No takže nejdříve to Corsaro, zdá se mi ze všech nejlepší, jak výkonově, tak vzhledově, je to prestižní věc, a brutalita, ovšem nevím jestly je to spolehlivej stroj, moc jich není, a těžko se zjištuje, jak je na tom, jedno jsem tady u nás sice potkal (jednou jel z Varů do Sokolova, podruhé v Aši, má bílou barvu a černej rám i motor, vyskytuje se společně s rejží) ale ještě se mi s ním nepodařilo promluvit, takže kdo má s tímto strojem nějaké zkušenosti, budu rád za vše...
Za další tu máme Buell XB12S, měl jsem již tu čest, a je to něco úžasného, motor je prej fakt kladivo a celkově se údajně skvěle ovládá, navíc slyším všude jen chválu na jeho spolehlivost a levný provoz, zvuk a design výborný také, a navíc má hodně nízko položený krouťák i výkon, což by bylo velké plus, ovšem těch 100 koní, to je otázka, bude mi to už opravdu stačit?
No a teď můj největší adept, a to jest Ducati 916, případně 996 kdybych sehnal za lepší cenu, chtěl jsem sice legengu, ale holt bych na tu 996 dal nálepku 916 a bylo by , je to super mašina, má dokonalej design, zvuk, výkon, maximálku, aerodynamiku, prostě všechno co potřebuju, sice je mi jasné že to nebude žádné peklo, ale já nejsem žádný závodník, a ten výkon by mi asi stačil, stejně jezdím hlavně s Chopperákama a Monsterákama, takže to chci jen na pohodu, ale je to Ducati že, takže už to vidím kolik toho budu zase kupovat, všechno stejné jako u mého M600, akorát dražší a mění se to častěji, a navíc s tím budu muset určitě i do servisu kvůly ventilům, plus ještě suchá spojka, no bude to asi drahý provoz, ale otázkou je, stálo by to vážně zato???
No a nakonec ty Monstery, je pravda že když jedu na M600, je to jako by mi byl ušitý na míru, je nádhernej, má dokonalej zvuk, skvělé jízdní vlastnosti, a hned mi padnul do ruky, ideální stroj, a navíc mám na něm ten skutečný "retro" pocit, asi bych na něm vydržel jezdit už napořád, ale těch 55 koní na takové motorce, to je trest, a je to fakt škoda, takže poslední dobou mě víc baví se na něj jen dívat, leštit ho a podobně, než na něm jezdit, napadlo mě že takové S2R či S4R by bylo asi úplně dokonalé, ale zase S4R mít nemůžu, protože Monster mých snů je jedině vzducháč a dvouventil, a S2R to sice splňuje, ale zase ty výfuky na jedné straně a jednoramenná kyvka, to fakt né, takže jedině ten Monster 1000 (devítka taky ne, bo by to bylo z bláta do louže), ale ty jsou drahé, a Monstera už jsem měl, takže by to asi chtělo zase něco jiného...
Takže zajímají mě vaše názory na věc, co by jste si pořídily vy, a proč, co je podle vás nejlepší, a nejvhodnější přímo pro mě, v čem jsou nevýhody těchto strojů, a co je na nich jedinečné a v čem jsou zase nejlepší? Obvykle mám sice svůj názor, a nikdo mi ho nevymluví, a nepotřebuju se nikoho na nic ptát, a na výběr motorky už vůbec ne, ale jedná se zde už o poměrně velkou investici, a tak bych nerad udělal chybu, lepší se zeptat než pak litovat, zatím bych to viděl na tu 916, ale kdo ví, třeba mi to někdo ještě vymluví, takže, jen do toho...
Naposledy editováno 30.08.2009 23:25:05
Jo a souběžně s tím mi přestala fungovat kontrolka mazání, nemůže to souviset??? :\
Jinak je to motorka dobře udržovaná v TOP stavu a celou dobu byla servisovaná u Ducati, teď je asi 1000 Km po velkém servisu, všechno měněné, seřízené, tak čím to může být? Něco s palivem, čerpadlo, filtry? Nebo řídící jednotka??? Budu rád za každou radu...
Jo a k tomu co to dělá, chová se to tak že to normálně jde nastartovat, chvíly to běží jak má, a pak to chcípne, a když přidam plyn a ustálim otáčky třeba na 4K RpM, tak to chvilku běží na čtyřech, ale pak to úplně vynechá, jak kdybych to vypnul, ale kontrolky svítí dál, a než to zdechne, tak se to většinou zase chytne a běží to dál, vyleze zase na 4, a pak zase vynechává pořád dokola až třeba někdy už se to nestačí ani chytit a zdechne, tak jí znova nastartuju a zase pořád "jó né", tak už nevím co s tím, už se mi chce skoro brečet... Ještě vyměním ty svíce a znova to všechno prověřim, ale pak už jedině tu novou řídící jednotku, a když to ani pak nepude tak to už fakt netušim... :\
Jinak kdyby někdo tušil co s tím je, prosím o radu, díky...
Edit: Jinak díky , taky doufám že na to příjdu co nejdříve :\ , ještě bych se rád povozil...
Naposledy editováno 11.09.2009 10:57:51
Ten motocykl je strašně zlej, motor tahá jak traktor - v dobrém smyslu toho slova. Uzoučká okreska, naštěstí s dobrým povrchem, rovinka přede mnou, lehce jsem tedy potáhl (nikoliv plnej) - 200 km/h jsem jel vzápětí, vzpřímenej vsedě a motor pracoval jen tak zlehka, naprosto bez námahy. S vejfukama Termignoni - děsnej bombarďák! Nejsem bázlivej, ale plnej plyn jsem si nikde netroufl dát, prostě to nešlo. Jízda ovšem nebyla pohodová, cejtil jsem se pořád tak trochu v křeči. Je třeba ale ocenit pěkný věci, jako je antihoppingová spojka ve standardu, digitální displej s neuvěřitelnou spoustou údajů, atd.
Pak jsem si pro porovnání dal stejnout trasu na TnT 1130. Cejtil jsem se na ní daleko přirozenějc, náklony do zatáček šly samy, jel jsem docela drze, na to že to nebyl můj bajk. Plnej jsem dal 2x, na tý samý rovince jsem dal taky ty dvě kila, ale bylo zjevný, že víc tahám, Corsaro tam letělo tak nějak samo. Podruhý při akceleraci do kopce z toho bylo wheelie na trojku nebo na čtyřku, už nevím. Pomohly příčné hrby, které byly na silnici. Nic co by vylekalo, plynule se začalo zvedat přední kolo. S Corsarem by to zcela jistě bylo dramatičtější. Pokud jde o zvuk, Benelli také měla otevřenej vejfuk a přirovnal bych ho spíše ke sportovnímu autu - Porsche nebo Ferrari možná.
Někdo tady zmiňoval prodávaný Morini od dealerů s vyměněnejma motorama. Vím o těch případech a je to spíše pozitivum pro tu značku. Jako mnozí Italové, i stroje Morini měly zpočátku po uvedení dětské nemoci. Fabrika se k tomu ovšem postavila čelem a u sporných motocyklů měnila celé motory a ještě u nich prodloužila záruku o rok. Čili solidní jednání, žádný mlžení či snaha vyjebat se zákazníky.
Já ale po projížďce stejně více tíhnu k TnT. Dá se na ní velmi snadno jet rychle i pohodovka. To si u Corsara moc neumím představit...
Naposledy editováno 12.09.2009 11:02:35
Díky moc za tvůj příspěvěk , a přeju ti hodně štěstí při rozšiřování motoparku...
Naposledy editováno 12.09.2009 17:34:29
Naposledy editováno 14.09.2009 11:30:35
Jinak máš pravdu , V2 (L2) 4EVER! Ale stejnak jim to moc sluší oběma...
Motor 910 je prý o mnoho lepší, tak jsem do svého výběru ještě přiřadil 910 Brutale - jen proto, abych před svým rozhodnutím nic neopomněl. Pokud se mi podaří ji ještě prohnat předtím, než se počasí definitivně zk*rví, podám zprávu jak se chovala.
Výslednej dojem je ale zklamání. Z tria Brutale, TnT, Corsaro se mi na ní jelo bezkonkurenčně nejhůře. Dokonce tak, že jsem ani neabsolvoval celou trasu, otočil jsem se a vrátil jí dříve. Tohle moje volba na 100% nebude.
Je to prostě pořád našponovanej čtyřválec - při běžný jízdě kdy se točí nějakejch 5 nebo 6 tisíc sice nějak funguje, ale je o dost línější než dvou- nebo tříválec. Výkon má, ale hodně vysoko, člověk se musí nutit aby ho využil. Podvozek je moc tvrdej, ale opravdu moc. Kdybych měl motocykl popsat jedním slovem, asi by to bylo nervózní. Pořád vyžaduje kontrolu, pořád se člověk musí soustředit.
Takže můj závěr je: Krásný motocykl slavné značky, ale dost nepoužitelnej. Aspoň pro mě.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 | Racer21 | 2 | 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1 |
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Staré legendy Ducati 916 | ruinin | 24 | 22.2.2023 v 09:18 CB600 |
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 | ConteZoncolan | 108 | 1.2.2023 v 12:06 vilemx |
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 10 | 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider |