Poradte. Zima je dlouhá. Jo a ještě moje proporce, mám 97 kg a 185 cm, s moto výbavou 108 kg .d
Ps rozpočet okolo 100 tis. možná +- 10 tis. Kdybych našel supr kus nevadilo by mě jít na uvěr třeba moto za 150-160 tis
Naposledy editováno 13.12.2012 13:47:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pořídit za moto? Gsx-r 750, Ninju 636, V2 1000
DemolitionDave píše: Čau Ozzáku, když máš tuhle možnost přímého srovnání, chci se zeptat.
Proč si nekoupil 675 znova? Kvůli tomu, že na okruhu bys jí mohl domlátit a náhrádní díly skoro nejsou, jen nové?
Nebo je R6 na okruh jednoduše nejlepší volba, jak všichni píšou? 675 jsem projížděl, ale na té nové R6 jsem neseděl ..díky
Rozdil mezi R6 a Daytonou je i na okruhu opravdu minimalni. Ale presto bych rekl, ze v serii je proste R6ka o chlup rychlejsi. Ale da se to otocit tam i zpatky podle toho co do te ktere nacpes, a jak ji mas nastavenou na ten ktery okruh.
Daytonu jsem drzel do posledni chvile na SPZ, a jezdil s ni tak i po okruhu. Po jejim zaparkovani pod osobakem jsem se rozhodl ze jdu jezdit jen okruhy, ze mi to za to riziko v provozu se dvema malejma detma nestoji.
Pozadavek byl jasnej, nova, sestka, a pokud mozno ne honda/suzuki, a za dobry prachy.
Daytonu jsem nejlevnejs sehnal za cirka 230 (a jeste predvadecku) a ninja nebo r6ka se nasli za 205. Ninji vyprodali driv nez jsem dostal prachy od pojistovny, takze ... ?
A jinak je samozrejme jasny, ze R6tek jezdi na okruhu nejvic, takze se na ni nejlip shaneji veci (spotrebak, nahradni kola, atd). Ale kdybych ji dostal za rekneme 215, jezdim na Daytone. Hele ono na okruhu je TO nakonec stejne o pazourach, ja se v moste dostal s vypetim vsech sil na 1:55, a seriova motorka se zrcatkama na prislusnejch gumach tam s jezdcem na urovni volny MCR zajede 45 ... takze ...
Naposledy editováno 14.12.2012 17:03:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pořídit za moto? Gsx-r 750, Ninju 636, V2 1000
Ozzy_ píše: Rozdil mezi R6 a Daytonou je i na okruhu opravdu minimalni. Ale presto bych rekl, ze v serii je proste R6ka o chlup rychlejsi. Ale da se to otocit tam i zpatky podle toho co do te ktere nacpes, a jak ji mas nastavenou na ten ktery okruh.
Daytonu jsem drzel do posledni chvile na SPZ, a jezdil s ni tak i po okruhu. Po jejim zaparkovani pod osobakem jsem se rozhodl ze jdu jezdit jen okruhy, ze mi to za to riziko v provozu se dvema malejma detma nestoji.
Pozadavek byl jasnej, nova, sestka, a pokud mozno ne honda/suzuki, a za dobry prachy.
Daytonu jsem nejlevnejs sehnal za cirka 230 (a jeste predvadecku) a ninja nebo r6ka se nasli za 205. Ninji vyprodali driv nez jsem dostal prachy od pojistovny, takze ... ?
A jinak je samozrejme jasny, ze R6tek jezdi na okruhu nejvic, takze se na ni nejlip shaneji veci (spotrebak, nahradni kola, atd). Ale kdybych ji dostal za rekneme 215, jezdim na Daytone. Hele ono na okruhu je TO nakonec stejne o pazourach, ja se v moste dostal s vypetim vsech sil na 1:55, a seriova motorka se zrcatkama na prislusnejch gumach tam s jezdcem na urovni volny MCR zajede 45 ... takze ...
Jo docela hrozný rozdíl v časech co dokáží šikovný ruky na seriovce a co ne..
Taky jde pak o to že ti borci to mají v piči, a nesere je nějakej pád, ale ty to tam položíš mašina uděla pana orel a co pak, mašina na ohrabky. Takže se těžko zlepšuje když to nechceš položit.
Naposledy editováno 14.12.2012 17:09:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pořídit za moto? Gsx-r 750, Ninju 636, V2 1000
AdosR píše: Jo docela hrozný rozdíl v časech co dokáží šikovný ruky na seriovce a co ne..
Taky jde pak o to že ti borci to mají v piči, a nesere je nějakej pád, ale ty to tam položíš mašina uděla pana orel a co pak, mašina na ohrabky. Takže se těžko zlepšuje když to nechceš položit.
R6ka uz letela 2x, jednou moji vinou, jednou cizim zavinenim. Nastesti pokazdy let po boku zakoncenej jen skodama na spotrebaku (laminaty, packy, jedno riditko, a zadni rafek ve druhem pripade). Takze strachem o masinu TO u me fakt neni Koupil jsem ji, zaklel, a "odepsal" ji dopredu.
Ale hlava kamarade, ta TO proste nedava. Clovek ma strasnej pud sebezachovy, a z nej se sype jedna jezdecka chyba za druhou.
Edit: a i rossi si nabil 1000x a jednou, nez poprvy jel mistrovstvi sveta, co teprve my "prumerny" ci "lehce podprumerny" piloti.
Naposledy editováno 14.12.2012 17:15:16
1 reakcí na tento příspěvek Co pořídit za moto? Gsx-r 750, Ninju 636, V2 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pořídit za moto? Gsx-r 750, Ninju 636, V2 1000
Ozzy_ píše: R6ka uz letela 2x, jednou moji vinou, jednou cizim zavinenim. Nastesti pokazdy let po boku zakoncenej jen skodama na spotrebaku (laminaty, packy, jedno riditko, a zadni rafek ve druhem pripade). Takze strachem o masinu TO u me fakt neni Koupil jsem ji, zaklel, a "odepsal" ji dopredu.
Ale hlava kamarade, ta TO proste nedava. Clovek ma strasnej pud sebezachovy, a z nej se sype jedna jezdecka chyba za druhou.
Edit: a i rossi si nabil 1000x a jednou, nez poprvy jel mistrovstvi sveta, co teprve my "prumerny" ci "lehce podprumerny" piloti.
odepsal ji dopředu já si koupit novotu tak si ji mazlím jak malý dětsko.
1 reakcí na tento příspěvek Co pořídit za moto? Gsx-r 750, Ninju 636, V2 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pořídit za moto? Gsx-r 750, Ninju 636, V2 1000
AdosR píše: No ono už když tu daytonu srovnáváš s cbr 900 je samo sobě uznání a potlesk pro Triumph. S litrama to nemůžeš srovnávat. To je jasný. Já vyloženě litra 4v ani nechci. A mám o 10 cm mín takže velikostně by neměl být problém. Ono přeci jen evropani dělají ještě jakš takš velké mašiny ne jak japonci. Na r6 2008 a nebo cbr 600 rr 2008 na to jsem se nemohl pomalu ani poskládat..
A proč vlastně nechceš litra?Jestli se bojíš hasana,tak toho můžeš dostat od litra stejně jak od šestky.Když pojedeš normálně,tak ti to bude bajvoko stejně i baštit a když zatoužíš po pekle,stačí zakmitat zápěstím Třebas CBR by mi přišlo vhodný naprosto pro tvoje potřeby a nebudeš tu po 5000km zakládat nový téma
Jinak V2 jsou fajn,jsou to osobnosti...ale nemam dlouhodobou zkušenost ř4 jen s V2,tak to není objektivní...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pořídit za moto? Gsx-r 750, Ninju 636, V2 1000
Ďuričko píše: A proč vlastně nechceš litra?Jestli se bojíš hasana,tak toho můžeš dostat od litra stejně jak od šestky.Když pojedeš normálně,tak ti to bude bajvoko stejně i baštit a když zatoužíš po pekle,stačí zakmitat zápěstím Třebas CBR by mi přišlo vhodný naprosto pro tvoje potřeby a nebudeš tu po 5000km zakládat nový téma
Jinak V2 jsou fajn,jsou to osobnosti...ale nemam dlouhodobou zkušenost ř4 jen s V2,tak to není objektivní...
Je jde o to že jsem měl R1 99, karbec, naladěnou. Pak jsem si vůl ještě zkrátil převod. Ale i tak ta motorka to prostě výjezdy ze zatáček jsem se bál dát víc jak půl plynu. S kombinací špatného zadního tlumiče z výroby to bylo takový ... Ale za můj pád jsem si mohl sám. Hlavně že jsem si ještě dával kratší převod. Pak stačilo v 7 stupních na podzim na rovině dát na 1 plnej plyn, roztočený zadní kolo který jsem jakš takš kontroloval najelo ještě na bílou čáru na silnici a bylo hotovo. A kdybych koupil litra 4v od 2006 tak to má ještě o dalších 20-30 koní víc jak R1 a prostě to nechci. Nechci se bát přidat plyn. Já vím dostanu highside i od 600 ale to bych musel plynem kroutit jak vemeno. A když budu přidávat mín tak pořád budu přidávat víc než připosranej na 4v 180-190 koní.
Nepasuje mě do toho že zas chci vtr 1000 sp-2 jestli mě sedne ale tam to nemá takový spodek jak ta R1 a centrál tam funguje líp.
Naposledy editováno 14.12.2012 18:36:06
fireblade1 píše: A co třeba takhle MV AGUSTU?Za mě osobně samozřejmě fire blade.
Jo f4 750 je porno ale jsme u toho že to je zas moc exot. Posere se motor a co pak? moc lidí to v okolí nespravuje, náhradní motory nejsou a můžu se s tím pak jen vyfotit. Já vím na spčko těch dílu taky moc nebude ale ebude to tak hrozný
Naposledy editováno 14.12.2012 18:38:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pořídit za moto? Gsx-r 750, Ninju 636, V2 1000
kury72 píše: AdosR> Taloši dělaj krásný bajky,ale jestli nějakej chceš a kór V2 v litru,tak si k němu zařiď ještě pořádnej úvěr Já jsem u SV1000S neřešil za 4 roky jedinej problém,na rozdíl od kámoše s RSV ,nehledě nato¨,že přes léto neseženeš vůbec žádnej náhradní díl to se ti cigoši válej u moře
Když o tom víš prd tak raději mlč a netlumoč tady fámy typu kámoš kámoše má bráchu a jeho švagr říkal..... a pod. RSV je právě velmi spolehlivá motorka. O nic víc se nekazí něž jinej bajk. Já za dva roky měnil akorád kroužek ve spojkovém prasátku, který propouštěl. Díly jsou absolutně v pohodě, dají se sehnat jak origo tak z druhovýroby. Nevidím žádný rozdíl v kvalitě nebo dostupnosti dílů mezi motorkama co jsem za poslední dobu měl. 2x Honda, Aprilia, Kawasaki, Suzuki a Ducati. Objezdil jsem několik inz. a koupil vždy dobře. Pokud někdo zanedbá servis tak se to sere, Ducati díky konstrukci je víc náchylnější na zanedbaný servis, ale říct italské se serou a rejže ne je pitomoučké. Píše se rok 2012.... né 1985.
tyhle fámy se šíří od té doby, co si pár lidí koupilo okruhové 916ky a srali na servis...
a když k tomu ještě přidáš to, že je velice těžké sehnat díly na cagivu, která už víceméně neexistuje, tak máš celou tu pohádku kompletní
1 reakcí na tento příspěvek Co pořídit za moto? Gsx-r 750, Ninju 636, V2 1000
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pořídit za moto? Gsx-r 750, Ninju 636, V2 1000
AdosR píše: No mě říkejte. V dnešní době je hodně poozerů co si hrajou na motorkáře a chtějí jen jezdit a serou na všechen servis motorky. Pak to dopadá tak že na nedostatečnou udržbu jsou více náchylné Italské moto. Koupit nějakou takovou neservisovanou po někom tak si jdu najít strom... Ale muže se stejně srát i Japko to ne že ne. Moje R1 která jezdila okruhy by o tm mohla vyprávět. Regulátor, spoj koš, ....
Zásadní "problém" je prostě u ducati desmo. Řemeny jsou prostě náchylnější na údržbu a výměnu. Nicméně pokud dodržuješ předepsané intervaly, tak není žádný problém. Ale věc se má tak, že u starých 4 ventilů je prostě ta předepsaná údržba s poměrně krátkými intervaly, tedy 5 a 10 tisíc, kde prostě musíš celé desmo (půlroužky, řemeny) vyměnit, což je částka kolem 10 tisíc. A tak si nějakej Franta řekne, že Lojza to přece neudělal a furt mu to jezdí...no...a pak Frantovi prdne řemínek a potká se mu ventil s válcem...
Ale na druhou stranu, i když je servis zanedbaný, tak se dá vždycky udělat ten velký servis a jsi víceméně v cajku
Dr.Houba píše: Zásadní "problém" je prostě u ducati desmo. Řemeny jsou prostě náchylnější na údržbu a výměnu. Nicméně pokud dodržuješ předepsané intervaly, tak není žádný problém. Ale věc se má tak, že u starých 4 ventilů je prostě ta předepsaná údržba s poměrně krátkými intervaly, tedy 5 a 10 tisíc, kde prostě musíš celé desmo (půlroužky, řemeny) vyměnit, což je částka kolem 10 tisíc. A tak si nějakej Franta řekne, že Lojza to přece neudělal a furt mu to jezdí...no...a pak Frantovi prdne řemínek a potká se mu ventil s válcem...
Ale na druhou stranu, i když je servis zanedbaný, tak se dá vždycky udělat ten velký servis a jsi víceméně v cajku
Víceméně v cajku ale zas pokud to někdo neničil studený a nežere to olej atd atd jak to u ojetých moto bývá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pořídit za moto? Gsx-r 750, Ninju 636, V2 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pořídit za moto? Gsx-r 750, Ninju 636, V2 1000
italšrot píše: Dr.Houba> Ano takhle to zhruba je. Ducati je opravdu na servis náročnější, ale ani né tak cenou jako kvalitou servisu a dodržování předepsaných intervalů. Jenže ty intervaly májí předepsané všechny motorky. Díky zvolené technické koncepci se například u rejže běžně intervaly přetahují a servis se dělá né preventivně, ale až se něco posere. (nebrát paušálně) U Ducati to uděláš jen jednou. Je to prostě jinak řešený motor. Nejlepší nebo možná nejdokonaleší motorka co jsem vlastnil byla GSX-R K7. Ale to bylo zároveň i její mínus. Všechno dokonalé, přesné až mně ta jízda někdy nenaplňovala. Kdo chce ten mi rozumí.
Rozumím. A ne že bych se nutil. Sám vím že R1 mě bavila až když jsem jel jak kretén když už jsem si říkal o pruser a říkal si vole co tady dělám nemám jít spiš na okruh... Prostě aby to mělo živočisnost no tak lajcky řečeno. A bavilo mě to ikdyž nepojedu jak prase a nedělalo to všecko samo na 100%. Abych na tom nejzdil 2 roky a řekl si no to ne jdu dál.. Ale zas jsou japonci co mají kule a ani nemusí mít 2 válce. Zx-10r stará, zx 636 rok 2004-2006 atd
Naposledy editováno 14.12.2012 20:25:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pořídit za moto? Gsx-r 750, Ninju 636, V2 1000
italšrot píše: AdosR> Přesně Pokud jsem chtěl porci zábavy musel jsem ji držet pod krkem... 16 tisíc, prásk další kvalt a zase nahoru... Jednou jsem takhle přijel domů, sundam helmu, koukám na tu potvoru a říkám si: " zpomal nebo neuvidíš vyrůstat syna". Tak jsem to během týdne střeli, koupil motorku na kochačku a na café Ovšem pokaždé co kolem mně proletí vytočený čtyřválec srdce mi zaplesá. Tím, ale nechci říct, že by mně Ducati nechytla za srdce. Naopak!
Naprosto přesně jsem takhle taky přemýšlel, doma dvě malý děcka, tak jsem chtěl něco co mě nebude nutit to honit do alelůjá, ale motorku na pohodu a když je potřeba, aby to i pelášilo, ale zase né nějakýho choppera, tak proto Raptor 1000 a spokojenost maximální
Naposledy editováno 14.12.2012 20:46:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pořídit za moto? Gsx-r 750, Ninju 636, V2 1000
italšrot píše: Když o tom víš prd tak raději mlč a netlumoč tady fámy typu kámoš kámoše má bráchu a jeho švagr říkal..... a pod. RSV je právě velmi spolehlivá motorka. O nic víc se nekazí něž jinej bajk. Já za dva roky měnil akorád kroužek ve spojkovém prasátku, který propouštěl. Díly jsou absolutně v pohodě, dají se sehnat jak origo tak z druhovýroby. Nevidím žádný rozdíl v kvalitě nebo dostupnosti dílů mezi motorkama co jsem za poslední dobu měl. 2x Honda, Aprilia, Kawasaki, Suzuki a Ducati. Objezdil jsem několik inz. a koupil vždy dobře. Pokud někdo zanedbá servis tak se to sere, Ducati díky konstrukci je víc náchylnější na zanedbaný servis, ale říct italské se serou a rejže ne je pitomoučké. Píše se rok 2012.... né 1985.
Já nepsal nic o švagrovi Ono si stačí projít motodatabáze italek,zrovna dnes tam píše kluk,že měl u novýho pegasa vadnou elektroinstalaci to nejsou fámy,ale bohužel fakta Každej ať si jezdí na čem chce,třeba na žebřiňáku ale co se spolehlivosti týče,tak jsou na tom japka pořád nejlíp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pořídit za moto? Gsx-r 750, Ninju 636, V2 1000
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pořídit za moto? Gsx-r 750, Ninju 636, V2 1000
to mi chceš říct že SP nemá spodek?? .... no tak vítej u velmi zdařených high side atd...
hele ono těch 180 +/- koní už je celkem šlus a není problém ve 120 na mokru na 2jku třeba hoodně zahrabat ...je tu velkej rozdíl pro litr už musí mít člověk dobrej cit v zápěstí a ne jen tupě otočit na výjezdu ...
tady v tom má 6ta výhodu páč tak nereaguje a nerve ... já třeba na litru zajedu i na mokru rychleji než na R6 a zřejmě je to tím že ta honda je tak hodná ...
ital není špatej většinou jsou dobře udělaný podvozky ,ale japonec má nesporno výhodu ....je totalně blbuvdornej a hlavně snese i to podceńování servisu ale né na věky...
každej ti řekne něco jinýho a bude tvrdit to či ono
pokud si měl strach s R1 99 tak si litra přes rok 2004 nekupuj ...je to uplně jiný...
koukni na tu GSXR750 pokud píšeš co píšeš...nic jiného nevymyslíš
Dave Lister: souhlas
Naposledy editováno 15.12.2012 09:42:49
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |