Téma: Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
7.1.2011 v 20:09
Ahoj, mám dilema se kterým bych potřeboval pomoct. Rozhodl sem se že pořídím další stroj a za boha se nemůžu rozhodnout kterou. Ve hře jsou tři adepti. Suzuki DL1000 V-Strom, BMW R850R a BMW R1100R. Nejsem žádnej závodník, momentálně jezdím na Viragu 1100 a výkonově mi bohatě stačí. Problém je v tom že měřím skoro 190 a Virgl je mi zkrátka malej. Po třech hodinkách v sedle sem jak zbitej. Co od nový mašiny chci je teda dostatek místa a pohodlí na delší jízdy pro mě i pro baťůžek. To mi Strom dá, ale s BMW nemám zkušenost. Stroma mám celkem přečtenýho a tak mě spíš zajímají postřehy o BMW. Servisní intervaly, spotřeba, slabiny, silné stránky atd... Díky moc!


Naposledy editováno 02.04.2011 21:12:31
Anketa: Kterou?
BMW R1100GS
43%
26
DL1000 V-Strom
43%
26
BMW R850R
7%
4
BMW R1100R
8%
5

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2011 v 19:40 | Nahoru | #91
Bavorak je super a hlavne se da rict ze bezudrzbovej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

9.1.2011 v 19:43 | Nahoru | #92

Save77 píše: Sice nemám litra, ale i malý Stromek dokáže zahrát velký divadlo!



Velikostně je to myslím naprosto stejný a navíc vám to spolu sluší Mě by ta 650 asi za chvíly nestačila protože už sem si zvykl na obsah nad litr a to prostě nenahradíš

Naposledy editováno 09.01.2011 19:44:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

9.1.2011 v 19:48 | Nahoru | #93

xljanek píše: Bavorak je super a hlavne se da rict ze bezudrzbovej



Ta "bzúdržbovost" je to co mě k Bawku táhne, ale ty ceny mě sejřej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2011 v 20:00 | Nahoru | #94
Lucky-Luke> Je to stejný. Ale ta váha už je krapítek větší.
A děkujeme za kompliment...

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

9.1.2011 v 20:13 | Nahoru | #95

Save77 píše: Lucky-Luke> Je to stejný. Ale ta váha už je krapítek větší.
A děkujeme za kompliment...



Mezi 650 a 1000 je váhovej rozdíl myslím 18 kilo. To není zas tak moc. Ale když jezdí člověk převážně sám tak 650 bohatě stačí

3 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2011 v 20:21 | Nahoru | #96
Jedno staré,ale dobré video.

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

9.1.2011 v 20:28 | Nahoru | #97

restore píše: Jedno staré,ale dobré video.


Jo, tohle video je bombový

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

9.1.2011 v 20:32 | Nahoru | #98
restore> To je přesně ten typ videa který sleduju celou zimu a slintám

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

9.1.2011 v 20:32 | Nahoru | #99
restore> Dobře si ho tam podal Moc pěkný video

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2011 v 20:32 | Nahoru | #100

Save77 píše: Sice nemám litra, ale i malý Stromek dokáže zahrát velký divadlo!

Svatá pravda, měl jsem možnost porovnat obě verze a víc se mi zamlouvala 650.. Motor v litru mi přišel na cesťák dost neurvalej a ta 650ka mi přišla výkonostně dostatečná, byť sám jezdím na jedenáctistovce..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2011 v 21:00 | Nahoru | #101

Lucky-Luke píše: Ta "bzúdržbovost" je to co mě k Bawku táhne, ale ty ceny mě sejřej.

Za kvalitu se plati,urcite nebudes litovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

9.1.2011 v 21:17 | Nahoru | #102

xljanek píše: Za kvalitu se plati,urcite nebudes litovat



Já vím, ale tak nějak nejsem přesvědčenej že je Bawko o tolik lepší než Suzuki abych za stejný prachy koupil o šest let starší stroj a dvojnásobkem najetejch kilometrů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2011 v 21:38 | Nahoru | #103

Lucky-Luke píše: Já vím, ale tak nějak nejsem přesvědčenej že je Bawko o tolik lepší než Suzuki abych za stejný prachy koupil o šest let starší stroj a dvojnásobkem najetejch kilometrů.

Taky jsem mohl koupit noveho japonce a nakonec jsem koupilctyri roky starou vrtuli a nelituji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

9.1.2011 v 21:43 | Nahoru | #104

xljanek píše: Taky jsem mohl koupit noveho japonce a nakonec jsem koupilctyri roky starou vrtuli a nelituji



Čtyři roky není nic, ale s těma penězma co do toho hodlám investovat budu mít buď 6 let starýho stroma a nebo dvanáctiletý Bawko a to už je rozdíl. Tak ti nevím jestli je to Bawko tak dobrý

Naposledy editováno 09.01.2011 21:44:21

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2011 v 22:14 | Nahoru | #105

Lucky-Luke píše: Čtyři roky není nic, ale s těma penězma co do toho hodlám investovat budu mít buď 6 let starýho stroma a nebo dvanáctiletý Bawko a to už je rozdíl. Tak ti nevím jestli je to Bawko tak dobrý

Co znam lidi co to maji a jsou spokojeni a hodne lidi tvrdi ze je to lepsi jak R1200Gs.

Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2011 v 22:25 | Nahoru | #106
V Nemecku zhruba ta R1100Gs vyjde kolem 3500 eur v dobrem stavu

Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 10.1.2011 v 07:52 | Nahoru | #107
pozri na vek sa nemusis moc pozerat,dolezity bude stav.
mozes objavit stary bavo v rovnakom a mozno aj lepsom stave ako suzuki.
ja som bol s 10 rocnou moto viac spokojny ako s 1 a pol rocnou.

cim dalej tie motorky viac odlahcuju prepchavaju elektronikou a potom
sa objavuju zbytocne problemy ako nefungujuce abs,praskajuce kardany,
atd.
1100 je este stara poctiva motorka

xljanek dobre pises,aj u nas viac ludi je spokojnych s 1100 pripadne 1150
ako s novsou 1200 ta uz nevydrzi tolko ako jej predchodcovia,viac sa
ludom kazi

najlepsie by bolo v rovnaky den pozri bavo aj vstrom,odvez sa na oboch
a urcite sam prides na to,ktora ti lepsie sedi

Naposledy editováno 10.01.2011 07:54:07

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 10.1.2011 v 09:58 | Nahoru | #108

Save77 píše: Sice nemám litra, ale i malý Stromek dokáže zahrát velký divadlo!


ale pořád je to jen divadlo
- neber to zle, to jen ten dovětek ke známému vtipu

btw, je pravda, že občas na foru dokaže člověk člověku pomoct, al divej jak těžké je vysvětlit ti důvody některých z nás, proč si za stejné love koupili starého bavoráka namísto nového/novějšího japonca...
já měl před tím SV kupované rok a půl staré 4tkm najeto a pak hopna bávo o 13let starší, 6O tkm, o 70kg těžší, stejné koně, jen krouťák sjkoro dvakrát takový a bávo je za dva roky stejně poruchové jako sv, tedy vůbec, jen ložisko v hrušce (po 63tkm)stálo 1200 narozdíl od řetězovky za 4500
jinak seřízení a labůžu, bez jediného problému.
jo a když porovnáš parametry váhy a ročníky a to, že je bávo všude rychlejší, stabilnější, pohodlnější a neochvějně jisté, to bude asi tak mů jnejhlavnější argument, a pak ten charakter motoru, to je prostě prča

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

10.1.2011 v 13:26 | Nahoru | #109
Má Bawko nějakou "svou klasickou" závadu? Třeba u Viraga je to volnoběžka startéru. S tím nic nenaděláte. Jednou prostě odejde.

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 10.1.2011 v 16:56 | Nahoru | #110
Lucky-Luke>
klepající kladka na pravém vstřiku.
nejde to opravit jen vyměnit, nicméně to klepe ale nedoklepe...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 10.1.2011 v 20:35 | Nahoru | #111
http://cycle-ergo.com/ tady by sis mohl přibližně představit jak na který motorce budeš sedět.výborná věcička

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

10.1.2011 v 22:34 | Nahoru | #112

jetam píše: http://cycle-ergo.com/ tady by sis mohl přibližně představit jak na který motorce budeš sedět.výborná věcička



To je dobrá vychytávka. "Posadil" sem se na Virgla 535, to byla prdel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

10.1.2011 v 22:48 | Nahoru | #113

magoss píše: Ahoj sice nemám 1100Gs ale mám doma 1150 gs moc jsem na něm loni nenajezdil ale můžu říct že to byla trefa do černého tedy pro mě..
až ho pak dostrojím do původního stavu klidně se můžeš stavit očíhnout ho sednout si a tak..
měl jsem možnost sedět a jezdit na Varanoj a musím říct že jsem z tý motorky byl vždy jen unaven když jsem přijel dom a neměl jsem na něm dobrej pocot.když jsem so sednul na bramburku cítil jsem se daleko líp a jistěji prostě to oslovení a bezva pocit hned od začátku!



Moc rád nse stavím a mrknu na to. To Bawko ve mě začíná hlodat. Strom je super stroj, ale ta uslintaná kšanda u zadního kola mě tam trápí Poslední stroje co sem měl byly s kardanem a zvykl sem si na něj.

Naposledy editováno 10.01.2011 22:49:47

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 11.1.2011 v 06:47 | Nahoru | #114
pozri strom je ok,ale oproti bavu to je typicka velkoseriova
japonska motorka,podobna ako ostatne motorky v rovnakej skupine,napr varadero,caponord,atd
tie motorky su si podobne vzhladom a i pouzitou technikou
ale bavo a moto guzzi maju nieco do seba a su zvlastne a zaujimave motorom,bmw teleleverom a paraleverom,kardanom,moznostou abs.
chyby som tu uz pisal tak este raz:niektore kusy bmw r 1100 maji problemy se skubanim pri
konstantni rychlosti-castecne zatezi,se spatne raditelnou prevodovkou a vyssi spotrebou oleje
modely s plastovou nadrzou-odpadavaju samolepky alebo sa aspon na nich tvoria bubliny
do zari 1997 netesna vika ventilu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

11.1.2011 v 13:17 | Nahoru | #115

patotn píše: pozri strom je ok,ale oproti bavu to je typicka velkoseriova
japonska motorka,podobna ako ostatne motorky v rovnakej skupine,napr varadero,caponord,atd
tie motorky su si podobne vzhladom a i pouzitou technikou
ale bavo a moto guzzi maju nieco do seba a su zvlastne a zaujimave motorom,bmw teleleverom a paraleverom,kardanom,moznostou abs.
chyby som tu uz pisal tak este raz:niektore kusy bmw r 1100 maji problemy se skubanim pri
konstantni rychlosti-castecne zatezi,se spatne raditelnou prevodovkou a vyssi spotrebou oleje
modely s plastovou nadrzou-odpadavaju samolepky alebo sa aspon na nich tvoria bubliny
do zari 1997 netesna vika ventilu



Netěsnosti sou věci který mi absolutně nevaděj. Těsnění nestojí svět a přeleštit spoj je spíš radost než starost. Co se mi na BMW (teda jejich majitelích) moc líbí je to že nestáčej tachometr. 12 let starej stroj, najeto 80 000 a hotovo. Proti tomu 8 let starej Varan a má "najeto" 23 000

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 11.1.2011 v 13:51 | Nahoru | #116
ludia asi maju este zauzivanu predstavu z cias
dvojtaktov,ze moto nad 50000 je zrela na generalku

ale daj pozor,vysoky pocet km na tachometri nie je
zaruka ze to nejaky dobrak nestocil.
ja som videl uz niekolko motoriek po dovoze
co mali na tachometri 150 az 190000 km a o par tyzdnov
ked ich dovozcovia prihlasili tak v inzeratoch bolo
60000 az 80000 km.vzdy islo o vysoke obsahy od tisic
a boli to turisticke stroje
ale je pravda ze boli v paradnom stave a fakt som neveril
ze maju tolko najazdene.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 11.1.2011 v 14:18 | Nahoru | #117
Lucky-Luke>
ne uplně paušálně, ale dá se říct, že na bávu je SKORO každý druhý lovec kilometrů (já jsem výjimka - loni 1600km za rok), tudíž najeté kilometry nejsou na škodu, ale spíš slouží jako hec
jinak kilometrů se nemusíš bát u žádné motorky když děláš co máš, to víš sám, ale u bmw toho tolikmoc dělat nemusíš a holt je to kus železa kor 11ka tož tak

Naposledy editováno 11.01.2011 16:10:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 11.1.2011 v 21:40 | Nahoru | #118

Lucky-Luke píše: Moc rád nse stavím a mrknu na to. To Bawko ve mě začíná hlodat. Strom je super stroj, ale ta uslintaná kšanda u zadního kola mě tam trápí Poslední stroje co sem měl byly s kardanem a zvykl sem si na něj.



pokuď na to nějak moc extra nespěcháš a bude ti to stačit do měsíce to snad budu mít nádrž už doma tak není problém a můžem se domluvit v týdnu to pro mě není žádný problém o vejkendu je to už horší majinko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

11.1.2011 v 22:03 | Nahoru | #119

magoss píše: pokuď na to nějak moc extra nespěcháš a bude ti to stačit do měsíce to snad budu mít nádrž už doma tak není problém a můžem se domluvit v týdnu to pro mě není žádný problém o vejkendu je to už horší majinko



Vůbec nespěchám. Nejdřív musím stejně prodat Virago a to se ještě načekám protože je ještě zima a tak se do toho nikdo nehrne. Ale co, za chvilku už se bude moct jezdit tak alespoň budu mít na čem Jinak přez týden to určo nějak půjde. Lichý tejdny mám noční takže až se vychrápu tak mám celý odpolko volný

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

11.1.2011 v 22:16 | Nahoru | #120

Lazyfucker píše: Lucky-Luke>
ne uplně paušálně, ale dá se říct, že na bávu je SKORO každý druhý lovec kilometrů (já jsem výjimka - loni 1600km za rok), tudíž najeté kilometry nejsou na škodu, ale spíš slouží jako hec
jinak kilometrů se nemusíš bát u žádné motorky když děláš co máš, to víš sám, ale u bmw toho tolikmoc dělat nemusíš a holt je to kus železa kor 11ka tož tak



Se s tím kluci nepářou, já se svým časem toho tolik nenamotám, ale chci na tom zapracovat Ještě před tejdnem sem byl na 95% přesvědčenej že moje další mašina bude Strom, ale začím se klonit k Bawku Začalo to když sem koupil Urala, tenkrát sem si zamiloval kardan a to je jediná věc která mi vadí na Stromoj. Řetěz, slintá to, musíš to čistit, mazat, jinak odejde dřív než se naděješ a když to děláš tak stejně odejde a po něm odejde řetězovka a oboje v jednom měsíci aby si to člověk hezky užil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist