globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
17.3.2012 v 19:54
Pár kamarádů si o toto porovnání psalo. Neberte to prosím jak objektivní test. Jde čistě o moje pocity.

Aprilia Tuono 1000R
Supersportovní bike, pro který není problém atakovat rychlosti přes 250km/h. Posez je vyloženě „na motorce“ a nezasvěcenému se může zdát, že sedí na prkenné lavici. Super pevný a přesný podvozek. Uvolněná jezdecká pozice, příjemně tvarované široké řidítka dobře padnou do ruky, avšak pilot má docela sportovně zalomené nohy. Jako na superbiku. Všude dostatek prostoru a tuono navozuje pocit „velké motorky“. Dostačující, ikdyž ne příliš kousavé brzdy. Hodně atraktivní look díky válečnému lakování. Celkově kvalitně postavený bike s dobrou ochranou proti větru. Vítěz srovnávacích testů v letech 06-07-08. Výkon 138PS.
Triumph Speed Triple 1050
Více univerzální stroj ne tak atraktivního vzezření, obzvlášť když stojí vedle sebe. Vzhledově i pocitově menší (kratší) motorka. Nádrž kratší, ale stejně široká jako na Tuona. A posez? Jezdec sedí jako by v motorce, s podobnými řidítky jak na Tuonu, avšak s méně zalomenými nohami. Účinnější brzdy díky radiální pumpě a krásné, letmo uchycené zadní kolo. Zepředu více „ufo“ vzhled a celkově nepůsobí tak agresivně jako Tuono. Vítěz srovnávacího testu 2011. Výkon 135PS.
DUCATI STREETFIGHTER/S
...a jeho dvouválcových 155PS. Vrchol evoluce. Nejnašlapanější naked, který stál nový 489tisíc Kč. Motorka, která nutí jezdce jet strašnou pilu a stroj, který neodpouští chyby. V běžném provozu nebezpečná zbraň, která zesměšní vše ostatní a z aut udělá pomalu se šinoucí a zavazející figurky. Brutální posez, vzhled a jízdní parametry. 155 koní, kovaná kola MARCHESINI, brzdy Brembo monoblok a kompletní šasi od Ohlinsu. Nic lepšího v roce 2011 po zemi nejezdilo. Vrchol pyramidy, luxusu a sportovních vlastností, které ovšem průměrně zdatný pilot ani z poloviny nemá šanci využít. Nevhodný pro jízdu ve dvou a pro delší trasy a klidnější jízdu „na kochačku“ naprosto nepoužitelný. Buď jedeš na hraně a nebo se trápíš. Přes všechny malé nedostatky radikální bike se kterým leze kdykoliv a kdekoliv udělat hodně parády.


Naposledy editováno 18.05.2015 21:14:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

12.5.2012 v 22:15 | Nahoru | #181
Jindrej> To je samy SF a ST... Prase aby se v tom vyznalo.
Jinak to jak daleko zastavi nejaka motorka neni ani tak o brzdach jako spis o geometrii a rukach jezdce. S ABS to je zase neco jinyho a bude to spis o nastaveni ABS nez o brzdach. I na SV 650 s jednema z nejhorsich motocyklovejch brzd se da zastavit na podobny draze. Akorat ne pomoci jednoho nebo dvou prstu ale aspon pomoci trech.
Muj pohled je takovej ze moc ostry brzdy jsou akorat na skodu. Neni v tom cit, clovek s tim nemuze pribrzdovat na sterku (coz s tim SV zase nadherne jde) a na krizovky to taky moc neni bo to to kolo chytne tak rychle ze se kolikrat nestacej stlacit tlumice a kolo klouzne... Ja radsi tupejsi brzdy.

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

12.5.2012 v 22:37 | Nahoru | #182
pylot> je to hodně o zvyku ale máš pravdu, je to kolikrát o hubu. Já mám na motorce taky hnusně jedovatou brzdu a ze začátku to bylo o držku. Při úplně první cestě jsem jel rovnou ze servisu na pumpu, chtěl jsem si přibrzdit a vystřihnul jsem tam takovej stopping, že jsem si hned málem lehnul. Dá se na to ale zvyknout a už bych neměnil.

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

13.5.2012 v 10:31 | Nahoru | #183
Jindrej> Ano psal. A také to platilo pro jízdu sólo. Ve dvou to bylo najednou všechno špatně. Nechápu to. Já 75kg a moje žena 55kg na víc s tím udělala takový skok. To se mi u motorky ještě nestalo, buď to stíhí ve dvou i v jednom a nebo ne. Rekace na změnu zatížení špatná. Sršeň nesršeň. A díky za přání...

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

13.5.2012 v 10:42 | Nahoru | #184
Jindrej> A s tím hledáním se máš pravdu kamaráde. A moc bych si přál, aby už tohle tápání ve tmě skončilo. Jo, pomocí těch recenzí jsem se snažil tak nějak sám sebe přesvědčit, že právě TOHLE je to pravé. To máš jak se ženskýma, když s ní začínáš, to špatný nevidíš a vypluje to na povrch až časem a nebo ti někdo musí otevřít oči. Já naštěstí nemusím řešit rozvod, rozchod či vyrovnávání majetku, mě stačí dát inzerát a jedeme zase dál.
Každopádně momentálně jsem ten úplně nějvíc happy biker na světě.
A vo vo tom to je...

"Letí to jak zajíc po lajně koksu..."
"Jedna z mále mašin která koule má..."
"Kejchneš a seš o 20-30 metrů někde jinde..."

time: 00:15:40

http://www.ilikebike...year=2011&week=6

Naposledy editováno 13.05.2012 14:30:36

1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

13.5.2012 v 13:26 | Nahoru | #185
já tam slyšel :
"kejchneš a seš o 20-30 metrů dál" takže žádnechch 100-200metrů
a taky, že je to kulobijec

zasejcsto přehnal s tou chválou

1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

13.5.2012 v 14:36 | Nahoru | #186
Hoši víte co? Přestaňme tady kydat hnůj, beztak to nikam nevede, vypněme PC a pojďme vytlačit z garáží ty svoje superbiky a pojďmě raději jezdit. Uděláme líp...



Naposledy editováno 13.05.2012 14:36:51

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

13.5.2012 v 15:03 | Nahoru | #187

RBK píše: já tam slyšel :
"kejchneš a seš o 20-30 metrů dál" takže žádnechch 100-200metrů
a taky, že je to kulobijec

zasejcsto přehnal s tou chválou



A gdes přišél na 100-200merů prosím tebe???

Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

13.5.2012 v 15:06 | Nahoru | #188
OK tys to opravil ty...
jen pro doplnění v březnovém MCN 2012 vyšla srovnávačka ST,SF a Tuona, zatím jsem to někde na netu nenašel třeba oskenované na foru atd. pokud to někdo berete nebo najdete dejte vědět - už fakt jen pro zajímavost Odkaz na úvodník

Naposledy editováno 13.05.2012 15:07:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

13.5.2012 v 15:26 | Nahoru | #189

drippera píše: Hoši víte co? Přestaňme tady kydat hnůj, beztak to nikam nevede, vypněme PC a pojďme vytlačit z garáží ty svoje superbiky a pojďmě raději jezdit. Uděláme líp...



šel bych ale je hnusně

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

13.5.2012 v 15:30 | Nahoru | #190
Jindrej> U nás svítí sluníčko, ale je asi +8°C. Tak vydržme pár dní no...

Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

13.5.2012 v 15:38 | Nahoru | #191
tady 8 bez slunce. Video cos linknul pěkný, až na Sršňáka. SF bude pěknej pekelník no.

1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

15.5.2012 v 09:12 | Nahoru | #192
ani na okruh to není dobrý

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

15.5.2012 v 09:30 | Nahoru | #193
RBK> Co se mu to stalo? Prebrzdil?

2 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

18.5.2012 v 01:01 | Nahoru | #194
hey střelcí, varování (i pro Duc SF): až za sebou uvidíte Ducati Diavel s aspoň trochu schopnym pilotem, nesnažte se s nim vůbec závodit!
z nuly na sto za 2,6 vteřiny (a to včetně přeřazení na dvojku), předjíždění do 80tky trvá necelou vteřinu, a třeba v zatáčkách v Břežanskym údolí jsem předtím ještě nikdy na ničem nejel 198km/h, ani na S1000RR!! stupačky mi sice dost brzo dřely, ale kolínka se tam s tim v provozu taky daly...
nádhernej zvuk, výborný brzdy a strašlivá akcelerace i odpal ze zatáček - ta kontrola trakce je tam nutnost nejnutnějšší, bo ani z parkoviště by s tim monstrem čovek bez úhony nevyjel
PS: navíc i Multistrada velmi pěkně odpaluje a do 170ti neztratí na 1198 ani metr - tzn. na střelce s Multicí bacha taky

Naposledy editováno 18.05.2012 01:03:53

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

18.5.2012 v 03:00 | Nahoru | #195
oxygen> Jo p..o!Bacha na me

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

2.6.2012 v 08:36 | Nahoru | #196

oxygen píše: hey střelcí, varování (i pro Duc SF): až za sebou uvidíte Ducati Diavel s aspoň trochu schopnym pilotem, nesnažte se s nim vůbec závodit!
z nuly na sto za 2,6 vteřiny (a to včetně přeřazení na dvojku), předjíždění do 80tky trvá necelou vteřinu, a třeba v zatáčkách v Břežanskym údolí jsem předtím ještě nikdy na ničem nejel 198km/h, ani na S1000RR!! stupačky mi sice dost brzo dřely, ale kolínka se tam s tim v provozu taky daly...
nádhernej zvuk, výborný brzdy a strašlivá akcelerace i odpal ze zatáček - ta kontrola trakce je tam nutnost nejnutnějšší, bo ani z parkoviště by s tim monstrem čovek bez úhony nevyjel
PS: navíc i Multistrada velmi pěkně odpaluje a do 170ti neztratí na 1198 ani metr - tzn. na střelce s Multicí bacha taky



Jo, všechno co má v sobě naimplantovanou Testastrettu jede jako atomový sáňky! Diavel, SF i MTS. Ivošu a ty neblbni s tým svojím TDi nebo ju chudinku utaháš...

Ještě jeden poznatek. Když už jsem slevil a šel do Speed Tripla, s odstupem času lze řící, že jsem si měl raději koupit novou Z1000. No ne, vážně, je sice z japonska, ale jelikož byl Speedy tak nějak "japonsky" dokonalý, klidný a motorově téměř čtyřválcový, asi by to ani nevadilo. Jak tak koukám na její fotky je fakt brutální. Sci-fi. Ikdyž úplně jiný šálek kávy než SF, ale příště místo Speeda fakt raději tuhle Káwu!
Jinak SF je zajetý a ta jízda na něm neodiskutovatelná. Bez nadsázky nejatraktivnější a nejzábavnější motorka jakou jsem kdy měl.
Do zatáček padá sám, na výjezdech akceleruje famózně, brzdy jsou neskutečné a na rovince umí tachometrových 280km/h což je na náhače docela v pohodě...

Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

2.6.2012 v 08:44 | Nahoru | #197
Ti dam Tdi ty Tydyte Ale uhnat ju fakt nechcu.No.S chradistaaaaaaaaaaa

Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

13.6.2012 v 09:45 | Nahoru | #198
našel jsem článek o returnu ke králi, tak nevím jestli drippera neudělal krok zpět
ODKAZ
no a s tou Z1000 si děláš srandu - nic hroznějšího jsem neviděl

Naposledy editováno 13.06.2012 09:46:11

1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

13.6.2012 v 17:08 | Nahoru | #199
když už dvouvál tak tohle kladivo

Naposledy editováno 13.06.2012 17:08:54

1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

14.6.2012 v 14:42 | Nahoru | #200
Jestli tak náhodou není jedno,jak je motorka brutální,nebo dávkovatelná. Limity dané silnicí a pak jezdcem jsou tak nízké,že ho dosáhnete s vypjetím sil i na 250-ce. Ale potenciál nádherných svalnatých naháčů člověk ocení asi fakt jen před kavárnou

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

14.6.2012 v 14:43 | Nahoru | #201
MilanTST> Kdysi se tu prodávalo červené Corsaro a já se strašně musel ukecávat ho nekoupit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

14.6.2012 v 14:50 | Nahoru | #202

JollyJoker píše: Jestli tak náhodou není jedno,jak je motorka brutální,nebo dávkovatelná. Limity dané silnicí a pak jezdcem jsou tak nízké,že ho dosáhnete s vypjetím sil i na 250-ce. Ale potenciál nádherných svalnatých naháčů člověk ocení asi fakt jen před kavárnou

Tak s ti teda nesouhlasim....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

14.6.2012 v 18:11 | Nahoru | #203

pylot píše: Tak s ti teda nesouhlasim....



To je tak všechno,co s tím můžeš dělat Ale taková je realita.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

14.6.2012 v 18:13 | Nahoru | #204

JollyJoker píše: To je tak všechno,co s tím můžeš dělat Ale taková je realita.

To tvrdis ty. Podle me je na spouste silnic limitem i vetsi motorka nez 250. Treba moje SV 650 je taky na spouste silnic brzda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

14.6.2012 v 19:48 | Nahoru | #205
Příklad:
Zatáčka s daným poloměrem
- SF má v ní limit 80km/h
- FZ6 má v ní limit 70km/h
- povrch a kvalita limituje rychlost na 65km/h
- jezdec jí umem a psychicky zvládá na 55km/h

A teď je otázka kdo má jaký rozum a pud sebezáchovy.

Po rovince švihat 2kila umí každej jouda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

14.6.2012 v 20:11 | Nahoru | #206

JollyJoker píše: Po rovince švihat 2kila umí každej jouda.

Presne tak, to umi kazdej jouda, ale nezvlada to kazda motorka. A proto je v tomhle pripade limitem motorka. Treba moje SV potrebuje docela dalku aby se rozmotalo na dve kila. Litrovy gixero to da skoro kdekoli. Proto je blbost tvrdit ze silny motorky oceni clovek akorat pred kavarnou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

14.6.2012 v 21:39 | Nahoru | #207
pylot> To jsem napsal schválně jako hloupé přirovnání. Za prvé jezdit 2kila po našich cestách je sebevražda a za druhé to zvládne kdejakej starej SS.

Kouzlo naháče je v jeho odhalených křivkách,kterými se má pyšnit před obdivovateli. Naháč je na mrskání po městě a na zatáčkovité okresky. Jezdit po zadním z křižovatek a dobržďovat driftem je jeho úděl. Na okresce se zavlnit v zatáčkách a s elegancí předjet auto.
Jeho úděl není letět po rovině 2kila s ležícím omuchovaným jezdcem,který si říká:"proč nemám SS".

Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

14.6.2012 v 22:01 | Nahoru | #208
tak to je dobrá virtuální onanie

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

14.6.2012 v 22:31 | Nahoru | #209

JollyJoker píše: pylot> To jsem napsal schválně jako hloupé přirovnání. Za prvé jezdit 2kila po našich cestách je sebevražda a za druhé to zvládne kdejakej starej SS.

Kouzlo naháče je v jeho odhalených křivkách,kterými se má pyšnit před obdivovateli. Naháč je na mrskání po městě a na zatáčkovité okresky. Jezdit po zadním z křižovatek a dobržďovat driftem je jeho úděl. Na okresce se zavlnit v zatáčkách a s elegancí předjet auto.
Jeho úděl není letět po rovině 2kila s ležícím omuchovaným jezdcem,který si říká:"proč nemám SS".

Predpokladam ze tuhle hloupou vec jsi napsal taky schvalne. No nebudu se s tebou dohadovat, sak kazdej to mame jinak.

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

16.6.2012 v 22:11 | Nahoru | #210
JollyJoker> co je to za plky? To že potenciál motorky z velké části nevyužiješ je prava ale tvrdit, že by vlastně na jakékoli ježdění stačila 250 je uměvné. Navíc nemůžu si pomoct, ale tahle tvrzení chodí vždy od lidí, co sedlají max. tu šestku. Každá motorka má svoje limity a každá je k něcěmu určená. To, že ty na fz6 třeba v zatáčkách pojedeš cypa na litrovým gixxeru neříká nic o motorce ale tom, kdo na ní sedí. Při stejně dobré pilotáži ti sportovní motorka ujede - k tomu je stavěná. Naháče před kavárnu taky každý nestaví. Zrovna ten můj má starosti s úplně jiným režimem než dělat modelku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist