Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Proto jsem tu nedavno resil ten tlak oleje. Jsou tri moznosti, tak snad to nebude ta liznuta sala
150km sem jezdil v klidu, jak si mi říkal... ted sem zkusil na rovince pružnost motoru a od 8tis/ot mi začne prokluzovat spojka... A navíc kamoši co za mnou jeli, říkali že mi to jaksi dost smrdí... na ten starý olej Agip co měl už tak 7tis km, nesmrděl a ani neklouzala spojka...
Co ted?? mám ještě jezdit tak 500km v klidu a doufat že si to sedne nebo hned vyměnit? Bojím se že to už ani nepomůže... spojka už asi bude mít něco za sebou, ale do ted fakčila good..
Prodávající mě i říkal, že mám dát ten agip, jinak bude klouzat, a já vůl chtěl to nejlepší a dal motorex...
Ted babo raď...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
myslíš že si ten olej ještě sedne "zašpiní" se a přestane prokluzovat?
jestli se tam lil vždy ten Agip a já ted dal motorex, tak asi ta spojka není zvyklá, ne?
Snad se chytne...
Ale zaráží mě ten smrad za mnou, to je divné... od výfuku se mi nekouří, jen to prostě prej smrdí... to dělá taky nový olej?? ve výfuku mám saze, ale suché, ne mastné..
Ach jo... co ted, jezdit v kliku třeba 500km a pak zkusit znovu tahat??
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01 píše: dakarista> hmmm, měl by si to umyt i zevnitř...
Se moc netlem, mas to podobny
dakarista píše: Se moc netlem, mas to podobny
A navíc mi klouže spojka a nejde rozdělat tlumič řízení... už to začíná, ta italská mrda mě zachvíli sežere za živa... to bude přesčasů v práci, abych mohl jezdit...
Naposledy editováno 07.07.2014 22:57:36
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Ta spojka je vzdy loterie, ale neni to strojem, ale dvdma oleji, hold se nemeli radi
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
kurva co s tím mám dělat?
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dakarista píše: Co to je za specifikaci? Tu vidim poprve
co já vím??? je napsaná v origo manuálu...
někdy o víkendu zajedu za mím mechošem o pokácám s ním o tom, jestli hned vyměnit olej nebo ještě počkat... jde mi o to aby se ta spojka nekurvila, i když budu jezdit normálně, třeba do 6tis/ot
Jasek píše: Tak jsem si konečně dovláčel Mrůču domů a nejspíš jí budu muset přejmenovat,mručí asi jak gripen Graf nemám,tomu němčíkovi si nepovídala brzda s kompem takže jediný co vím,že jede KUREVSKY líp než před tím.
Jasku gratuluju ještě to převrtej a bude to jedinečný originál
oioi01 píše: ted sem ještě koukal na ty oleje a ten agip je polosyntetica? není to třeba i tím? motorex je totiž plná syntetica.... navíc ten motorex nemá asi specifikaci CCMC-G4, co je v manuálu...??
kurva co s tím mám dělat?
čau a je to olej určený do motorky???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
čau a ty jsi tady z Lužic od Hodonína že bych se jak budu doma stavil mám to co bych kamenem dohodil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jasek píše: Tak jsem si konečně dovláčel Mrůču domů a nejspíš jí budu muset přejmenovat,mručí asi jak gripen Graf nemám,tomu němčíkovi si nepovídala brzda s kompem takže jediný co vím,že jede KUREVSKY líp než před tím.
Takže to vem k Murkinovi na kontrolu
Ale jinak gratulace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindřej píše: řekl bych že je tam dost prostoru na větší ventily a snáženou hlavu
A taky že máš každej ventil jinak barevnej
tak dobre koukas, je to klasika 36/31... ale uz se resi hlavy z 03 s kombinaci 38/31.... jasny, ze by byla nejlepsi verze z posledniho modelu RR kde je to 38/33, ale to by se museli predelavat svody
no to ze jsou jinak barevny resim. Predni svicka nornal a zadni bila :-\
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Tak bys mi to mohl taky někdy ukázat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jo průhlednej filtr lešenářská trubka místo laufu dělaj svý
Naposledy editováno 08.07.2014 14:29:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Pepa1098 píše: oioi01>
čau a ty jsi tady z Lužic od Hodonína že bych se jak budu doma stavil mám to co bych kamenem dohodil
zdar, no jasně že jsem, už sem ti chtěl kdysi napsat, že se můžem sejít.. co ty máš vlastně za moto?
stavit se určitě můžeš, jen nevím jak mi chceš pomoci?
Jindřej píše: dakarista> svody z RR seženeš za pusu. Já je mám taky navíc.
Jo průhlednej filtr lešenářská trubka místo laufu dělaj svý
nojo, jenze ja mam takovou tu bandasku pod motorem a pak svody pod sedlo ... Jestli mas ty racing svody, tak by se na Tuono hodily ...
ty hele, nesmim to zase prehnat s tim tunenim Futury, to pak bude RSV s kuframa
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |