globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery
 
29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.


Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

Pokec pro pitbike/dirtbikery

27.10.2011 v 09:12 | Nahoru | #19561
To já řešim jiný problémy. Teď čekám, až nám přijdou Molkty, pak nějak vyosit to kolínko karbece, pak sehnat nějaký vsuvky na připojení olejovejch hadic a to nejtěžší bude naohejbat výfukovej svod. Všechno tohle sehnat nebo upravit je velikej problém...

Pokec pro pitbike/dirtbikery

27.10.2011 v 10:43 | Nahoru | #19562
Máš s tim práce jak na kostele, ale jsem zvědavej až to budeš mít hotový, jak to bude lítat...

Ale sakra už chci jaro, ať už konečně taky můžu jezdit...

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

27.10.2011 v 12:29 | Nahoru | #19563
Zdravím , potřebuju radu , mám Champse 125 a z ničeho nic když ho chci nakopnout tak na sytič chytne az tak na podesátý ale zas zachvilku chcípne ...prosím o rady :) dík

Pokec pro pitbike/dirtbikery

27.10.2011 v 19:43 | Nahoru | #19564
zkus nestartovat pres sytic....nekdy to jde u techto motek i bez nej.....nebo se podivej zda ti tesni kolinko u karbeca smerem k motoru

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.10.2011 v 13:46 | Nahoru | #19565
Wrecker01> ventily,bohatost nebo jak říká Milagros. Dál to může bejt bordel v karbci,voda v karbci a tak

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.10.2011 v 18:48 | Nahoru | #19566
Diky bez sitice to nechytne , ja sem ho mel celej rozebranej a strikal sem ram , predtim to jelo normalne bez problemu , karbec sem cistil , na to tesneni se kouknu a ventily sem nekontroval ..kolik maji mit prosim vuli ? 0,1-0,2 mm ? diky

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

29.10.2011 v 12:33 | Nahoru | #19567
Wrecker01> 0,1 na sacím utaženější a 0.1 volnější na výfukovém, může být ale i 0.15 na výfukovém

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

29.10.2011 v 12:35 | Nahoru | #19568
Wrecker01> může to být cokoliv, nějaká netěsnost, špatná hladina plovákovky, špatně nastavená bohatost plus jehla....

Pokec pro pitbike/dirtbikery

29.10.2011 v 14:24 | Nahoru | #19569
tak tak.. 10 sací těsnější a 10 výfukový volnější.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

29.10.2011 v 15:39 | Nahoru | #19570
jojo díky moc ... podle me je to taky karburatorem , uvazuju ze koupim nejakej lepsi treba mikuni jenze nevim jestli ho pak dokazu vyladit aby sel jak ma

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

29.10.2011 v 15:45 | Nahoru | #19571

Wrecker01 píše: jojo díky moc ... podle me je to taky karburatorem , uvazuju ze koupim nejakej lepsi treba mikuni jenze nevim jestli ho pak dokazu vyladit aby sel jak ma



Co to máš teď teda za pita ? A jakej tam máš karbec ?

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

29.10.2011 v 16:50 | Nahoru | #19572
Champs 125 model myslim ze holiday, karbec je tam x-motos takze uplna sracka :D

Pokec pro pitbike/dirtbikery

29.10.2011 v 17:53 | Nahoru | #19573
Já mam taky furt originál karbec na mym X-motos a šlape na jedničku. Častej problém je spíš netěsnost na tom koleni u karbece.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

29.10.2011 v 18:09 | Nahoru | #19574

Wrecker01 píše: Champs 125 model myslim ze holiday, karbec je tam x-motos takze uplna sracka :D



No to karbec od x-moto by neměl být špatnej.. Spíš to bude chtít ho seřídit..

Jestli máš někde mezi kolenem netěsnost tak se by se ti měli na volnoběhu měnit otáčky. Po nastartování. Bude to kolísat a spíše budou vyšší..

Zkus tu jehlu a bohatost.. Heled dej si bohatost na 1 a půl otáček ..A když to nepomůže pohraj si s jehlou. posuň ji třeba nahoru nebo dolu to je fuk a uvidíš jak se to zachová, když to bude horší posuň ji naopak.

Jo mimochodem, než bych začal ladit karbec dal bych novou svíčku. Většinou to může být i taková prkotina jako svíčka.A podívej se jestli máš utažené koleno k hlavě...

jinak menší návod tady karbec

Pokec pro pitbike/dirtbikery

29.10.2011 v 18:52 | Nahoru | #19575
zkusim ho seridit , netesnost sem kontroloval a jeste sem to maznul silikonem , na sicku sem koukal a hazi jiskru jenom pri prudkym nakopnuti , koupim novou a uvidim :) jinak dik moc za rady :)

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.10.2011 v 21:04 | Nahoru | #19576
Kamos mi nabidnul original Mikuni karbec za 500 a nebo komplet motor Daytona 125 za 3 litry ...mate nekdo s timhle motorem zkusenosti ?

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

31.10.2011 v 16:58 | Nahoru | #19577
Wrecker01> No karbec mikuni to bude ,ale asi ne originál ,ale čína, originál je s cenou úplně jinde. Daytona 125 motor za 3 táci ---to se mi nechce věřit, buď to je před rozpadem a bude potřebovat investici a nebo ten kámoš neví jakou má cenu. No ten motor by měl letět jako prase..

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

31.10.2011 v 18:54 | Nahoru | #19578
Teda nic mi po tom není a nechci tady dělat chytrého, ale dělat vůle na ventilech u 125tky 10 je pěkná blbost a je to prostě moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

31.10.2011 v 19:51 | Nahoru | #19579
Kovboy> Noo, nebudu tvrdit, že to vím na 100%, kecal bych. Ale co vím teda z praxe, tak to normal dáváme na 140ccm a kluci to dávaj i na 150-160ccm... Co se týče 125ccm tak s tím nemám zkušenost.

Po pořízení prvního nového pita mi prodejce řikal vůle 0.05 sací a myslím, že 0.07 výfuk nebo tak nějak. Na závodech mi zkušenější borci poradili vule 0.1 a 0.1 volnější až 0.15. No potom to jelo ještě líp ....No to je, ale 140ccm.

Ale u 125ccm za to ruce do ohně nedám. Osobně nevyzkoušeno.

Naposledy editováno 31.10.2011 20:02:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

31.10.2011 v 19:59 | Nahoru | #19580

Mokosak píše: Kovboy> Noo, nebudu tvrdit, že to vím na 100%, kecal bych. Ale co vím teda z praxe, tak to normal dáváme na 140ccm a kluci to dávaj i na 150-160ccm... Co se týče 125ccm tak s tím nemám zkušenost.

Po pořízení prvního nového pita mi prodejce řikal vůle 0.5 sací a myslím, že 0.7 výfuk nebo tak nějak. Na závodech mi zkušenější borci poradili vule 0.1 a 0.1 volnější až 0.15. No potom to jelo ještě líp ....No to je, ale 140ccm.

Ale u 125ccm za to ruce do ohně nedám. Osobně nevyzkoušeno.



0.5, 0.7 vzdyt to je uplne sileny, to fakt jelo? Nerikali 0.05 a 0.07 ? Stomp uvadi pro vsechny 0.15/0.15

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

31.10.2011 v 20:01 | Nahoru | #19581
SirIndy> jooo sorry chybějí tam 0 ... 0.05-0.07

Opraveno

Naposledy editováno 31.10.2011 20:02:35

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

31.10.2011 v 21:09 | Nahoru | #19582
já jsem dával 0,05 a jelo to líp jak s 0,1 a víc

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

31.10.2011 v 21:39 | Nahoru | #19583
Ten motor kupoval myslim ze za 15 litru , a ten karbec stoji novej 3380 ,- ...on uz nejezdi a akorat se mu to vali doma , taky mi rikal ze ten motor jede jak prase

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

31.10.2011 v 21:46 | Nahoru | #19584

Wrecker01 píše: Ten motor kupoval myslim ze za 15 litru , a ten karbec stoji novej 3380 ,- ...on uz nejezdi a akorat se mu to vali doma , taky mi rikal ze ten motor jede jak prase



jo tak to jo , do toho bych šel

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

31.10.2011 v 21:47 | Nahoru | #19585

hanys888 píše: já jsem dával 0,05 a jelo to líp jak s 0,1 a víc



jo to chce vyzkoušet a nalezt si to nej

Pokec pro pitbike/dirtbikery

1.11.2011 v 17:13 | Nahoru | #19586
chlapi, vydělal jsem svíčku(NGK-už od novoty) a takové černo na ní tak asik dám jehlu o jeden zářez níž, protože směs je nastavena na 1,5 ot a žere to dost, ale nechce se mi to nějak rozdělávát , protože zpátky asik ty plasty vůbec nedám už naposled to byl boj

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

1.11.2011 v 17:17 | Nahoru | #19587
jo, a když dám jehlu níž tak tam pujde mín benzinu že?

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

1.11.2011 v 17:51 | Nahoru | #19588
galOs> ano

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

1.11.2011 v 17:52 | Nahoru | #19589

galOs píše: jo, a když dám jehlu níž tak tam pujde mín benzinu že?


Bohužel máš mylnou informaci. Ve skutečnosti tam dojde k jiné akceleraci a bude se to chovat jinak při přidání plynem. Proč ještě nepootočíš šroubkem na bohatost? Nebo si myslíš, že každý karburátor musí mít 1,5 otočky a víc se to nesmí? Vše souvisí se vším a nastavení karburátoru je tak trošku o tom, že musíš znát funkci karburátorových součástí. A také to je o celkovém stavu. Když mám nějaký vzduch. filtr, musím mít k tomu trysku, podle toho nastavím jehlu a hladinu a bohatost doladím podle chodu motoru a také musím přihlédnou k faktu jaký mám výfuk a hlavně výfukový svod. Další velký faktor pro nastavení je počasí a tepelnost svíčky. Přeji hodně úspěchu v ladění.
Ještě menší detail. Dneska jsem řešil karburátor na hodně podobném motoru od Lifana. Pán měl úplně předpisově karburaci čistou a stejně ho to stále zlobilo. Zapomněl sundat vzduch. filtra vyčistit ho. Měl ho hodně zadělaný a tím se dostával bordel do vzduchového kanálku pro sycení bohatosti. Říkal že je zoufalý a karburátor rozšteloval až hrůza. Chtěl už kupovat nový karbec. Udělal jsem mu to a chodí na cvrnknutí bez nějakého prskání a vynechávání. Ufff jsem se nechtěl tak rozepsat, ale některé rady nerady tady na foru jsou .....

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

1.11.2011 v 19:24 | Nahoru | #19590

Kovboy píše: Bohužel máš mylnou informaci. Ve skutečnosti tam dojde k jiné akceleraci a bude se to chovat jinak při přidání plynem. Proč ještě nepootočíš šroubkem na bohatost? Nebo si myslíš, že každý karburátor musí mít 1,5 otočky a víc se to nesmí? Vše souvisí se vším a nastavení karburátoru je tak trošku o tom, že musíš znát funkci karburátorových součástí. A také to je o celkovém stavu. Když mám nějaký vzduch. filtr, musím mít k tomu trysku, podle toho nastavím jehlu a hladinu a bohatost doladím podle chodu motoru a také musím přihlédnou k faktu jaký mám výfuk a hlavně výfukový svod. Další velký faktor pro nastavení je počasí a tepelnost svíčky. Přeji hodně úspěchu v ladění.
Ještě menší detail. Dneska jsem řešil karburátor na hodně podobném motoru od Lifana. Pán měl úplně předpisově karburaci čistou a stejně ho to stále zlobilo. Zapomněl sundat vzduch. filtra vyčistit ho. Měl ho hodně zadělaný a tím se dostával bordel do vzduchového kanálku pro sycení bohatosti. Říkal že je zoufalý a karburátor rozšteloval až hrůza. Chtěl už kupovat nový karbec. Udělal jsem mu to a chodí na cvrnknutí bez nějakého prskání a vynechávání. Ufff jsem se nechtěl tak rozepsat, ale některé rady nerady tady na foru jsou .....



Jéje tak to mám asi taky mylné info.. Do teď jsem měl za to, že když se jehla pohybuje zároveň se šoupátkem tak se tím pádem zvětšuje, nebo zmenšuje průřez trysky,což má vliv na průtok paliva..

Tudíž vliv na poměr bohatosti směsi.

Jestli se mýlim, tak mě opravte.Rád se poučím od zkušenějších. . To, že když dám jinak jehlu se to bude při akceleraci chovat jinak (jak píšeš) to bych si právě vysvětli tím, že se změní bohatost,nebo ne?

Jinak se zbytkem souhlasím..

Naposledy editováno 01.11.2011 19:26:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist