globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???
Tak a je to tady, začínám se pomalu a nejistě rozhodovat, jakou pořádnou mašinu si to mám už konečně pořídit, zatím jsem jezdil jenom samé malé chrchly kolem 500 - 600 ccm, a už by to pomalu chtělo něco "většího", moje hlavní podmínka je aby to mělo krouťák, takže v úvahu připadá jedině V2, o rychlost mi ani moc nejde, stačí když to pojede kolem těch 250ti Km/h, mě to prostě stačí, já nemám zapotřebí jezdit nějak rychle... O výkon mi taky nejde, ale minimum je 100 koní, které musí být položené co nejníže, a taky bych očekával spolehlivost a delší servisní intervaly, motorka je můj jediný dopravní prostředek, a tu mašinu plánuju na minimálně 50 až 100 tisíc najetých Km, viděl bych to prostě už na motorku kterou budu mít prostě hódně hodně dlouho... No ale nač chodit kolem horké kaše, musí to prostě být jedna z uvedených, a žádná jiná, a hlavně to nesmí být rejže, rejži už v životě nechci ani vidět, a nechtěl bych to už ani zadarmo (jedině snad že by mi za to někdo platil ), takže prosím rejžisty, aby se zdržely svých hloupých připomínek...

No takže nejdříve to Corsaro, zdá se mi ze všech nejlepší, jak výkonově, tak vzhledově, je to prestižní věc, a brutalita, ovšem nevím jestly je to spolehlivej stroj, moc jich není, a těžko se zjištuje, jak je na tom, jedno jsem tady u nás sice potkal (jednou jel z Varů do Sokolova, podruhé v Aši, má bílou barvu a černej rám i motor, vyskytuje se společně s rejží) ale ještě se mi s ním nepodařilo promluvit, takže kdo má s tímto strojem nějaké zkušenosti, budu rád za vše...

Za další tu máme Buell XB12S, měl jsem již tu čest, a je to něco úžasného, motor je prej fakt kladivo a celkově se údajně skvěle ovládá, navíc slyším všude jen chválu na jeho spolehlivost a levný provoz, zvuk a design výborný také, a navíc má hodně nízko položený krouťák i výkon, což by bylo velké plus, ovšem těch 100 koní, to je otázka, bude mi to už opravdu stačit?

No a teď můj největší adept, a to jest Ducati 916, případně 996 kdybych sehnal za lepší cenu, chtěl jsem sice legengu, ale holt bych na tu 996 dal nálepku 916 a bylo by , je to super mašina, má dokonalej design, zvuk, výkon, maximálku, aerodynamiku, prostě všechno co potřebuju, sice je mi jasné že to nebude žádné peklo, ale já nejsem žádný závodník, a ten výkon by mi asi stačil, stejně jezdím hlavně s Chopperákama a Monsterákama, takže to chci jen na pohodu, ale je to Ducati že, takže už to vidím kolik toho budu zase kupovat, všechno stejné jako u mého M600, akorát dražší a mění se to častěji, a navíc s tím budu muset určitě i do servisu kvůly ventilům, plus ještě suchá spojka, no bude to asi drahý provoz, ale otázkou je, stálo by to vážně zato???

No a nakonec ty Monstery, je pravda že když jedu na M600, je to jako by mi byl ušitý na míru, je nádhernej, má dokonalej zvuk, skvělé jízdní vlastnosti, a hned mi padnul do ruky, ideální stroj, a navíc mám na něm ten skutečný "retro" pocit, asi bych na něm vydržel jezdit už napořád, ale těch 55 koní na takové motorce, to je trest, a je to fakt škoda, takže poslední dobou mě víc baví se na něj jen dívat, leštit ho a podobně, než na něm jezdit, napadlo mě že takové S2R či S4R by bylo asi úplně dokonalé, ale zase S4R mít nemůžu, protože Monster mých snů je jedině vzducháč a dvouventil, a S2R to sice splňuje, ale zase ty výfuky na jedné straně a jednoramenná kyvka, to fakt né, takže jedině ten Monster 1000 (devítka taky ne, bo by to bylo z bláta do louže), ale ty jsou drahé, a Monstera už jsem měl, takže by to asi chtělo zase něco jiného...

Takže zajímají mě vaše názory na věc, co by jste si pořídily vy, a proč, co je podle vás nejlepší, a nejvhodnější přímo pro mě, v čem jsou nevýhody těchto strojů, a co je na nich jedinečné a v čem jsou zase nejlepší? Obvykle mám sice svůj názor, a nikdo mi ho nevymluví, a nepotřebuju se nikoho na nic ptát, a na výběr motorky už vůbec ne, ale jedná se zde už o poměrně velkou investici, a tak bych nerad udělal chybu, lepší se zeptat než pak litovat, zatím bych to viděl na tu 916, ale kdo ví, třeba mi to někdo ještě vymluví, takže, jen do toho...
Anketa: Tak jakou mašinu by jste mi doporučily?
Moto Morini Corsaro
31%
27
Ducati Monster 1000 / S2R
30%
26
Ducati 916 / 996 / 998
18%
16
Buell XB12S
21%
18
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

30.8.2009 v 23:23 | Nahoru | #91
Váňa> No já to podle toho příspěvku chápu tak, že on to nemyslel jako že se posunul krouťák někam jinam, jasně že když to hodí na brzdu, graf bude asi stejnej, ale prostě že to tahá úplně jinak, jinde a dřív , no ty o tom určitě víš dost a jak říkáš to "objektivně více síly ve všech režimech" to bude přesně to ono co tím nejspíš myslel... A minimálně za jedna mu to začně tahat o pár tisíc otáček dolejš...

Naposledy editováno 30.08.2009 23:25:05

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

7.9.2009 v 22:25 | Nahoru | #92
Zdravím všechny pány Ducatisty, a majitele 748 a 996 obzvlášť! Mám takový problém s Ducati 916, dneska jsme se byli projet, a už zezačátku mi to dvakrát vynechalo kolem 7mi tisíc, tak jsem dotankoval (u Shellu) a jedu dál, a opět dole jela v pohodě, ale při 6 - 7 RpM vynechala, tak jsem nabral nejrychleší trasu domů (po dálnici) na 5 tisíc a normálně to jelo, ale asi 3 Km před sjezdem to začalo vynechávat úplně, otáčky lítaly nahodu dolu a nakonec to zdechlo úplně, tak jsem zastavil v odstavném pruhu, a zkoušel jsem to opět natočit, ale vždycky to sice normálně chytlo, ale zabafalo a zdechlo, motor sice šel protočit, ale ihned zase vynechal a zdochl, no tak jsem to dotlačil v tom odstavném pruhu asi 3 Km na nejbližší benzíku, a tam mi nezbylo nic jiného, než zavolat pro odvoz a domů se Ducati už svezla na vleku, takže nestalo se někomu už něco podobného? Neví někdo co s tím? Jsem z toho docela na prášky, mám na ní zatím najeto asi jen 900 Km, ale pořád jela úplně skvěle bez jediné chybky, až dneska, no hlavně že se mi to nestalo někde v zatáčce, ten krouťák při vynechání by tam asi moc dobrotu neudělal...

Jo a souběžně s tím mi přestala fungovat kontrolka mazání, nemůže to souviset??? :\

Jinak je to motorka dobře udržovaná v TOP stavu a celou dobu byla servisovaná u Ducati, teď je asi 1000 Km po velkém servisu, všechno měněné, seřízené, tak čím to může být? Něco s palivem, čerpadlo, filtry? Nebo řídící jednotka??? Budu rád za každou radu...

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

10.9.2009 v 21:10 | Nahoru | #93
Mnoo pokud ti nejede kontrolka mazání, viděl bych to na nějaké čidlo....

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

11.9.2009 v 00:16 | Nahoru | #94
Rado_> Jo no tak ta kontrolka mi už jde, byl tam jen špatnej kontakt na čidlu, ale s tím ostatním to bohužel nesouviselo, tu mašinu jsem teď skoro celou rozebral, filter paliva tam byl nedávno měněnej, je na něm datum výroby, takže bude asi čistej, navíc v nádrži žádnej bordel nebyl, hadice jsou v pohodě, všechno vypadá ok, takže palivovej systém bych vyloučil, jedině ještě žeby čerpadlo, ale po zapnutí normálně čerpá, tak teď musím ještě nějak "odposlouchat" co to dělá když to běží, no a v elektrice jsem očistil všechny kontakty, pojistky, relátka, a teď ještě budu bádat nad čidlama, kterých je tam fakt hodně, a pak ještě jestli neni někde prodřenej kábl, taky koupím nové svíce, ale tím to asi taky nebude, protože to by nezdechávaly oba válce naráz, stejně tak můžu vyloučit i indučky, takže pokud tam někde není nějakej vakl kontakt, tak to zatím hádam na řídící jednotku, asi budu muset sehnat novou, ale ta co tam teď mám je stejně nějaká divná, nesedí v dírách, jen leží v molitanu, a dle manuálu tam má být jiná, menší, s konektorem na boku, a ve který je okýnko kam se dává i ten EPROM, tady nic takovýho není, a když jsem jí otevřel odšroubováním výka, tak tam jsou všechny čipy připájený, nic co by se dalo měnit, ale fakt nevím, nevyznám se v tom jak to má vypadat a nemám to s čím srovnat, ale hádam že ani třeba nějakej ten Power Commander tam neni kam zapojit, tak nevím co to je zač, takže asi budu muset i tak pořídit novou...

Jo a k tomu co to dělá, chová se to tak že to normálně jde nastartovat, chvíly to běží jak má, a pak to chcípne, a když přidam plyn a ustálim otáčky třeba na 4K RpM, tak to chvilku běží na čtyřech, ale pak to úplně vynechá, jak kdybych to vypnul, ale kontrolky svítí dál, a než to zdechne, tak se to většinou zase chytne a běží to dál, vyleze zase na 4, a pak zase vynechává pořád dokola až třeba někdy už se to nestačí ani chytit a zdechne, tak jí znova nastartuju a zase pořád "jó né", tak už nevím co s tím, už se mi chce skoro brečet... Ještě vyměním ty svíce a znova to všechno prověřim, ale pak už jedině tu novou řídící jednotku, a když to ani pak nepude tak to už fakt netušim... :\

Jinak kdyby někdo tušil co s tím je, prosím o radu, díky...

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

11.9.2009 v 06:36 | Nahoru | #95
To je to úskalí italského stroje Věřím, že to brzy odhalíš

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

11.9.2009 v 10:56 | Nahoru | #96
Rado_> No nejen Italského , kdybys viděl co všechno už měl můj kámoš za problémy s eFZeteRem , nebo jiní známí (těch bylo víc) se Suzukama , tak bys musel uznat že ta moje Ducati je ještě hodně spolehlivá mašina... Jo a jinak, co ta MV-Agusta, byl jsi se už na nějakou podívat? Nechci nic říkat předem, ale až si jí koupíš tak se ze mě asi stane závistivá sfině...

Edit: Jinak díky , taky doufám že na to příjdu co nejdříve :\ , ještě bych se rád povozil...

Naposledy editováno 11.09.2009 10:57:51

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

12.9.2009 v 10:57 | Nahoru | #97
Hodně tady čtu posudků i odsudků na Moto Morini. Vesměs teoretickejch nebo se stylu "slyšel jsem, že...". Protože přemýšlím, co přidat do garáže na příští sezónu, absolvoval jsem včera testovací jízdu na Corsaro 1200 Veloce.
Ten motocykl je strašně zlej, motor tahá jak traktor - v dobrém smyslu toho slova. Uzoučká okreska, naštěstí s dobrým povrchem, rovinka přede mnou, lehce jsem tedy potáhl (nikoliv plnej) - 200 km/h jsem jel vzápětí, vzpřímenej vsedě a motor pracoval jen tak zlehka, naprosto bez námahy. S vejfukama Termignoni - děsnej bombarďák! Nejsem bázlivej, ale plnej plyn jsem si nikde netroufl dát, prostě to nešlo. Jízda ovšem nebyla pohodová, cejtil jsem se pořád tak trochu v křeči. Je třeba ale ocenit pěkný věci, jako je antihoppingová spojka ve standardu, digitální displej s neuvěřitelnou spoustou údajů, atd.

Pak jsem si pro porovnání dal stejnout trasu na TnT 1130. Cejtil jsem se na ní daleko přirozenějc, náklony do zatáček šly samy, jel jsem docela drze, na to že to nebyl můj bajk. Plnej jsem dal 2x, na tý samý rovince jsem dal taky ty dvě kila, ale bylo zjevný, že víc tahám, Corsaro tam letělo tak nějak samo. Podruhý při akceleraci do kopce z toho bylo wheelie na trojku nebo na čtyřku, už nevím. Pomohly příčné hrby, které byly na silnici. Nic co by vylekalo, plynule se začalo zvedat přední kolo. S Corsarem by to zcela jistě bylo dramatičtější. Pokud jde o zvuk, Benelli také měla otevřenej vejfuk a přirovnal bych ho spíše ke sportovnímu autu - Porsche nebo Ferrari možná.

Někdo tady zmiňoval prodávaný Morini od dealerů s vyměněnejma motorama. Vím o těch případech a je to spíše pozitivum pro tu značku. Jako mnozí Italové, i stroje Morini měly zpočátku po uvedení dětské nemoci. Fabrika se k tomu ovšem postavila čelem a u sporných motocyklů měnila celé motory a ještě u nich prodloužila záruku o rok. Čili solidní jednání, žádný mlžení či snaha vyjebat se zákazníky.
Já ale po projížďce stejně více tíhnu k TnT. Dá se na ní velmi snadno jet rychle i pohodovka. To si u Corsara moc neumím představit...

Naposledy editováno 12.09.2009 11:02:35

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

12.9.2009 v 17:33 | Nahoru | #98
Raptor.1> No tak TnT je brutalita, jednu jsem zrovna okukoval, a fakt do detailu nádhera, ale 3 válce nejsou nic pro mě, jinak ale super mašinka , jo a díky moc za hodnocení a info ohledně Corsara , on ho totiž skoro nikdo nemá tak se člověk těžko něco dozví, čekal jsem že bude vostrý, ale žeby až tak? No ale už jsem vybral tu 916, takže už je to víceméně jedno, každopádně časem se asi stejně vrátim k něčemu univerzálnějšímu, třeba k Monsteru nebo Buellu , jak to teď tak vidím tak pro mě by stačil i ten Monster 900 , při běžné projíždce stejně využiju jen první dvě třetiny výkonu a když se dostanu jednou za čas na delší rovinku kde by se to už dalo otevřít, tak je tam těch kobyl zase málo... No jinak snad se z tvého srovnání Corsara kdyžtak něco dozví i nějaký jiný případný adept na tento stroj...

Díky moc za tvůj příspěvěk , a přeju ti hodně štěstí při rozšiřování motoparku...

Naposledy editováno 12.09.2009 17:34:29

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

14.9.2009 v 11:23 | Nahoru | #99
ahojky... nakonec bude změna..... chtěl jsem mít dvě rozdílné motorky, ale Monster a MVA je teda hooodně velký rozdíl a půl dne si zvykat na (po sesednutí z Monstera pocitově) "mdlý" čtyřválec, to fakt ne..... Chvíli jsem ještě uvažoval nad Benelli Tornado 900, ale nakonec jsem dospěl k finálnímu resultu.... Ducati 749. Jedna je na prodej v OV, dvě v Praze a mám zde jednu prosbu...Forum

Naposledy editováno 14.09.2009 11:30:35

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

14.9.2009 v 12:09 | Nahoru | #100
Rado_> Á takže změna na Ducati Power , no já bych si uměl představit u mě v garáži obě , tak ať narazíš na dobrej kousek a dělá ti jen samou radost , jinak do Práglu se jen tak nedostanu takže s výběrem ti bohužel (někdo by mohl říct bohudík ) nepomůžu, ale alespoň budu držet palce ať máš štěstí a pořídíš dobrej kus...

Jinak máš pravdu , V2 (L2) 4EVER! Ale stejnak jim to moc sluší oběma...

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

14.9.2009 v 12:29 | Nahoru | #101
jako uznej sám,ta MVA je fakt kus kvalitní motorky, ale s Monsterem by se to fakt mlátilo až moc.....

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

14.9.2009 v 12:41 | Nahoru | #102
Rado_> No to jo, ale určitě né víc jak Thundercat a Monster...

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

14.9.2009 v 12:43 | Nahoru | #103
právě že jo. Kocour tahal odspoda mnohem více a dříve než MVA, která je do 8000ot opravdu mrtvá.....

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

14.9.2009 v 12:52 | Nahoru | #104
Rado_> Aha, takhle, no tak to potom už neříkam nic... A neboj, Ducati 749 ti budu taky závidět...

(reakce na) Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

9.10.2009 v 09:03 | Nahoru | #105
Rado_> Myslím, že s tou Duc jsi neudělal chybu. Popravdě řečeno, ještě jsem se nesetkal s nikým, kdo by po svezení na MV prohlásil, že je to dobrý motocykl (mám na mysli původní motor 750 ccm) - jak kapota, tak nahatá brutale. Designové krásky to obě bezesporu jsou, ale to je asi tak všechno.
Motor 910 je prý o mnoho lepší, tak jsem do svého výběru ještě přiřadil 910 Brutale - jen proto, abych před svým rozhodnutím nic neopomněl. Pokud se mi podaří ji ještě prohnat předtím, než se počasí definitivně zk*rví, podám zprávu jak se chovala.

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

9.10.2009 v 11:40 | Nahoru | #106
Ta MVA bude asi dobrá střela ale podle mě si na to musí člověk více zvyknout, což za předpokladu omezeného prostoru při předvádění v prodejně jaksi není a na druhé straně jich nejezdí zas tolik abys měl možnost se na tom projet půl dne - třeba od nějakého kamaráda.... 749 padla do ruky za chvilku a ani teď po tisíci km neituji volby, naopak.... MVA je možná lepší (možná horší) motorka, ale nelze na daný verdikt přijít za 5 minut zkušební jízdy....

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

9.10.2009 v 11:45 | Nahoru | #107
A jel už někdo z vás na litrový F4? To by mě zajímalo jak ta je na tom s krouťákem...

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

9.10.2009 v 17:25 | Nahoru | #108
Dnes bylo hezky a kdoví jestli ještě bude, tak jsem hned na tu Brutale 910 S skočil...

Výslednej dojem je ale zklamání. Z tria Brutale, TnT, Corsaro se mi na ní jelo bezkonkurenčně nejhůře. Dokonce tak, že jsem ani neabsolvoval celou trasu, otočil jsem se a vrátil jí dříve. Tohle moje volba na 100% nebude.

Je to prostě pořád našponovanej čtyřválec - při běžný jízdě kdy se točí nějakejch 5 nebo 6 tisíc sice nějak funguje, ale je o dost línější než dvou- nebo tříválec. Výkon má, ale hodně vysoko, člověk se musí nutit aby ho využil. Podvozek je moc tvrdej, ale opravdu moc. Kdybych měl motocykl popsat jedním slovem, asi by to bylo nervózní. Pořád vyžaduje kontrolu, pořád se člověk musí soustředit.

Takže můj závěr je: Krásný motocykl slavné značky, ale dost nepoužitelnej. Aspoň pro mě.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 Racer21 2 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Staré legendy Ducati 916 ruinin 24 22.2.2023 v 09:18 CB600
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 ConteZoncolan 108 1.2.2023 v 12:06 vilemx
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 10 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider


TOPlist