paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Shiver x Z750 x Hornet
Ahoj,
dlouhou dobu uvažuji co koupím a výběr není jednoduchý, proto chci nasát další informace :)

takže výběr se mi prozatím ustálil na těchto 3 modelech

Honda Hornet 600 05-07
Kawsaki Z 750 07-08
Aprilia Shiver 750

já vím, shiver je dvouvál a ostatní čtyřvál, spíš mě to táhne k 2V, ale ty 4V budou taky asi v pohodě. U toho Shivera me ještě trošku zneklidnujě, že je to ital...ale to říkejte mýmu srdci...rozum zas říká ze japonce

ten hornet je nejstarší, ale zase nejlevnější (dá se okolo 80k) jinak strop je okolo 110k

bylo by to hlavně na kratší vyjíždky kolem baráku (do 150km) párkrát do roka nějaký ten výlet ve dvou cca 400km

budu vděčný za všechny postřehy, díky!

Uzavřeno 21.08.2011 v 16:36 uživatelem LSbiker
Anketa: kterou?
Honda Hornet 600 05-07
20%
30
Kawasaki Z 750 07-08
40%
61
Aprilia Shiver 750
40%
60

1 reakcí na tento příspěvek Shiver x Z750 x Hornet

Skvělá odpověď, děkuji! 23.6.2011 v 21:26 | Nahoru | #121
Pohodlí pro dva??? Jedině FZ6. Zkoušel jsem hodně motorek,ale pro dva je to nejlepší moto v této kategorii (XJR 1300,nebo FJR 1300 jsou na tom zamozřejmě mnohem líp).Širší sedlo s mírným spádem,nedělené,spolujezdec není o moc výš než řidič a držáky po stranách.
Vím že jsi jí zavrhl,ale baťužek to ocení
Je to univerzální bajk a je to taky jeden z posledních větších motorek. Dnes se motorky nějak všechny zmenšují

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

Skvělá odpověď, děkuji! 23.6.2011 v 23:04 | Nahoru | #122
LSbiker>
pohodlí vzadu není pohodlí, stačí se podívat na tvar a velikost sedáku. pokud jde o jízdu sólo, tak já jsem poměrně velkej, takže v kuse dám cca 120-140km a musím zastavit a protáhnout se. jednak mě začne bolet prdel a taky kolena.

1 reakcí na tento příspěvek Shiver x Z750 x Hornet

Skvělá odpověď, děkuji! 23.6.2011 v 23:10 | Nahoru | #123
LSbiker : No , kluku,jak to tak ctu, ty jsi celej ja na zacatku. Chtel by jsi vse v jednom. At to tahne odspoda, at to tahne na vrchu, at je to na turistiku ve dvou, mas rad copry, at se to nesere , at to dobre vypada, at to ma dobry zvuk.......Ja , ku prikladu, jsem vzdy chtel 2 v sv 650. Nakonec to vyslo tak , ze jsem koupil Bandita 650 - 4 val - vzduch.Duvod- chtel jsem i nejake kvazi retro.Po asi 2 letech jsem se svezl na tom mem nekdejsim vytouzenem 2 v. Nebyla to sice SV, ale Gladius, ale to je skoro stejne. No nenadchlo mne to. Za meho Bandita bych ji nemenil. Ale to jen tak pro orientaci. Co se tyce spolehlivosti , Japonci urco vedou. Dle mych skusenosti a overenych vedomosti. Kamarad ma Z 750 k 7. Najeto asi 60 - 70 tis a kdyz jsem se ho ptal asi pri 50000 tis. , ze kde serizoval ventily, tak jen na mne divne kouknul. Jezdi jak drak i po okruhu.Uzivam 2 japonske auta( uz i druhou jap. moto) a ok. S italskyma motkama skusenosti nemam, ale uzivam dva italske stroje. Ten slozitejsi zatim funguje, ale ten jednodussi je shit. Abych to shrnul: Aby clovek presne vedel co chce, mel by vyskouset vsechno. To znamena kupovat a prodavat a kupovat a prodavat a ......A to mnoho lidi nechce.Moje rada: zacni hlasem sveho srdce. Kdyz se ti libi Shiver, tak si ho kup.Ale pozor. Je rozdil nova moto a jezdena. Kdyz jezdena , tak z duveryhodneho zdroje.

(reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

24.6.2011 v 00:24 | Nahoru | #124

JollyJoker píše: Pohodlí pro dva??? Jedině FZ6. Zkoušel jsem hodně motorek,ale pro dva je to nejlepší moto v této kategorii (XJR 1300,nebo FJR 1300 jsou na tom zamozřejmě mnohem líp).Širší sedlo s mírným spádem,nedělené,spolujezdec není o moc výš než řidič a držáky po stranách.
Vím že jsi jí zavrhl,ale baťužek to ocení
Je to univerzální bajk a je to taky jeden z posledních větších motorek. Dnes se motorky nějak všechny zmenšují



diky za postřeh, je to zajímavé plus Yamahy, budu o tom uvažovat. přesně tak, s tím zmenšováním jsem si to říkal taky...čím to?? snižování hmotnosti? jinak mě nic nenapadá, proč by to dělali, vždyt na tom pak človek vypadá komicky. To je taky jediný důvod, proč jsem zavrh jinak super motorku Horneta 600 ročník 07-09...škoda

Naposledy editováno 24.06.2011 00:39:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

24.6.2011 v 00:28 | Nahoru | #125

Luke288 píše: LSbiker>
pohodlí vzadu není pohodlí, stačí se podívat na tvar a velikost sedáku. pokud jde o jízdu sólo, tak já jsem poměrně velkej, takže v kuse dám cca 120-140km a musím zastavit a protáhnout se. jednak mě začne bolet prdel a taky kolena.



myslíš, že když já mám 187cm a 95kg, že by to byl problém? 120-140 km není vskutku žádná úžasná porce...škoda, že už nekouřím, to by mi ty zastávky tak nevadily

ale tak zase Z není cesták, takže to není tak hrozný mno...

Shiver x Z750 x Hornet

24.6.2011 v 00:35 | Nahoru | #126
btw: tady je něco málo o Zedovi

superbike online

super moto

motocykl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

24.6.2011 v 00:48 | Nahoru | #127

Evo píše: LSbiker : No , kluku,jak to tak ctu, ty jsi celej ja na zacatku. Chtel by jsi vse v jednom. At to tahne odspoda, at to tahne na vrchu, at je to na turistiku ve dvou, mas rad copry, at se to nesere , at to dobre vypada, at to ma dobry zvuk.......Ja , ku prikladu, jsem vzdy chtel 2 v sv 650. Nakonec to vyslo tak , ze jsem koupil Bandita 650 - 4 val - vzduch.Duvod- chtel jsem i nejake kvazi retro.Po asi 2 letech jsem se svezl na tom mem nekdejsim vytouzenem 2 v. Nebyla to sice SV, ale Gladius, ale to je skoro stejne. No nenadchlo mne to. Za meho Bandita bych ji nemenil. Ale to jen tak pro orientaci. Co se tyce spolehlivosti , Japonci urco vedou. Dle mych skusenosti a overenych vedomosti. Kamarad ma Z 750 k 7. Najeto asi 60 - 70 tis a kdyz jsem se ho ptal asi pri 50000 tis. , ze kde serizoval ventily, tak jen na mne divne kouknul. Jezdi jak drak i po okruhu.Uzivam 2 japonske auta( uz i druhou jap. moto) a ok. S italskyma motkama skusenosti nemam, ale uzivam dva italske stroje. Ten slozitejsi zatim funguje, ale ten jednodussi je shit. Abych to shrnul: Aby clovek presne vedel co chce, mel by vyskouset vsechno. To znamena kupovat a prodavat a kupovat a prodavat a ......A to mnoho lidi nechce.Moje rada: zacni hlasem sveho srdce. Kdyz se ti libi Shiver, tak si ho kup.Ale pozor. Je rozdil nova moto a jezdena. Kdyz jezdena , tak z duveryhodneho zdroje.



díky moc za komplet report, a más pravdu :)
snažím se najit to nej, ikdyž vím, že to je najivní a neexistuje to, ale kdybych se o to nepokusil, tak bych pak měl výčitky svědomí...k ty svý mašině musím dospět. je mi jasný, že asi at koupím cokoliv v toho výběru, tak budu spokojenej ono mě to vybíráni docela vzrušuje

já měl italský automat na mléko, byla to doslova hrůza ještě ted mám noční můry a cuká mi oko a to byl nejdražši...nechápu omg. a to nebyla jen náhoda, že bych měl štěstí na špatnej kus...nebyl jsem zdaleka jediný, kdo s tim měl problémy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

24.6.2011 v 07:59 | Nahoru | #128
LSbiker> Pokud nakonec vezmes Z750, tak jen skoda, ze jsi se nerozhodnul driv. Jeste pred 14ti dny byla jedna v Hradci, za 105tis (vyvolavaci cena) a ta byla ale jako nova, a mela mraky doplnku. Naprosty luxus. Jsem ji chtel brat pro manzelku, ale nez jsem dal dohromady penize, byla pryc.

1 reakcí na tento příspěvek Shiver x Z750 x Hornet

Skvělá odpověď, děkuji! 24.6.2011 v 09:04 | Nahoru | #129
Jinak pokud by zvitezil Shiver, tady je jeden zajimavy.
Uz je vcetne doplnku... Mimochodem jestli nekdy dam ladaky, tak presne tyto.

(reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

24.6.2011 v 09:39 | Nahoru | #130

LSbiker píše: myslíš, že když já mám 187cm a 95kg, že by to byl problém? 120-140 km není vskutku žádná úžasná porce...škoda, že už nekouřím, to by mi ty zastávky tak nevadily

ale tak zase Z není cesták, takže to není tak hrozný mno...



já mám 186cm a 86kg, ale mám poměrně dlouhý nohy, tak proto mě možná bolí ty kolena. ale já zeda bral s tím, že ho nebudu mít na nějaký dlouhý štreky.

jinak mě osobně při porovnání čistě design shiver vs zed je ten shiver hezčí.

(reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

24.6.2011 v 11:59 | Nahoru | #131

Negativ píše: LSbiker> Pokud nakonec vezmes Z750, tak jen skoda, ze jsi se nerozhodnul driv. Jeste pred 14ti dny byla jedna v Hradci, za 105tis (vyvolavaci cena) a ta byla ale jako nova, a mela mraky doplnku. Naprosty luxus. Jsem ji chtel brat pro manzelku, ale nez jsem dal dohromady penize, byla pryc.



hale ja stejně motorku mohu koupit nejdriv az tak za tyden či dva, protže se ted stěhuju a chci jí koupit až do novýho (taky kvuli změně dokladů, budu mít jinde trvalé bydliště)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

24.6.2011 v 12:12 | Nahoru | #132

Negativ píše: Jinak pokud by zvitezil Shiver, tady je jeden zajimavy.
Uz je vcetne doplnku... Mimochodem jestli nekdy dam ladaky, tak presne tyto.



heeej tak ta je krásná, ten klín se mi hrozně líbí!!!!
mivvy jsou super, zvlášt v tom karbonu! mě by se nejvíc libilo toto (ale samozřejmě nehorázně drahý)



já, pokud bych měl shivera, tak bud fakt komplet i se svodama, a nebo v druhém případě nějaký levný koncovky. podle mě nemá moc cenu dávat drahý kvalitní koncovky na původní svody, navíc s katalyzatoremn.

Shiver x Z750 x Hornet

24.6.2011 v 14:16 | Nahoru | #133
tohle by mohlo vyřešit nepohodlný sedlo u Zeda

pěkný sedlo

a nebo ho nechat přečalounit, což je otázka pár stovek a ještě si to člověk může naporoučet dle fantazie a nebo to hodit do pravý kůže

1 reakcí na tento příspěvek Shiver x Z750 x Hornet

25.6.2011 v 01:15 | Nahoru | #134
a tady je něco o Shiverovi:

motohouse

tady je zmínka o zvuku (to si docela věřej. "Respekt, který si „po zvuku“ sjedná tahle italská kráska se sériovým výfukem, nesvede většina japonských strojů ani s laďákem.")
a taky je tam zmínka o zpracování
novinky.cz

supermoto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

25.6.2011 v 08:55 | Nahoru | #135

LSbiker píše: a tady je něco o Shiverovi:

motohouse

tady je zmínka o zvuku (to si docela věřej. "Respekt, který si „po zvuku“ sjedná tahle italská kráska se sériovým výfukem, nesvede většina japonských strojů ani s laďákem.")
a taky je tam zmínka o zpracování
novinky.cz

supermoto

No to ja vsechno vim

(reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

25.6.2011 v 10:19 | Nahoru | #136

Negativ píše: No to ja vsechno vim



to jsem u tebe předpokládal, dal jsem to tam hlavně pro lidi, co to budou číst někdy v budoucnu, at to tu je kompletni a dobrej zdroj informaci, protže mam dojem, že se to tu docela slušně pořešilo a je to dobrý forum

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

25.6.2011 v 13:12 | Nahoru | #137
LSbiker> Pokud vím, tak žadné svody na Shivera neexistují. Jen trubka místo katalyzátoru a koncovky. Ještě by mě zajímalo, proč nemá podle tebe cenu dávat drahé koncovky na sériové svody a katalyzátor?

(reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

26.6.2011 v 23:56 | Nahoru | #138

sp00k píše: LSbiker> Pokud vím, tak žadné svody na Shivera neexistují. Jen trubka místo katalyzátoru a koncovky. Ještě by mě zajímalo, proč nemá podle tebe cenu dávat drahé koncovky na sériové svody a katalyzátor?



protože to jsou relativně zbytečne vyhozený peníze (navíc, pokud ta mašina má katalyzator) draha koncovka plus seriovy vedeni a katalyzatorem udělá jen malý navýšení vykonu, neadekvátní ceně drahý koncovky. Takže pokud bych dával jen koncovku a ostaní bylo v serii, tak bych volil levnější koncovku (levná= ne Akrap, Yoshi, Arrow atd) třeba by bohatě stačil nějaký český RP, Sharon, nebo Ixil, Tenax....je toho hafo

1 reakcí na tento příspěvek Shiver x Z750 x Hornet

27.6.2011 v 18:09 | Nahoru | #139
Co jsem videl z grafu od chlapcu z AF1 racing, tak i samotna koncovka udela velky rozdil. Navic nejen rozdil ve vykonu dela koncovku. Je tady jeste design, VAHA, zvuk...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

27.6.2011 v 18:19 | Nahoru | #140

sp00k píše: Co jsem videl z grafu od chlapcu z AF1 racing, tak i samotna koncovka udela velky rozdil. Navic nejen rozdil ve vykonu dela koncovku. Je tady jeste design, VAHA, zvuk...



"velky rozdil" to je relativní pojem, nešlo by to konkrétněji? design, vaha a zvuk udělá i levná koncovka ja jsem porovnával drahá koncovka vs. komplet vyfuk vs. levná koncovka, né sirii

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

27.6.2011 v 19:39 | Nahoru | #141

LSbiker píše: "velky rozdil" to je relativní pojem, nešlo by to konkrétněji? design, vaha a zvuk udělá i levná koncovka ja jsem porovnával drahá koncovka vs. komplet vyfuk vs. levná koncovka, né sirii

Asi tomu moc nerozumim, ale aby se nejak rapidne zvedl vykon, muselo by se sahnout i do ridici jednotky, ne? A to jsem cetl na jednom nemeckem foru neni az tak jednoduche.

2 reakcí na tento příspěvek Shiver x Z750 x Hornet

28.6.2011 v 01:25 | Nahoru | #142
Pokud vím, tak sáhnout do řídicí jednotky je zatím u Shivera zcela nemožné. Ale přesně jak říkáš, nemůžeš čekat, že ti u čtyřtaktu udělá jakýkoliv výfuk výrazný rozdíl. Ať už svody (které pro Shivera pokud vím neexistují), vyhození katalyzátoru nebo koncovky.

A ano, design, váhu a zvuk udělá i "levná" koncovka, ale podle mě nesrovnatelný s Arrow, Leo Vince nebo Akrapem.

EDIT: mimochodem, poslední týdny jsem trošku "vyvíjel" velmi jednoduchý zásah do motoru, který jsem v sobotu zrealizoval a v nědeli otestoval, a musím říct, že zlepšení je velmi znatelné. Nejedná se o zvýšení výkonu, ale spíše o zlepšení kultivovanosti chodu a plynulosti nástupu otáček, s čím s Shiver trošku problém. Mám v plánu o tom udělat topic, ale dneska už se mi nechce psát

Naposledy editováno 28.06.2011 01:28:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

28.6.2011 v 08:58 | Nahoru | #143

sp00k píše: Pokud vím, tak sáhnout do řídicí jednotky je zatím u Shivera zcela nemožné. Ale přesně jak říkáš, nemůžeš čekat, že ti u čtyřtaktu udělá jakýkoliv výfuk výrazný rozdíl. Ať už svody (které pro Shivera pokud vím neexistují), vyhození katalyzátoru nebo koncovky.

A ano, design, váhu a zvuk udělá i "levná" koncovka, ale podle mě nesrovnatelný s Arrow, Leo Vince nebo Akrapem.

EDIT: mimochodem, poslední týdny jsem trošku "vyvíjel" velmi jednoduchý zásah do motoru, který jsem v sobotu zrealizoval a v nědeli otestoval, a musím říct, že zlepšení je velmi znatelné. Nejedná se o zvýšení výkonu, ale spíše o zlepšení kultivovanosti chodu a plynulosti nástupu otáček, s čím s Shiver trošku problém. Mám v plánu o tom udělat topic, ale dneska už se mi nechce psát

Topic udelej. To mne zajima. Mne napriklad v posledni dobe jakoby "vysazuje vykon" pri plynule jizde treba na dvojku, kolem 3,5tis otacek. Skoro jako by mi dochazel benzin. Jakmile jen trochu pridam, reaguje to okamzite. Takze svicky nebo spatny benzin to asi neni.

Ptal jsem se na to nahrani noveho SW, jak jsi o tom mluvil, ale tady u nas se nejak netvarili, prej mozna se to delalo u tech prvnich modelu. Ale ty jsi rikal ze prave podobne problemy se vyresi, ne?

No pockam si na ten tvuj topic a pak bych se pripadne objednal na ten servis k vam. To by snad mohlo byt na pockani, ne?

(reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

28.6.2011 v 11:39 | Nahoru | #144

Negativ píše: Asi tomu moc nerozumim, ale aby se nejak rapidne zvedl vykon, muselo by se sahnout i do ridici jednotky, ne? A to jsem cetl na jednom nemeckem foru neni az tak jednoduche.



vždy po úpravě výfuku je dobré doladit motor (směs) natož při použití obyč levné koncovky, při použití profi koncovky, nebo komplet systému nehrozí výkonové propady, tudíž by doladění směsi nebylo tak nutné jako v předchozím případě, ale zase naladění přinese ještě větší výkon. je to těžký obecně zhodnotit, každej motor to má jinak

(reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

28.6.2011 v 11:43 | Nahoru | #145

sp00k píše: Pokud vím, tak sáhnout do řídicí jednotky je zatím u Shivera zcela nemožné. Ale přesně jak říkáš, nemůžeš čekat, že ti u čtyřtaktu udělá jakýkoliv výfuk výrazný rozdíl. Ať už svody (které pro Shivera pokud vím neexistují), vyhození katalyzátoru nebo koncovky.

A ano, design, váhu a zvuk udělá i "levná" koncovka, ale podle mě nesrovnatelný s Arrow, Leo Vince nebo Akrapem.

EDIT: mimochodem, poslední týdny jsem trošku "vyvíjel" velmi jednoduchý zásah do motoru, který jsem v sobotu zrealizoval a v nědeli otestoval, a musím říct, že zlepšení je velmi znatelné. Nejedná se o zvýšení výkonu, ale spíše o zlepšení kultivovanosti chodu a plynulosti nástupu otáček, s čím s Shiver trošku problém. Mám v plánu o tom udělat topic, ale dneska už se mi nechce psát



ty jooo, tak to se mi začíná líbit!!! až to zalozíš, del pls vědět, thx

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

28.6.2011 v 11:52 | Nahoru | #146

Negativ píše: Topic udelej. To mne zajima. Mne napriklad v posledni dobe jakoby "vysazuje vykon" pri plynule jizde treba na dvojku, kolem 3,5tis otacek. Skoro jako by mi dochazel benzin. Jakmile jen trochu pridam, reaguje to okamzite. Takze svicky nebo spatny benzin to asi neni.

Ptal jsem se na to nahrani noveho SW, jak jsi o tom mluvil, ale tady u nas se nejak netvarili, prej mozna se to delalo u tech prvnich modelu. Ale ty jsi rikal ze prave podobne problemy se vyresi, ne?

No pockam si na ten tvuj topic a pak bych se pripadne objednal na ten servis k vam. To by snad mohlo byt na pockani, ne?



tohle mi dělala špatná směs, ale to byl jednovál a navíc karbec

a to začlo dělat najednou z ničeho nic a nebo postupně?

tenhle tvůj problém mě od shivera trošku odradil, resp. jsem zneklidnil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

28.6.2011 v 12:00 | Nahoru | #147

LSbiker píše: tohle mi dělala špatná směs, ale to byl jednovál a navíc karbec

a to začlo dělat najednou z ničeho nic a nebo postupně?

tenhle tvůj problém mě od shivera trošku odradil, resp. jsem zneklidnil

Tezko rict, mozna jsem to driv nevnimal (byl jsem ocarovan Shiverem jako takovym, hehe), mozna za to muze moje neustale prepinani map.. Kazdopadne mam v umyslu si nechat v Opave nahrat taky novy SW jako to udelal sp00k a pak uvidim. Ale to neni problem v pravem slova smyslu. Ve vyssich otackach to nedela, takze nejaka zrada pri predjizdeni nebo tak neco nehrozi.

2 reakcí na tento příspěvek Shiver x Z750 x Hornet

28.6.2011 v 14:38 | Nahoru | #148
To škubání v pásmu 3.5-4.5k otáček je způsobeno chudou směsí - jevem, kterým dnes trpí naprostá většina motorek a aut, dělá se to kvůli emisím. Následek je nekultivovanost chodu, škubání v nižších otáčkách atd. Update mapy situaci znatelně zlepší, ale to není dostatečné řešení. To od fabriky nedostaneme nikdy, právě kvůli emisím. Podobný problém řeší majitelé Ducati, KTM, BMW atd. A pokud neřeší, tak jen proto, že o tom neví a přijde jim to chování ok. Pokud ti Negative tvrdili něco takového, tak už tam nejezdi Kdes byl, můžu se zeptat?

No a svým výtvorem se to právě snažím dále doladit, tedy obohatit směs. Teď jsem v práci, takže se nemůžu moc rozepisovat, je to na dýl.

(reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

28.6.2011 v 15:39 | Nahoru | #149

sp00k píše: No a svým výtvorem se to právě snažím dále doladit, tedy obohatit směs. Teď jsem v práci, takže se nemůžu moc rozepisovat, je to na dýl.

Pockame

Ja byl ve Slušovicích v TMS Power. Ale bavil jsem se jen tak mezi reci s mechanikem, kupoval jsem totiz ve vedlejsim obchode novou helmu.

(reakce na) Shiver x Z750 x Hornet

28.6.2011 v 15:55 | Nahoru | #150

Negativ píše: Tezko rict, mozna jsem to driv nevnimal (byl jsem ocarovan Shiverem jako takovym, hehe), mozna za to muze moje neustale prepinani map.. Kazdopadne mam v umyslu si nechat v Opave nahrat taky novy SW jako to udelal sp00k a pak uvidim. Ale to neni problem v pravem slova smyslu. Ve vyssich otackach to nedela, takze nejaka zrada pri predjizdeni nebo tak neco nehrozi.



ale určite by to dělat nemělo, mě by to znervoznovalo...
ja měl 13 let starou mašinu a šlapala jak švýcary. Tak doufám, že Ti nový soft pomůže!
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spínač brzdového světla - polarita Aprilia SL 750 Shiver Lovaisek 2 11.5.2024 v 22:50 ja1
Spínač brzdového světla - polarita Aprilia SL 750 Shiver Lovaisek 2 11.5.2024 v 12:43 rob456
Kawasaki z750 2007 Kawasaki Z 750 Honzíínek 0 1.5.2024 v 15:05 Honzíínek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal


TOPlist