Jelikoz si predchozi vlakno ukoncil, a nedopral nam ani moznost reakce na tvuj mily zaver, rozmejslel jsem se jestli takhle v patek reagovat a nebo ne. Puvodne jsem si rikal ze asi ne, ale pak me ty hamotiny co si tam napsal tak nastvaly ze asi musim.
1.Vsichni se ti snazili poradit, obvykle se tady spoustu lidi snazi poradit.
2.Stelovatelnej regler ano mely uz i Jawy a hlavne spousta jinejch motoru s dynamem, duvody proc tomu tak bylo tady rozebirat nebudeme v te dobe jsi jeste tahal kacera. O regleru se stelovanim, ktery si nam tak pekne omlatil o hlavu si predtim nerekl nic, ptal si se na "nastaveni alternatoru" a vcelku tvrdosijne sis natom trval.
3.No a zaverem to co si nam tam napsal o uklepanem kabelu a praskajicich zarovkach, preci nema absolutne nic spolecneho stim co si ponas chtel ty. Nehlede nato ze mam pocit ze sis to cele vymyslel. Dost silne pochybuji ze nekdo kdo se zabejva motorkama se bude ptat nato jak nastavit alternator s permanentnim magnetem. Coz neni mimochodem prvni tvoje unahlena reakce tady ve foru. Dalsi je tady
Takze chlapce , fakt jine osloveni me nenapada. Myslim ze je naprosto jasne ze si doma bastlis svoji jawu a YBRko, protoze v jinych tematech jsem te nenasel a kdyz te nahodou nekdo nastve tim ze te nachyta na tve neznalosti (aniz by to myslel spatne) tak vyjedes jak certik a zacnes fabulovat o tom co si kde vymyslel , kolik motoru si rozpulil atd.
Nejsem ani vyucenej mechanik ani psycholog, ale za svuj zivot jsem par motorek a aut tozdelal a dal zase dohromady, a s par psychotikama jsem se setkal taky.
Takze rada: kdyz ti v tvejch 19ti nekdo chce poradit necerti se, protoze je vcelku normalni ze nikdo nevi vsechno, jsou tady 40ti lety chlapy co delaj motorky treba od 15ti a taky se ve foru ptaj jeslti nema nekdo zkusenost stimhle nebo s tamtim. Kdyz clovek neco nevi, je lepsi rict je ja jsem trubka ja misto regler napsal alternator a neposilat tady vsechny k sipku. Ber to jako donrou radu v tvych letech jsem mozna reagoval stejne (no ikdyz to pochybuju)
Kdyby si to nahodou cet: nerikej me prisimte jak ti prosly rukama kamiony motorek, ktere si dal dohromady, kdzy se v jinem tematu ptas na takovou pitchovinu jako je jak mam koupit gufero z vidle, kdyz na nem neni nic napsano
good luck s regulatorem
2 reakcí na tento příspěvek nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v
1 reakcí na tento příspěvek nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v
J.M.K: Můžem uspořádat véélkou motoakci s vyjížďkou před Ondrův barák, a názorně mu předvést štelování alternátoru potenciometrem
Spíš si ale myslím, že ve finále mu poštelujeme něco jiného, než alternátor.
Hornis: Já ji zatím taky nemám, ale jsu zvědavé jak krtek s uhlím
1 reakcí na tento příspěvek nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v
J.M.K: To víš, pro mě je to klasika, doma v motopokoji často startuju motorky, no a po 5 minutách jdu radši ven na čistý nikotin, pač vevnitř není ani vidět, a déchat se tam taky moc nedá Někdy to budu muset nafilmovat
1 reakcí na tento příspěvek nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v
ALe globalne pokud ses prihlasenej treba z mobilu tak to nerika vubec nic, protoze IPcko co si mel pred hodinou ma po hodine nekdo jinej.
Este tak ADSLka si drzej dlouhy lease time, ale stejne ti chybi ten posledni oktet, takze ...
Ovšem zajímavou verzi poruchy tu nadhodil 2stroke. Zkrat myslím že by vyhodil (spálil) pojistku, ale blbej konakt nebo studeňák, kde by docházelo k úbytku? To by se ale zase hřálo až by to smrdělo izolací ne? Elektrika zvláště moderních motyk není zrovna můj kůň, ale prostě jen dumám kovářským rozumem...
1 reakcí na tento příspěvek nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v
2stroke píše: skodovak> Nečetl si, co jsem napsal. Na GSX jsem měl, resp. stále ještě mám , patrně někde od spínačky směrem do hlavního svazku studený spoj, napsal jsem sice zkrat, no ale jak jsem psal, nejsem v tom zrovna kovaný...tím pádem měl jsem úbytek napětí, načež mi to přebuzovalo altík a ten přebíjel baterii o 2,5V...regulátor i altík byly/jsou úplně v pohodě...
Mně tohle teda také moc nejde do hlavy a to jsem elektrikář. GSX má sice, pokud se nepletu, altec s buzenou kotvou, nicméně ten má regler v sobě a napětí si hlídá na výstupní svorce, takže co se za ním děje, je mu jedno a drží napětí bez ohledu na to, co se děje dále. U klasického altecu s permanentními magnety a oděleným reglerem by se to mohlo stát při nějaké závadě, kdy by vstupní proudy nebyly symetrické, to totiž dokáže regler někdy betelně "zblbnout" a chová se pak nevyzpytatelně.
K Tebou popisované závadě by mohlo dojít tehdy, kdyby si regler na altecu bral referenční napětí někde od spínačky a přechodový odpor by byl někde mezi baterkou a referenčním bodem. Pak by se snažil držet předepsané napětí tam a v důsledku přechoďáku by potom před místem závady, a tedy i na baterce, bylo napětí vyšší o úbytek na přechoďáku. Ale neviděl jsem zatím motorku, která by měla takto zapojený dobíjecí okruh.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blinrk yamaha YBR 125 2006 Yamaha YBR 125 | Nikcus | 16 | 5.10.2023 v 20:30 Stanyk |
Nechytá yamaha ybr 125 Yamaha YBR 125 | user54321 | 5 | 20.9.2023 v 18:17 SLEEPER |
Yamaha ybr 125 rv2007 (vstřik) Prob... Yamaha YBR 125 | DenverCZ | 7 | 29.5.2023 v 09:52 Egengaf |
Štítek na rámu motorky Yamaha YBR 125 | mstepankova | 13 | 20.3.2023 v 14:13 CRF1000 |
Štítek na rámu motorky Yamaha YBR 125 | mstepankova | 9 | 19.3.2023 v 11:55 mstepankova |