globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

17.6.2022 v 13:06 | Nahoru | #2311
Ariete> Ještě přidám něco k tomu tandemovému Rotaxu. Reggiani jezdil tento motor do roku 1987, pak přišel motor vlastní konstrukce do V, a v Aprilii se o to staral Mario Roman, dnes šéf a spolumajitel Fanticu. U nás se ten motor objevoval hodně často a psalo se o něm - kvůli tomu, že Brno na pár roků vypadlo z MS a jezdilo se jenom ME, kde ho mělo v motorce téměř nespočet výrobců a stavitelů - našel jsem Armstrong, Cobas, EMC, Malanca, Moretti, Real, ... Zde je příklad britské stavby Waddon 1982/1983, a jak to jednoválcově prdí:

Fotky z aukce

Součástí manuálu k motoru byl i výkres pro stavbu výfuku, jenom nevím, jestli v té miniatuře, která se ke mně dostala, někdo tu tabulku rozměrů nepromazal, nebo jestli to tak bylo schválně, aby to neměl stavitel složitější ...

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

20.6.2022 v 13:27 | Nahoru | #2312

prodám zavodní yamahu TZ 125ccm postavenou v roce 1988 sportovní průkaz včetně kontrol ze závodu
moc pěkný stav dohoda jistá na místě motorka vhodná na vystavení než závody
Náhradní díly po dohodě závodní mokrá sada druhý motor atd



V inzerátu je cena 66 tisíc .

Naposledy editováno 20.06.2022 14:01:01

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.6.2022 v 15:06 | Nahoru | #2313
Ariete> Tahle Yamaha RD125LC je tady asi poprvé. Závodní stavba vychází z modelu 1982-1984 - motor a komplet podvozek, rám, kola, ...



Originální stav motoru s oilmasterem a nakopávačkou:

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

20.6.2022 v 20:13 | Nahoru | #2314
To je nejaka podivnost. Ram vypada jak z TZ, RD 125 dvouvalec vzduchac. A do toho je jednovalcovy motor RD, DT 125. Tztka maji mit suchou spojku. Barvy jsou teda tragicky, hamba to nekde ukazovat.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.6.2022 v 20:24 | Nahoru | #2315
havlis_de> já nejdřív myslel, že to je čechie

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.6.2022 v 20:29 | Nahoru | #2316
havlis_de> Vždyť píšu, že je to Yamaha RD125LC 1982-1984 v závodním laminátu.

Dva takty jsou víc než dost

21.6.2022 v 11:50 | Nahoru | #2317
Suzuki GT250 za 70 000.

Dva takty jsou víc než dost

22.6.2022 v 08:44 | Nahoru | #2318
Cagiva Raptor 125 v zajímavé barvě za lákavých 27 tisíc

ale ....od minulé evidenčky uběhly tři týdny, soudím tedy, že Raptor nesplnil očekávání, hlavně co se týká spotřeby. Oilmaster (mechanický) odpojen. A háže přední kolo - tipuju, že se to hnulo po nějaké ťafce v náboji u ložisek, ne na ráfku, a pak by házel i kotouč brzdy.

Dva takty jsou víc než dost

22.6.2022 v 08:52 | Nahoru | #2319
Naprosto stejný případ jako v #1975 , jen v jiných barvách a za 30 tisíc - model 1988 a jde z toho udělat cross Cagiva WMX 125 nebo enduro Husqvarna WRK 125

Dva takty jsou víc než dost

23.6.2022 v 09:06 | Nahoru | #2320
Yamaha YZ250 1990 za 120 tisíc . Podle přepákování to není inzerovaná 1991, ale i tak to byl tehdy velmi solidní stroj, který byl hodnocený v seriovém setupu jako "great choise for intermediate"

Dva takty jsou víc než dost

24.6.2022 v 17:15 | Nahoru | #2321
Po delší době zase jeden Custom 125 od Laverdy, za 25 tisíc s bonusem nějakého šrotu, ze kterého by šel možná postavit ještě další kus.


Naposledy editováno 24.06.2022 17:17:07

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.6.2022 v 08:57 | Nahoru | #2322
Ariete> Další Cagiva WMX 250 1980 za 59 tisíc .

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.6.2022 v 20:10 | Nahoru | #2323
Beranidlo> Řekl bych, že po více než dvou letech se opět vynořila Malanca z #225 , za 45 tisíc . Místo airboxu jsou na karburátorech košíčky, bez papírů.

Dva takty jsou víc než dost

26.6.2022 v 12:41 | Nahoru | #2324
Není to krása? Kdo nemůže sehnat starou růžovou TM, může odteď i novou. Limited edition, tak rychle.

Dva takty jsou víc než dost

29.6.2022 v 07:32 | Nahoru | #2325
Gt500 titan za 165 000. Trochu zasly budiky a treba na vikach motoru chybi nalepky Suzuki. Ale celkove podle foto dost pekny stav.

Dva takty jsou víc než dost

1.7.2022 v 11:45 | Nahoru | #2326

Aprilia Pegaso 125 2T motor Rotax v TP 18.5 kw. Rok výroby 1992. Válec malossi 154 ccm po výbrusu,nový nikasil. Klikovka po GO a nová ložiska. Plně funkční motorka. Jezdí,brzdí,svítí. Momentálně bez STK. Přidám kufr a zadní drapák. Prodávám s plnou mocí od majitele. Bezproblémový přepis. Stav odpovídá stáří, žádná leštěnka ale kapoty nejsou polámané, chromy OK.


za 35 tisíc

Dva takty jsou víc než dost

1.7.2022 v 19:39 | Nahoru | #2327
Na bazosu je za osmičku troska stroje Unimoto MTS 50 s motorem Minarelli DL4. To by mohla být docela vzácnost, nejspíš se jich moc nevyrobilo.

Z katalogu, kde je ta věc s hranatým válcem:


Původně jsme to řešili u dotazu k Aprilii ET Fire .

Dva takty jsou víc než dost

4.7.2022 v 21:12 | Nahoru | #2328
Na m.cz je pěkný článek o Fioru . Kdyby chtěl někdo vidět další detailní fotky, tak pěkná galerie je zde .


Více o Fiorovi a Fiorech např. https://bikereview....orcycling-musketeer/

Naposledy editováno 04.07.2022 21:17:20

Dva takty jsou víc než dost

7.7.2022 v 08:13 | Nahoru | #2329
Cagiva K7 bez cenovky . Podle 125stradali se jednalo o designový upgrade typu N90 - výsledkem byla v r. 1990 tahle nehezká a obchodně neúspěšná K7.

Dva takty jsou víc než dost

10.7.2022 v 20:27 | Nahoru | #2330
TPI je mrtvé a karburátor taky, alespoň podle toho, jak v KTM prezentovali modely 2023. A i když oranžová smrdí, po technické stránce by to někoho zajímat mohlo ...
Model 2022, objem 250/300 TPI:



Model 2023, 1x vstřikovač za škrticí klapku, 1x vstřikovač do pátého přepouštěcího kanálu, žádná nakopávačka, žádné pružiny na mechanismu přívěry, jenom servopohon.



Naposledy editováno 10.07.2022 20:36:16

Dva takty jsou víc než dost

10.7.2022 v 20:35 | Nahoru | #2331
2022 KTM SX 125 bez karburátoru (Mikuni TMX 38):


Model 2023, 1x vstřikovač za škrticí klapku, 1x vstřikovač do pátého přepouštěcího kanálu, žádná nakopávačka, žádné pružiny na mechanismu přívěry, jenom servopohon.

Dva takty jsou víc než dost

11.7.2022 v 14:00 | Nahoru | #2332
Mito 1993, téměř kompletní, za 35 tisíc

Rok výroby 1993 ( 7 kvalt ), v Tp 11Kw, jinak otevřená, nájezd 33 500 Km, nová STK do 4/26, nové pneu
Na motorce nefunguje startér - vadné prmerušovací relé. Motorka jde roztlačit. Je potřeba seřídit karburátor. Moto netočí nad 8xxx otáček.




Naposledy editováno 11.07.2022 14:01:22

Dva takty jsou víc než dost

14.7.2022 v 11:01 | Nahoru | #2333
Yamaha YZ 125 1988 (kotouč na zadku) za 49 tisíc

Prodám YZ 125 slušný stav jede brzdí tlumí pěkná kolo ráfky D.I.D zadní tlumič Öhlins až na bočnice vše originál


1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

14.7.2022 v 21:36 | Nahoru | #2334
Honda CR500R 1991. Nová. Za skoro 400 míčů ...

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

14.7.2022 v 21:41 | Nahoru | #2335
Ariete> A k tomu KTM 250 MX 1990 za lidových 140 tisíc

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

19.7.2022 v 07:50 | Nahoru | #2336
Ariete> Nové fotky a sleva na 65 tisíc

Dva takty jsou víc než dost

22.7.2022 v 09:44 | Nahoru | #2337
Suzuki TS 125 R 1990 za 27 tisíc . Jestli tomu napsali do TP 23 kW, jak se uvádí v inzerátu, tak asi mysleli koně.

Dva takty jsou víc než dost

22.7.2022 v 10:50 | Nahoru | #2338
Yamaha TZR 125 1998 za 46 tisíc . Taková tady asi ještě nebyla, jenom několikrát předchozí 4DL, detail rám a banán kyvka . Tohle je 4FL, má rám a podvozek úplně jinak, motor dostal nikasilový válec 4FU optimalizovaný na 11kW, takže to ani po odstranění restrikcí moc nejede, stejně jako TDR. Příčinou bude nejspíš úhel otevření kanálů a výfuk (točí asi o něco míň , než 4DL), nastavení zapalování.

edit - teď se koukám, že tady byla v #2303 , ale že je to 4FU nikdo ani nebékl A že jsem reagoval na Havlisovu 4FU z #2302 úplně jinou motorkou, to si taky nikdo nevšimnul?


Naposledy editováno 22.07.2022 17:05:31

Dva takty jsou víc než dost

22.7.2022 v 11:09 | Nahoru | #2339
Ještě je v inzerci jedna 4FL za 27 tisíc , ale údajně na tom není motoricky moc dobře, a nebo se restrikce nepodařilo úplně odstranit - 130 km/h max s kapotama není úplně nejvíc, od čtyřky výš se nedá vytočit do červeného, ale to je v 12.000 rpm


Jinému jede 150 km/h:

Dva takty jsou víc než dost

23.7.2022 v 18:31 | Nahoru | #2340
Inzerat tenkrát, co jsem posilal, obsahoval obe dve motorky.
Ty jsi se smal, ze na dvorku nema vetsina veci ani dvere natoz papiry. Ja jsem v tech Rokycanech byl osobne a odvezl jsem si od nich nejake nd. Tzr jsem tam videl prace na nich mi prisla dobre odvedena. Fajn jsme si pokecali fajn lidi.
Zalezi na prevodu, ale 120 udela i enduro TDR Belgarda, ktery ma 28mm karb. TZR Belgarda 4dl ma Delorto 32mm vhsa gs.
Belgardy maji litinovou vlozku, stejne jako DT 125, jen rozsirene kanaly rucne fortunkou. V Belgarde se nikomu do seriovky moc nechtelo se drbat s valcem s nicasilem. 4DL nicasil mela jen specialni verze pro okruh, co nemela TP.
Tzr 125 vyladena na max udela tak tak 30hp na zadnim kole. Skvele stranky o tom jsou na http://www.tzr4dl.com/
S athenou 175ccm uz to je o dost lepsi. BAR racing to s jinou klikou vytahli az na 200ccm a nejakych 36hp. To uz je pekne svezeni.
To cagiva ani rotax nezvladne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.


TOPlist