globalmoto_kveten





Téma: Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
 
30.4.2007 v 20:08
Po měsíčním modrém zatmění a bezesných nocích jsem se rozhodl si splnit svoje tajné přání a pořídil jsem XR 650R *yes* Dnes jsem ji přivezl...
Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:






1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

8.5.2007 v 23:13 | Nahoru | #91
Mám WR, ale souhlas s RadiXSem. WR je výbornej stroj do ostrého terénu, úplně ideální na enduro a cross-country závody. Dá se s ním jet i motokros, ale je to polovičatý, trpí jezdec i stroj. Pro "přírodní výlety" je XR pohodlnější a vhodnější. Tady si každý musí říct, co chce a bude jezdit. Já se na podzim rozhodoval jestdli DR 400 nebo WR a po necelým půl roce budu WR měnit za RMZ. Ne proto, že by WR bylo špatný, je výborný, ale těch "pravých" enduro závodů se už tady jede sakra málo a na ty je ostré enduro dělaný.

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

8.5.2007 v 23:16 | Nahoru | #92
sla> Jo 450 už je asi vychytanější... Ale těch 58koníků, to nevím no. Co vím, tak 450 (2007) má 40.0 kW / 55.0 koní při 7500 otáček a to je po změnách. U 2003 bude asi ještě míň...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

8.5.2007 v 23:18 | Nahoru | #93
roula> Jsem rád, že si rozumíme *yes* I s majiteli modrých strojů :lol: Je to jak říkáme, klasické enduro už vymřelo. Jezdí se akorát motokros a motokros se světlama a tichýma výfukama :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

8.5.2007 v 23:26 | Nahoru | #94
RadiXS>>
Tak s tímto bohužel musím souhlasit...

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 00:22 | Nahoru | #95
Autor>souhlas ... klasicke enduro uz je snad jenom Erdzberg a romaniacs .. ale tma se teda zatim urcite nechystam.. I kdyz jsou tam i nejake ty skoky ale je to proste zavod prirodou ->enduro u romanu z casti mestem no :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 06:32 | Nahoru | #96

RadiXS píše: Autor> Stejné je v podstatě jen označení XR :lol: Základní rozdíly jsou jasné-> Hliníkový rám z obdélníkového profilu, vodou chlazený motor.
Ale jinak taky: ve předu plně stavitelné vidle Kayba 48mm, zadní kyvka z CR 25O(2000), centrál ProLink je asi 2x bytelnější, taky plně stavitelný. Zapalování je suché, ne v oleji. Karburátor 40mm, ne 38 jak u 600, spojka má víc lamel, jiný výfuk atd. atd.atd. Je to prostě úplně jiná motorka. Motor má 61koníků, což je teda peklo, ale jeho průběh je asi jediné, co mě XR600 připomíná. Asi je to tím, že točí jen max6000ot/min. Opravdu se s tím dá jet krokem a ten motor si spokojeně chrochtá :lol: Po přidání plynu je to ale raketa. Tam srovnání s XR600 hledat nelze :lol:


Tyhle veci jsou celkem jasny,ale zajimalo by me spis podobnost s XR600r co se tyce oladatelnosti,posezu atd

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 08:21 | Nahoru | #97
trawnikar> No můj osobní pocit je takový, že se mě to ovládá líp, ale byla to teprve první ostrá vyjížďka. Jak něco najezdím, budu vědět víc. Akorát je třeba dávat bacha na plyn, páč každé prudší vrknutí znamená kopanec :lol: Ovladatelnost úzce souvisí s posazem. XR600 na mou postavu 185cm,95kg mně přišla taková malá. Při jízdě ve stupkách jsem byl nahrbený jak stařena. Nástavce řidítek by byly prd platné, páč to by musely mít tak 10cm :lol: Na 650R je to jiné kafé, tam zas pilot musí mít min 180cm a zároveň být trochu chlap, protože ta motorka opravdu moc tahá za ruce. Kamarád, co na ní seděl nemohl dostat nohy dolů ani za boha (na jeho DRZ dostane v poho), takže v terénu by měl dost problémy. Je to opravdu mohutná motorka, přičemž rozvor je ještě menší jak u XR 600... Ale nádrž není zas nijak extrémně široká (až na řídítka, ty jsou na můj vkus až moc široké-neprojedu 90kama futrama :lol: ), sedí se vzpřímeně, víc u řídítek. Ale při potřebě přeskočit potůček není třeba nijak zvlášť přenášet těžiště dozadu. Stačí jen otočit plynem a hned jde předek do luftu...
Víc mě nenapadá... Když tak se ptej ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 08:35 | Nahoru | #98

RadiXS píše: trawnikar> No můj osobní pocit je takový, že se mě to ovládá líp, ale byla to teprve první ostrá vyjížďka. Jak něco najezdím, budu vědět víc. Akorát je třeba dávat bacha na plyn, páč každé prudší vrknutí znamená kopanec :lol: Ovladatelnost úzce souvisí s posazem. XR600 na mou postavu 185cm,95kg mně přišla taková malá. Při jízdě ve stupkách jsem byl nahrbený jak stařena. Nástavce řidítek by byly prd platné, páč to by musely mít tak 10cm :lol: Na 650R je to jiné kafé, tam zas pilot musí mít min 180cm a zároveň být trochu chlap, protože ta motorka opravdu moc tahá za ruce. Kamarád, co na ní seděl nemohl dostat nohy dolů ani za boha (na jeho DRZ dostane v poho), takže v terénu by měl dost problémy. Je to opravdu mohutná motorka, přičemž rozvor je ještě menší jak u XR 600... Ale nádrž není zas nijak extrémně široká (až na řídítka, ty jsou na můj vkus až moc široké-neprojedu 90kama futrama :lol: ), sedí se vzpřímeně, víc u řídítek. Ale při potřebě přeskočit potůček není třeba nijak zvlášť přenášet těžiště dozadu. Stačí jen otočit plynem a hned jde předek do luftu...
Víc mě nenapadá... Když tak se ptej ;)


Zajímavé info,skoro mě mrzí,že jsem si objednal CRF... :)

Jaký to má intervaly pro ventily a pro olej?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 08:42 | Nahoru | #99
Autor> Ale zas na CRFX budeš exot jak já na 650R. WR a DRZ má kde kdo :lol: Intervaly klasika. Tisíc mil nebo 1600km jak u starého XR. Vleze tam 1,6l oilu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 09:07 | Nahoru | #100
RadiXS>Nestojím o to,být exot. Už jsem dost "exot" tím,že jezdím s dvouma dětma,a navíc jedno z nich je holka. Skrze toto mě zná 3/4 okolí a o to nestojím. Mě jde o to, mít dobrou,spolehlivou motorku,se kterou zajedu to,na co jsem zvyklý...

1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 09:23 | Nahoru | #101
Blahopřeji a tiše závidím/ale upřímně a v dobrém- citace jednoho mého kolegy/.Tato motorka byla též jeden z mých favoritů, ale nakonec jsem zvolil dvoutakt Husq WR 360 a spokojenost. Příjemně se čte tato řada příspěvků, kdy spokojení majitelé WR, CR, XR a kdovíjakých zkratek jsou spokojeni a neháží špínu na ostatní značky. I já jsem spokojen a přeji to ostatním. Vždyť každý je svého štěstí strůjce / a i já- asi jsem blbě promíchal olej a přidřel motor- ale o víkendu snad již zavrčí- už mě svrbí ruce/ a každému vyhovuje něco jiného. Takže hodně radosti, km nějakek dobrej pád a málo problémů, ať s lidmi tak s moto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 09:51 | Nahoru | #102
RadiXS>s tou výškou to je zajímavý DRZ má údajeně sedlo výš, to je tak široká ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 10:34 | Nahoru | #103
Autor>ja myslim ze dobrou sis objednal ale jestli spolehlivou to teprve zjistis :)

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 10:52 | Nahoru | #104
sla> Papírové hodnoty výšek sedla neznám, ani jsem to neřešil. DRZ má sedlo užší, ale jen krapet. Já mám předpětí pružiny centrálu v půlce nastavení. Kamarád má asi 170-175cm a na 650R bez šance. Pouze na špičce jedné nohy nebo s bočním stojánkem :lol: Předpokládám, že on má DRZ poníženou na max... Ale 650R širší je. WR byla taky užší.

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 10:54 | Nahoru | #105
Ivanhorse> Dík. Máš pravdu. Na ostatní se může člověk vysss... Hlavně, že je sám spokojený *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 14:20 | Nahoru | #106
RadiXS>tak to je slusny. cekal jsem, ze bude mit vic! z toho co tady o 650 vsechno pises, zacinam bejt docela nahlodanej. Jak je to u nas se servisem resp. s nahradnima dilama, kdyz se u nas 650 neprodava, mas zjisteno? Diky za info.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 14:29 | Nahoru | #107

RadiXS píše: ....Opravdu se s tím dá jet krokem a ten motor si spokojeně chrochtá...
...WR od 3/4 plynu už nejede a odspoda to taky není sláva, chce to včas řadit...
...WR se nelíbila jízda krokem..


a před 2 měsícama :
RadiXS>>
Haha, no vidíš že to taky má něco do sebe když se to pěkně sbírá odspoda :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 14:44 | Nahoru | #108
Jenda XR> No nerad bych ti ji nutil, abys mi pak neřekl, co jsem ti to poradil za krám :lol: Jen si vyber sám po čem toužíš ;)
Nevím, jak to myslíš servisem, ale výměna oilu+filtru a kontrola ventilů je po 1600km jak u staré XR600. Samo že vzduchový filtr, řetězovku,desky,kotouče atd čistit či měnit dle potřeby jak u každé motorky. Vůle ventilů nejsou přes podložky, ale klasicky, takže kontrolu a případné seřízení zvládneš doma ;) Přístup k nim je supr, páč ty 4 kulaté víčka jsou nahrazeny 2 oválnýmy a krásně se tam leze s měrkama. Prostě je to dělané pro lidi. Holt honda *yes* :lol: Jinak nevím no. Přední vidle jsou pěkně kryté ve futrálu, tam problém jen tak nebude...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 14:47 | Nahoru | #109
Vespa> No jo, ale ale v tomto případě jde spíš o vedlejší produkt velkého objemu a krouťáku :lol: Ten motor to prostě pobere ;)

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 15:09 | Nahoru | #110
RadiXS>az se nekdy nekde potkame, rad bych se svez´(jestli pujcis) ... jinak musim priznat, ze me moje staricky XR zacina porad vic a vic bavit... jsem s nim tak nejak cim dal vic zžitej... i to startovani uz jsem celkem vychytal. Za tyden vyrazime smer Rumunsko, tam se bude lamat chleba, tak jsem zvedavej, jak to spolecne zvladneme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 16:42 | Nahoru | #111
RadiXS>me se liby jak najednou ma vse same plus :) ty ovalne vicka davaji snad vsechny fabryky uz 10 let jenom honda si davala ty 4 male :) a nejdou jsou tam ovalne a je to super a nasleduje veta no jo honda je honda :thmubup: :thmubup: :thmubup:

Vim ze si to asi myslel jako vtip :) ale vazne to pobavilo :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 17:06 | Nahoru | #112
Joraell-TE> Honda to tam měla, páč hlava u XR 400/600 je typu RFVC, pokud víš oč jde, jiné řešení než 4 víčka nelze realizovat;)

Super vše není, v rámci objektivnosti jsem tu mínusy zmiňoval také. Ale pro můj styl jízdy jsou to mínusy druhořadého charakteru. Ale co se týká technického provedení celého stroje, troufám si tvrdit, že precizněji zpracovaný motocykl budeš těžko hledat. Vše je orientováno pro dosažení co největší životnosti a jednoduchosti. To je holý fakt ;)
Ty v XR vidíš neohrabaný krám, já v tom vidím své ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 20:32 | Nahoru | #113
Safra, safra, to je chvály, že bych prodal DR-Z :rolleyes: Tak to asi ne, nad XR jsem kdysi slintal v Brně, když se u nás ještě prodávala. Tehdy jsem se neodvážil ani snít , při té ceně *no* . No dnes by to už nmožná šlo, ale zase už není v nabídce, to je život :D Budu muset dobře opečovávat těch mojich "papírových" 40 koníků. S tou zničenou baterkou, to je zajímavá iformace.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 20:42 | Nahoru | #114
lop> DRZ už má kamarád v cajku. Sůza za to nemohla. Prostě asi šmejd baterka. Ale stejně nechápu, co se tam mohlo stát, nebo co našponovalo přívod. No čuměli jsme na to všichni jak telata :lol:
Spíš mě zarazila jedna věc, že bez baterky nejde DRZ kicknout. To tam ta páka vlastně ani nemusí být...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 21:11 | Nahoru | #115
RadiXS>To má nějaký exotický DR-Z, ne? Protože pokud vím tak všechny verze co mají baterku tak mají jen startér, žádnou nakopávačku.. a ty s nakopávačkou (jako ta moje :P ) baterku nemají

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 21:32 | Nahoru | #116
Vespa>no já do typů DRZ moc nevidím, ale on má ostrou verzi, r.v. 00 nebo 01 a má startér i kick ;)
Nemám k dispozici lepší foto, ale abys věřil, tak aspoň toto ;)



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 22:04 | Nahoru | #117
RadiXS>>
No to je fakt divný, já měl za to, že pákou to nahodíš když je baterka hyn. Pak to opravdu postrádá smysl :( já tam páku nemám, takže sehnat dva maníky a tlačit a tlačit :P

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 22:14 | Nahoru | #118
lop> Nechtělo to chytit ani na roztláčku. Jak tam ta baterka nebyla (resp. byla, ale s urvaným kabelem) tak asi nebyl propojený obvod nebo co já vím a prostě ani ťuk...
Nezbylo než použít mého tahače a kamaráda, který se mě držel za ruku, dovléct do dědiny :) Opravdu štěstí, že se to nestalo někde v pořádném lese, ale na relativně rovném úseku :lol:

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

10.5.2007 v 11:13 | Nahoru | #119
lop>> http://motor.honda....dellek-enduro-xr650r
No, např. soudruzi z maďarský Hondy ji v nabídce mají: *yes*
http://motor.honda....dellek-enduro-xr650r
v přepočtu vyjde na cca 186 tis.Kč bez TP nebo cca 207 tis.Kč na papírech :thmubup:

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

10.5.2007 v 12:30 | Nahoru | #120
OldDog> Nebo tady ojetou za super cenu http://www.tipmoto....hp?tid=51386&fid Sice bude nejspíš bez TP a s nejasným původem, ale pokud by byla v pořádku...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist