paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Zdravím, rád bych na jaře pořídil jednu z těhle dvou kaw. Cenově tak kolem 70 000,-, takže by za to měl bejt slušnej kousek od roku 2000 vejš. Na GPZ jsem za dvě sezony najel asi 12 000km, předtím jsem jezdil na ČZ175, takže nějaké ty zkušenosti už mám. Jen se nemůžu rozhodnout, jestli koupit šestku nebo devítku. Svezl jsem se na Thundercatovi a oproti GPZ to bylo uplně jinde, nicméně aby jela, tak se musela točit. Proto jsem si řek, že by zx9r byla lepší než zx6r. Jak jsou na tom velikostně? Mám nějakých 190cm. Jezdil bych převážně sám, jen občas s batůžkem. Rád bych, aby mi mašina vydržela dýl než dvě sezony, to mluví taky spíš pro devítku. Pro šestku mluví zas nižší cena a vyšší výběr. Tak prosím poraďte. Díky a ať ta zima rychle uteče!
Anketa: ZX6R nebo ZX9R ?
ZX6R
22%
14
ZX9R
78%
51
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

12.1.2011 v 18:06 | Nahoru | #151
Bubrak ZX10R> OK to beru. Mě ale spíš jde o maximální rychlost. U ZX10R nejedeš na jedničku tři kila ani v červenom. Dokonce ani když vytočíš do červenýho dvojáka, bo trojáka tak tam tu maximálku, která je u týhle rakety udávaná prostě nemáš. A je všeobecně známý, že tahle motka dokáže ty tři kila přeci jet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

Skvělá odpověď, děkuji! 12.1.2011 v 18:10 | Nahoru | #152

Stanford píše: lajken> Já to vlastně beru tak, že každej má zkušenosti s motorkou úplně jiný a podle toho se taky ty jednotlivý názory liší. Já bych osobně něco, co má nějakejch 140 - 150 koní v mašině ani v autě prostě nechtěl. Na to předjíždění v silničním provozu stačí stokoňová motka a na silnicích je s ní prostě větší zábava (řazení, brzdění, práce s plynovou rukojetí..atp)

Není mi znám jedinej normální důvod, proč jezdit po okreskách 280 km/h i více?!?



Nemohu souhlasit,že na šestce je zábavnější obsluhování plynu,brzd a řazení...Co se týče řazení,pokud člověk chce jet svižně,je to velice náročné na volbu správného kvaltu,práce s plynem je nuda,páč když za to člověk veme i upně bez citu,tak se nic neděje,jen to začne zrychlovat,nebo na nějaký nízký kvalt se přizvedne...Moderní litry se dají točit skoro stejně vysoko...
Právě jezdit na litru-to chce fištrona...člověk se s tim musí víc mazlit,dělat věci s citem,vlivem větší síly má víc možností a to je ta správná zábava...,A když už je nejhůř,tak tam mám přepínač a můžu si tam ten výkon šestikila taky nastavit..... GSX-R 1000 K8 a novější,2009 R1 jiné...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

12.1.2011 v 18:21 | Nahoru | #153

kawapepek píše: Nemohu souhlasit,že na šestce je zábavnější obsluhování plynu,brzd a řazení...Co se týče řazení,pokud člověk chce jet svižně,je to velice náročné na volbu správného kvaltu,práce s plynem je nuda,páč když za to člověk veme i upně bez citu,tak se nic neděje,jen to začne zrychlovat,nebo na nějaký nízký kvalt se přizvedne...Moderní litry se dají točit skoro stejně vysoko...
Právě jezdit na litru-to chce fištrona...člověk se s tim musí víc mazlit,dělat věci s citem,vlivem větší síly má víc možností a to je ta správná zábava...,A když už je nejhůř,tak tam mám přepínač a můžu si tam ten výkon šestikila taky nastavit..... GSX-R 1000 K8 a novější,2009 R1 jiné...

No, a už jsme u toho Nač kupovat litrníka a nastavovat jeho výkon na šestikilo?!? Ale jak povídám, každej má svůj vlastní názor a svoje zkušenosti s motkama

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

Skvělá odpověď, děkuji! 12.1.2011 v 18:27 | Nahoru | #154

Stanford píše: No, a už jsme u toho Nač kupovat litrníka a nastavovat jeho výkon na šestikilo?!? Ale jak povídám, každej má svůj vlastní názor a svoje zkušenosti s motkama



Protoze jeden den mas litra a druhej den sestku a nemusis kupovat 2 motorky nebo mit jen sestku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

12.1.2011 v 18:27 | Nahoru | #155

Stanford píše: Bubrak ZX10R> OK to beru. Mě ale spíš jde o maximální rychlost. U ZX10R nejedeš na jedničku tři kila ani v červenom. Dokonce ani když vytočíš do červenýho dvojáka, bo trojáka tak tam tu maximálku, která je u týhle rakety udávaná prostě nemáš. A je všeobecně známý, že tahle motka dokáže ty tři kila přeci jet



To tu zas prekrucujes o cem to puvodne bylo. Vyuzit motor ZX10R lze naplno i na 1ku, 2ku atd, nikoliv pouze na 6ku. Maximalka je druha vec.

(reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

12.1.2011 v 18:29 | Nahoru | #156

Bubrak ZX10R píše: Protoze jeden den mas litra a druhej den sestku a nemusis kupovat 2 motorky nebo mit jen sestku.



(reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

12.1.2011 v 18:31 | Nahoru | #157

Bubrak ZX10R píše: Protoze jeden den mas litra a druhej den sestku a nemusis kupovat 2 motorky nebo mit jen sestku.

Tak s tim nemohu nesouhlasit

Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

12.1.2011 v 18:54 | Nahoru | #158
Néé vážně...nerad bych,aby se zakladatel vlákna na ZX devítce zabil...je těžký,někomu něco doporučit,když ho neznám...Já sám jsem sedal na Ninju po Jawě 350 a žiju...nikdy jsem neměl nehodu,až potom se svojí GSX-R 1000,ale tam ani nevím,proč jsem upadl..každopádně jsem jel 50km/h... a celkem mám na motorkách už lehce přes 70 tis km...
Ono,jestli 6ti kilo,nebo devítikilo,zabít se můžeš na čemkoliv...Osud člověk nezmění,chápu že pro někoho je paráda jezdit na šestce,ale někdo chce prostě litr,ikdyž na něj nemá...Pokud nás to ale nestojí život,jezděme na čem chceme a pokud chci devítku ale koupím šestku,nikdy nebudu absolutně šťastný...furt tam bude kdybych ale měl...

Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

12.1.2011 v 19:19 | Nahoru | #159
Připojím se k zastáncům většího objemu. Taky zvažuju na sezónu něco cestovně-sportovního a uvažuju buď o šestce ve dvouválu nebo o litru a víc ve čtyřválu. Důvod? Prostě mně nebaví točit motor v normálním režimu přes 10 tisíc, aby to jelo. Chci krouťák i v nízkých a středních otáčkách + jako bonus parádní výkon ve vyšších otáčkách na takové to občasné vyblbnutí. Nebezpečí není ve výkonu, ale v hlavě a pravé ruce jezdce.

K tématu: Osobní zkušenost zatím bohužel nemám, ale ZX9R je nádherná motorka a hlavně ta kawácká zelená jí ukrutně sluší. Šestku jsem zkoušel a cítil jsem se na ní tak nějak stísněně (ale přesedl jsem na ní z endura, tak to možná bylo tím )

(reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

12.1.2011 v 21:14 | Nahoru | #160

Bubrak ZX10R píše: To tu zas prekrucujes o cem to puvodne bylo. Vyuzit motor ZX10R lze naplno i na 1ku, 2ku atd, nikoliv pouze na 6ku. Maximalka je druha vec.

Nic nepřekrucuju. Výkon motoru přeci souvisí i s maximální rychlostí daného motocyklu

(reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

12.1.2011 v 22:43 | Nahoru | #161

kawapepek píše: Bubrak ZX10R> No,konečně seš tady... to byla doba... Jsem tady byl na všechny sám s těma brzdama...Ano,R1,nebo 954 mají ostřejší nástup,proto se zdejším "střelcům" zdá,nebo říkají,že ZX-9R oproti nim nebrzdí...Pokud ale bereme schopnost zastavit z určité rychlosti na nulu,tak ZX-9R brzdí velmi dobře-srovnatelně..To,že je nutné použít ke stisku páčky větší sílu je věc jiná...


pokud jsem to predtim dobre cetl, tak s brzdama jsem "odporoval" jenom ja, zadny MY - a pokud i to citis jako presilu, tak dobry

dale nejsem zdejsi a ani "strelec", takze se uklidni - ja chapu, ze jsi taky chtel tuhle oblibenou hlasku pouzit, ale tady ses fakt netrefil

a neni prave ten NASTUP brzd to, co dela supersport supersportem? dalo by se rict, ze vsechny dnesni motorky zastavi na priblizne stejny vzdalenosti (pokud bereme v uvahu vahu a druh)...tak proc mam u jedny z nich mackat packu silou a u jiny staci dva prsty? kdyz pouziju dva prsty na ninje, tak na vzdalenosti, na ktery zastavim s erjednici, s ninjou nezastavim - tzn. ta masina nebrzdi - hotovo dvacet

Naposledy editováno 12.01.2011 22:47:52

1 reakcí na tento příspěvek Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

14.1.2011 v 06:29 | Nahoru | #162
maš jedno jaky kram si koupiš svodidlum a jynym baryeram je to fuck

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

14.1.2011 v 18:21 | Nahoru | #163
Zdarec, mam starou GPZ1000RX , je to autobus, ja vim, taky ji nevyuzivam na plny vykon (enem vobcas)- ale urcite vyuziju kroutak, proti mensim obsahum jde pekne odspodu a to se me osobne na vetsim obsahu libi. Holt si skus, co te bude vic bavit a uvidis, pro co se rozhodnes, tezko radit nekomu, koho neznam. Drzim palce, at mas pristi sezonu bez pruseru at na 6ce, nebo na 9ce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

14.1.2011 v 19:02 | Nahoru | #164
buty.v> Ahoj, už jsem na 99% rozhodnutej pro devítku. Taky se mi právě líbí, když za to vezmu v 5 tisících točkách a budu tam mit dost výkonu. Navíc čím vyšší točky, tím ještě vyšší výkon. Mám z ní trochu respekt, ale doufám že to spolu úspěšně zvládnem.

(reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

15.1.2011 v 11:56 | Nahoru | #165

zebas píše: buty.v> Ahoj, už jsem na 99% rozhodnutej pro devítku. Taky se mi právě líbí, když za to vezmu v 5 tisících točkách a budu tam mit dost výkonu. Navíc čím vyšší točky, tím ještě vyšší výkon. Mám z ní trochu respekt, ale doufám že to spolu úspěšně zvládnem.



Bud v klidu, kdyz mas respekt, je to to nejlepsi - ja na tom litru po x letech v podstate zacinal a prave diky respektu jeste ziju

Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

1.3.2011 v 19:05 | Nahoru | #166
Zdravim, možná to bude pár z vás zajímat. To že vyhrála ZX9R asi nemusím připomínat, nicméně už jsem si dokonce pořídil tuhle zelenou kočku

Tak doufám, že mi bude dobře sloužit a že spolu zvládneme hlavně ty začátky. Ještě jednou díky všem za rady a postřehy a už ať se sakra oteplí!

Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

1.3.2011 v 21:56 | Nahoru | #167
zebas: pekna pekna, tak v poklidu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

19.3.2012 v 21:04 | Nahoru | #168

kawapepek píše: Nevíš co říkáš...jedná se o model 2003,tam byla o 10% masívnější kliová hřídel...ten motor je odspoda opravdu línější...
1998 až 2001 je opravdu v rozmezí 2až 6 tis vzteklejší,než model 2002 a 03...
je pravda,že byla na svou dobu zastaralá-ale přesto lidi šli a koupili si ji-že nevíš proč???



Mám jenom teoretický znalosti, ale o ZX9R jsem se nedávno docela důkladně zajímal, protože bych na ní docela rád příští rok přesedlal. Sice přidali na 10% hmotnosti na klikovce, ale zas ubrali na setrváku, aby se to lépe vytáčelo, a mělo to prý i podpořit krouťák v nízkých a středních otáčkách, takže by měla být naopak živější, než starší model. Pokud si to je porovnával, tak starých motorek je to hlavně otázka kusu, jak se kdo staral a kolik má najeto, tam se to těžko rozezná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

19.3.2012 v 21:22 | Nahoru | #169


Naposledy editováno 15.04.2024 10:33:57

(reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?

19.3.2012 v 21:30 | Nahoru | #170
kawapepek> To neznamená, udělali masivnější klikovku, ale menší setrvák (nevím o kolik), takže celek má nejspíš menší moment setrvačnosti a tím pádem jde líp do otáček, kvůli tomu to taky dělali, klidně napiš do Kawasaki. Každopádně já chci 03ku
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja Lukas93cze 5 6.6.2024 v 10:02 Lukas93cze
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja Rutti 8 24.5.2024 v 10:37 tomasWR
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA


TOPlist