1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čím nahradit naftu
Milosek.m píše: me auto žere 10 benalu kdyz se snazim ,ve meste 12 a uz me to sralo takze nez do nejakyho TDI,nebo to prestavovat na cng-lpg za 40koliku takj sem to predelal na Ethanol - za 6 kolíků .Jezdim za stejny litry, akorat za 24-26kč litr a podporuju česky zemedelce a neseru z kazdyho litru 12kč statu na davky pro bubáky + navic za autem to smrdí jak kalvádos a jeste to splnuje euro 4
tohle se mi taky líbí, jenom ta síť ČS s E85 je strašně řídká
ale není, ze strážnice mám jednu pumpu 3O druhou 35 km , udlat si zásoby no problém,
přestavbu mít taky nemusíš starty si vylepšíš že třeba ráno prskneš trošku startovacího spreje nebo se podíváš na složení benzínu ten taky neobsahuje jen benzín
přidáním trocha cyklohexanu to startuje a jede jak raketa, já na to jezdil s feldou 1.6 spotřeba pod šest, jak na benál všechno v pohodě,
1 reakcí na tento příspěvek čím nahradit naftu
felixx=> startuje to normalne jen to musis mit poradne serizeny pres paltest s sirokopasmovou lambdasondou,samozrejme se bavim o "jednotkach", ktery nejsou z činy a moznost serizeni pres pc umoznujou
Naposledy editováno 25.08.2011 22:35:55
já vím, spousta lidí o tom jen kecá že je potřeba přestavba za tisíce, nebo prostě mají strach,
já to lil i do karbecové motorky, jak je kosa takřka nenatočíš, líh má nízkou odparnost, takjsem motorku před startem vytáhl na sluníčko a než jsem se pooblékal tak drb a jela, dobrý je ten hexan, ten se velmi doře odpařuje a když ho mixneš slihem zima nezima,
když uberu tak mi ten líh pěkně střílí do výfuku takové flusšupy
todvora píše: Deadman> A já sem váhal, jestli je dobrej nápad použít muj vyjetej olej z motorky po 5kkm na mazání řetězu motorový pily Když na to dovedou auta jezdit, není důvod, proč by se to nemělo líbit motorovce, která to stejně jen vyprská na řetěz a hotovo.
Tak my na mazání řetězu řetězový pily zcela běžně používáme přeceděnej olej z friťáku... A šlape už celkem dlouho . A to není žádná hobby použití, jako třeba dvakrát do měsíce si nařezat trošku dřeva; jedná se o použití v dílně, kde se řeže převážně materiál na střechy... Takže už má odkrouceno celkem dost...
_mort píše: sorry ale do auta bych bral jen naftu :( i do traktoru si davam jen naftu a to mu vcera bylo 56let
A co to je za traktor? "Supr?" Jenom tipuju, ani pořádně nevím, v rozmezí jakejch let se to přesně dělalo... Ale tady u nás jezděj ještě tři ...
Naposledy editováno 26.08.2011 14:59:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čím nahradit naftu
jozzo-pepa píše: 2stroke> Spíš holé bláznovství podporovat darmožrouty co se přiživují na daních z prodeje nafty a benzínu a jen hlupák by nevyužil možností jak to obejít a ušetřit kdo je hlopý tak ať platí
jojo, jen blbec podporuje darmozrouty ala duchodci a nezamestnani.. proto delam na cerno a dane neplatim, doufam ze to tvejm prarodicum nevadi ze diky me nejsou prachy na jejich duchody
lidi ojebavaji kde co a jeste se tim chlubi jak jsou dobri, ale kdyz je pak ojebe nekdo jinej tak to se certi a vykrikuji co je to za nespravedlnost
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čím nahradit naftu
assassin píše: cas koupit benzinaka s lpg
zrovna řeším nějaký plech a váhám mezi filckou 1.3.LPG (mám teď) nebo filckou v ropě.
LPG = 10/100 (16.9kč/l), ropa = 5/ 100 (34kč/l)
takže náklady na km uplně stejný.
U ropy bude vyšší povinný, asi to bude chtít časem pořešit rozvody, 1.3 je bezúdržbák.
Ale zase kdyby se ta nafta dala nahradit něčím jiným nebo měl člověk zdroj za lepší cenu
sakra to je dilema
1 reakcí na tento příspěvek čím nahradit naftu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čím nahradit naftu
dva_hrnce píše: zrovna řeším nějaký plech a váhám mezi filckou 1.3.LPG (mám teď) nebo filckou v ropě.
LPG = 10/100 (16.9kč/l), ropa = 5/ 100 (34kč/l)
takže náklady na km uplně stejný.
U ropy bude vyšší povinný, asi to bude chtít časem pořešit rozvody, 1.3 je bezúdržbák.
Ale zase kdyby se ta nafta dala nahradit něčím jiným nebo měl člověk zdroj za lepší cenu
sakra to je dilema
ja bych asi zustal u plynu... ten ropak vepredu je taky dost tezkej, budou trpet vic i podvozkovy dily...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čím nahradit naftu
dva_hrnce píše: jo a stojí to celoročně venku, takže v zimě asi ropa nevýhoda, což?
v zime je ropa OK, kdyz je auto v poradku a kvalitni nafta, bez aditiv ta nafta umi zamrzat, treba v hadickach od nadrze.. a to pak neni nic moc... u tech alternativnich paliv tohle bude problem, kdyz se to dela profi tak se dele predehrev do nadrze atd.. ale to uz jsou zase naklady navic....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čím nahradit naftu
dva_hrnce píše: zrovna řeším nějaký plech a váhám mezi filckou 1.3.LPG (mám teď) nebo filckou v ropě.
LPG = 10/100 (16.9kč/l), ropa = 5/ 100 (34kč/l)
takže náklady na km uplně stejný.
U ropy bude vyšší povinný, asi to bude chtít časem pořešit rozvody, 1.3 je bezúdržbák.
Ale zase kdyby se ta nafta dala nahradit něčím jiným nebo měl člověk zdroj za lepší cenu
sakra to je dilema
filcka MPi nežere deset ale kolem sedmi, pokud chlastá má reduktor tvrdou membránu druhého stupně a kyslíková sonda je KO, řídící jednotka motoru je taky KO ale dá se přepsat a nastavit,
naftová felda ti sežere stolní olej v akci za 25 kčm vyfrit a podovný sajrajt, ale musíš se pořád snažit není to jen tak, pokud si neumíš poradit třeba vyměnit rozvody a čerpadlo tak raději MPi, co vyděláš proděláš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čím nahradit naftu
felixxx píše: filcka MPi nežere deset ale kolem sedmi, pokud chlastá má reduktor tvrdou membránu druhého stupně a kyslíková sonda je KO, řídící jednotka motoru je taky KO ale dá se přepsat a nastavit,
naftová felda ti sežere stolní olej v akci za 25 kčm vyfrit a podovný sajrajt, ale musíš se pořád snažit není to jen tak, pokud si neumíš poradit třeba vyměnit rozvody a čerpadlo tak raději MPi, co vyděláš proděláš
mě právě 10 baští jednobod, a týpek píše že to jeho MPI má spotřebu taky 10, směšovač údajně po repasi.
taky jsem si myslel že by to mělo baštit méně..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čím nahradit naftu
LPG = 10/100 (16.9kč/l), ropa = 5/ 100 (34kč/l)
1,3 za 10? to máš starej podtlak?
1 reakcí na tento příspěvek čím nahradit naftu
1 reakcí na tento příspěvek čím nahradit naftu
hmm jsem zvedav co budes rikat az budes cistit vsechno od cerne srajdy a az se ti ucpou kanalky a uhrejes listu i retez - usetrenych 100,-za olej (ja davam co mam po ruce, ale cisty - od nejake AD6 po TSF nebo hydrauliku) blbec jsem jen jednou pujcil podobnemu tydytoj pilku a on do toho nalil nejakej vyjetak - 2h cisteni a vztekani se...
hele, když se nezasviní motor v motorce (ten olej neni nijak zahumusenej, menil jsem ho dřív než jsem musel a nedávám tomu zabrat), tak se nebojím, že to zasere motorovku. Kdyby to bylo takový svinstvo, odsere to mnohem dřív motor v motorce, kterej to točí pořád dokola a používá k zásadnějším věcem, než jen promazat lištu. Ale je pravda, že tomu prd rozumím, nejsem konstruktor motorů ale softwarový inženýr
dva_hrnce píše: Scrappy.Bored> asi jo, tam funguje jen ta hadice kterou jde plyn z nádrže do motoru a jede to za 10 furt, s lehkou nohou nebo věcně v červeným, rozdíl je pul litru
hele mám ve feldě 1.3 MPi 50kw plyn danej cca půl roku(13000km) a motám se se spotřebou do 8l/100, teď na dovču si vzala po dálnici při cca 115km/h necelých 7l/100km, jsem spokojen u nás aktuálně plyn za 16.20kč
edit: lehká noha co to je? Opravdu ne!
Naposledy editováno 30.08.2011 07:04:34
dva_hrnce píše: mě právě 10 baští jednobod, a týpek píše že to jeho MPI má spotřebu taky 10, směšovač údajně po repasi.
taky jsem si myslel že by to mělo baštit méně..
máš těžko při repasi ti někdo přeháže pajšl a neseřítí ti páčku druhého stupně pokud je moc vysoko tak to chlastá, pak musíš mít motor v dobré kondici, rozvody, ventily, OK vysoké napětí,
řj, motor pamět prázdná, nefunkřní kyslíková sonda ti zvedne spotřebu o 1,5 litru, vadné čidla taktéž,
moje MPi Lx bylo OK servis po lOOOO km a bralo 5.5 benálu a 6.5 plynu max v zimě 8 podtlakovka lovato, řj autosport cimbu, svíčky bosch platinum +++, jízda lehká noha,nejlepší plyn na který jsem nejvéc ujel byl BP