1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Stanford píše: lajken> Já to vlastně beru tak, že každej má zkušenosti s motorkou úplně jiný a podle toho se taky ty jednotlivý názory liší. Já bych osobně něco, co má nějakejch 140 - 150 koní v mašině ani v autě prostě nechtěl. Na to předjíždění v silničním provozu stačí stokoňová motka a na silnicích je s ní prostě větší zábava (řazení, brzdění, práce s plynovou rukojetí..atp)
Není mi znám jedinej normální důvod, proč jezdit po okreskách 280 km/h i více?!?
Nemohu souhlasit,že na šestce je zábavnější obsluhování plynu,brzd a řazení...Co se týče řazení,pokud člověk chce jet svižně,je to velice náročné na volbu správného kvaltu,práce s plynem je nuda,páč když za to člověk veme i upně bez citu,tak se nic neděje,jen to začne zrychlovat,nebo na nějaký nízký kvalt se přizvedne...Moderní litry se dají točit skoro stejně vysoko...
Právě jezdit na litru-to chce fištrona...člověk se s tim musí víc mazlit,dělat věci s citem,vlivem větší síly má víc možností a to je ta správná zábava...,A když už je nejhůř,tak tam mám přepínač a můžu si tam ten výkon šestikila taky nastavit..... GSX-R 1000 K8 a novější,2009 R1 jiné...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
kawapepek píše: Nemohu souhlasit,že na šestce je zábavnější obsluhování plynu,brzd a řazení...Co se týče řazení,pokud člověk chce jet svižně,je to velice náročné na volbu správného kvaltu,práce s plynem je nuda,páč když za to člověk veme i upně bez citu,tak se nic neděje,jen to začne zrychlovat,nebo na nějaký nízký kvalt se přizvedne...Moderní litry se dají točit skoro stejně vysoko...
Právě jezdit na litru-to chce fištrona...člověk se s tim musí víc mazlit,dělat věci s citem,vlivem větší síly má víc možností a to je ta správná zábava...,A když už je nejhůř,tak tam mám přepínač a můžu si tam ten výkon šestikila taky nastavit..... GSX-R 1000 K8 a novější,2009 R1 jiné...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Stanford píše: No, a už jsme u toho Nač kupovat litrníka a nastavovat jeho výkon na šestikilo?!? Ale jak povídám, každej má svůj vlastní názor a svoje zkušenosti s motkama
Protoze jeden den mas litra a druhej den sestku a nemusis kupovat 2 motorky nebo mit jen sestku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Stanford píše: Bubrak ZX10R> OK to beru. Mě ale spíš jde o maximální rychlost. U ZX10R nejedeš na jedničku tři kila ani v červenom. Dokonce ani když vytočíš do červenýho dvojáka, bo trojáka tak tam tu maximálku, která je u týhle rakety udávaná prostě nemáš. A je všeobecně známý, že tahle motka dokáže ty tři kila přeci jet
To tu zas prekrucujes o cem to puvodne bylo. Vyuzit motor ZX10R lze naplno i na 1ku, 2ku atd, nikoliv pouze na 6ku. Maximalka je druha vec.
Ono,jestli 6ti kilo,nebo devítikilo,zabít se můžeš na čemkoliv...Osud člověk nezmění,chápu že pro někoho je paráda jezdit na šestce,ale někdo chce prostě litr,ikdyž na něj nemá...Pokud nás to ale nestojí život,jezděme na čem chceme a pokud chci devítku ale koupím šestku,nikdy nebudu absolutně šťastný...furt tam bude kdybych ale měl...
K tématu: Osobní zkušenost zatím bohužel nemám, ale ZX9R je nádherná motorka a hlavně ta kawácká zelená jí ukrutně sluší. Šestku jsem zkoušel a cítil jsem se na ní tak nějak stísněně (ale přesedl jsem na ní z endura, tak to možná bylo tím )
Bubrak ZX10R píše: To tu zas prekrucujes o cem to puvodne bylo. Vyuzit motor ZX10R lze naplno i na 1ku, 2ku atd, nikoliv pouze na 6ku. Maximalka je druha vec.
Nic nepřekrucuju. Výkon motoru přeci souvisí i s maximální rychlostí daného motocyklukawapepek píše: Bubrak ZX10R> No,konečně seš tady... to byla doba... Jsem tady byl na všechny sám s těma brzdama...Ano,R1,nebo 954 mají ostřejší nástup,proto se zdejším "střelcům" zdá,nebo říkají,že ZX-9R oproti nim nebrzdí...Pokud ale bereme schopnost zastavit z určité rychlosti na nulu,tak ZX-9R brzdí velmi dobře-srovnatelně..To,že je nutné použít ke stisku páčky větší sílu je věc jiná...
pokud jsem to predtim dobre cetl, tak s brzdama jsem "odporoval" jenom ja, zadny MY - a pokud i to citis jako presilu, tak dobry
dale nejsem zdejsi a ani "strelec", takze se uklidni - ja chapu, ze jsi taky chtel tuhle oblibenou hlasku pouzit, ale tady ses fakt netrefil
a neni prave ten NASTUP brzd to, co dela supersport supersportem? dalo by se rict, ze vsechny dnesni motorky zastavi na priblizne stejny vzdalenosti (pokud bereme v uvahu vahu a druh)...tak proc mam u jedny z nich mackat packu silou a u jiny staci dva prsty? kdyz pouziju dva prsty na ninje, tak na vzdalenosti, na ktery zastavim s erjednici, s ninjou nezastavim - tzn. ta masina nebrzdi - hotovo dvacet
Naposledy editováno 12.01.2011 22:47:52
1 reakcí na tento příspěvek Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
zebas píše: buty.v> Ahoj, už jsem na 99% rozhodnutej pro devítku. Taky se mi právě líbí, když za to vezmu v 5 tisících točkách a budu tam mit dost výkonu. Navíc čím vyšší točky, tím ještě vyšší výkon. Mám z ní trochu respekt, ale doufám že to spolu úspěšně zvládnem.
Bud v klidu, kdyz mas respekt, je to to nejlepsi - ja na tom litru po x letech v podstate zacinal a prave diky respektu jeste ziju
Tak doufám, že mi bude dobře sloužit a že spolu zvládneme hlavně ty začátky. Ještě jednou díky všem za rady a postřehy a už ať se sakra oteplí!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
kawapepek píše: Nevíš co říkáš...jedná se o model 2003,tam byla o 10% masívnější kliová hřídel...ten motor je odspoda opravdu línější...
1998 až 2001 je opravdu v rozmezí 2až 6 tis vzteklejší,než model 2002 a 03...
je pravda,že byla na svou dobu zastaralá-ale přesto lidi šli a koupili si ji-že nevíš proč???
Mám jenom teoretický znalosti, ale o ZX9R jsem se nedávno docela důkladně zajímal, protože bych na ní docela rád příští rok přesedlal. Sice přidali na 10% hmotnosti na klikovce, ale zas ubrali na setrváku, aby se to lépe vytáčelo, a mělo to prý i podpořit krouťák v nízkých a středních otáčkách, takže by měla být naopak živější, než starší model. Pokud si to je porovnával, tak starých motorek je to hlavně otázka kusu, jak se kdo staral a kolik má najeto, tam se to těžko rozezná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Naposledy editováno 15.04.2024 10:33:57
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja | Lukas93cze | 5 | 6.6.2024 v 10:02 Lukas93cze |
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |