globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: besip spustil nové stránky pro motorkáře
 
12.11.2012 v 19:34
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře

15.11.2012 v 21:10 | Nahoru | #91
Andreee> pěkná nenucená reklama....nevím kdo je člutočernej a je mě to buřt! celý tenhle humbuk kolem motoškol, besipu už mě serou jsou to kecy o hovně!

1 reakcí na tento příspěvek besip spustil nové stránky pro motorkáře

15.11.2012 v 21:11 | Nahoru | #92
zdar pánové všimli jste si taky při prohlížení BESIP stránek že mají zajímavý rozdělení motocyklů? Dost mě to poučilo, třeba sem vůbec netušil že do kategorie sportovních motocyklů patří i GS od BMW a že typickým zástupcem naháčů je cestovní endurko Je dobře že takovéhle věci tvoři opravdoví odborníci se nedivím že je v republice takovej bordel!

(reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře

15.11.2012 v 21:16 | Nahoru | #93
HornisGSX> v pořádku :)

besip spustil nové stránky pro motorkáře

16.11.2012 v 07:45 | Nahoru | #94
muhehe...pěkný. jsem zvědav na efekt?
nicméně - zadní brzdu na silnici nepoužívám.
záběr šedivýho dědka na chopperu mně evokuje víkendový dědkokostelnířidiče, těm bych zakázal jezdit na moto, rekace maj zcela v prdeli a nepomůže jim nějaká motoškola.
pro slepice bych zavedl kurzy,motoškoly jako povinnost...noty dostanou za kozy, umí hovno. pak se motaj, jsou nebezpečný sami sobě a ostatním v provozu. osobně neznám "bikerku", která by nikdy moto nesložila.
jinak - když má někdo nasratý v palici, tak jakýkoliv kurzy, videa, k hownu jsou
divný mně je, že tak před 15-ti lety žádný motoškoly,motokurzy, Besipvidea nebyly. noty jsem dělal rovnou na velkou mašinu, žádný rozsekaný skupiny.
jak jsem tuto nekomerční dobu mohl kuwa vůbec přežít a nezabít se dávno na mašině?

Naposledy editováno 16.11.2012 07:47:18

1 reakcí na tento příspěvek besip spustil nové stránky pro motorkáře

16.11.2012 v 09:27 | Nahoru | #95
Každý jak myslí . Já jsem se zůčastnil a proto se mohu vyjádřit a ne pouze spekulovat. Byl jsem překvapen profesionalitou a účelností. nebylo to o tom svést se na okruhu, ale poznat co dělá stroj v krizových situacích, což stejně neznamená zvládnutí běžné situace, nebo záchranu před plechovkářem. Na okruhu, bylo pouze 3x 15min. jinak rozbor chyb u videa, zvýraznění správných činností a opětovné vyzkoušení. Kurz zdravovědy, právní aspekty, přednáška psychologa. Každý měl možnost najít si i kousek sebe. Technickou prohlídkou to začínalo, bez toho, aby sebrali někomu techničák , ale někteří měli problém i s banalitou, jako tuhost plynu, spojky a na okruhu to pak více unavovalo. Za sebe jsem přesvědčen, že kdyby to jediného z nás ročně zachránilo, tak to smysl má, včetně toho, že ten kdo se zůžastní musí uznat, že to má smysl i pro každého účastníka. Lektoři jsou opravdoví závoďáci, včetně jednoho co již je na vozíku. kontrast, který je vidět.
A POKUD NE, TAK je alespoň oběd a káva grátis.

1 reakcí na tento příspěvek besip spustil nové stránky pro motorkáře

16.11.2012 v 18:52 | Nahoru | #96
no asi tak - každej kdo navštívil motoškolu tu asi bude déle pokud se zamyslí, nežli závodník bez zkušeností v provozu - jak na závodní dráze a chráněný jen kombinézou
Jinými slovy - hlavou zeď neprorazíš

(reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře

17.11.2012 v 08:00 | Nahoru | #97

Tomas_ píše: no asi tak - každej kdo navštívil motoškolu tu asi bude déle pokud se zamyslí, nežli závodník bez zkušeností v provozu - jak na závodní dráze a chráněný jen kombinézou
Jinými slovy - hlavou zeď neprorazíš



Na tom se shodnem, ale má si to platit sám u motoškoly, kterou si vybere. Ne že mu to budeme platit všichni u motoškoly, která si to prolobovala, zatímco ostatní utřou.

(reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře

17.11.2012 v 09:08 | Nahoru | #98

pkKun píše: Každý jak myslí . Já jsem se zůčastnil a proto se mohu vyjádřit a ne pouze spekulovat. Byl jsem překvapen profesionalitou a účelností. nebylo to o tom svést se na okruhu, ale poznat co dělá stroj v krizových situacích, což stejně neznamená zvládnutí běžné situace, nebo záchranu před plechovkářem. Na okruhu, bylo pouze 3x 15min. jinak rozbor chyb u videa, zvýraznění správných činností a opětovné vyzkoušení. Kurz zdravovědy, právní aspekty, přednáška psychologa. Každý měl možnost najít si i kousek sebe. Technickou prohlídkou to začínalo, bez toho, aby sebrali někomu techničák , ale někteří měli problém i s banalitou, jako tuhost plynu, spojky a na okruhu to pak více unavovalo. Za sebe jsem přesvědčen, že kdyby to jediného z nás ročně zachránilo, tak to smysl má, včetně toho, že ten kdo se zůžastní musí uznat, že to má smysl i pro každého účastníka. Lektoři jsou opravdoví závoďáci, včetně jednoho co již je na vozíku. kontrast, který je vidět.
A POKUD NE, TAK je alespoň oběd a káva grátis.



Podepisuju

(reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře

17.11.2012 v 20:35 | Nahoru | #99
fishdriver>

besip spustil nové stránky pro motorkáře

17.11.2012 v 21:19 | Nahoru | #100
Náhodou víc takové osvěty! Člověk by nevěřil, kolik mezi náma jezdí "blbců" co se techniky jízdy týče, zažitých zvyků a informací k údržbě svých strojků. Neuvěřitelné!!! Byl jsem na několika motoškolách a každý takový kurz JE k něčemu. Každý si může odnést to, co potřebuje a nikdy to není na škodu. Na silnici je to boj o přežití, co si budeme vykládat, takže více MOTOŠKOL, více kurzů bezpečné jízdy a více pořadů o motorkách do televize!




besip spustil nové stránky pro motorkáře

17.11.2012 v 22:02 | Nahoru | #101
Motoškola na okruhu je uplně o něčem jiném než nějaký kurz na letišti s Mírou Lysým

2 reakcí na tento příspěvek besip spustil nové stránky pro motorkáře

19.11.2012 v 10:50 | Nahoru | #102
může mi někdo vysvětlit, jak při brždění v zatáčce kdy snižuji rychlost při zachování poloměru otáčení (průměru zatáčky), tedy snižuji odstředivou sílu, můžu zachovávat náklon, jak říkají ve videu? Nedává to smysl z fyzikálního hlediska. Pokud snížím rychlost, buď zmenším poloměr otáčení, nebo snížím náklon, jinak logicky spadnu do zatáčky. Udržení poloměru i náklonu při brždění mi nějak nevychází...
Případně prosím o vyvedení z omylu, děkuji.

(reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře

19.11.2012 v 14:16 | Nahoru | #103
maspe> Tomu se rika know how a umi to prave jenom v ty motoskole.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře

21.11.2012 v 22:34 | Nahoru | #104

maspe píše: může mi někdo vysvětlit, jak při brždění v zatáčce kdy snižuji rychlost při zachování poloměru otáčení (průměru zatáčky), tedy snižuji odstředivou sílu, můžu zachovávat náklon, jak říkají ve videu? Nedává to smysl z fyzikálního hlediska. Pokud snížím rychlost, buď zmenším poloměr otáčení, nebo snížím náklon, jinak logicky spadnu do zatáčky. Udržení poloměru i náklonu při brždění mi nějak nevychází...
Případně prosím o vyvedení z omylu, děkuji.



Jejich kurz jsem absolvoval a odpověď mě napadá - brzdit v zatáčce budeš v případě, že budeš dlouhej nebo tam bude něco, čemu se potřebuješ vyhnout, takže logicky musíš snížit ten poloměr zatáčky a udržet to v náklonu, jinak letíš

Jinak z fyziky je tam ještě jedna věc, kterou si ale moc nedovedu vysvětlit - většina motorek se při brždění v zatáčce rovná sama jen tím samotným bržděním, což je další síla, kterou musíš přeprat náklonem, abys tu stopu uržel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře

22.11.2012 v 08:55 | Nahoru | #105

sharkis píše: Jinak z fyziky je tam ještě jedna věc, kterou si ale moc nedovedu vysvětlit - většina motorek se při brždění v zatáčce rovná sama jen tím samotným bržděním, což je další síla, kterou musíš přeprat náklonem, abys tu stopu uržel



Přední rovná, zadní pokládá. Pokud to nepřepereš, můžeš si pomoct zadní brzdou A ono pokud nejseš extrémně dlouhej, tak ti občas samo to položení zadkem pomůže (hlavně pokud jsi jako já srab a nemáš koule jít na hranu. Ta brzda tě na ni dostane dřív, než stihneš začít panikařit)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře

23.11.2012 v 22:41 | Nahoru | #106
Enthropy> nechci rejpat, ale fakt mě to zajímá - jak se dá z fyzikálního hlediska odůvodnit to rovnání a pokládání motorky při použití brzd v náklonu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře

24.11.2012 v 09:12 | Nahoru | #107
sharkis> protoze v naklonu nepusobi brzna sila na stred ale na bok pneu tim vznika kroutici moment v ulozeni kola cim sirsi pneu a cim vetsi naklon tim je kroutici moment silnejsi

(reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře

24.11.2012 v 14:37 | Nahoru | #108

Maty_Kolin píše: sharkis> protoze v naklonu nepusobi brzna sila na stred ale na bok pneu tim vznika kroutici moment v ulozeni kola cim sirsi pneu a cim vetsi naklon tim je kroutici moment silnejsi



Díky za objasnění

2 reakcí na tento příspěvek besip spustil nové stránky pro motorkáře

21.1.2013 v 09:31 | Nahoru | #109
BESIP: řídit skútr můžete nově i s "béčkem", ne každý to ale zvládne

(reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře

21.1.2013 v 09:48 | Nahoru | #110

Imre píše: BESIP: řídit skútr můžete nově i s "béčkem", ne každý to ale zvládne



0:30 "to je ale vodstuch jako bejk " tak to jsem umiral

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře

22.1.2013 v 10:25 | Nahoru | #111

Imre píše: BESIP: řídit skútr můžete nově i s "béčkem", ne každý to ale zvládne


Řidičák na auto nyní stačí i na motorku do 125 ccm

Naposledy editováno 22.01.2013 10:54:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře

22.1.2013 v 10:38 | Nahoru | #112
Imre> To si poslal dva clanky ktere rikaji vlastne totez, nebo tam mam hledat nejakou novinku ? kdyz jeto na novinky.cz ?

Ja mam pocit ze jsou ty obavy zbytecny, tak to dneska si mohl kazdy sednout na skutra co nejede a jezdit na nem do zblbnuti. POkud ten clovek jezdit umel tak se natom nezabil, pokud jezdit neumel tak spadnul a vykaslal se nato. TO samy se stane i na 125 ccm skutru, tak co se porad resi.
TO je jak s podskupinama pro Acko. Samozrejme chapu omezeni Am nebo A1. Ale kdyz uz je sakra nekomu 18 a muze jezdit autem, volit a je trestnepravne odpovednej tak at si jezdi na cem chce. ALe to ne my budeme delat dalsi podskupiny , pokud mozno to kazdych par let zmenime ...booooze .

(reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře

22.1.2013 v 11:22 | Nahoru | #113
gugo> nic pod tím nehledej- asi to bude tým, že jsem si ty články ani nepřečetl

A o tom, jestly je dobré motorkáre delit do skupin, si myslím že je dobrá diskuze:
Jak odradit začátečníka od silné mašiny?

besip spustil nové stránky pro motorkáře

22.1.2013 v 13:25 | Nahoru | #114
Nejlepsi motoskola je, kdyz si parkrat namelete hubu a skoncite v poli
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist