globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

Aprilia RSV úpravy a tuning

9.7.2014 v 15:12 | Nahoru | #2071
Hadam, ze je zaseklej ten ventilek na cerpadle... To o vikendu rozeberu...

Jen kde ted sehnat hlavy za rozumne penize a nedat za ne jak za celej motor

Aprilia RSV úpravy a tuning

9.7.2014 v 15:33 | Nahoru | #2073
Ted koukam, tak by hlava mela byt stejna jako s RSV 2001 nebo Caponord..... Takze bud sehnat jen predni hlavu nebo sehnat obe hlavy klidne z novejsi verze...

nevali se nekomu doma predni valec???

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

9.7.2014 v 15:59 | Nahoru | #2074
jen takový blbý dotaz... kdyby to nemazalo, nebyly by snad chycené všechny? navíc tu dakar nedávno psal, že tlak mazání měřil a byl OK. Třeba jen ten, kdo dělal naposled ventily, dorval domky na krev a bylo vymalováno...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.7.2014 v 16:10 | Nahoru | #2075
Mileek> no ja sam mam podezreni taky na to mazani, protoze to klepalo jen nekdy a jen na volnobeh. Pri otackach se nic neozvalo. Co jsem prolezl Apriliaforum, tak jsem se docetl, ze se obcas zadrhavali ventilky na cerpadle a na volnobeh to nemazalo....

ale je mozne, ze to nekdy nekdo delal a neutahnul to na moment

nevali se ti nekde na skrini jedna predni hlava?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.7.2014 v 17:31 | Nahoru | #2076
dakarista>

čau jaký potřebuješ aby to byl rok výroby??? kámoš měl jeden motor RSV a rozprodával to na díly napiš jaký rok potřebuješ a já mu zavolám nebo jestli chceš telefon tak ti ho pošlu

Aprilia RSV úpravy a tuning

9.7.2014 v 18:55 | Nahoru | #2077
Dakarista> Jak jsem ti po telefonu říkal, jemně to vezmi tím scotchbrajtem a změř to plastigaugem, ale tohle tak na 90% bude normálně v limitu, tohle ten zvuk nezpůsobovalo... vyndej hlavně ty ventily z hlavy a mrkni se na ty sedla,to je můj typ... Viděl jsem RSV kde to bylo mnooohem horší a normálně jezdilo, bez pazvuků... a tan můj přidřenej motor vypadal podobně jako tohle, cos nafotil, změřeno plastigaugem - bylo to úplně v pohodě a ty hlavy jezdí v jiných motorech (každá v jiným) a bez problémů...

Aprilia RSV úpravy a tuning

9.7.2014 v 19:06 | Nahoru | #2078
Muj dvorní mechoš ted skládá ze dvou motorů jeden,tak předpokládám že ty palice budou přebývat...mam se ti optat?

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

9.7.2014 v 19:19 | Nahoru | #2079
No jestli je to mazly kvuli mazani - dost mozna to bude chyceny i jinde. Ale to ze to nekdy klepe a nekdy ne se mi nezda ....

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.7.2014 v 19:21 | Nahoru | #2080

assassin píše: No jestli je to mazly kvuli mazani - dost mozna to bude chyceny i jinde. Ale to ze to nekdy klepe a nekdy ne se mi nezda ....



Mas nejaky tuseni, proc to muze nekdy klepat hodne, nekdy mene a nekdy vubec...

Zde nahrane, na jednom je to mene a na jednom vice


Naposledy editováno 09.07.2014 19:23:52

Aprilia RSV úpravy a tuning

9.7.2014 v 19:26 | Nahoru | #2081
Jo to mi prave nejde do hlavy ... Na tabletu to slysim blbe ... Ale ma to asi frekvenci otacek motoru coz? Tzn ne polovicni - nemelo by to byt z rozvodu.

Aprilia RSV úpravy a tuning

9.7.2014 v 19:28 | Nahoru | #2082
Prave me to prijde, ze to klepe s vackama, kdyz to posloucham, zvednes volnobeh a prestane...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

9.7.2014 v 20:46 | Nahoru | #2083
Dakaristo, sundej ty ventily a koukni se na ty sedla, mám podezření, že blbě dosedají ventily a jak se za běhu motoru otáčí tak chvíli se otočí, že je to OK a chvíli, že to cvaká, dělala mi to jedna Honda XR 400

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.7.2014 v 20:59 | Nahoru | #2084

WenCa píše: Dakaristo, sundej ty ventily a koukni se na ty sedla, mám podezření, že blbě dosedají ventily a jak se za běhu motoru otáčí tak chvíli se otočí, že je to OK a chvíli, že to cvaká, dělala mi to jedna Honda XR 400



To budu delat na 100%. Zespoda je na nich 0,5mm nalepeneho bordelu co se odlupuje misty a nekde drzi jak beton

Aprilia RSV úpravy a tuning

10.7.2014 v 18:39 | Nahoru | #2085
Tak jsem zmeril ulozeni vacek pomoci PlastiGuade a na prednim valci maji vsechny 0,05mm a zadni valec ma vsude 0,04mm

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

10.7.2014 v 21:50 | Nahoru | #2086
limit je 0,06... takže OK

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.7.2014 v 22:31 | Nahoru | #2087
WenCa> rad bych nasel co zpusobovalo to cvakani ... doufam v ty ventily

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

10.7.2014 v 23:34 | Nahoru | #2088
no sundej je a uvidíš, je to můj tip...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

11.7.2014 v 06:30 | Nahoru | #2089
WenCa> dneska si udelam pripravek na vyndavani ventilu a odpoledne to vycuknu. Tak snad neco najdu.... Nerad bych to rozebiral az ke klice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

11.7.2014 v 07:29 | Nahoru | #2090
dakarista> No ono ve vrchu už nic jinýho rachot ani dělat nemůže, takže asi ventily, když jsou už vyloučený vačky... Já bych to už rozebral sakum prdum a to by bylo, abych toho sabotéra s kladívkem v motoru nenašel Takže hlavu vzhůru a jak to nebudou ani ventily tak naladit nářadí a sebe a musí to lítat(jako jezdit, ne na skládku) ...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

11.7.2014 v 07:47 | Nahoru | #2091
dewwil> tak ono mi pak nic jineho nezbyde .... A kdyz tak se vymeni co pujde a trochu se to vylepsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

11.7.2014 v 20:47 | Nahoru | #2092
Tak ventily venku, sedla vypadaji OK, ale zasrany jsou slusne

Aprilia RSV úpravy a tuning

13.7.2014 v 21:17 | Nahoru | #2093
Tak pánové, v pátek byl u mě Jasek se svým TL1000S a je to krásná ultimátní brutalitka Prostě nářez, zase mě ty jeho další úpravy rozsekaly...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.7.2014 v 21:19 | Nahoru | #2094

dakarista píše: Tak ventily venku, sedla vypadaji OK, ale zasrany jsou slusne



Ještě změř dříky ventilů jestli jsou rovný, aby se některý z nich nezasekával ve vodítku...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.7.2014 v 21:58 | Nahoru | #2095

dewwil píše: Ještě změř dříky ventilů jestli jsou rovný, aby se některý z nich nezasekával ve vodítku...



To jsem meril, to je OK. Ale problem je, ze jsou zaklepane.
Saci ma mit dosedaci plochu 1,05-1,35 a ja mam 1,8-2mm
Vyfuk ma mit 1,25-1,55 a ja mam pres 2mm

Tak co radite?

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

17.7.2014 v 20:34 | Nahoru | #2096
Tak rozborka pokracuje ... dostal jsem se k olejovym cerpadlum. Cerpadla jak nova, ale pretlakovej ventilek je pridreny a zadrhava v pouzdre. Coz by mohl byt problem, ne??








1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.7.2014 v 21:30 | Nahoru | #2097
dakarista>Stalo se mi to samé.Zůstal mi viset a pak to v nizkých otáčkách málo mazalo a problikávala kontrolka mazání.Odsral to zadní válec

Naposledy editováno 17.07.2014 21:30:38

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.7.2014 v 21:35 | Nahoru | #2098
ManiaC> me to asi nezustalo uplne viset, ale obcas to poklepavalo, tak sazim ze to bylo ono...

Aprilia RSV úpravy a tuning

17.7.2014 v 23:26 | Nahoru | #2099
taky zase využiju virtuální servis RSV...

1. co předznamenává jemně pulzující páčka spojky?? že brzo odejde spojkový válec?
2. to čidlo na zadním kotouči je snímač otáček na rychloměr,že?
3. to nastavení problikávání na otáčkoměru, je jen na to blikání nebo to i nějak opravdu omezí výkon?

Aprilia RSV úpravy a tuning

17.7.2014 v 23:35 | Nahoru | #2100
1. Pulzace jsou u RSV normální, když ji jen jemně zmáčknu tak je na Factory taky cítím, po odvzdušnění to na chvilku zmizí a pak to tam zase cítím, ale spojka funguje tak neřešíme, dělala to každá druhá co jsem zkusil...
2. jo, čidlo tachometru
3. jen to bliká na funkci to nemá vliv
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist