globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
21.6.2014 v 21:19
po dojetí dycky koukám kam až je po vyjížďce "očištěná ojetá" guma, a snažim se logicky z toho zistit jestli je náklon tak akorát, málo, či moc, zbejvá mi cca 1cm po obou krajích kerej zustává zaprášenej, neojetej, dá se podle toho říct že to s náklonem ani nepřeháním, ani zas moc nešidim ? Sem realista, tak potřebuju nějaký logický "ujištění" či poznávací znamení..
něco podobnýho radili i v dokonalý jízde na moto, udělat na pneu čáru od kraje ke kraji , a dycky koukat kam až se křída ojede.

p.s.Název by šel vymyslet určitě líp.. nic mě teď ale nenapadá.

moto: diversion 600

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 09:48 | Nahoru | #91

kratasroman píše: charlie.vtx1800> je to hlavně o technice projíždění...
1. hmotnost na zadním kole
2. práce s plynem - žádný zavírání plynu, dobržděno podřazeno před zatáčkou a po celou zatáčku plynule přidávat => hmotnost na zadním kole
pokud někdo plyn ubere, nebo hrábne na přední brzdu, přenese hmotnost na přední kolo a sníží se mu výška a drhne pak vším možným o zem... :D
je toho mnohem víc, správné držení těla, vysednutí před zatáčkou, žádné kýčovité držení... Poserproužek mám jen na přední, ale jsem ještě začátečník, tak to přijde



Jsi sledoval/četl Twist of the wrist co?? :)
Jen mi řekni, co je to kýčovitý držení?? Nemyslel jsi spíš křečovitý držení?? :)
Sorry, rejpavá

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 12:02 | Nahoru | #92
Mattes85> to je to stejný prostě na tom nesmíš sedět jak na shnilé kadibudce :D Twist of the wrist je dobrý pro pochopení chování mašiny, když to pak člověk položí, může si říkat "já pi*a, vždyť to tam říkali ...."

Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 12:26 | Nahoru | #93
Taky jsem to nedávno řešil,když mi jeden kolega řikal že nemám poserproužky :D Tak teď už aspoň vím jak na tom jsem.... :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 12:26 | Nahoru | #94

VladaM píše: No to právě není jedno.
Kdyby byl tělem správně, v té samé zatáčce a v té samé rychlosti, tak je náklon tak na 1 cm od kraje gumy a nic by nebrousil.
Takže by vznikla rezerva pro případně ještě celkově rychlejší průjezd.



Mozna mas pravdu, nevim. Ale zkus mi to nejak vysvetlit. To jako ze kdyz na tom spravne sedis, tak stojanek se nejak prizvedne, nebo stupacky? Proste je prestanes brousit? Nebo teda bavime se o tom, ze ho limituje drhnuti stupacek a nejde o rychlost projeti zatacky?

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 12:40 | Nahoru | #95

aaischa píše: ostatní at si koukaj jak chtěj :) pilování nebude, jde mi o to získat cit co si můžu v zatáčce v pohodě dovolit a tak :) jezdim na pohodu to se určo nezmění, ale třeba v prudkejch vracečkách si pořád nejsem moc jistej a nechci to přehnat



ano to je presny az se vic vyjezdis prouzek bude mensi. Najdi si zatacky a jezdi v nich sem tam, aby jsi je mel nacteny kazdy kaminek kazdou nerovnost, pak budes zrychlovat i vice naklanet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 12:54 | Nahoru | #96

Manzak píše: Mozna mas pravdu, nevim. Ale zkus mi to nejak vysvetlit. To jako ze kdyz na tom spravne sedis, tak stojanek se nejak prizvedne, nebo stupacky? Proste je prestanes brousit? Nebo teda bavime se o tom, ze ho limituje drhnuti stupacek a nejde o rychlost projeti zatacky?



Pri spravnem vysednuti posunes teziste blize k vnitrku zatacky. Tim kompenzujes nutnost vetsiho naklonu samotne motorky.

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 13:26 | Nahoru | #97

SirIndy píše: Pri spravnem vysednuti posunes teziste blize k vnitrku zatacky. Tim kompenzujes nutnost vetsiho naklonu samotne motorky.


(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 14:14 | Nahoru | #98

dave-lister píše: Na XJ600 jsem se dostal až na kraj zadní pneumatiky pouze v Sosnový na okruhu. Ale to bylo opravdu maximum. Při levym náklonu drhla stupačka a stojánek při pravym jen stupačka kterou jsem totálně ubrousil. Přesto mě všichni s přehledem předjížděli.









Tak se podivej jak sedis Motorku zlomenou pod sebe Takhle jsem v Brne zkousel lamat pod sebe Fazera a jel 2:50 s ubrousil stupacky. Stacilo zacit vysedat, a slo ject O HODNE rychlejs bez brouseni cehokoli. Takze je to konec v naklonu, ale urcite ne v rychlosti. Jen se nektery veci musi udelat jinak.

Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 17:00 | Nahoru | #99
Nejlepší je brousit loket jako Marquez . Ne vazne,je třeba na tý mašině se hýbat do středu zatáčky a srát na poserpruhy. Já třeba když jedu sám tak mám větší,než kdyź jedu spřítulkou

Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 18:44 | Nahoru | #100
Hele vykašli se na ty moudra a běž si to zkusit na okruh. Uvidíš, že ten "poserproužek" zmizí. Na silnici to nepřeháněj.

1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 18:45 | Nahoru | #101
tuhle mi prdla zadni guma a jel sem po rafku,pocita se to jako poserprouzek nebo ho musim taky ohoblovat

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 19:20 | Nahoru | #102
CBRMilan> ty jsi kůň

1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 21:02 | Nahoru | #103
Poserproužek na přední gumě mají i lidi, kteří jedou kurva rychle.

Naposledy editováno 23.06.2014 21:03:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 21:06 | Nahoru | #104

jaho1 píše: říká se tomu "poserproužek" a pokud tam máš cca 1 cm tak neklopíš dostatešně ...



A co znamena pojem "klopit dostatecne" ? To se neda obecne pausalizovat prece. Nejdulezitejsi je jezdit na to, na co mas, pripadne na co ma motorka/gumy...A na naky poser lajny srat a kecy ostatnich srat. Ja taky dycky dyz z toho slezu, prvni cumim na gumy a saham na ne jak sou teply a tak...Takovej zvyk uz no. Ale ze bych se stresoval z toho jak ta guma vypada, abych pred ostatnima na benzine nevypadal jak mrdal, to ne. Jezdis pro sebe, ne pro ostatni.

1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 21:27 | Nahoru | #105
tak sem všecko dočet :) twist of the wrist sem dočet, i viděl video, pak sem čet dokonalou jízdu, souhlasim že to člověku dost dalo,

hlavně netuhnout v zatáčce, přidávat plyn plynule, a tak,

každopádně trénuju dál, ono se to postupně podává samo přesně, spíš jak psal někdo maličko vejš, člověk pak někde zbytečně šnečí a káry sou pak z toho nervní, pouštim na rovinkách dopředu nebo tak, ale i tak :) zdraví máme jen jedno :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 22:05 | Nahoru | #106
aaischa> žádný plynule, prostě tam v plným náklonu nasrat plynu co jde a nechat si lechtat v břiše tim jak sebou motorka škube, to je ta pravá sranda

jinak je zajimavý že vzadu mám vleho gumu do kraju, vpravo asi milimetr. vepředu mám ale větší poserproužek vlevo asi 2 cm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

24.6.2014 v 10:26 | Nahoru | #107

memphis.unv píše: aaischa> žádný plynule, prostě tam v plným náklonu nasrat plynu co jde a nechat si lechtat v břiše tim jak sebou motorka škube, to je ta pravá sranda

jinak je zajimavý že vzadu mám vleho gumu do kraju, vpravo asi milimetr. vepředu mám ale větší poserproužek vlevo asi 2 cm



Tak to máš asi dvoustopou mašinu!

Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

24.6.2014 v 11:38 | Nahoru | #108
nekdy koukni na hustokruty sportaky jaky maj poserprouzky ale u piva jezdi kazdy az na rafek

jezdi tak aby te to bavilo

1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

24.6.2014 v 13:01 | Nahoru | #109
Já mám skoro 2x větší poserranvej vlevo než vpravo. Vysvětluju si to tak, že pravotočivé zatáčky jsou holt vždycky utaženější, páč se jezdí v pravém pruhu. Šance je srovnat tak bude leda na okruhu

1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

24.6.2014 v 13:46 | Nahoru | #110
Třeba na Duke 390 guma do kraje nejde, zbejvá tak 2.5cm. Limitujou to stupačky, ta guma jak je uzka tak je na konci skoro rovnobezna s ráfkem :D

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

24.6.2014 v 14:20 | Nahoru | #111

Dolph-cz píše: to je téma



asi tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

24.6.2014 v 14:21 | Nahoru | #112

Keelkik píše: Já mám skoro 2x větší poserranvej vlevo než vpravo. Vysvětluju si to tak, že pravotočivé zatáčky jsou holt vždycky utaženější, páč se jezdí v pravém pruhu. Šance je srovnat tak bude leda na okruhu



jsi levák ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

24.6.2014 v 14:39 | Nahoru | #113
Romário.CBR> Ne, pravák.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

24.6.2014 v 14:49 | Nahoru | #114
Keelkik> tak to je divný

bo pravákum jde líp na levo a zase obráceně........já to má na levo nic a v pravo, kousíček

bo mě jako pravákovi jdou pravé zat. hůř

tož jsi vyjímka

Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

24.6.2014 v 14:54 | Nahoru | #115
Mě jako levákovy jdou levý...ale spíš pocitově,že zahučím do škarpy a ne pod plechovku v protisměru.Jinak ať nejsem OT,zadek na hranu,max milimetr a předek tak 5mm do hrany.hlásíče z poloviny pryč,gumy klasika 120/180...je jasný že ty galusky 120-140 se prostě skládáj blbě a většinou tam škrtne něco jinýho než hrana

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

24.6.2014 v 14:56 | Nahoru | #116
Romário.CBR> No, nějaký vliv asi bude mít, že jsem s sebou fláknul na levou stranu, když jsem potkal písek vytahaný z lesní cesty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

24.6.2014 v 15:42 | Nahoru | #117
VladaM> Nemyslím že musí nutně být něco špatně. Každá vydlice se kroutí (víc nebo míň ale kroutí se snad každá), guma se deformuje atd. - třeba jenom zatáčky na jednu stranu jezdí agresivněji/rychleji než na druhou.

Romário.CBR> Nesouhlasím, jsem pravák a mnohem líp se mi jezdí pravý zatáčky. Mám v nich víc místa když můžu využívat celou šířku pruhu (pokud těsně u cesty nejsou třeba keře) narozdíl od levých kde není moc dobrej nápad strkat hlavu do protisměru.

Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

24.6.2014 v 15:46 | Nahoru | #118
taky se lépe cítím do pravých zatáček a jsem pravák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

24.6.2014 v 16:08 | Nahoru | #119
Romário.CBR> nó levou rukou podhmatem je prej jak od cizího

Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

24.6.2014 v 16:11 | Nahoru | #120
1 cm poserprouzku mam na VNku Ale upřímně mi to stačí, stupačkama drhnu často a víc už bych na ni nechtěl. Dyť to stejně není důležitý
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist