globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
9.3.2009 v 19:38
Zajímalo by mě, kolik speed triplů 1050 u nás jezdí, takže dejte vědět. Tipuji tak 30 kousků

Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

27.10.2012 v 13:01 | Nahoru | #1741
Kovářský výrobek bez elektroniky bych dneska už nečekal, takový prostě nebude, doba (a zákazníci) si žádají fičurky, což je logické a když to konkurence má, těžko se lze obejít bez toho. ABS je základ, další věci musí přijít, jinak neuspějí.
Vzhledem k tomu, že současný 1050 je evolucí 955 si myslím, že s ním není dál kam jít a musí přijít zbrusu nový. Zatím se to odkládá, marketingově to řeší novým rámem loni a R verzí letos, ale to už dlouho nevydrží. Já bych tipnul, že v 2014 nebo 2015 přijdou s novým motorem v novém modelu s kontrolou trakce a dalšími fičurami. Jinak je konkurence postupně vytlačí na okraj ...

Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

27.10.2012 v 19:23 | Nahoru | #1742
jj ten novej motor by to už chtělo

Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

3.11.2012 v 11:16 | Nahoru | #1743
Kdyby někdo potřeboval nějakej origo díl
Začínaj zimní slevy

http://www.facebook....mouc/139963352721808

(reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

12.11.2012 v 12:53 | Nahoru | #1744
WoF> Cau, taky mam Speeda a taky jsem letos vyzkousel S20. Super guma! ale moc toho nevydrzi. cca do 3.tis a je mrtva.. ale jinak vlastnosti fakt super. M5 hoodne spatny...Ta guma pri rychle zmene smeru, kdyz to chces dat na koleno uchcava..a je dost necitelna...Clovek si na to pak zvyknul, ale uz nikdy vic. Ptal sem se i vice lidi a pry meli ten samej problem. Je to dany profilem te gumy.

1 reakcí na tento příspěvek Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

12.11.2012 v 13:38 | Nahoru | #1745
originální lepivky vydržely přes 4tis.km pak proběhla výměna za PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA "pocit sucha a bezpečí + důvěra" stejná jako u původní pneu, přilnavost, náklony a lehkost řízení pocitově lepší, zadní guma má o něco víc špičatější profil, co se týče výdrže uvidíme zatím mám na nich najeto 1500km a vypadá to na delší známost než původní pryže
výdrž S20-tek někdo na foru komentoval, že na hondě r1000 dal 3700km a šly do kytek
stejně tak někdo komentoval, že M5 vůbec nebrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

29.12.2012 v 16:24 | Nahoru | #1746
RBK> jaký používáte na ST padací protektory..? písněte mi i odkaz na web Ď

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

31.12.2012 v 00:54 | Nahoru | #1747

GrisoRSV píše: RBK> jaký používáte na ST padací protektory..? písněte mi i odkaz na web Ď


Zdar
Já "nasadil Rutanovky" : http://www.rutan.cz...peed-triple-955/1050 ,(konkrétně přední osa a rám), zaplaťpánbůh "nevyzkoušeno", ale co se týká "obchodu" tak cajk.
Můžu doporučit .

(reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

31.12.2012 v 11:22 | Nahoru | #1748

Skypi píše: Zdar
Já "nasadil Rutanovky" : http://www.rutan.cz...peed-triple-955/1050 ,(konkrétně přední osa a rám), zaplaťpánbůh "nevyzkoušeno", ale co se týká "obchodu" tak cajk.
Můžu doporučit .



Je nás tu víc co je máí, nebo mělo. Kvalitní a masivné provedení základní desky. Souhlasím s Skypim a taky doporučuju...

1 reakcí na tento příspěvek Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

31.12.2012 v 13:57 | Nahoru | #1749
od rutana nepasujou na nový model, ale co mi říkal někdo na jaře, že si nového už oměřoval a něco vymejšlí, ale na stránkách zatím nic
od SW-Motech viz. obrázek, špunty na jednošroub od různých výrobců taky jsou











Naposledy editováno 31.12.2012 14:00:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

1.1.2013 v 08:18 | Nahoru | #1750
RBK> RUTANí padáky na model 2011+ zatím nejsou vymyšlené, psal jsem mu. K tomu RUTANí zpráva:
Sada, kterou mám pro starší modely na 2021ku nepasuje kvůli boční kapotce, která zavazí. Měl jsem tu motorku pod rukama na odměření ale nepodařilo se mi vymyslet funkční sadu. Na jeden šroub na tuhle motorku protektory nesmíte upevnit, protože dojde k poškození rámu nebo hlavy. Za šroubem co je za válci je čidlo vstřiků, které při sebemenším nárazu odejde (vlastní zkušenost) a když chytnete padáky na přední úchyt, tak vám praskne hlava v rozvodovém tunelu. Jednu takovou mám pod ponkem, když to takhle nějaký fušer vyřešil na daytoně. Ještě jsem nikde nenarazil na sadu, kterou bych na tomhle modelu považoval za funkční a bezpečnou.

SWMOTEší plíšek mě moc PROTECTorovej nepřijde, to pomíjím, že je hnusnej...

cosi tady by se daly použít snad jen bločky na motor..? Abych to nemusel zadeklit RUTANím carbonem, což se mi mic nechce, ale ono tak stejně asi dopadne...

Naposledy editováno 01.01.2013 08:22:48

Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

1.1.2013 v 19:20 | Nahoru | #1751
no mám tyto viz obrázek, pořídil jsem je spíš kvůli pojistce a nepředpokládám, že by zachránily kdo ví co, ale mají dobrou vlastnost - jsou "lámací" jeden kus je napevno příšroubován k rámu a motoru, pak je tam plastový kus a do něj šroub s padákem. Tj při pádu něco udrží a když je toho moc tak uletí





Naposledy editováno 01.01.2013 19:21:39

(reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

1.1.2013 v 20:35 | Nahoru | #1752
Stará známá věc... u Speeda držáky na hlavě ulítnou při nárazu jak prd, stačí menší pád a je vymalováno. Ta sada kterou má Rutan na první a i faceliftový model 1050 je supr a fakt funkční. Na novou 1050 toho fakt moc není, rozhodně ne co by fungovalo...

U téhle motorky jsou jednobodový pakáky na nic, ba naopak, můžou ještě víc uškodit... Padák, jak má RBK je chycen přesně na jednom z nejbolavějších míst a tady při pádu opravdu stačí málo. Pokud se padáček ulomí a uletí, tak toho navíc moc nezachrání. Pokud zdeformuje rám, nebo uškubne držák na hlavě, je lepší tam pak asi nedávat nic a krýt jen kartery. Samozřejmě "můj názor".

E: Teď mě jen napadlo, že ten 2bodový slabší "plíšek" od SW-motech je tam nejspíš schválně, než nějaká masívní deska. Teoreticky by to mohlo fungovat tak, že se sice při pádu zbortí, ale tím víc "pohltí" prvotní náraz, ale navíc na místě zůstane (neuletí). Jasně odnesou to ty plastíky, možná chladič, to je ale v porovnání s hlavou, případně pokřivením rámu sranda...

Naposledy editováno 01.01.2013 20:43:51

1 reakcí na tento příspěvek Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

2.1.2013 v 18:33 | Nahoru | #1753
Něco pro ty co maj rádi ty starý kulatý světla na speeďákovi

http://suchen.mobile...ORT&colors=BLACK

(reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

2.1.2013 v 23:06 | Nahoru | #1754

MilanTST píše: Něco pro ty co maj rádi ty starý kulatý světla na speeďákovi

http://suchen.mobile...colors=BLACK [/quote]

Krásný, ty světla tomu sluší mnohem víc a prostě mi k tomu patří. Ovšem tenhle kousek, za tu cena zřejmě neprodejný... Ale krása!

1 reakcí na tento příspěvek Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

3.1.2013 v 09:50 | Nahoru | #1755
jako celek je to přeplácané červenými šroubky, světla mají něco do sebe, ale už jsem si zvykl na ta nová a rád držák SPZ zajímavý, doplňky moc pěkné

ochrana motoru co tahle? jedná se o kov není to plastové






Naposledy editováno 03.01.2013 09:56:22

(reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

3.1.2013 v 11:57 | Nahoru | #1756
RBK> Ten plech na deklu spojky by mohl vpodstatě fungovat, já když lehl, tak jsem měl odřený spodní okraj toho středového "kolečka" na tomhle víku. Pak bych určitě ještě kryl tu kruhovou krytku rozvodů, tu jsem měl taky dodrbanou. Ten menší kryt mě přijde trochu nešťastně řešenej. Je to vpodstatě placka a šroubky jsou zároveň s vrchní plochou. Když se tedy sklouzneš, nejspíš šroubky taky pomrvíš. Je pak celkem problém ubroušený šroubky povolit a vytočit. Navíc je to selý plech, což není nejlepší materiál na padací protektory, nejspíš se ubrousí, nicméně v tohle případě asi zase lepší než nic.

Někde jsem viděl padáky, který se šroubopvali přímo, místo té kulaté krytky rozvodů. Bylo to celý z nylonu. Pepa to má myslím na triplu taky...

Nějaký padáky a kryty dělá i R&G racing

Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

3.1.2013 v 12:31 | Nahoru | #1757
nevím jak moc jsou silné celokryty od R&G, nechce se mi na motor lepit celokryt
malé plasty chycené na dva šrouby na spodní straně motoru by něco vzít mohly, tj. osadit kombinaci obou = moc protektorů












kryty viz fotka, do jaké míry trčí do strany, aby ochránil právě tu spodní hranu víka netuším z fotky se to špatně odhaduje, víčko na klice fungovat bude










viz. fotka z předchozí stránky





našel jsem ještě jednu fotku kovového, dělají je v ruzných barvách, bude se za tím držet nepořádek






Naposledy editováno 03.01.2013 12:50:18

Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

3.1.2013 v 13:09 | Nahoru | #1758
Ten RG na ty dva šroubky je fakt nesmysl. To GSG vypadá celkem schopně.

1 reakcí na tento příspěvek Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

3.1.2013 v 14:09 | Nahoru | #1759
GSG taky asi vyhraje

(reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

5.1.2013 v 23:54 | Nahoru | #1760
RBK> Je vidět, že víš co chceš!

Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

6.1.2013 v 10:03 | Nahoru | #1761
Taky mám GSG

Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

8.1.2013 v 16:38 | Nahoru | #1762
Zdrarec, koupil jsem padáky od SW Motech...jsou sice hnusný, ale tak nějak nejbezpečnější. Zvažoval jsem pružné z RD Mota, ale to jednobodový uchycení, jak píše Hansell, může nadělat víc škody než užitku...skoro každý lehnutí je minimálně prasklý rám

1 reakcí na tento příspěvek Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

16.1.2013 v 12:23 | Nahoru | #1763
Cau, nechci zbytecne zakladat nove vlakno a tak jestli muzu sem poprosit majitele Speedu o radu. Planuju nakup Speed Tripla 1050 a i sem byl vcera v DK racingu, kde sem teda dostal nabidku na novyho, ale preci jen je to ranec penez a tak koukam jeste po bazarech na rocniky 07-08. Nemate zkusenost na co si dat bacha pri koupi ojetyho speeda? A jeste co mi ani v DK nerekli na kolik vlastne vyjde nejakej vetsi servis v 40tis KC jen orientacne pro predstavu, protoze hodne co jich je na netu maji nalitano kolem 30tis km :) Diky

(reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

16.1.2013 v 15:19 | Nahoru | #1764
prochybike> Čoveče v tomhle je těžko radit, pozor si dávat na obvyklý věci jako na ostatních strojích, hlavně na padavky... utržený držáky motoru na hlavě, nějaký vaření, vůle zadního kola, tekoucí vidle atp... Jinak už jsem sám osobně měl tu čest poznat 3triply 06-07, kde motor umřel na klice. Měly všechny nalítáno mezi 25 a 30tis km... Pokud bych kupoval Speeda, koukal bych po posledním modelu s kulatejma lampama, nebo po tom úplně novým modelu. Hodně štěstí a kliku při výběru.

Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

16.1.2013 v 20:38 | Nahoru | #1765
Hansell> Tak to si me moc nepotesil s tema trema kouskama se zadrenou klikou :( Jak koukam uz delsi dobu na nabidku Triplu v CR, tak je to docela spatny. Vetsina jsou dovoz IT a podobne a tam uz nikdo nikdy nedohleda servisni historii a o real km moc iluze v CR bazarech nemam. Vesmes vsechny maji prez 30tis km a to uz je docela dost. Jestli bych koukal na posledni model s kulatejma svetlama (nejhezci moto co znam), tak to uz se mi vyplati cenove jit do novyho, takze se asi placnu prez kapsu a pul roku nebudu jist, ale v garazi bude novej tripl :D Diky za radu.

Z inzerce me zaujal jen tenhle - http://www.tipmoto....eed-triple-1050.html Nahodou nekdo o nem nejaky info asi netusite? Nejak se mi nechce verit km, ale jinak vypada zachovale.

Jestli muzu jeste jednu drobnost je tu nekdo se Speed triplem co meri 190cm a vic a mohl by se podelit o zkusenosti jestli se da prezit delsi cesta? :) Merim totiz 194cm a tim se pro me vyber moto dost zmensuje, protoze na rejze se vetsinou neposkladam :D

Tak trosku porad vaham mezi SpeedTriplem a Tigrem. Obe maji super podvozek i motor a design no comment, takze vyber tezkej. A jelikoz planuju i nejaky to lehky cestovani (Alpy atd.), tak tezka volba. Speed je srdcovka, ale hlava a kamosi radej Tigra. Bohuzel na podzim sem testovaci jizdu na Tigrovi nedal a ted na to neni pocasi, takze ..

Naposledy editováno 16.01.2013 20:45:39

1 reakcí na tento příspěvek Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

17.1.2013 v 17:56 | Nahoru | #1766
Hansell ti ale zapoměl říct, že minimálně 2 z těch tří motorů co byli přidření na klice měli nedostatek oleje. Jak jsem se dozvěděl v Triumphu Ol. bývá to dost často co majitelé nekontrolují hladinu oleje a potom to hažou na zadní pak na přední a lítaj jak utržení,
Co se týče výšky tak se zeptej Hansella je o jeden cenťák větší než já
Pokud chceš cestovat zvážil bych toho Tigra je přece jen o trošku pohodlnější než speed, ale i na tom se dá docela slušně cestovat

Naposledy editováno 17.01.2013 18:12:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

17.1.2013 v 18:02 | Nahoru | #1767
MilanTST> Čoveče o tom nic nevím, já se o svýho dost staral a oleje tam málo neměl. Motor mi začal klepat na okruhu v Mostě. Přiznám se... Pak jsem ho komplet měnil za Ok kousek... A ten další o kterým vím v Praze, tak taky nebylo málo oleje, možná po pádu??? Těžko říct, taky byl z druhé ruky... Ale je fakt, že i předemnou to mohl někdo načnout nedostatkem oleje...

E: mám 193cm a s triplem no problemo! A v Alpách jsem s ním byl 2x a paráda!!!! Za mě Triple, rozhodně ANO!!!












Naposledy editováno 17.01.2013 18:08:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

17.1.2013 v 18:07 | Nahoru | #1768
Hansell> no právě Já vím o 3 a u každýho byla hladina o něco níž než měla být
No na těch fotkách to docela šetříš

prochybike> co jsem měl možnost vidět na vlastní oči tak tenhle byl v hezkým stavu.

http://www.motorkari...d-triple-447344.html

Naposledy editováno 17.01.2013 18:14:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

17.1.2013 v 18:17 | Nahoru | #1769
MilanTST> To víš, já jsem mrdal...Ale to se jen zdá, mám pohodevj styl, něco jako Lorenzo! Nechtěl jsem miláčka co je kompletně v karbonu rozvěsit! Ale Brno jsem i tak dal za 2:31... a to docela jde. Navíc ten karbonovej spodní klín jsem z obou stran obrousil, ten si na okruh sundavejte!

Naposledy editováno 17.01.2013 18:18:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

17.1.2013 v 18:23 | Nahoru | #1770
Hansell> Já jsem si myslel že klínem neškrtnu, ale koukal jsem na něj zespod a pěkně oškrkanej a to jsem s ním nebyl ani na okruhu. Plast je v poho, ale když jsem měl půjčenou švárovu Kawu ZZR a začal jsem brousit hlavní stojan, byl to větší hukot.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 Dikobraz 10 20.4.2024 v 20:49 Marty_B
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple blážič 11 7.4.2024 v 13:49 JMan
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple vr46. 4 3.4.2024 v 22:44 Valve
Nesvítí, nestartuje [1, 2] Triumph Speed Triple ST4Marc 47 19.3.2024 v 11:05 Maxipes_Fík


TOPlist