globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.7.2014 v 15:54 | Nahoru | #2011
dakarista> Aha, tak to bych taky radši operoval, než abych pitval

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.7.2014 v 16:14 | Nahoru | #2012
dewwil> tak doufam, ze to bude kravina, pokud ne... tak to trochu nadopuju pri tom srani... ...
Proto jsem tu nedavno resil ten tlak oleje. Jsou tri moznosti, tak snad to nebude ta liznuta sala

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.7.2014 v 21:59 | Nahoru | #2013
dakarista> pičafix, debilní motorex..!!!!

150km sem jezdil v klidu, jak si mi říkal... ted sem zkusil na rovince pružnost motoru a od 8tis/ot mi začne prokluzovat spojka... A navíc kamoši co za mnou jeli, říkali že mi to jaksi dost smrdí... na ten starý olej Agip co měl už tak 7tis km, nesmrděl a ani neklouzala spojka...

Co ted?? mám ještě jezdit tak 500km v klidu a doufat že si to sedne nebo hned vyměnit? Bojím se že to už ani nepomůže... spojka už asi bude mít něco za sebou, ale do ted fakčila good..

Prodávající mě i říkal, že mám dát ten agip, jinak bude klouzat, a já vůl chtěl to nejlepší a dal motorex...

Ted babo raď...

Aprilia RSV úpravy a tuning

7.7.2014 v 22:01 | Nahoru | #2014
jo a ten motorex měl jaksi divnou barvu.. byl modrý.. jak sem to tam lil, tak sem si říkal, jeslti to snad není chladička, ale tekl jako olej, hustě.. má mít takovou barvu? snad by do 4 pixlí nedali něco jiného??

zaráží mě ten smrad...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

7.7.2014 v 22:08 | Nahoru | #2015
Ja ti nevim, ja mam na Tuonu 51 000km, vse origo a zadnej problem s Motorexem... jinak je ten olej zelenej

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.7.2014 v 22:19 | Nahoru | #2016
dakarista> no, ted sem se byl podívat a je to něco mezi modrou a zelenou, spíš do zelena noo...

myslíš že si ten olej ještě sedne "zašpiní" se a přestane prokluzovat?
jestli se tam lil vždy ten Agip a já ted dal motorex, tak asi ta spojka není zvyklá, ne?
Snad se chytne...

Ale zaráží mě ten smrad za mnou, to je divné... od výfuku se mi nekouří, jen to prostě prej smrdí... to dělá taky nový olej?? ve výfuku mám saze, ale suché, ne mastné..

Ach jo... co ted, jezdit v kliku třeba 500km a pak zkusit znovu tahat??

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

7.7.2014 v 22:23 | Nahoru | #2017
Motorex je gut, ale taky jsem ho nalil na přání do RSV co jezdilo předtím na Motul 300V a začla klouzat spojka, vyřešily to až nový plechy, lamely měly v tu dobu najeto cca 2000km... A taky to divně smrdělo, ale to je tím oilem, každej nějak smrdí, 300V voní zas jak přezrálý banány a je svítivě zelenožlutej...

3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

7.7.2014 v 22:31 | Nahoru | #2018
Tak jsem si konečně dovláčel Mrůču domů a nejspíš jí budu muset přejmenovat,mručí asi jak gripen Graf nemám,tomu němčíkovi si nepovídala brzda s kompem takže jediný co vím,že jede KUREVSKY líp než před tím.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.7.2014 v 22:32 | Nahoru | #2019
dewwil> hmm...

takže myslíš že se už nechytne a bude klouzat dál?? Ani když dám zpátky ten Agip??

na kolik vyjdou ty nové plechy, cca?

takovou radost sem měl kurva z té mašiny a první problém....

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

7.7.2014 v 22:40 | Nahoru | #2020
Neco pro tunery, co myslite?









1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.7.2014 v 22:50 | Nahoru | #2021
dakarista> hmmm, měl by si to umyt i zevnitř...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.7.2014 v 22:51 | Nahoru | #2022

oioi01 píše: dakarista> hmmm, měl by si to umyt i zevnitř...



Se moc netlem, mas to podobny

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.7.2014 v 22:56 | Nahoru | #2023

dakarista píše: Se moc netlem, mas to podobny



A navíc mi klouže spojka a nejde rozdělat tlumič řízení... už to začíná, ta italská mrda mě zachvíli sežere za živa... to bude přesčasů v práci, abych mohl jezdit...

Naposledy editováno 07.07.2014 22:57:36

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

7.7.2014 v 22:58 | Nahoru | #2024
Moc to hrotis, tmulic co je v serii stsci. Kdyz ne, tak vymen ...

Ta spojka je vzdy loterie, ale neni to strojem, ale dvdma oleji, hold se nemeli radi

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.7.2014 v 23:03 | Nahoru | #2025
dakarista> nj, počkám 500km a asi zkusím dát zase ten agip...
nebo bude klouzat už pořád?

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

7.7.2014 v 23:17 | Nahoru | #2026
ted sem ještě koukal na ty oleje a ten agip je polosyntetica? není to třeba i tím? motorex je totiž plná syntetica.... navíc ten motorex nemá asi specifikaci CCMC-G4, co je v manuálu...??

kurva co s tím mám dělat?

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

7.7.2014 v 23:18 | Nahoru | #2027
Co to je za specifikaci? Tu vidim poprve

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.7.2014 v 23:26 | Nahoru | #2028

dakarista píše: Co to je za specifikaci? Tu vidim poprve



co já vím??? je napsaná v origo manuálu...

někdy o víkendu zajedu za mím mechošem o pokácám s ním o tom, jestli hned vyměnit olej nebo ještě počkat... jde mi o to aby se ta spojka nekurvila, i když budu jezdit normálně, třeba do 6tis/ot

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.7.2014 v 11:56 | Nahoru | #2029

Jasek píše: Tak jsem si konečně dovláčel Mrůču domů a nejspíš jí budu muset přejmenovat,mručí asi jak gripen Graf nemám,tomu němčíkovi si nepovídala brzda s kompem takže jediný co vím,že jede KUREVSKY líp než před tím.



Jasku gratuluju ještě to převrtej a bude to jedinečný originál

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.7.2014 v 11:58 | Nahoru | #2030

oioi01 píše: ted sem ještě koukal na ty oleje a ten agip je polosyntetica? není to třeba i tím? motorex je totiž plná syntetica.... navíc ten motorex nemá asi specifikaci CCMC-G4, co je v manuálu...??

kurva co s tím mám dělat?



čau a je to olej určený do motorky???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.7.2014 v 12:00 | Nahoru | #2031
oioi01>

čau a ty jsi tady z Lužic od Hodonína že bych se jak budu doma stavil mám to co bych kamenem dohodil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.7.2014 v 13:24 | Nahoru | #2032

Jasek píše: Tak jsem si konečně dovláčel Mrůču domů a nejspíš jí budu muset přejmenovat,mručí asi jak gripen Graf nemám,tomu němčíkovi si nepovídala brzda s kompem takže jediný co vím,že jede KUREVSKY líp než před tím.



Takže to vem k Murkinovi na kontrolu
Ale jinak gratulace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.7.2014 v 13:25 | Nahoru | #2033

dakarista píše: Neco pro tunery, co myslite?










řekl bych že je tam dost prostoru na větší ventily a snáženou hlavu
A taky že máš každej ventil jinak barevnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.7.2014 v 13:45 | Nahoru | #2034
Jindřej>No,jsem na září objednanej na ignitec,ale ještě nevím,jestli dokážu bez toho čísla žít nebo budu Murkina ukecávat ať mi to aspoň změří Trochu jsem měl strach,že mě ty peníze budou srát,ale juchuuuuuú,já jsem moc spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.7.2014 v 13:49 | Nahoru | #2035

Jindřej píše: řekl bych že je tam dost prostoru na větší ventily a snáženou hlavu
A taky že máš každej ventil jinak barevnej



tak dobre koukas, je to klasika 36/31... ale uz se resi hlavy z 03 s kombinaci 38/31.... jasny, ze by byla nejlepsi verze z posledniho modelu RR kde je to 38/33, ale to by se museli predelavat svody

no to ze jsou jinak barevny resim. Predni svicka nornal a zadni bila :-\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.7.2014 v 14:18 | Nahoru | #2036
Jasek>
Tak bys mi to mohl taky někdy ukázat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.7.2014 v 14:21 | Nahoru | #2037
dakarista> svody z RR seženeš za pusu. Já je mám taky navíc.
Jo průhlednej filtr lešenářská trubka místo laufu dělaj svý

Naposledy editováno 08.07.2014 14:29:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.7.2014 v 14:27 | Nahoru | #2038
Jindřej> To by neměl být problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.7.2014 v 15:07 | Nahoru | #2039

Pepa1098 píše: oioi01>

čau a ty jsi tady z Lužic od Hodonína že bych se jak budu doma stavil mám to co bych kamenem dohodil



zdar, no jasně že jsem, už sem ti chtěl kdysi napsat, že se můžem sejít.. co ty máš vlastně za moto?

stavit se určitě můžeš, jen nevím jak mi chceš pomoci?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.7.2014 v 15:10 | Nahoru | #2040

Jindřej píše: dakarista> svody z RR seženeš za pusu. Já je mám taky navíc.
Jo průhlednej filtr lešenářská trubka místo laufu dělaj svý



nojo, jenze ja mam takovou tu bandasku pod motorem a pak svody pod sedlo ... Jestli mas ty racing svody, tak by se na Tuono hodily ...

ty hele, nesmim to zase prehnat s tim tunenim Futury, to pak bude RSV s kuframa
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist