jsme tu úplně nový, mám teď čerstvě řidičák na velkou motorku a tak hledám nějaké pořádné poježdění. Konečně je tu sezóna a tak bych rád začal. Zatím mám jen zkušenost se Suzuki z autoškoly, myslím že to byla vzduchová pětistovka. Táta mi slíbil menší sponzorský příspěvek, tak bych něco lepšího, abych se před vámi nemusel na srazech stydět. Co by ste doporučili? Zavedenou značku, nebo něco jiného? Líbí se mi třeba GT 650 iR Sport, našel jsem to na http://www.hyosung-motors.de/, ale je to jen šestsetpadesátka, ale zase za dobré peníze - ten sponzorský dar není tak veliký Prosím o Vaše názory, podle táty by ta motorka měla být nová, prý se po pádu nedá moc dobře opravit . Děkuji.
Naposledy editováno 05.04.2008 23:42:12
btw. tohle vlakno je jedna velka bouda, taky jenom cekam kdy z toho motocyklisty vypadne jeho druha prezdivka pod kterou je na tomhle foru urco dost znamej
paja84>taky sem chtel na zacatek naky petikilo, ale se svoji vejskou se na nej neposkladam, tak sem koupil fazera 600, jezdim jen na prvni pulku otackomeru a uplne mi to staci... a jak bylo napsany vys, nezalezi tak na motorce jako na hlave...
btw. tohle vlakno je jedna velka bouda, taky jenom cekam kdy z toho motocyklisty vypadne jeho druha prezdivka pod kterou je na tomhle foru urco dost znamej
tojo bude to zas nejspíš nějakej JOKE... jinak ještě s tou hlavou... ono se dá jezdit hlavou, ale taky ne pořád... budeš jezdit na pohodu a jentak to šimrat, jenže pak ti to v jednu chvíli nedá, zataháš za hefty a opálíš to a najednou můžeš bejt tatam...
mám další zprávy o stavu výběrového řízení . Byl jsem se zeptat u jednoho prodejce Kawasaki, je to na Praze 6 (mám to blízko ze školy), takový malý krámek u viaduktu, prodává prý i Hyosungy. Ptal jsem se na tu dvěstěpadesátku jak jste mi radili. Ten pán mi sdělil, že tyhle motorky další půlrok nebudou, údajně se nestačí vyrábět a přesvědčoval mě, abych si koupil něco většího, že mě ta malá za chvíli přestane bavit, protože to moc nepojede. Nabízel mi ER-6f se slevou, protože to je prý loňský model. Ptal jsem se ho i na toho Hyosunga, říkal, že je to dobrá motorka, hlavně teď, když se začala dělat se vstřikováním benzínu. A to jsem se chtěl taky zeptat, jestli si ze mě neutahuje, protože jsem o vstřikování na motorce nikdy neslyšel, myslel jsem, že se to dělá jen u aut. Tak co teď? Tu malou tam neměli vystavenou, ani sednout jsem si na to nemohl, ani tu co mi vnucoval tam neměl. Co mám dělat?
Tady nejde ani o to jak točíš plynem, jde o to mít nějaký náviky který jsou na motorce povinnost. A který třeba z auta vůbec neznáš.
můj názor no
a ted jdu taky do er-5,,a stéhle motorky mám celkem respekt ptž jak sem trošku zatáhl za plyn tak to nebyla stará dobrá mz!nevím no,,taky sem chtěl hned po mz třeba tu ninju,cbrf atd..ale sedl sem na tu er-5 a řikám si že mi to bohatě stačí na začátek,,vona má taky maximálku kolem 190 to si myslím že stačí..
můj názor no
Souhlas... schvaluju.
dave-lister>Do motorek se vstřikování dává už docela dlouho. Dnes se to pomalu stává povinnost, protože i motorky musej splnit nějaký ty emise EURO něco. Ale i dnes najde dost motorek s karburátorem.
Tady nejde ani o to jak točíš plynem, jde o to mít nějaký náviky který jsou na motorce povinnost. A který třeba z auta vůbec neznáš.
A to je vstřikování paliva přímé do válců jako u našeho TDI nebo ne? :o
Naposledy editováno 03.04.2008 20:52:13