ustves....

já měl vždycky dodávku,protože jsem jí potřeboval a tohle bylo o třídu nejlepší. jelo to potichu,interiér jako v osobáku,nežralo to a za ten měsíc jsem neměl otevřenou kapotu. bylo to fungl nový a nejvíc jsem v tom měl tak 800 kil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 20:04 | Nahoru | #238
assassin> covece to ani nevim jestli je tam biturbo...jenom vim ze je chlazene vodou....jj mam uz euro 5 bohuzel uz s dpf

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 20:06 | Nahoru | #239
assassin> hodně lidí má praktický auto na používání a jedno rozežraný monstrum na blbnutí. já vlastně neznám nikoho,kdo to má jinak,včetně tebe. rozdíl je jen v hodnotě těch hraček,jinak žádnej

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

14.12.2017 v 20:10 | Nahoru | #240
nemako> mam taky dodavku jumpy 2hdi 120oslu a kdyz v tom mam tunu tak to proste nejede. netvrd me ze s litorvym myslim ze to je trivalec to jede pekne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 38 6.4.2024 v 18:24 docent
Jawa 50 nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr Dominik07 7 1.4.2024 v 13:50 Dominik07
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy
JAWA 21 přechod volnoběh provozní r... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 2 23.3.2024 v 14:06 moje-moto


TOPlist