paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

16.5.2014 v 23:33 | Nahoru | #14311
On ten SD 1290 taky nebude úplná extáze www.motorkari.cz/forum-detail/

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 09:19 | Nahoru | #14312

strakon píše: On ten SD 1290 taky nebude úplná extáze www.motorkari.cz/forum-detail/

kolikrat tady budu vysvetlovat ze ktm je proste jebka....mam super duka doma,tak verte ze vim o cem mluvim...nic to nevydrzi porad se na tom neco sere,a to dost zasadni veci,radim vsem zustante u duc duc

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 10:00 | Nahoru | #14313

GeorgePanek píše: kolikrat tady budu vysvetlovat ze ktm je proste jebka....mam super duka doma,tak verte ze vim o cem mluvim...nic to nevydrzi porad se na tom neco sere,a to dost zasadni veci,radim vsem zustante u duc duc



Tak tohle slyším prvně. Hm, asi víš, o čem mluvíš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 10:28 | Nahoru | #14314

GeorgePanek píše: kolikrat tady budu vysvetlovat ze ktm je proste jebka....mam super duka doma,tak verte ze vim o cem mluvim...nic to nevydrzi porad se na tom neco sere,a to dost zasadni veci,radim vsem zustante u duc duc



Hele to je o štěstí, o kusu, o údržbě a milionu dalších faktorů. Je samozřejmě jasný, že do extrému vyhoněnej motor bude náchylnější na údržbu a problémy než atmosférickej laděnej na krouťák, o tom žádná. Nicméně uvidíme jak se situace kolem duka bude vyvíjet, ale potká to každou značku. Třeba o S1000RR čtu, jak je to pořád v servisu taky, morini mělo na začátku taky problémy a u M1100 Evo se měnily v záruce praskající ráfky. Dětský nemoci se zpravidla dají odstínit tím, že si koupíš facelift motorky a ne novej model hned po uvedení na trh.

Tvůj případ se starým dukem taky nebude úplně typická situace, kdoví co se s tím dělo před koupí viz citace z tvého vlákna:

GeorgePanek píše:
PROTOZE JSEM TO KOUPIL A KDYZ JSEM TO CHTEL DAT NA BRZDU ZJISTILO SE ZE BYLA DLOUHODOBE VODA V OLEJI TRANENI POD HLAVOU SPATNE A OD TOHO BILO VSE KO LOZISKA VACKA ATD PROSTE KOMPLET VYMENA ...JINAK RADIT MI S TIM JDE

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 10:39 | Nahoru | #14315
Zeptejte se Papezika na jeho sbirku propalenych pistu, co mu visi na zdi z 1098, kde si majitele mysleli ze jim to vydrzi vecnost, kdyz to budou honit furt po okruhu a divi se pak, ze je motor po 10000 km KO (a to mohli byt jetse radi, ze to vydrzelo tolik), jak je motor udelany jako zavodni, tak to nikdy nemuze byt nejaka trvalka jako stary boxer

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 10:41 | Nahoru | #14316
Franco82> Dětský nemoci se zpravidla dají odstínit tím, že si koupíš facelift motorky a ne novej model hned po uvedení na trh.


Možná stále platí rčení mého švagra, že je vždycky rozumější kupovat "poslední generaci" daného modelu, nikdy úplnou novinku, páč během života stroje výrobce stále dolaďuje detaily, o kterých zákazník a veřejenost ani nemusí vědět.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 11:03 | Nahoru | #14317

NP píše: Zeptejte se Papezika na jeho sbirku propalenych pistu, co mu visi na zdi z 1098, kde si majitele mysleli ze jim to vydrzi vecnost, kdyz to budou honit furt po okruhu a divi se pak, ze je motor po 10000 km KO (a to mohli byt jetse radi, ze to vydrzelo tolik), jak je motor udelany jako zavodni, tak to nikdy nemuze byt nejaka trvalka jako stary boxer



Propálené písty jsou nejspíš daň za honbu po co nejnižších emisích...motory běží na chudou směs a to může být problém. Nemusí to být ani chyba v materiálu.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 11:05 | Nahoru | #14318

strakon píše: On ten SD 1290 taky nebude úplná extáze www.motorkari.cz/forum-detail/



jsem asi trošku píchnul do vosího hnízda...kluci už tam píšou,jak májí u jiných KTM třetí motor v rámu

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 11:14 | Nahoru | #14319
DucS> jo jo pročet sem to celé a někteří startujou na první

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 11:25 | Nahoru | #14320
DucS> Nedělal bych ukvapené závěry, jedna totálně rozhašená KTMka nemusí znamenat celkovou nekvalitu značky...

Srvnám to třeba s Corsarem, který vyjelo v roce 2007. Kdybych ho koupil první rok výroby, tak ho hodím ze skály. Byla tam spousta (byť většinou banálních) chyb a muselo se zajídat, jezdit co tisíc km do servisu. Ale udělali svolávačku, při které opravili skoro všechny zjištěné nedostatky a od 2008 už z továrny lezly relativně dost spolehlivé motorky...
Takže letos s nákupem počkej a příští rok klidně Duka kup a s největší pravděpodobností budeš chrochtat blahem jak holanďan při masáži s happy endem

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 11:48 | Nahoru | #14321
Franco82> to platí prakticky u každého zboží,dneska je to všechno dělané aby to vydrželo záruku a pak "ševče zaplať" za opravy za abgrejdy atd.Prostě doba je taková Hlavně není čas nic pořádně zkoušet a tak jsme jako testovací králíci použiti mi uživatelé.
Mám několik (móc) zkušeností s autama

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 12:13 | Nahoru | #14322
Jenže ono to mnohdy nevydrží ani tu záruku
Nedej bože když se někomu vysype auto měsíc po záruce. Najetých 30tis.km Prokazatelně výrobní vada a prodejce/importér tě pošle k šípku se slovy,nejezdil jste do značkového servisu...opravu si zaplaťte sám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 12:21 | Nahoru | #14323
DucS> no to se jich zase musím zastat.těsně po záruce mi lehlo turbo a výměna mě stála "pouze " za práci neb díl jako takový byl řešen v rámci kulance to že za chvíli lehlo i to nové je zase úplně jiná story

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 12:25 | Nahoru | #14324

DucS píše: Propálené písty jsou nejspíš daň za honbu po co nejnižších emisích...motory běží na chudou směs a to může být problém. Nemusí to být ani chyba v materiálu.



Mozna to neni ani tak honba ze strany vyrobce jako tlak na vyrobce, aby ty motory produkovaly jenom svezi vanek, vzdyt kolikrat staci jenom upravit ty pomery benzin/vzduch a motor jede uplne jinak. Nicmene motory a i dalsi komponenty jsou stale lehci a tenci kvuli uspore materialu a pritom vykony jdou stale nahoru, nekdy to pak muze byt na hranici. A samozrejme proc by mel mit vyrobce zajem na tom, aby ten jeho vyrobek sluzil desetileti, to by toho asi moc neprodal. Na druhou stranu ty veci stoji nekolik mesicnich platu z pohledu te primarni skupiny a teritoria, kde marketing predpoklada nejvetsi odbyt a tito zakaznici to jako spotrebni zbozi i tak pouzivaji.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 12:28 | Nahoru | #14325
Hae Franco a nevyrábí se náhodou Corsaro od 05?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 12:31 | Nahoru | #14326

zmulin píše: Hae Franco a nevyrábí se náhodou Corsaro od 05?



a hele vyrábí se ještě vůbec ?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 12:40 | Nahoru | #14327

Tifone píše: DucS> no to se jich zase musím zastat.těsně po záruce mi lehlo turbo a výměna mě stála "pouze " za práci neb díl jako takový byl řešen v rámci kulance to že za chvíli lehlo i to nové je zase úplně jiná story



někdy to uznají,pravda...ale když je to hodně velký průser,tak to pohřbí.

To "nové" turbo mohl být repas z fabriky...od jisté doby repas nemontuju...párkrát už mě to vypeklo.

Kulance se uznává v případech že jezdíš po dobu záruky,do značky...když jezdíš do nějakého neznačkového,třeba jen na olej..potom je kulance problém.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 12:51 | Nahoru | #14328

zmulin píše: Hae Franco a nevyrábí se náhodou Corsaro od 05?



No já žiju v tom, že oficiálně bylo uvedeno 2006 a na trh reálně doplulo v 2007.

Tifone> Vyrábí, ale je K***a drahý . Letos tam dali lehce upravený motor s výrazně nižší spotřebou a ubrali mu 5 koní. Navíc je na něm navěšen karbon a volitelně Termignoni. Koupil jsem ho novýho na poslední chvíli, co se týče ceny. Dneska by "to samý" vyšlo skoro na půl míče.

Tady detaily.

Naposledy editováno 17.05.2014 12:54:20

Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 13:19 | Nahoru | #14329
Právě proto mám pocit u motorek,že jsou celkem svolávačky běžné,přeci jen motorka je náročnější stroj na bezpečnost a údržbu. A továrnám jde o prestiž. Kdežto u aut je to sem tam vlaštovka. A ještě,když poukazuji na to,že zacházení mám běžné a servis mám kompletní,že vada musí být z výroby,tak se vykrucují jak slizouni Ale lidi jsou ovce a dál budou kupovat i ty profláknutý šroty,hlavně že je na kapotě znak z reichu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 14:28 | Nahoru | #14330

Franco82 píše: No já žiju v tom, že oficiálně bylo uvedeno 2006 a na trh reálně doplulo v 2007.

Tifone> Vyrábí, ale je K***a drahý . Letos tam dali lehce upravený motor s výrazně nižší spotřebou a ubrali mu 5 koní. Navíc je na něm navěšen karbon a volitelně Termignoni. Koupil jsem ho novýho na poslední chvíli, co se týče ceny. Dneska by "to samý" vyšlo skoro na půl míče.

Tady detaily.



Za ty prachy už to mohlo mít alespoň radiální brzdy, néé...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 14:50 | Nahoru | #14331
Corsaro je podle mně exklusivnější než SF,ale o tom to není. Každý hledá v moto něco jiného. Nekteří chtějí tu nejsilnější motorku na trhu,někdo chce nejrychlejší,někdo chce žlutou,někdo chce na kapotě 46 a někdo chce hlavně možnost vozit kufr.

Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 14:55 | Nahoru | #14332









(reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 14:57 | Nahoru | #14333

Ryuichi píše: Corsaro je podle mně exklusivnější než SF,ale o tom to není. Každý hledá v moto něco jiného. Nekteří chtějí tu nejsilnější motorku na trhu,někdo chce nejrychlejší,někdo chce žlutou,někdo chce na kapotě 46 a někdo chce hlavně možnost vozit kufr.



Přesně tak. Mě se SF líbí víc a Franckovi zas to jeho MM. A tak to má být. Bylo by sakra divný,kdyby všichni vzhlédali jen k jednomu, no né?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 14:59 | Nahoru | #14334
Franco82> mam jinej motor a uz resim zase dalsi blbosti...jinak dokus jsem ji nemel doma tak jsem taky rikal jak je ktm super,nejlepsi a uzasna...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 15:04 | Nahoru | #14335
Franco82> Já to beru jen podle moto.it .Tam se prodavaj i 05ky prave

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 15:06 | Nahoru | #14336
DucS> to jsem psal ja s tim tretim motorem...a je to skutecne tak,ja nepocitam co ma ujeto motor ale ram pro me je KTM obrovskym zklamanim a krok uplne vedle,tak snad to bude s ducati lepsi jinak pak uz prijdou naradu jen stary dobry japonci

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 15:15 | Nahoru | #14337

GeorgePanek píše: DucS> to jsem psal ja s tim tretim motorem...a je to skutecne tak,ja nepocitam co ma ujeto motor ale ram pro me je KTM obrovskym zklamanim a krok uplne vedle,tak snad to bude s ducati lepsi jinak pak uz prijdou naradu jen stary dobry japonci



U S4Rs praskaly rámy, u nových M1100 evo ráfky, testastretta prý taky není žádná výhra, jak si lehne na bok, odleje se olej ze skříně a okamžitě se přidírá klika, takže padený moto NEKUPOVAT! A tak dále a tak dále...

(Publikuji mnou nepodložené, pouze na netu načerpané informace)

Já na všech svojich DUCATI vždycky dělal pravidelný servis, měnil olej, jezdil jako člověk, dva kusy jsem si sám zajížděl, jednoho SF jsem potrápil i na okruhu (jednou) a jediná závada, která mě kdy potkala byl vyklepanej šroubek z výfuku u MULTISTRADY 1100 (taková ta záslepka v potrubí) a občas zlobící a sama zasahující kontrola trakce na streetfighterovi. Prostě zapnula z ničehož nic, já se leknul, cuklo to a zase vypla. Bylo to vidět na DDA, konstatní otáčky, suchá silnice, žádná voda ani olej, prostě se rozhodla, že zareaguje. Po napíchnutí na PC samosebou žádná závada. Tak jsem ji vypnul a jezdil bez ní. Na tomto SF mám zatím level 2, to pro strýčka příhodu a zatím cajk.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 15:25 | Nahoru | #14338

drippera píše: Za ty prachy už to mohlo mít alespoň radiální brzdy, néé...



Upřímně? Za ty prachy by to monobloky mít mohlo. Tím neříkám, že mi chybí, ale vzhledem k současné ceně, by tam být měly.

Zmulin> Je to možné, že vyjelo už 2005. Ale třeba na mobile.de jsou jen 2006 a podle různých katalogů je start výroby taky 2006. Každopádně je to jedno. Vyrábělo se 200x-2008, pak reinkarnace s vylepšeními 2012-2013 a od letošního roku je ta současná verze.

Ryuichi> Exkluzivita je subjektivní, já si chrochtám s Corsarem. Z mého pohledu vyhrálo mimo jiné to, že Corsaro je prostě naháč. SF je svlečená zmrzlina se všemi negativy i pozitivy z toho plynoucími. Ducati má auru sakra drahý motorky a působí dle mě víc "prestižně" jak na laiky, tak na znalce.

GeorgePanek> Nechci zpochybňovat tvou zkušenost, jen je třeba to vzít s odstupem a vzít v potaz všechny souvislosti. Máš jeden z prvních ročníků, pro KTM to byla první nahatá motorka, neprobádaný teritorium. Navíc byla pokud to dobře chápu jetá motorka a nikdy nevíš, co tomu provedl ten před tebou. Při opravě mohli taky něco podělat a načnout...
Ale taky mě znepokojuje to co se objevilo kolem novýho Duka, mít na něj zálusk, tak jsem z toho smutná panda.
Nezbývá než počkat, jak se to vyvine. Nakonec to třeba bude nafouklá bublina a vysypaly se tři motorky a z toho dvě novinářský honěný bez záběhu a za studena na okruhu se špatným olejem. Člověk nikdy neví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 17:40 | Nahoru | #14339

DucS píše: Propálené písty jsou nejspíš daň za honbu po co nejnižších emisích...motory běží na chudou směs a to může být problém. Nemusí to být ani chyba v materiálu.



na tomhle možná taky něco bude... přesně...dneska to všechno běží na hranici chudoby...a když to pak držíš 25min v plným zátahu ve vedru na dromu a nakládáš...ohřeješ olej na max. voda je na kilu a hlava rozpálená jak kamna... tak ty odlehčený písty (aby se to dalo točit) prostě nemusej vydržet...
Taky si myslím, že ty obohacený mapy jsou ze strojařskýho pohledu přínosem pro výdrž...ikdyž "jakoby" zvyšujou výkon a "potenciální" zátěž ...otázkou je kdo jí běžně využívá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 17:52 | Nahoru | #14340
t_freedom> přesně jak píšeš...chudá směs je pro motor dost zatěžující,když se k tomu přidá kvalita paliv v ČR a příměs bio..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist