Předem se omlouvám pokud jsem vložil téma do špatné sekce, ale popravdě mě nenapadla jiná sekce kam bych to hodil
Teď k tématu. Jelikož je doba karantény, a já nemám co dělal, tak jsem se nudil, a narazil jsem na jedno video kde opět "Sršeň" vysvětluje že motorka se neřídí rukama....
Mohl bych se zeptat jak to tedy je ? Po dnešku v tom mám zase guláš
Teď něco ke mě, papíry na motorku mám něco málo přes dva roky, takže nebudu machrovat, a rovnou napíši že zkušenosti nemám....
Ze začátku jsem začínal na Staré Jawě ( 250 ) Od minulého roku jsem ale přesedlal na Hondu CBR 500
Na závěr ještě napíšu jak celou dobu jezdím ( zatáčím ) já
Už od autoškoly to dělám tak, že pokud chci projet například levotočivou zatáčku, tak lehce zatlačím do levého řídítka, tělem se lehce vychýlím do vnitřku zatáčky a zároveň jakoby dopředu k levému zrcátku.
Podle "Sršně" je to ale prý akorát tak na rozbití huby.... A na mokru je to prý jistota....
Co jsem koukal tak "Sršeň" stále doporučuje řídit respektive zatáčet přenášením váhy.... Popravdě si ale moc nedokáži představit jak přesvědčím 200 kilovou motorku aby ve 100 kilometrové rychlosti zatočila pouze vychýlením těla...
Mohu se zeptat jak to děláte vy ? Rád bych se něco přiučil, a pokud to dělám špatně tak bych to i rád změnil
Zde přidávám odkaz na dvě videa. V prvním videu mluví "Sršeň" A druhé video "Sršňovu" teorii a rady spíše vyvrací.
Děkuji.
Naposledy editováno 28.03.2020 16:23:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte "kontra" řízení, nebo ne
tomino1270 píše:
A ty vrtulníky hlavou dolů..... Chlape uvědomuješ si kolik práce s tím Gyro má? zkus ho vypnout a zaručuju ti že ten vrtulník neudržíš na místě ani v normálním letu. A co v začátcích lítali borci bez gyroskopu tak rozhodně neuměli hlavou dolů a byli to páni piloti, to z náš už nikdo ani neudrží ve vzduchu takovej stroj bez elektronickejch pomocníčků.
Blbost, tohle zaletí i klasika s pádlama, kde ti gyro drží jenom ocas..
ynzha píše: Blbost, tohle zaletí i klasika s pádlama, kde ti gyro drží jenom ocas..
presne, na zadech se leta uz dlouho a ty vrtulniky mely gyrem rizenej jen ocas. ostatne to tak je doted, viceosy gyra + Horizont apod blbosti jsou spis pomocniky pro zacatecniky nebo pro bezpadlove mechaniky….
Naposledy editováno 02.04.2020 13:49:42
1 reakcí na tento příspěvek Používáte "kontra" řízení, nebo ne
Co jezdim na motorce, která má zadní tlumiče a předek se moc štelovat nedá (GS450L 1985), tak tam se spíš řídí řídítkama. U silnice, co má štelovací předek i zadek (GSR600), tak na té jsem jezdil 2 roky a pořád to nebylo ono, do zatáček se to muselo přemlouvat a delší cesta byla hrozná makačka. Pak jsem loni na konci sezóny poladil podvozek a ejhle, zatáčím "bez řídítek :) " . Ani to není třeba moc přemlouvat.
1 reakcí na tento příspěvek Používáte "kontra" řízení, nebo ne
1 reakcí na tento příspěvek Používáte "kontra" řízení, nebo ne
Tady je plna verze
Naposledy editováno 24.05.2020 16:27:03
1 reakcí na tento příspěvek Používáte "kontra" řízení, nebo ne
Žádná extra vysoká rychlost jízdy, ale špatná stopa, odhad zatáčky na mnohem otevřenější. Fixace pohledu na nebezpečí, že které plynou všechny ostatní následky.