1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tady z fora sedlá streety
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tady z fora sedlá streety
prvni nehoda cerven 2010
druha nehoda polovina července a konec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tady z fora sedlá streety
bretacert píše: Streetfighterz> prokleta sezona pro me
prvni nehoda cerven 2010
druha nehoda polovina července a konec
To je špatný,ale jsi dobrej,že furt jezdíš,hodně lidí to pak vzdává po crashi. ...Hele,hlavní je že jsi celej,zdraví máme jedno,ale motorek je všude tři prde**...A proč to při tý druhý nehodě chytlo?Tu první jsem pochopil,že jsi ASI nedobrzdil a na poslední chvilí to stočil a štrejchnuls mu levý zadní světlo.Přeju klidnou sezónu,určitě jsis vše špatné vybral.
1 reakcí na tento příspěvek Kdo tady z fora sedlá streety
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tady z fora sedlá streety
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tady z fora sedlá streety
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tady z fora sedlá streety
rendolfinus píše: bretacert>letos bych chtěl udělat hrubou stavbu a příští rok, až budou peníze tak by šla komplet do laku (asi chrom s bílou perletí) a nějaké nové díly.
ja ani nevim jak bude vypadat ta moje chci cernou matnou kola tlumice zlatou inspiraci mam tady xxx
1 reakcí na tento příspěvek Kdo tady z fora sedlá streety
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tady z fora sedlá streety
Základem této stavby se nestala žádná běžná cestovní Jawa, ale rovnou plochodrážní speciál Jawa 500 DT 891, respektive její motor. Jak říká autor stavby Janne Leiman, plochá dráha je ve Finsku hodně oblíbená, a tak nebyl problém tenhle motocykl, který v zemi tisíce jezer kdysi jezdil ledovou plochou dráhu, sehnat opravdu lacino. Šedesátikoňový motor se navíc jevil jako dostatečně silný pro základ nabušeného café-racera. Jenže ouha!, plochodrážní motory přece baští líh… Janne tak musel úpravou spalovacího prostoru snížit kompresi z 15:1 na 9,5:1, aby si hladový agregát posilněný novým karburátorem Dell'Orto DHLB35 (a s deseti koni navíc) pochutnal i na krmivu od benzinové pumpy. Dalším oříškem bylo, jakou převodovkou plochodrážní motor osadit. Jako nejlevnější varianta se ukázala převodovka z BSA A10. Jenže tady nastal opět zádrhel, ústrojí z „besárny“ odmítalo s motorem spolupracovat. Deset tisíc otáček československého dravce bylo na anglickou převodovku zkrátka moc, proto podstoupila odtučňovací kůru, aby si s motorem lépe rozuměla.
1 reakcí na tento příspěvek Kdo tady z fora sedlá streety
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tady z fora sedlá streety
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tady z fora sedlá streety
Pánove a slečny či dámy.
Je nás docela dost co máme doma stavby podle našich možnosti a přestav.
Již sem pořadal několik setkání akcí sivestrovska motoparty
moto—oslava---PRO---naší---zlobivku
2. 3 sraz Bags and Pilots
Pokud by byl zajem bylo by možné něco podniknout.
Na datumu se dohodneme,letiště velice známe je ve Lnářich nedaleko Blatné odemne 30km.
Samozřejmě toto plati i pro ostatni.