kdyz radim ze 4ky na predni brzde do vracaku na jedna, trva hrozne dlouzho nez zadek prestane skakat a obcas musim proste scvaknout spojku a prodat zatacku bez motoru.. ..mozna jsem prizdi ale ja se proste bojim to vic nahnout kdyz ten zadek jeste tancuje..
zkousel nekdo s dobrym vysledkem ladit ten seriovej antihop na RSV? Jde to vubec?
Muzete poradit nekoho sikovnyho kdo to poladi v okoli HK nebo Prahy....?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
1 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
2 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Mě fakt nejde o rychlostní rekordy...a furt s tebou budu nesouhlasit o tý nepoužitelnosti motoru. Mám míň šancí na mým litrovým 2V, že spadnu do "nepoužitelnýho" pásma, než ty na litrovým SSku kde máš min. 5t rpm zcela nepoužitelnejch ... u mě to jsou jen 3t rpm (od 3 - 10t rpm to jede)
Já fakt nevím jak ten rotax ale Testastretta v litru prostě jede mezi 3(v tahu)- 10t rpm bez keců (dnes mám ještě DP mapu a otevřený sání i výdech a je to o poznání větší rozpětí)
Nezastírám, že ti ten motor musí sednout, je to uhrkaný a na půl plynu s tím nejde... samet čtyřválu to není.
Hele kolik má zrychlení R1 z 0 - 200km/h...má to pod 10s?
Naposledy editováno 21.04.2011 12:08:04
t_freedom píše: Hele kolik má zrychlení R1 z 0 - 200km/h...má to pod 10s?
to urcite jo..., ale nevim presne za kolik to udela....ja mam kratkej prevod do sily a to je fakt narez...
je fakt, ze mluvim o rotaxu V2 60°, motor do 'L' jiste bude fungovat v sirsim spektru...
na kolo se vyprdni, pristi vikend bude hnusne
t_freedom píše: vosí hnízdo...Hele, vidíš Grassela, hustokrutoborec z Gixera...a uzná, že to jede(sice ne jako vysavač, ale jede)
Mě fakt nejde o rychlostní rekordy...a furt s tebou budu nesouhlasit o tý nepoužitelnosti motoru. Mám míň šancí na mým litrovým 2V, že spadnu do "nepoužitelnýho" pásma, než ty na litrovým SSku kde máš min. 5t rpm zcela nepoužitelnejch ... u mě to jsou jen 3t rpm (od 3 - 10t rpm to jede)
Já fakt nevím jak ten rotax ale Testastretta v litru prostě jede mezi 3(v tahu)- 10t rpm bez keců (dnes mám ještě DP mapu a otevřený sání i výdech a je to o poznání větší rozpětí)
Nezastírám, že ti ten motor musí sednout, je to uhrkaný a na půl plynu s tím nejde... samet čtyřválu to není.
Hele kolik má zrychlení R1 z 0 - 200km/h...má to pod 10s?
to nevim, ale 50-295 je treba za 18.. predpokladam ze bez treningu by to na 200 melo bejt kolem 8.. protoze bubřák tvrdi ze ZX10 to da kolem 7 a pripoustim ze R1 07 jede trochu min nez ZX 04-05..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Sleeper1 píše: chlapi, ja tu nebudu za namistrovanyho frajirka s erjednapicowoe...
jen rikam, ze r4 je blbozdornejsi nez V2
Sleeper1 píše: strasnejch let se tu traduje, jak V2 ma koule a je to ten nejostrejsi motor pro opravdovy chlapy! tak chapu, ze se tento mytus musi udrzet za kazdou cenu!
Jak že to teda je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Stev píše: Jak že to teda je?
no jak.. V2 je motorka do mesta, nadela spoustu parady a ve meste ma peknej zvuk
R4 je ve meste takova sterilnejsi, musis tomu vic dat aby byla pres ten V2 slyset a to uz te nikdo nevidi jak ses rychlej a to kazi efekt.. Ale mimo mesto ma na kazdy rovince dosdtatek vykonu a zatacky projede stejne dobre nebo lip nez V2..na okruhu se to nasobi..tam ten chybejici vykon jasne vidis na stopkach.. navic R4 ma na okruhu krasne prograsivni zvuk a tak je hned jasny kdo tomu jak dava.. je tam ta gradace.. kdezto V2 na okruhu znej vsecky stejne.. jako traktor.. zadna gradace proste prdeni..
chapes stýve?
EDIT jo a sleeper na je namistrovanej kundomrdal a s malym perem a proto ma R4...protoze to je KÚÚÚRVA delo a diky nemu kdyz ho brčko zasvedi tak se drbe u kolen.. kvuli tomu ze ma poradnou motorku tak ma na kazdym prstu 8 bab a zbytek musi uz fakt odmitat, pac jinak by ho proste vysaly jak PETflašku..
Naposledy editováno 21.04.2011 13:08:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Stev píše: R1_P> mně šlo jen o rozpor v těch tvrzeních, abych řekl pravdu tyhle řečičky už se tady opakujou tisíckrát a dá se o tom napsat spousta věcí. Nejlíp to charakterizoval Ďuričko, někdo radši wrůům a někdo kví kví, nic víc v tom není
no jo.. ale nerikej mi ze te to nebavi o tom diskutovat.. ajsne jezdeni je jeste lepsi..alle taky musis travit nejakej cas v zamestnani ne?
R1_P píše: ale taky musis travit nejakej cas v zamestnani ne?
na prave, clovek to chce trochu odlehcit, jen véčkaři to berou moc vazne....
jinak souhlas, do mesta je V2 urcite lepsi
vcera se to hezky otestovalo
2 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
velky eRko s velkou Jednickou dela uplne nejvic
Naposledy editováno 21.04.2011 13:29:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Sleeper1 píše: a vubec, R1 je nejvic krutej stroj, protoze si oznaceni pamatuje kazda devatacka (ne jak zdlouhavy gsx1000r, zx10r atp) a ma vzadu tlustou gumu!
velky eRko s velkou Jednickou dela uplne nejvic
no jo.. tohle jsou argumenty proti kterejm se tezko neco stavi..
DMC.motobiker píše: FiZzeR> Se divím, že vám tam tu kameru nikdo nečórnul!
ještě stál druhej kameraman v póli krom toho ta kamera byla na malym tripodu na štěrku u krajnice skoro neviditelná, jsem ji tam málem zapomněl tehdá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Sleeper1 píše: a vubec, R1 je nejvic krutej stroj, protoze si oznaceni pamatuje kazda devatacka (ne jak zdlouhavy gsx1000r, zx10r atp) a ma vzadu tlustou gumu!
velky eRko s velkou Jednickou dela uplne nejvic
já vozím pokaždý v kapse ještě jednu "tenkou" gumu takže jedna ne moc tlustá a jedna tenoučká dá dohromady jednu tlustou, ne?...když vysvětluju těm deváťačkám "S_4_R_S" ...je tam sice o 50% víc písmen, ale Sko se 2x opakuje... když to zvládnou, přichází na řadu tenká guma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
stejně bych se 300zmísta bál...já jen to mrdání po vokreskách a městech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Sleeper1 píše: t_freedom>ja zatim prave jezdil jen po meste, po zlomenym zapesti na pravacce porad jeste cejtim neprijemny odezvy....takze zatim objizdim ty zakladky
ale jsou ty skolacky naky sesly se mi zda.. aspon co jsem videl..
1 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Naposledy editováno 21.04.2011 17:24:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Sleeper1 píše: e: nebo radsi nic
no ne.. myslel jsem jako ze jsou na trinact let jako hodne vyspely...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |