jsme tu úplně nový, mám teď čerstvě řidičák na velkou motorku a tak hledám nějaké pořádné poježdění. Konečně je tu sezóna a tak bych rád začal. Zatím mám jen zkušenost se Suzuki z autoškoly, myslím že to byla vzduchová pětistovka. Táta mi slíbil menší sponzorský příspěvek, tak bych něco lepšího, abych se před vámi nemusel na srazech stydět. Co by ste doporučili? Zavedenou značku, nebo něco jiného? Líbí se mi třeba GT 650 iR Sport, našel jsem to na http://www.hyosung-motors.de/, ale je to jen šestsetpadesátka, ale zase za dobré peníze - ten sponzorský dar není tak veliký Prosím o Vaše názory, podle táty by ta motorka měla být nová, prý se po pádu nedá moc dobře opravit . Děkuji.
Naposledy editováno 05.04.2008 23:42:12
Gregi>Ducjirina> Zdar,ty jsi z Náchoda?Ja jsem taky odtamtu a ted zvazujeme s tatou(spis tata,ja si na to jeste netroufam) koupi 996..Mas s ni nejaky spatny zkusenosti,ze bys mi to rozmluvil,nebo to zase takova hruza na udrzbu neni..?Dik
napsal sem ti na pm. čus
Motocyklista>Lumberjack> Ty bys mi ho doporučil? Všichni na Hyosung zatím jen nadávali.
V podstatě bych ti ho klidně i doporučil, nevim teda v jakým je stavu,... Na druhou stranu za dost podobnou cenu bys kopil solidní eSVéčko, což bude kvalitnější, seženeš líp díly,... Toto sou hoodně podobný stroje ( Hyoskunk=čínská kopie SV). Na tom 650 sem nejel ale myslim, že to nebude nějak zvlášť zákeřná motorka (opatrně musíš ze uzačátku na jakýkoliv, než se oťukáš) U tohodle konkrétního GT 650-
1.zdá se podle najetých km, skoro nový, ale 4500km za 2 roky (je poněkud podezřelý, to najezdim i pozpátku)
2. když je to skoro nová motorka proč k tomu je tolik náhradních dílů? (bylo to bouraný a opravovaný? Je to teda zánovní? Nebo je to tolik poruchový?)
!Rozhodně se nechci nikoho dotknout, nebo urazit, snažim se mu to jen nějak vysvětlit! Majitel se zde může taky vyjádřit.
Toho dvouválu, jak tu psali bych se nebál ani u SV1000s co mam se mi nestává, že by se mi blokovalo kolo při podřazní, to bych to tam musel kopat jak pako. Stačí pomalejc pouštět spojku a srovnat otáčky motoru plynem. U 4válu se ti taky blokne když narveš kvalt dolu a zaprasíš se spojkou.
Motocyklista>Ducjirina>Motocyklista>pylot> Dobrá. Ale ty, jak vidím, máš stopětadvacítku. Ta má taky takový výkon? Řekl bych, že to bude možné, když o tom píšeš, tedy o těch zkušenostech, v televizi na závodech to jezdí dost rychle. Měl bych teda koupit nějakou závodní stopětadvacítku?
Dyť to řikám,dělá si prdel..
Já se opravdu omlouvám, jsem nováček a mám v tom teď hokej, ještě větší, než když jsem se tu zaregistroval s prosbou o pomoc. U nás doma nikdo nikdy na motorce nejezdil a ani nemám žádného kamaráda s motorkou, tak se nemám na koho obrátit. Prodejcům moc nevěřím, protože ti vždy chválí jen svoje zboží a ostatní pomlouvají. Nic kloudného se od nich nedozvíš. Vím to, táta taky obchoduje. Ty bys mi Ducati taky vymlouval?
hele duci fakt ne,k ní bys měl takňák dozrát a chtít ji.lítaš vod A do Z. kup nákou pěknou hodnou 6kovou japonku. jestli si teda tu prdel neděláš
Motocyklista>dave-lister> No jo, ale jak jsem už psal - až se vyjezdím a budu se na motorce nudit, co pak? Není teda lepší koupit hned něco, s čím se budu pro začátek jen sžívat a po vzájemném seznámení o oťukání se třeba přihlásím někam na okruh, abych nebyl okolí ani sobě nebezpečný, zaplatím si deset kol na okruhu v Mostě nebo tak, uvidím co to umí a podle toho se budu chovat na silnici?
Tohle mi prijde jako opravdu nejlepsi cesta jak se dostat do ty dubovy rakve... Proc myslis ze si kazdej kupuje zezacatku nejakou 500? Kdyby to slo tak jednoduse tak si kazdej koupi litra. Vis co? Pockej rok a cti taj na foru vsechno mozny a pak treba budes chytrejsi. Ted si to vazne predstavujes jak Hurvinek valku.
Motocyklista>dave-lister> No jo, ale jak jsem už psal - až se vyjezdím a budu se na motorce nudit, co pak? Není teda lepší koupit hned něco, s čím se budu pro začátek jen sžívat a po vzájemném seznámení o oťukání se třeba přihlásím někam na okruh, abych nebyl okolí ani sobě nebezpečný, zaplatím si deset kol na okruhu v Mostě nebo tak, uvidím co to umí a podle toho se budu chovat na silnici? 150 tisíc je pro mě opravdu moc peněz na to, abych šlápnul vedle. A navíc to nemůže být takl hrozné jak říkáte, v naší Octavii jsem jel 22O, byla to prázdná dálnice v Říši, a taky se to dalo ukočírovat. No nic, jdu do betle, zítra mám přednášku. Tak ahoj motorkáři a snad se někde na srazu uvidíme, doufám, že nejste nějaká moc uzavřená partička.
covece neblazni:) kdyz neumis pracovat s plynem, spojkou a brzdama, a navic motorkam nerozumis a nevis co cekat, tak te to "koupit hned neco co neomrzi" brzo vyhodi prinejlepsim do pangejtu, prinejhorsim do nebe. Vetsina lidi co zacina az na velke motorce jde bud do petistovky, nebo nejake hodne sestky, a vi proc... i tak toho budes mit prvni sezonu plne koule... a pokud se bojis ze slapnes vedle... radim, nekupuj teda tak drahou motorku... hezke petikilo se da sehnat i za min nez 60000, a minimalne sezonu, spis dve ti vydrzi... a pak ho s relativne minimalni ztratou zase prodas.
Naposledy editováno 02.04.2008 16:57:28
A sice proč - protože jsou to nejuniverzálnější motorky, zkusíš silnici, lehký terén, delší štreky... a uvidíš, co z toho je ti nejbližší... podle toho si to pak necháš nebo to za rok prodáš a koupíš motorku podle toho, co chceš jezdit, a nejen podle oka...
Docela chápu, že se mládež shlíží hlavně v supersportech... ten adrenalin... image závodníka... ale ruku na srdce - pokud člověk nemá za humny okruh, je supersport ze všech motorek nejvíc na hovno... a člověk, pokud na tom umí jezdit, se v provozu buď otravuje, nebo zbytečně riskuje... a kdo neumí, zpravidla jenom riskuje...
Proto mu radím něco univerzálního - když zjistí, že má prostě neukojitelnou potřebu pokoušet se v každé zatáčce o kolínko, pořídí zmrzlinu. Ale možná přijde na chuť cestování...
Já jsem třeba odjakživa chtěl čopra a nic než čopra, po jiných motorkách jsme se nedíval... až když došlo na lámání chleba, tak jsem se nechal přesvědčit, že jít do poměrně úzce specializované motorky (což čopr, stejně jako supersport je), pokud se na tom člověk ještě pořádně nesvez a není si jist, že právě tohle chce, je blbost.
Ja mam kamose,co chce Ninju,nikdy na nicem nejezdil,zkusenosti nema..ale proste se mu libi a at do nej huci kdo chce,tak proste Ninju a nic jinyho,proste se mu libi.Malokdo se chova racionalne pri koupi motorky.
už jsem si myslel, že mám vybráno, ale podle toho, co jsem zjistil, se to tu zatím neprodává. Našel jsem si podle vašich rad, myslím, dobrou motorku která se mi líbí a neměl bych s ní mít do začátku takové problémy. Našel jsem toto http://www.amadirec...news/2008/Ninja250R/
Co vy na to? Myslíte, že to pojede aspoň 180?
Motocyklista>POPELÁŘ> Ne. Proč?
protoze 180 na masine a v aute je silene velky rozdil... v aute sedis v klidu pripasany... na motorce fouka, huci, sedis venku, ten prozitek je daleko daleko intenzivnejsi, a navic, kdyz jsi zacatecnik, tak je to tak na to aby ses zabil...A nebo jsem myslel, jak jste psali, tu vzduchovou Suzuki s kapotáží, ta taky není drahá a má o dvacet koní víc. Ale ta není tak hezká. Hlavně zelená barva Kawasaki je moc pěkná, tu Suzuki neumí.
Motocyklista>Cosmogagy> No, má to jenom 30 koní, ale zase má stát okolo sta tisíc, tak bych si koupil aspoň za tři tisíce pořádnou helmu, viděl jsem jednu takovou v Něměcku, Probiker se jmenuje. Vypadala pěkně.
A nebo jsem myslel, jak jste psali, tu vzduchovou Suzuki s kapotáží, ta taky není drahá a má o dvacet koní víc. Ale ta není tak hezká. Hlavně zelená barva Kawasaki je moc pěkná, tu Suzuki neumí.
ty vole, ty u toho chatování fetuješ nebo co?