globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
 
2.5.2010 v 12:44
Vzhledem ke včerejší diskuzi ve vlákně ,,Velký problém s kW" bych rád znal názor širšího spektra lidí na níže uvedenou změnu zákona. Pointu jsem si s dovolením půjčil od uživatele Prackarr a několika dalších uživatelů. Tímto jim přiznávám všechna autorská práva

Zároveň bych chtěl znát, co vás napadá jako nedomyšlené v této změně. Mě osobně napadla jediná věc a to je celkem extrémní případ:

V 18ti udelam ridicak na Acko a pak do 21 nesednu na motorku, pak si koupim litra, tim 3 letym nosenim toho ridicaku v kapsi ziskam dost zkusenosti na to abych nebyl "novacek"

Je pravda, že pokud bych si chtěl ve 24 udelat papíry na neomez, tak to bude dost otravné, ale myslím si, že předchozí povinná praxe má něco do sebe. Klidně pište své návrhy na zlepšení.
_____________________________________________________________________________________________

Vzhůru do diskuze a hlasujte v anketě! Jak staří orli tak mladí šušni jako jsem já!



Naposledy editováno 02.05.2010 12:46:03
Anketa: Tato změna by byla:
Lepší než současné znění zákona
54%
134
Horší než současné znění zákona
46%
113

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

4.5.2010 v 19:09 | Nahoru | #151
Honziq> trochu přehnané porovnávání, ale něco na tom bude...

(reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

4.5.2010 v 19:17 | Nahoru | #152

pekys>Honziq> trochu přehnané porovnávání, ale něco na tom bude...


Nevidím na tom nic přehnanýho.

Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

4.5.2010 v 19:20 | Nahoru | #153
Je pravda že u letadel by se nám to nelíbilo, aby si každej lítal v čem chce bez rozdílu výkonu a velikosti

(reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

4.5.2010 v 20:29 | Nahoru | #154

prackarr>To je panečku argument! tak zrušme řidičáky úplně,ne? Kdo má inteligenci,naučí se jezdit i bez řidičáku a blbec se nenaučí ani v 58 ti autoškolách! Bravo!



Znám lidi co jezdit uměli a znali pravidla před autoškolou a taky ji bez problémů napoprvé udělali. A taky jsem znal pitomce co ji dělali i 6x a kvůli takovým musí existovat doklady, že můžeš jezdit s tím nebo oním. Rozčiluješ se tady o nutnosti několika po sobě jdoucích zkoušek a sám jsi dělal v 15 fichtla za 250,- Kčs a v 17 za dalších 250,- sis to rozšířil neomezeně. A neargumentuj čím se jezdilo. I tehdy tu byly 100 koňové stroje i když málo. A taky mi připadá argument 3 roky praxe pro člověka kterého chytí motorky ve 30 jako totální buzerace.

Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

4.5.2010 v 20:33 | Nahoru | #155
Nečetl jsem to celé, ale max. 650 ccm jednoválec > Co třeba oblíbená SV 650 ? Tím by se mohla až ve 21...

Todle je blbost. Spíš se mi líbí ta směrnice EU... v 18-ti 35 kW

Naposledy editováno 04.05.2010 20:35:45

(reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

4.5.2010 v 21:16 | Nahoru | #156

jara8172>Do toho návrhu bych nepodmiňoval nutnou praxi. Těch 6 let mezi 18 a 24 lety se dost projeví v psychyce a objeví se i nějaký rozum, který je v těch 18 dán jen vyvoleným jedincům . A pokud je někdo vůl, tak mu nepomůže (a ostatní neochrání) ani 30 let praxe



A proč nedělat psychotesty?
Jinak já mám vlastní zkušenos, v 21 letech těžkou bourajdu a myslím že rozum sem už měl ale chyběla praxe!

Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

4.5.2010 v 21:22 | Nahoru | #157
Jinak souhlas s Prackarrem>
TA praxe je právě klíčová. Radši dát neomezený 20 letému klukovi,co jezdí 10 let,jak 28 letému nováčkovi,co motorku nikdy nevviděl

Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

4.5.2010 v 21:34 | Nahoru | #158
Hele není tato diskuze zbytečná? Ten kdo bude chtít v osmnácti jezdit na litru, na něm stejně jezdit bude a to, že si pánové tam nahoře myslí, že je lepší dát do rukou silný stroj řidiči, který je starší, respektive s "více zkušenostmi", takže "způsobilejší k jízdě na tomto stroji" je přece směšné, já to vím, vy to víte, tak proč se o tom bavíme :) Já osobně začínal v osmnácti na kawince z750, předtím jsem jezdil jen po poli na terenním enduru 125ccm a s klidným svědomím mohu říct, že jsem si na motorce nikdy nedovolil nic na co bych neměl zkušenosti a nikdy jsem nepřekročil tu pomyslnou hranici, jakýkoliv test k tomu, jestli je ten člověk schopný jezdit bezpečně na tom stroji je zcela nesmyslný.

Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

4.5.2010 v 21:46 | Nahoru | #159
směju se

Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

4.5.2010 v 21:59 | Nahoru | #160
Diskuze je fakt zbytecna,oni tam nahoře si to stejnak odsouhlasej. Ale pravda je že nějaké kategorie musí být. To by byla anarchie. Na okruhu může 16letej mít odježděno tisícovky kiláků a na silným stroji,ale v provozu a hlavně v týhle době, kdy je na silnicích provoz jak sviň je jiná!
Všem přeju mnoho šťastných kiláků bez nehody

1 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 08:40 | Nahoru | #161
no spise me zajima jedna vec - do skupiny od 21 let by tak spadlo co?jen stare naked 600 stroje a choppery - nevidim moc ten rozdil mezi skupinou od 18 a od 21 rozhodne ne takovy abych v te tride stravil celkem 6 let nez si budu moct koupit treba varadero:)

(reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 09:44 | Nahoru | #162
michal_fojtik> od 21 bude neomezeně za předpokladu že budeš už mít dva roky A2, pokud ne tak neomezeně ve 24ti bez předchozí praxe

1 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 10:30 | Nahoru | #163
U tohohle vlákna jsem se fakt královsky pobavil . Proč? Protože máme nějaký platný zákon (teď neberu v potaz jestli je dobrý nebo špatný) a není v silách nikoho v tomhle státě , aby ho většina lidí dodržovala .
A vy místo aby jste chtěli aby byla nějaká rozumná vymahatelnost práva , tak chcete nový "lepší" zákon ?? To mi řekněte k čemu vám budou další kategorie a restrikce , když se nedodržují ty stávající ??
Možná kdyby se vymáhalo dodržování stávajícího zákona tak se teď nemáte o čem dohadovat .

Vždycky mě fascinuje , jak je drtivá část populace tak naivně hloupá , že nedokáže odlišit příčinu nějakého stavu od důsledků .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 10:37 | Nahoru | #164
_max_> ty seš taky šašek
Právě protože současný zákon je nekvalitní a je snadné ho obcházet, přemejšíme nadtím, jestli by se nedal vymyslet nějaký, který není snadné obcházet, např. aby výkon musel být již v základu pod nějakou hranicí, objem pod hranicí,... Jasně že to asi nikdo nepodá jako návrh zákona, ale zajímaj mě názory lidí jak by to řešili.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 10:57 | Nahoru | #165

vonZahn>_max_> ty seš taky šašek
Právě protože současný zákon je nekvalitní a je snadné ho obcházet, přemejšíme nadtím, jestli by se nedal vymyslet nějaký, který není snadné obcházet, např. aby výkon musel být již v základu pod nějakou hranicí, objem pod hranicí,... Jasně že to asi nikdo nepodá jako návrh zákona, ale zajímaj mě názory lidí jak by to řešili.


Šaška si nech pro někoho kdo ti to žere . Nebo si snad myslíš , že tím že mě urazíš tvoje argumenty získají větší věrohodnost ?
Zákon je pouze cár papíru , dokud nedokážeš zajistit aby se dodržoval .
Motorku si taky můžeš zajistit superodolným a "nepřekonatelným" řetězem , ale velice rychle někdo přijde na to jak ho překonat třeba za půl hodiny . Takový řetěz bude mít smysl jedině tehdy , když nějakým způsobem tomu zloději na překonání nedáš půl hodiny , třeba tím že každejch dvacet minut ti tu motorku zkontroluje hlídač .
Řetěz chápej jako zákon , hlídače chápej jako vymáhání práva (např.PČR,rychlé soudnictví atd...)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 11:26 | Nahoru | #166
_max_> ,,To mi řekněte k čemu vám budou další kategorie a restrikce , když se nedodržují ty stávající ??"

Ano..a proto jsem uvedl třeba 100hp motorky v základu . policajt kdyz te dneska zastavi..mrkne se ti do TP a zjistí, že v nem je napsano 25kW - to je vše co může udělat a ty to muzes mit klidne odskrcene

Pokud by skupina A(21) smela jezdit na motocyklech do 100hp v zakladu, tak to pri kontrole nijak neochčiješ - bud ma nebo nema - a v tom je ta vymahatelnost třeba lepší, chápeš?

1 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 11:31 | Nahoru | #167
Dámy a pánové, jestli projde zákon o autoškolách, kterej se připravuje kvůli výcviku na motocyklech, tak to moc lidí trápit nebude, protože řidičák na motorku bude stát bez mála třicet litrů a jen tak někdo si ho nebude moct dovolit.

Jen pro ilustraci o čem mluvim, přikládám článek, tušim, že z idnes

Učitel bude řídit motorkáře na dálkové ovládání
29.4.2010

PRAHA - V Česku se může razantně změnit praxe při výcviku motorkářů. Ti už v
autoškole nemají jezdit na jednom stroji s instruktorem za zády, ale sami na
cvičišti. Chce to novela autoškolského zákona, která se rodí na ministerstvu
dopravy.

Do Přerova se řítí silný motocykl Suzuki. Jen co motorkář mine vjezdovou
tabuli, dostává na rovné silnici smyk a po zemi vletí do kamenného patníku.
Je na místě mrtev. Doplatil na to, že svůj stroj nezvládl. Stalo se v pátek
26. března v šest hodin večer.

Ze stejného důvodu jako muž na suzuki umírají na českých silnicích desítky
jiných motocyklistů. Na ministerstvu dopravy se rodí zákon, který by měl
pomoci toto číslo snížit.

Novela autoškolského zákona má totiž radikálně změnit pravidla při výcviku
motorkářů v autoškolách. Měli by se tak lépe naučit, jak motorku ovládat.
Ministerští odborníci se inspirovali v zahraničí a hodlají skoncovat s
praxí, kdy sedí na motocyklu společně s žákem i instruktor, který ho jistí.
Systém dvou řídítek je totiž v Evropě přežitý, Česko je jednou z posledních
zemí v EU, která takto motorkáře cvičí.

Instruktor jízdy pojede za motorkářem v autě
Namísto toho mají noví čeští motocyklisté jezdit sami. Nejprve na cvičišti a
poté v ostrém provozu, kde budou v neustálém kontaktu s instruktorem, který
pojede v autě za nimi. "Ten systém počítá s tím, že několik lekcí budou
motorkáři jezdit na asfaltovém cvičišti. Tam si osvojí základní návyky jako
rozjíždění, brzdění či stabilitu. Tato cvičební fáze by byla zakončena
mezizkouškou, která by žákovi umožnila pokračovat v další části výcviku.
Když by toto minimum nesplnil, tak by do ostrého provozu nesměl," popisuje
uvažovanou novinku Josef Pokorný z ministerstva dopravy.

Ve městě by jel motorkář vždy před autem instruktora, který by mu dával
pokyny vysílačkou. Kdyby žákovi třeba bezprostředně hrozil karambol, mohl by
instruktor zasáhnout dálkovým ovládáním. "Instruktor by mohl žákovi vypnout
zapalování a ten by tak musel zastavit. Tak probíhá výcvik například ve
Francii," popisuje Pokorný takřka úsměvnou část jízdy. Jištěni dálkovým
ovládáním by motorkáři skládali i závěrečné zkoušky.

To však není jediná novinka, jak chce ministerstvo vyškolit české motorkáře
a předejít jejich nehodám. Uvažuje o tom, že by se k motocyklu s výkonem nad
35 kW (objem motoru zhruba 500 ccm) mohli dostat jen lidé starší 24 let.
Nyní mohou takové stroje osedlat už jednadvacetiletí.

Podle nových pravidel by se motorkáři mladší 24 let museli prokázat
dvouletou praxí na méně výkonném stroji a lidé, kterým ještě nebylo 20 let,
by museli na daný typ motocyklu zcela zapomenout. Bez instruktora? Klidně -
říkají motorkáři Čeští motorkáři se prvně popsané novince nebrání. Větší
důraz na základní řidičské dovednosti se jim zamlouvá.

S instruktorem za zády se motorka chová jinak
"Jízdu bez instruktora a větší podíl samotného seznámení s motorkou vítáme.
Mnoho motorkářů totiž vůbec netuší, co jejich stroj umí. Anení divu. Když si
v autoškole na motocykl přisedne k padesátikilové studentce stokilový
instruktor, tak se motorka chová úplně jinak, než kdyby tam nebyl," říká
Jaromír Šíd z motocyklové asociace. Jízdu bez instruktora a větší čas
strávený na cvičišti vítá i dopravní policie.

Motorkáři mají výtky k druhému nápadu - zvýšit věkový limit pro silnější
kubatury. Upozorňují na stále sílící trend, kdy si motorky pořizují bohatí
čtyřicátníci, kteří mají ale se silnými stroji stejnou potíž jako mladí
"zajíci". A ty by novinka do sedla pustila. To by však měl řešit takzvaný
řidičák na zkoušku, který by se měl v novele také objevit.

Josef Kolina
Lidové noviny
Poznámka Asociace autoškol ČR:

Informace o dálkovém ovládání je nesmysl a domníváme se, že se pan Kalina
spletl. Možná to tak je ve Francii, ale u nás panuje shoda, že vypnout
žákovi zapalování znamená shodit ho na zem. Takže to ne.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 11:34 | Nahoru | #168

špilas>_max_> ,,To mi řekněte k čemu vám budou další kategorie a restrikce , když se nedodržují ty stávající ??"

Ano..a proto jsem uvedl třeba 100hp motorky v základu . policajt kdyz te dneska zastavi..mrkne se ti do TP a zjistí, že v nem je napsano 25kW - to je vše co může udělat a ty to muzes mit klidne odskrcene

Pokud by skupina A(21) smela jezdit na motocyklech do 100hp v zakladu, tak to pri kontrole nijak neochčiješ - bud ma nebo nema - a v tom je ta vymahatelnost třeba lepší, chápeš?



Já tě chápu , ale když má mašina v základu sto koní , tak se dá třeba změnit vačka , řídící jednotka , můžu do toho narvat kompresor ....
A jsi tam kde jsi byl s předchozím zákonem .
Ještě malej dodatek - v Německu mají na skůtraře s omezenou 45km rychlostí jednoduchou testovací stolici v podobě přívěsného vozíku . Hodí na to skůtr a změří - samozřejmě i tohle se dá ochcat omezovačem otáček , ale zkouší to málokdo . Jaksi tam mají větší respekt .

Naposledy editováno 05.05.2010 11:42:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 11:36 | Nahoru | #169

_max_>Já tě chápu , ale když má mašina v základu sto koní , tak se dá třeba změnit vačka , řídící jednotka , můžu do toho narvat kompresor ....
A jsi tam kde jsi byl s předchozím zákonem .


Jenže to už skoro nikdo neudělá. Nebo snad lidi co maj motorku od 16ti, tzn. 125 do ní cpou tyhle věci co jsi vyjmenoval? Ten návrh co tady je by zamezil většině podvodů

Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 11:45 | Nahoru | #170
jedná se o kšeft

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 11:47 | Nahoru | #171

vonZahn>Jenže to už skoro nikdo neudělá. Nebo snad lidi co maj motorku od 16ti, tzn. 125 do ní cpou tyhle věci co jsi vyjmenoval? Ten návrh co tady je by zamezil většině podvodů


Kolikpak asi jezdí zaškrcených padesátek ? Kolik z nich je předěláno na větší objem ?
Jakmile máš nějakou poptávku , hned se vyrojí spousta dodavatelů kitů na zvýšení výkonu . Samozřejmě pouze pro "závodní" použití .
Pointa je v tom , co jsem napsal dřív - zákon může být sebelepší pokuď ho nebudeš prosazovat tak ho většina nebude dodržovat .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 11:50 | Nahoru | #172
_max_> otázka je jak bys to chtěl prosazovat. A 50ccm do 45km/h moc nejezdí, zákon je špatnej, nutí většinu k obcházení. Ale 70ccm kity už má naprostý minimum padin

(reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 12:29 | Nahoru | #173

vonZahn>_max_> otázka je jak bys to chtěl prosazovat. A 50ccm do 45km/h moc nejezdí, zákon je špatnej, nutí většinu k obcházení. Ale 70ccm kity už má naprostý minimum padin


Hele já nejsem expert na prosazování práva v praxi , ale možná by se stačilo podívat tam kde jim to uspokojivě funguje .
Budeš se možná divit ale osobně považuju omezenou rychlost na 45km/h za velkou zhovadilost za kterou by měli někoho pověsit za koule do průvanu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 12:31 | Nahoru | #174
_max_> jako jo. ale myslim si, ze to cos napsal bude nepomerne drahe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 12:35 | Nahoru | #175
Gal> mimochodem to co tam napsali: ,,Do Přerova se řítí silný motocykl Suzuki. Jen co motorkář mine vjezdovou
tabuli, dostává na rovné silnici smyk a po zemi vletí do kamenného patníku.
Je na místě mrtev. Doplatil na to, že svůj stroj nezvládl. "

Nejakej instruktor na dalku nic envyresi. Pac ten kluk nejel v autoškole...ale letěl tam jako piča..mam dokonce dojem že hrubo přes 150 i kdyz uz byl ve meste a svuj stroj nezvladl.

Nechapu jakou souvislost maji ty dve veci - instruktor na autoskole na dalku a borec co letí ve městě jak prase

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 12:35 | Nahoru | #176

špilas>_max_> jako jo. ale myslim si, ze to cos napsal bude nepomerne drahe


Promiň , ale nevím na co konkrétně reaguješ .
Edit: už mi to docvaklo .
Ono máš pravdu že to co jsem dal jako příklad je hodně drahá záležitost , ale českej lid je hodně vynálézavej - budou se třeba tahat jetý motory s větším výkonem , ty většinou nestojí takovou raketu . Pak jen stačí trocha práce s raznicema ...

Naposledy editováno 05.05.2010 12:43:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 12:50 | Nahoru | #177
_max_> i tak mi to prijde lepsi reseni, nez to co tady mame ted. Bylo by s tim daleko vic srani a penez..nez si ted nekde splasit v TP 25kW. osobne bych se na to urcite vy...nestalo by mi to za to.

Jinak jak tady nekdo psal..ze kdyz si chce ve 30 koupit silnou motku a musel by mit nejakou tu praxi..sem pořád pro. neni to buzerace. Viz muj znamej kerymu bylo cca 45..a udelal si papiry protoze nevedel co s prachama...koupil si gixero 600...a jak ten na tom lital par dni po tom co mu to dovezli...no to radsi nevidet. uz ho to preslo, tak ted nejezdi..ale kazdopadne sem videl, ze obcas i 45 letej chlap se chova dost nerozumně a dost nebezpecne na to, ze má najeto 100km a proto bych dal tu 600 radsi do ruky 21 letymu typkovi co predtim jezdil na 500 a 125 nekolik let nez 45 letymu chlapovi co nikdy nejel na nicem. To pocatecni nadseni a adrenalin proste cvičí uplne s každým

Naposledy editováno 05.05.2010 12:51:44

(reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 13:05 | Nahoru | #178
špilas> Já sem instruktor v autoškole a koukám na to stejně nechápavě jako ty, buď v klidu, neni to v tobě. To co tam píšou sou opravdový blbosti. Výcvik s dvojím řízením ještě nikdy nikdo nepřekonal. Je to to nejlepší a nejbezpečnější co může bejt pro začátečníka. Kdo mu chytí spojku, když mu při rozjezdu vyjede z prstů a bude tam mít deset tisíc. Ta motorka mu vystřelí z pod prdele a hotovo. Autoškola si bude kupovat novou mašinu. nejsem majitel autoškoly, mě to může bejt ukradený, pro mě bude pohodlný jezdit za nim v autě a kecat mu do toho. Ale jezdit se spolujezdcem je těžší a když se někdo naučí těžší variantu, už ho to nepřekvapí. Ještě je taky možnost, že udělaji holandskej model, kdy si dělá žák autoškolu timhle způsobem, ale na svojí motorce. Přesto tam autoškola vyjde na cca 35 litrů. Jediný k čemu to povede, že se autoškola bude dělat na strašnejch mrdkách, děsnejch střepech, aby tolik finančně nebolelo, že s tim někdo plácne. Jestliže stanoví minimální věk stroje, bude se to šplhat do astronomickejch částek, protože takovej stroj nikdo havarijně nepojistí.
Takže jestli to pánové schválí, už to většinu lidí nebude trápit, protože na to nebudou prostě mít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 13:06 | Nahoru | #179
špilas> Jenže o tomhle jsem se vůbec nebavil . Když vymyslíš a schválíš dobrý zákon ale nebudeš mít způsob jak donutit lidi ten zákon dodržovat , je kničemu .
Pokud by teď lidi začali dodržovat zákon kterej platí (byť není nejlepší) , možná by jsi s úžasem zjistil že je naprosto dostačující .
Situace která v naší zemi panuje není zapříčiněná ani tak špatnejma zákonama , ale tím že na zákony víceméně každej kašle a dělá si co chce .
Pokud by po mě někdo chtěl , abych tuhle situaci změnil , neměnil bych zákony ale chování lidí . Třeba tím , že bych se pokusil o zlepšení fungování policie (aby to nebyla banda šašků jako je teď - normálním poldům se tímto omlouvám) , zajistit fungování soudů , zvýšit všeobecně prestiž státu jako instituce pro občana . Pak bych se teprve podíval , který zákon není funkční a ten bych nahradil .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

5.5.2010 v 13:21 | Nahoru | #180
_max_> Na tom něco bude.
Bohužel todle by byl běh na dlouhou trať a navíc mám pocit že ti co o tom rozhodujou a měli by moc s něčím takovým začít tak fungující policii nějak moc chtít nebudou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist