globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Která bude lepší na ježdění kolem komína po okrese?
Žíznivý tříválec,nebo nervozní 4válec??
O spolehlivosti se asi nemá smysl bavit,záleží na jednotlivém kusu.
Anketa: Kterou by jste brali vy?
Benelli TNT
19%
42
MV Agusta Brutale
60%
134
Japonskou spolehlivou tuctovku ( třeba FZ1 )
22%
49

(reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

21.2.2013 v 21:53 | Nahoru | #121
nerd> GUT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

21.2.2013 v 22:17 | Nahoru | #122

Ryuichi píše: Franco82> Co s tou zimou?? I když bych se rád zajel na nějakou tu motku mrknout,stejně jí neprojedu... a jak začne sezona,tak už nebude čas něco kupovat



No uz to nebude dlouho trvat a teploty zas povylezou. Tak jeste nejakej ten tejden vydrz a sbirej info. Pak bych to zajel omrknout a projet, kdyz nakoupis vcas, stihnes i predsezonni servis...
Koukni i na mobile.de at si udelas prehled o nabidce. Ta totiz neni tak pruhledna a jednoducha jako kdyz nekdo kupuje bandita nebo gixera.
Zjisti si jaky ma ktera motorka bolistky a krome standardniho seznamu se na ne pri koupi zamer. U Corsara jsou to ty svolavacky, u TNT snad odchazely civky nebo co.

(reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

21.2.2013 v 22:20 | Nahoru | #123
Franco82> u TNT odchází asi uplně všecko... víc by poinformoval jindrej

2 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?

21.2.2013 v 22:21 | Nahoru | #124
... a u corsara mě zarazila taková malá blbina jako olejovej filtr, prej je speciální pro tento motor, žádnej univerzál a musí se objednávat přes dealera Nevim co je na tom pravdy, ale jako celkem drsný

(reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

21.2.2013 v 22:26 | Nahoru | #125
FiZzeR> to mas jedno vacsina corsar sa prvej vymeny oleja ani nedozije
it's a joke

(reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

21.2.2013 v 22:42 | Nahoru | #126
FiZzeR> jo filtr je od Ufi a je delanej specialne pro moto morini. Ale da se sehnat na ebay de, uk i it, pripadne se snad da upravit nejakej podobnej. Je pravda vyrazne drazsi nez filtr na hondu, ale priznam se ze ta petistovka kazdych 7500km je pro me zanedbatelna . Pochvalu za to mm kazdopadne nema...

Nerd> hele to je zajisteny. Prvni vymena je v tisici a do ty doby se to nesmi tocit, takze to vydrzi a mm se namasti na prodeji filtru
Podle informaci co jsem nasel jsou motory na corsaru spolehliva vec, a to jsem cetl zkusenosti vsech tri prezivsich majitelu ve stredni evrope

Kterou z těchto italek by jste brali vy?

21.2.2013 v 22:48 | Nahoru | #127

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 06:28 | Nahoru | #128

drippera píše: Proboha jen to ne !!!!!! Tahle "rejže" (i když dobrá) nemůže ve výběru zastínit tyhle italské, prsaté krásky!!!!!!



Na silnici hravě,já to mám na ježdění,né na takové to domácí žvýkání.....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 07:07 | Nahoru | #129

verybusy píše: Na silnici hravě,já to mám na ježdění,né na takové to domácí žvýkání.....



Ale prdlajs. FZ1 do téhle "elitní skupinky" vůbec nepatří...

Zrovna tak jako Bandit, Hornet, Zed a jim podobní...
To sů tuctovky!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 07:56 | Nahoru | #130

drippera píše: Ale prdlajs. FZ1 do téhle "elitní skupinky" vůbec nepatří...

Zrovna tak jako Bandit, Hornet, Zed a jim podobní...
To sů tuctovky!


maj recht

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 08:18 | Nahoru | #131

drippera píše: Ale prdlajs. FZ1 do téhle "elitní skupinky" vůbec nepatří...

Zrovna tak jako Bandit, Hornet, Zed a jim podobní...
To sů tuctovky!



To máš asi pravdu,tahle skupinka je většinou daleko ve zpětných a vymyká se i co se týče srvisu.... Na benzínce pravda stojí skromně opodál,tudíž je potřeba definovat tu "elitnost". Nicméně na machrování jsou tu jiný stroje,než výše jmenované-DB7 Delirio (skvost,kterej zase kulhá místy na silnici),dejme tomu SF a pár dalších.Brutalka je vzhledově taková pojaponštělá,tou už je zajímavější Tuono V4.Novýho Zeda bych taky nezatracoval,prej funguje báječně,vzhledově se mi líbí i Monster 1100 Evo....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 08:19 | Nahoru | #132

Jindrej píše: maj recht



Ty aby ses nepřidal!!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 08:53 | Nahoru | #133

verybusy píše: To máš asi pravdu,tahle skupinka je většinou daleko ve zpětných a vymyká se i co se týče srvisu.... Na benzínce pravda stojí skromně opodál,tudíž je potřeba definovat tu "elitnost". Nicméně na machrování jsou tu jiný stroje,než výše jmenované-DB7 Delirio (skvost,kterej zase kulhá místy na silnici),dejme tomu SF a pár dalších.Brutalka je vzhledově taková pojaponštělá,tou už je zajímavější Tuono V4.Novýho Zeda bych taky nezatracoval,prej funguje báječně,vzhledově se mi líbí i Monster 1100 Evo....


Delirio je DB6 se vzducháčem.Nejdřív litr,pak jedenáctset a garantuju ti,že na silnici(myslim okresku) se rozhodně neztratí,protože než tu tvojí gejšu rozmotáš,už bys na týhle brzil do další zatáčky
S tou Brutalkou bych to viděl spíš tak,že určila směr,kterýmu se snažej japončíci aspoň přiblížit.Mrkni co vyráběli za designy v době nástupu Brutale 750...

p.s. Zed se mi zdá taky dobrej,ale spíš bych na něj koukal v SX,kdyby se mnou chtěla jezdit ta pani co s ní bydlim dál,než na kafe

Naposledy editováno 22.02.2013 08:54:53

(reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 09:06 | Nahoru | #134
S tou Brutale naprosto souhlasím, udala směr, vždyť s ní vylezli snad už před 12ti lety, předběhla svou dobu a dodneš je to jeden z nejhezčích strojů a ani hodně dnešních o 10let mladších strojů s ní nelze srovnat... Takže rozhodně nejde říct, že je pojaponštěná...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 09:18 | Nahoru | #135

zmulin píše: Delirio je DB6 se vzducháčem.Nejdřív litr,pak jedenáctset a garantuju ti,že na silnici(myslim okresku) se rozhodně neztratí,protože než tu tvojí gejšu rozmotáš,už bys na týhle brzil do další zatáčky
S tou Brutalkou bych to viděl spíš tak,že určila směr,kterýmu se snažej japončíci aspoň přiblížit.Mrkni co vyráběli za designy v době nástupu Brutale 750...

p.s. Zed se mi zdá taky dobrej,ale spíš bych na něj koukal v SX,kdyby se mnou chtěla jezdit ta pani co s ní bydlim dál,než na kafe



No na okresce se neztratí,čímž nemyslím,že by měla plnohodnotně stačit,ten agregát je celkem známej.S Deliriem asi moc lidí nezávodilo,ale dá se to odvodit.Já ti nevím proč by mělo ujíždět Delirio,když neujede ani S4R. No a to ani nemluvím o poladěných převodech,těma se v klidu eliminuje náskok dvouválu v tom "rozmotání". Ale to neva,ta motorka je tak krásná,že bych jí ten motorovej deficit odpustil.
S tou Brutalkou nepolemizuju,kdo byl dříva kdo jaký určuje směry,jen konstatuju,že ten design dneska splývá a Brutalka je vedle jiných italek taková nedomrlá.
O SX se nebavím,to už je jiná kategorie,propíráme naháče. Ale je povedená,to zase jako jo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 09:29 | Nahoru | #136

verybusy píše: Ty aby ses nepřidal!!!!


neber to špatně, jen tak se špičkujeme. Pokud to budu brát tak, že motorka jako taková je už sama o sobě zábavnej stroj, tak bude rozhodně zábavná i fz1. Funguje a když se roztočí tak i jede a fazer ve 200+ jede i líp než tnt (to moje). Ale pokud chci emoce, a (dle mě) skutečnou zábavu a hravou mašinu, tak je tnt o 1000% jinde

1 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 09:30 | Nahoru | #137
Když Bimotu, tak DB7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 09:33 | Nahoru | #138

verybusy píše:
S tou Brutalkou nepolemizuju,kdo byl dříva kdo jaký určuje směry,jen konstatuju,že ten design dneska splývá a Brutalka je vedle jiných italek taková nedomrlá.



Vzhled je sice subjektivní, ale že by Brutale byla nedomrlá, to jako asi spíš ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 09:52 | Nahoru | #139
verybusy> No proti Monsteru má DB6 poladěnou mapu a je od spoda ještě víc hrr.Já taky odvozuju,ale když jsem si v jednom odpoledni projel Monster 1100 s Termixama,VFR 1200,CBF 1000 atd. ,tak jsem měl celkem jasno,jak se silnice otevře,tak čtyřvály letěj,ale na uzavřenější mi líp sed ten Monster a abych mu stačil,tak bych ty 4ky musel furt točit jak magor a na to asi nejsu zvyklé.Možná se kolegové naštvou,ale odspodu jede ten vzducháč rozhodně líp,než Ducatí vodníci,takže podle mě to samý.Potřebujou otevřenější silnici.
Všechno je to ale můj subjektivní pocit a vo tom to je

Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 09:54 | Nahoru | #140
Jo a brutalka se mezi japoncema ztratí,to jo.Třeba když jí obložíš V-Stromama,tak neni ani vidět
Navíc takovym směrem se nikdo ani nedívá...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 09:56 | Nahoru | #141

Jindrej píše: Když Bimotu, tak DB7



anebo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 09:57 | Nahoru | #142

Jindrej píše: neber to špatně, jen tak se špičkujeme. Pokud to budu brát tak, že motorka jako taková je už sama o sobě zábavnej stroj, tak bude rozhodně zábavná i fz1. Funguje a když se roztočí tak i jede a fazer ve 200+ jede i líp než tnt (to moje). Ale pokud chci emoce, a (dle mě) skutečnou zábavu a hravou mašinu, tak je tnt o 1000% jinde



Jako že TNT jede jak píchlá svině nepochybuju,ale zkusil jsi zpřevodovanou FZ1??? Taky to není špatný,je fakt rychlá. Jinak než špičkování to neberu,proboha.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 09:59 | Nahoru | #143

Franco82 píše: Vzhled je sice subjektivní, ale že by Brutale byla nedomrlá, to jako asi spíš ne



Hele,mě to jako celek prostě neladí,ten příhradovej rám a k tomu ty buclatější kapoty,O tom strašným předním světle ani nemuvím.Postav vedle toho třeba SF a uvidíš ten rozdíl.

(reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 10:02 | Nahoru | #144
FiZzeR> Já nevim co ty Bimoty, dřív jsem z nich chcal, ale teď už mi to přijde tak nějak hranatě emo divný, Bi(sex)mota....fakt bych to nechtěl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 10:02 | Nahoru | #145

verybusy píše: Hele,mě to jako celek prostě neladí,ten příhradovej rám a k tomu ty buclatější kapoty,O tom strašným předním světle ani nemuvím.Postav vedle toho třeba SF a uvidíš ten rozdíl.



Myslíš ten rozdíl deseti let?

(reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 10:04 | Nahoru | #146

zmulin píše: verybusy> No proti Monsteru má DB6 poladěnou mapu a je od spoda ještě víc hrr.Já taky odvozuju,ale když jsem si v jednom odpoledni projel Monster 1100 s Termixama,VFR 1200,CBF 1000 atd. ,tak jsem měl celkem jasno,jak se silnice otevře,tak čtyřvály letěj,ale na uzavřenější mi líp sed ten Monster a abych mu stačil,tak bych ty 4ky musel furt točit jak magor a na to asi nejsu zvyklé.Možná se kolegové naštvou,ale odspodu jede ten vzducháč rozhodně líp,než Ducatí vodníci,takže podle mě to samý.Potřebujou otevřenější silnici.
Všechno je to ale můj subjektivní pocit a vo tom to je



Tak to je snad jasný,že čtyřvál držíš v otáčkách,je to jinej styl jízdy a ty motory jsou na to stavěný.Pokud pilot dokáže ty otáčky udržet,tak ten dvovál neujede ani omylem.Je to něco jako u aut benzín x nafta,s každým se prostě jezdí jinak. Monster 1100 jsem jezdil a nepřinese víc zábavy než FZ1 a je pomalejší.Kdysi jsem toho monstra 1100 chtěl,fakt se mi designově líbí.

(reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 10:04 | Nahoru | #147

FiZzeR píše: Myslíš ten rozdíl deseti let?



Můžeš i současnou produkci....

Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 10:09 | Nahoru | #148
To srovnání je nasnadě....



Co je na té Brutalce tak zvláštního???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 10:11 | Nahoru | #149

verybusy píše: Jako že TNT jede jak píchlá svině nepochybuju,ale zkusil jsi zpřevodovanou FZ1??? Taky to není špatný,je fakt rychlá. Jinak než špičkování to neberu,proboha.


na zpřevodovaným jsem nejel. Věřím, že to pojede....
Ale beru to i z hlediska emocí a ta fz1 ať pojede třeba jako hovado, pořád nebude mít takový charizma, nebude tak hezká a jedinečná, nebude se tak klepat na volnoběh, nebude tak řvát a prostě nebude Italská

(reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 10:12 | Nahoru | #150

FiZzeR píše: anebo


jsi byl taky v Arkádách

Mě se ta DB11 nelíbí.... Asi proto, že je vydechlá
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 Temue 13 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty
Homologace výfuku - kdo umí vyrazit... [1, 2] MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 910 S Eagleking 54 20.10.2023 v 16:55 Metric
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker
Šikovnej zámečník z Brna? - Vyřešen... MV Agusta Brutale 910 S Eagleking 6 4.8.2022 v 20:51 tonyboy
Závodní přepákování MV Agusta MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 750, MV A... blaza.matej 12 9.3.2021 v 11:35 FiZzeR


TOPlist