Ovšem jaké bylo překvapení, když mi domů přišel šroubek, kterým se ten HOLDER přišroubovává.
No kdyby chtěli oněch 56 Kč za kus, asi bych si řekl že jsem se uklikl a objednal něco jiného, ale jaké bylo překvapení, když jsem platil plnou cenu právě zmíněného Holderu, což bylo 735 Kč.
Rozhodl jsem se pro komunikaci s touto firmou a budu zde zveřejňovat její průběh, o čemž jsem je i informoval. Text prvního mailu je uveden níže.
__________________________________________________________________________________________
Dobrý den,
Jmenuji se Jan Pilský a nedávno jsem si u Vás objednal z originálních dílů na Suzuki Intruder VS 800 v sekci pumpa spojkové páčky takzvaný "HOLDER" Je to v podstatě zároveň i držák zrcátka a proto jsem jej objednal, neb mám stržený závit.
A nyní k věci. Já objednal HOLDER za 735 Kč a víte co jste mi poslali ? BOLT, což je šroub .
Ovšem vrcholu jste dosáhli tím, že jste sice poslali šroubek za 56 Kč, ale dobírka činila právě zmíněných 700 za HOLDER. (
Vzhledem k tomu, že jsem obdržel pravděpodobně nejdražší šroubek v dějinách bych uvítal, kdybyste prosím za 56 Kč zaslali konečne ten HOLDER. Tím se myslím smaže i možná ztráta Vašeho podnikání. Jestli od cajtů dostanu pokutu, milerád se s Vámi o tu složenku podělím. Najměte si prosím lidi, kteří umí překládat, nebo alespoň prohlížet obrázky.
Bohužel dodací lístek již nemám, nicméně předpokládám, že jste solidní firma a vedete co jste kdy kom,u poslali. Mohu Vám jen pomoci tím, že Vám opět zadám mou adresu:
Jan Pilský
Voděrady ---
67901
Domnívám se, že Vám pomůže k činnosti i zveřejnění naší komunikace na motorkářích, kde si uděláte buď kladnou a nebo zápornou reklamu. Kopie našich mailů budu průběžně zveřejňovat až do vyřízení záležitosti.
S pozdravem
Jan Pilský
_________________________________________________________________________________________
Sypu si popel na hlavu. Jak jsem původně sliboval, že sem dám veškerou korespondenci, dávám sem můj mail, který jsem jim zaslal. Na což mám myslím právo. O zveřejnění další korespondence jsem je požádal a zamítnou-li, budu to respektovat.
Nyní se do mne opět můžete pustit
text:
Dobrý den,
uplynul nějaký čas a musím přehodnotit moji činnost, kterou jsem Vám mohl způsobit újmu. Bohužel po zjištění skutečného stavu věci jsem se dopálil a bohužel v tomto létě již díky firmám po několikáté. Bohužel jste byli ti poslední u kterých jsem již neudržel emoce na uzdě a zřídil na foru vlákno, které vlastně mohlo vzniknout až po vyřešení dané situace.
Tento e-mail přijměte jako mou omluvu.
Dovoluji si Vám oznámit, že i tento e-mail položím do vytvořeného vlákna a dále Vás žádám o svolení, naší další korespondenci tam vystavit. Pakliže souhlasit nebudete budu to respektovat.
Doufám, že můj přetrvávající problém vyřešíme.
S pozdravem Jan Pilský
_____________________________________________________________________________________________
odpověd na první mail je :
Dobrý den,
Pane Pilský na Vaše jméno vedeme v systému 2 objednávky. Jednu ze 14.8.2009 18:44:09 na zmiňovaný HOLDER s poštovným za 757Kč, který jste přebral od kurýra PPL 25.8.2009 v 9:46.
Druhá objednávka je z 26.7.2011 10:03:38 na šroub neboli BOLT s poštovným za cenu 192Kč, který jste převzal od České pošty 1.8.2011. Díl jste objednal on-line přes náš systém, čili sám. Jak je patrné z odkazu - http://www.partsdep...x=§ion=10424 tento šroubek se v seznamu dílů nachází hned pod pozicí 8 což je vámi zmiňovaný HOLDER. Do objednávek nikdo nezasahuje, čili je jednoznačné, že jste se jednoduše ukliknul. To se stát může a kdyby jste se rozhodl jej vrátit nikdo by k tomu nic nenamítal. Toliko tedy k vašemu tvrzení, že jste si objednal HOLDER.
Jak jsem již napsal objednávka byla na celkovou částku 192Kč. Jelikož žijeme v době počítačů tak i přenos dat z vaší objednávky je realizován čistě elektronicky právě proto aby se zamezilo vzniku jakýchkoli chyb. Tedy to co zadáte vy do objednávky je automaticky předáno elektronickou formou do systému PPL potažmo České pošty, jako ve vašem případě. V příloze zasílám podací arch a printscreen dat, zaslaných do České pošty. Jak vidíte je zde stejná částka 192Kč jako v objednávce. Za celou dobu našeho fungování se nám nestalo, aby přepravce vybral od příjemce jinou částku než kterou jsme zadali. Nevidím proto tedy důvod ani v tomto případě. Nicméně papírové potvrzení o částce, kterou od vás pošta skutečně vybrala budeme mít v průběhu tohoto týdne. Pošta udala 3-4 pracovní dny. Jakmile jej budeme mít k dispozici ihned vám jej zašleme.
Není mi zcela jasné, proč nemáte uschován dodací lístek od České pošty. Pokud by Česká pošta skutečně pochybila pak by to byl jasný důkaz. Mě kdyby přišlo zboží několikanásobně dražší než uváděné v objednávce tak bych (když už bych jej převzal) rozhodně nezahodil doklad o zaplacení a už vůbec věc neřešil až po více jak 2 měsících. Celé Vaše jednání mi připadá dosti nepochopitelné a zdá se mi vedené spíše jako cílené poškození naší firmy. Když mi do telefonu řeknete, že pokud naše trvzení doložíme tak máme bezvadnou šanci, že vámi založená diskuze v internetovém fóru bude nakonec skvělou příležitostí ke zviditělnění, pak toto mé pochybnosti jedině potvrzuje. Do reklamy investujeme nemalé peníze, ale o takovouto formu jsme se vás opravdu neprosili.
Tedy jsme v kontaktu a jakmile nám Česká pošta poskytne potvrzení ihned vám jej přepošleme. Tuto odpověď zveřejňuji také na Motorkářích, aby bylo jasné, že z naší strany proběhlo vše korektně.
a má reakce :
dobrý den,
Rovněž jsem podnikl kroky směrem k české poště
s pozdravem Pilský
_________________________________________________________________________________________
dnes 11.10
Dobrý den,
Ano, mělo by to jít i z Vaší strany. Číslo zásilky je BO5844738812M
S pozdravem
Peter Bayer
PARTSDEPOT
odpověď :
Dobrý den,
jsem potěšen, že i když začátek byl z mé strany neuvážený a hektický, jste natolik slušní a ochotní, že spolupracujete. Děkuji Vám a vážím si toho.
Pilský
__________________________________________________________________________________________
12.10 2011
Přišel výpis z pošty. Vše souhlasí dle dokladů Parts Depot. Chyba je na mé straně a firmu jsem zatáhl do velmi nepříjemné situce.
Tímto se tedy veřejně omlouvám firmě Parts Depot za křivé nařčení a zatažení do tak nesmyslné akce, jako bylo toto vlákno. Mají neskutečnou trpělivost s debilama, jakým jsem se prokázal já a i přesto, že neexistoval jediný důkaz, či doklad z mé strany o mém tvrzení, přistoupili k danému problému velmi profesionálně a prověřili všechny možné zdroje k tomu, aby se věc vyjasnila.Tímto přeji firmě, aby její obchod kvetl, neboť nás všechny zásobuje věcmi potřebnými a HLAVNĚ co nejméně zákazníků jakým jsem byl já.
Uzavřeno 02.01.2012 v 22:48 uživatelem pijanst
Naposledy editováno 12.10.2011 15:08:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
Alo1 píše: Nechápu proč jim kazíš pověst na motorkářích ja na této stránce nakupuji pořád a jsem naprosto spokojen i mistr tesař se někdy utne ale bohužel ty za každou cenu potřebuješ udělat té firmě ostudu jako vůbec bych tohodle pána neposlouchal JÁ OSOBNĚ JSEM VELICE VELICE SPOKOJEN S FIRMOU PARTS DEPOT seženu vše za parádní ceny a příjde mi tov pořádku a neporušeno
klid mladíků,, já zase taky cc nějakj rok od nich cosi bral a jaksi tam nějaké dily neklapnuly, což mě nasralo a měl jsem s toho jiné broblémy, ale ono je to taky o tom že kuci z partu ty díly nevyrábí takže.. člověk se nezavděčí všem , rychlostí atp... bohužel také dělím z lidmi a nekdo je solidní piča !
prackarr píše: Kolego,toto,co tu píšeš a co jsi napsal jim bych udělal možná tak,kdyby mě poslali do prdele. Podle mě zbytečně rozmazáváš hovno. Zřejmě došlo k omylu a jak znám tuto firmu já,tak svůj omyl napraví. Toto opravdu v prvním kole nebylo třeba...
Je mi líto ale souhlasím s pračkařem - tohle jsi mohl tady opravdu řešit až v momentu kdy tě pošlou do háje a řeknou, že máš prostě smolíka a nehodlají se v tom ani hrabat - navíc já osobně když by nereagovali na email rozhodně bych zvedl telefon a od někoho chtěl slyšet stanovisko nebo nějaký termín vyjádření či řešení.
Měl jsem třeba problém s firmou Cre**s kam jsem zaslal lauf na úpravu. Něměl to být problém a do myslím měsíce to mělo být zpět. Dopadlo to tak,že 1/2roku se tam jen válel a kdybych tu měl založit vlákno a vždy když mi poslední 2 měsíce řekli, že to bude "příští týden určitě" a nakonec to stejně nebylo - ruply mi nervy a jel jsem si pro něj osobně. Tak to by bylo téma na 10x A4
Neřešil bych to tu předčasně už jen z toho důvodu, že jsem si pááárkrát naběhnul jako každý a nakonec jsem byl ještě za kokota protože se ukázalo, že chyba byla u mne . Tohle se na fórum řeší až na konci když už to fakt nikam nevedlo nebo když je to dořešeno ať už jakkoliv - si teda myslím já
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
Naposledy editováno 10.10.2011 19:20:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
pijanst píše: tak psaní od firmy zveřejním v záhlaví, protože již sami odpově%d zveřejnili. Podotýkám, že je to odpověd na první můj mail.
a máš teda pořád bolt místo holderu, když oni tvrdí, že sis ho sám objednal?
Zbytek jsou kecy, omáčka ...
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
nicméně mně to to není pořád jasné (teď vůbec neřeším, kdo co komu psal a v jaké náladě), ale jenom fakta ...
ty si chtěl HOLDER, ale firma eviduje objednávku na BOLT, posílá tedy BOLT dle jejich objednávky, ale za cenu HOLDERu. Zásilku přebíráš, když cena sedí, ale v zásilce je BOLT... a to mně prostě hlava nebere
to jestli máš nebo nemáš doklad, je teď úplně jedno, všechno je dohledatelný :)
Nicméně pro všechny ... právě, že žijeme v době počítačů, tak se chyby dějí, protože se člověk spoléhá na to, že počítače jsou bezchybné
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
Motorkář Pohodář píše: pijanst>
nicméně mně to to není pořád jasné (teď vůbec neřeším, kdo co komu psal a v jaké náladě), ale jenom fakta ...
ty si chtěl HOLDER, ale firma eviduje objednávku na BOLT, posílá tedy BOLT dle jejich objednávky, ale za cenu HOLDERu. Zásilku přebíráš, když cena sedí, ale v zásilce je BOLT... a to mně prostě hlava nebere
to jestli máš nebo nemáš doklad, je teď úplně jedno, všechno je dohledatelný :)
Nicméně pro všechny ... právě, že žijeme v době počítačů, tak se chyby dějí, protože se člověk spoléhá na to, že počítače jsou bezchybné
kdybys poradne cetl tak bys vedel ze PD psal-objednal si jak Holder tak i Bolt.Holder prevzal od PPL a Bolt na ceske poste...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
Motorkář Pohodář píše: pijanst>
nicméně mně to to není pořád jasné (teď vůbec neřeším, kdo co komu psal a v jaké náladě), ale jenom fakta ...
ty si chtěl HOLDER, ale firma eviduje objednávku na BOLT, posílá tedy BOLT dle jejich objednávky, ale za cenu HOLDERu. Zásilku přebíráš, když cena sedí, ale v zásilce je BOLT... a to mně prostě hlava nebere
to jestli máš nebo nemáš doklad, je teď úplně jedno, všechno je dohledatelný :)
Nicméně pro všechny ... právě, že žijeme v době počítačů, tak se chyby dějí, protože se člověk spoléhá na to, že počítače jsou bezchybné
Nikoli. Naše firma eviduje objednávku na BOLT a BOLT také posílá. Pochopitelně za cenu BOLTU, nikoli HOLDERU, Přílohy, které dokazují, že z naší strany proběhlo vše v pořádku jsme přiložili k emailu. Zde je z pochopitelných důvodů nezveřejňujeme. V tuto chvíli se čeká na vyjádření České pošty zda nedošlo k pochybení z jejich strany a nevybrali částku jinou, než kterou jsme zadali.
BBGCZ píše: Nikoli. Naše firma eviduje objednávku na BOLT a BOLT také posílá. Pochopitelně za cenu BOLTU, nikoli HOLDERU, Přílohy, které dokazují, že z naší strany proběhlo vše v pořádku jsme přiložili k emailu. Zde je z pochopitelných důvodů nezveřejňujeme. V tuto chvíli se čeká na vyjádření České pošty zda nedošlo k pochybení z jejich strany a nevybrali částku jinou, než kterou jsme zadali.
píšu, že ho chtěl, nikoholi, že ho i objednal ... takže jediné možné vysvětlení je, že se normálně uklikl, ale pak by mu to přišlo za cenu BOLTu a ne jak tvrdí, že za cenu HOLDERu, že by pošta vybrala samovolně stejnou částku jako je cena HOLDERu je tak trochu sci-fi ...
...ovšem nevím, co bude tvrdit Pijanst, až mu doložíte, že přebral a zaplatil BOLT za správnou cenu
ono to bude celé asi trochu jinak :)
E: Jinak já sem objednal na PD poprvé dneska odpolko, tak až proběhne obchod kompletně, zahlasuju v anketě
Naposledy editováno 11.10.2011 02:46:49
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
AlesRst1000Futura píše: Osobně mám také negativní zkušenost s PartsDepot.Dodali mi kromě toho, co jsem si objednal , ještě omylem další věci. No budiž. Stane se.Chybu přiznali. Špatně dodané věci jsem jim vrátil poštou zpět a uvedl, že chci vrátit nejen částku za špatně dodané věci ale i poštovné. A co udělali? Vrátili peníze ale bez poštovného.Takže za jejich chybu jsem ještě zaplatil 100,- navíc.
Určitě jsme to neudělali schválně. Prosím o zaslání č. ú. emailem a předáme účetní.
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder | Jenyk78 | 10 | 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78 |
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder | jarmilerik | 11 | 25.4.2024 v 08:17 bazin. |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder | petr1989 | 1086 | 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi |
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder | TenVojtěch | 1 | 26.7.2023 v 06:09 krokoš |