Téma: Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
 
16.1.2014 v 10:20
Novy dil teto vtipne anabaze zacina...

Zase zadam o rady/nazory/nechtene komenty lidi, kteri uz jednou ci dvakrat radili...

Situace:
Asi budu (nutne) potrebovat neco na vozeni se do prace rekneme do 10km ve vetsim meste (no... vetsim... jako Brno no... ) ale s dost rozbitejma cestama. Premyslim, ze by se mi na to nejvic libil C650, ale hati to tam ten stav cest...

Takze, ukolem je dokopat me k nejakemu zajimavejsimu stroji kategorie (c)enduro. Pricemz rozhodne na tom nehodlam jezdit zadne dalky, vybava staci ABS a ruce v teple (starter uz beru jako samozrejmost )

Varianty jsou obecne dve... nejakou hujdici kolem pade (XT, DR, TT?) pripadne kolem rekneme kila za treba G650 ( ) a podobne stroje.
Rozhodne ale nechci motorku s intervalem v mth.

Tak se ukazte!


Naposledy editováno 08.07.2018 11:49:23
Anketa: Koupi vubec neco?
jo, verim mu, to da!
24%
5
ani houno, je to starej social!
76%
16

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

18.1.2014 v 21:36 | Nahoru | #121
valibuk> mno, tohle mych mohl zkusit zalejvat... treba vyroste?! :D

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

19.1.2014 v 01:58 | Nahoru | #122
K té poslední mr2, dávaly se tam jen 1ZZ-FE motory, stejné, co byly v poslední celice, ale tam se navíc dávaly ještě 2ZZ-GE, u kterých je problém se šroubama liftové tyče , co tu zmínil KubaLC8, ale to je oproti problémům 1ZZ prkotina a i konečné zničení vaček je ve výsledku levnější než kompletní generálka. Mimochodem ten 2ZZ kupoval od toyoty, nevím jestli ještě kupuje (vyrábí, nemám čas to sledovat), lotus do elise a dost lidí swapuje ten motor právě do těch mr2. Zpátky k 1ZZ, dávaly se také do všech ostatních modelů a obecně tyhle první generace motorů (zde nejčastěji 4ZZ, 3ZZ) s variabilním časováním měly problémy s ovalitou válců, spotřebou oleje a pro hodně z nich to byla konečná. Už jsem to tu postoval dříve, řeší se to teď ocelovými vložkami, ohlasy pozitivní, osobní zkušenost nemám. Ještě snad, že jak psal Kopriw, říká se, že opravdu řidičské auto byla uplně první generace mr2 , protože to byla lehká točivá 1.6, druhá generace skrz těžší 2.0 už platí za ne zrovna user-friendly, rozložení hmotnosti je myslím 48:52 a dokáže být rychlá, ale i těžko zvladatelná. Ještě víc to platí u té oturbené.

Omlouvám se za elaborát, stejně je lepší se optat na zkušenosti přímo nějakých majitelů, ale zase ne snaživých prodejců, a auta si osobně vyzkoušet. MX5 je podle mě jednodušší volba, z více úhlů pohledu. Šťastnou ruku při výběru.

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

19.1.2014 v 09:23 | Nahoru | #123
Rampa89> Diky, opravdu! Je fakt, ze kupovat auto s potencionalni investici 60-72k se mi prilis nechce... MX-5 se mi libi min... ale podle toho, jak za ni davaji vsichni tak to bude asi lepsi volba...
Dekuju jeste jednou!

S majiteli je to tezsi... treti generace je malo, asi je malo stylova

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

19.1.2014 v 10:40 | Nahoru | #124
Ja si nemuzu pomoc, ale jak Miata, tak trojkova MR2 je auto pro buziky. Sezen jednickovou MR2 a uznam, ze to ma styl

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

19.1.2014 v 10:49 | Nahoru | #125

JR.. píše: Ja si nemuzu pomoc, ale jak Miata, tak trojkova MR2 je auto pro buziky. Sezen jednickovou MR2 a uznam, ze to ma styl



JR, veterana nechci... byl by hezkej... ale pro moje zamysleny pouziti proste neni vhodnej...

a styl? ja si nejak nepotrebuju neco kompenzovat, takze je dulezity, abych netravil vic casu u mechanika nez jizdou, aby to pri jizde bylo aspon trochu zabavny a abych se do toho vesel...

/edit
pysmeno

Naposledy editováno 19.01.2014 10:49:34

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

19.1.2014 v 10:53 | Nahoru | #126
Vole vim .... Ta mx5 je celkem rozumna.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

19.1.2014 v 10:57 | Nahoru | #127

JR.. píše: Vole vim .... Ta mx5 je celkem rozumna.



celkem :D :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

19.1.2014 v 11:03 | Nahoru | #128
MedWed> Co tohle ? Preci jen je v tom ochcavka motor ktery spravi kazdy moula www.sauto.cz/osobni/hledani

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

19.1.2014 v 11:08 | Nahoru | #129
Mel sem MX3, ale to je daaaaaaavno;)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

19.1.2014 v 11:09 | Nahoru | #130
Creck> Je to předokolka,na piču,žádnej drift...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

19.1.2014 v 11:17 | Nahoru | #131
Lucinus> Me se to tady nechtelo cist cele a v hlavicce topicu nic o nahonu neni.

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

19.1.2014 v 11:24 | Nahoru | #132

Creck píše: MedWed> Co tohle ? Preci jen je v tom ochcavka motor ktery spravi kazdy moula www.sauto.cz/osobni/hledani



Popravde se chci za kazdou cenu vyhnout koncernu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

19.1.2014 v 11:24 | Nahoru | #133

sqwer píše: Mel sem MX3, ale to je daaaaaaavno;)...



ja mel kdysi vectru... a jak to souvisi s tematem?
mmch, jak ses do ni vesel?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

19.1.2014 v 11:30 | Nahoru | #134
Creck> Zdar,máš pravdu,ale chce auto na volný čas,relax. Jedině se zadokolkou s dostatečným výkonem se dají dělat pičoviny. Po MX-5 sem pokukoval předloni,už byla málem doma,ale skončilo to skoro rozvodem,tak sem se na to vysral.Třetí auto do baráku už bylo moc(+ moto). Ještě tu chybí BMW Z-3 nebo 4. A i ta Mx-5 se dá sehnat s pevnou střechou.

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

19.1.2014 v 11:35 | Nahoru | #135
Lucinus> mno, tak ona ani tam mx-5 nema zrovna dostatecny vykon :D ale cabrio s pevnou strechou? brrr
v Z3 jsem jel a prilis se mi to nelibilo... ale je fakt, ze to byla nejaka opravena bouracka... a Z4 je pres penize, ktere za to chci dat...

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

19.1.2014 v 11:49 | Nahoru | #136
MX-5 s motorem 1,8 16V má kolem 100kW. Vím,že to není žádný zázrak,ale na cca 1000kg i s řidičem to stačí. Měl sem to pučené dva dny a na dvojku to hrabe. V zatáčce v 70-ti prdneš za 2 a prdel de do smyku. Furt to mám v hlavě,ale děcka eště studujou. Ale su prďola 175.

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

19.1.2014 v 11:53 | Nahoru | #137

Lucinus píše: MX-5 s motorem 1,8 16V má kolem 100kW. Vím,že to není žádný zázrak,ale na cca 1000kg i s řidičem to stačí. Měl sem to pučené dva dny a na dvojku to hrabe. V zatáčce v 70-ti prdneš za 2 a prdel de do smyku. Furt to mám v hlavě,ale děcka eště studujou. Ale su prďola 175.



kup ji a nepremejslej :D
a jeste me muzes svezt :D abych se taky rozhoupal :D

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

19.1.2014 v 14:06 | Nahoru | #138
jestli mas tu vec jmenem fcb, tak ohledne mx5 tomuhle klukovi Martin
jeho tata s nima zavodi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

19.1.2014 v 17:33 | Nahoru | #139

MedWed píše: Cao Dejve... to jsi v trochu jinych cenovych relacich


OK, dnes koupis prakticky novy pod pul mega a psal jsi ze nejsi omezen rozpoctem.
Svezeni je to jine nez ty anglicaky.

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

19.1.2014 v 19:57 | Nahoru | #140

Dawe02 píše: OK, dnes koupis prakticky novy pod pul mega a psal jsi ze nejsi omezen rozpoctem.
Svezeni je to jine nez ty anglicaky.



omezenej nejsem (v rozumnejch relacich) ale v pomeru cena/vykon dost prohrava
Ale diky za tip!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

20.1.2014 v 09:44 | Nahoru | #141
MedWed> nazdar pane, ty to vozítko ještě nemáš?

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

20.1.2014 v 09:52 | Nahoru | #142




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

20.1.2014 v 17:54 | Nahoru | #143

Kubajzz píše: MedWed> nazdar pane, ty to vozítko ještě nemáš?



kdepak, porizovat to pred odletem by bylo nelogicky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

20.1.2014 v 17:55 | Nahoru | #144
2LEKO> Leko, ac velkej fanda focusu... tahle verze ma 2 nevyhody pro me... predohrab a proste neumim rict jinak nez divnej zadek... jako by byla na celkem malyho focuse naroubovama zad z mondea, zbytecne velka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

20.1.2014 v 18:03 | Nahoru | #145
MedWed> Tohle je problém většiny CC prostě tu plechovou střechu někam schovat musíš.

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

20.1.2014 v 18:05 | Nahoru | #146
Skalik> vim vim... jen focus se s tim (podle meho nazoru) popral dost spatne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

21.1.2014 v 08:04 | Nahoru | #147
MedWed> a jo já zapoměl, že zas valíš na dovču tož po návratu až koupíš uděláme vejlet

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

21.1.2014 v 09:05 | Nahoru | #148
MX5 je super. Mě s tím bavila jízda ikdyž jsem jel jen 80. Ale je to jako hračka, pořád jsem měl pocit, že jsem někde v zábavním parku (a o to asi u těchto aut jde).
Nevím jestli si tu už napsal ten rozpočet, ale ještě by šlo C70, což je auto, které úplně v klidu může být i daily driver, ale bude už asi nudnější (těžké - předohrab), ale kabrio s tvrdou střechou....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

21.1.2014 v 13:00 | Nahoru | #149

Kubajzz píše: MedWed> a jo já zapoměl, že zas valíš na dovču tož po návratu až koupíš uděláme vejlet



Dobra, pocitam s vyjizdkou zadem z Prostejova na Vyskov...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

21.1.2014 v 14:00 | Nahoru | #150

No06 píše: MX5 je super. Mě s tím bavila jízda ikdyž jsem jel jen 80. Ale je to jako hračka, pořád jsem měl pocit, že jsem někde v zábavním parku (a o to asi u těchto aut jde).
Nevím jestli si tu už napsal ten rozpočet, ale ještě by šlo C70, což je auto, které úplně v klidu může být i daily driver, ale bude už asi nudnější (těžké - předohrab), ale kabrio s tvrdou střechou....



Diky za mila slova :) C70 se mi libi, ale ma to byt ciste auto pro zanau, daily driven car mam jine... Takze tam body navic nenazenu a tu pevbou strechu furt nejak neumim ocenit...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist