No tak si tak říkám že bych trochu nakopl ty 3,5 koně ve fekoši co říkate?
Bonneville records
2009 FIM 125cc 186.00 MPH...299km/h
2008 FIM 50cc 145.039 MPH...233km/h
2008 FIM 100cc 151.477 MPH..243km/h
2006 AMA 50cc 133 MPH.........214km/h
2006 SCTA 50cc 131.545 MPH..210km/h
El Mirage records
50cc 113.111 MPH............181km/h
100cc 120.641 MPH............193km/h
125cc 136.375 MPH...........218km/h
Docela nemalej mazeček
E: Převod na km
Naposledy editováno 17.12.2010 22:12:32
2 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm
Sezen si radeji Garretta ze Smarta. Ma sice integrated manifold na 3 valce, ale dat to treba na Triumph se primo nabizi
Cinske turbo fakt nebrat.
1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm
Daihatsu Charade 926 Turbo .... obsah 926ccm turbo: IHI RHB32
Maserati Biturbo 2.0 ......V6 obsah 2000ccm, ale na každý řadě válců (1000ccm) jedno turbo IHI ..konkrétní typ turba neznám
určitě jsou i jiný litrový turba... to jen co jsem si rychle vzpomněl.... google poradí
1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm
frantas> já psal že mě to turbo roztočilo ne že jsem to chtěl mít jako přeplňování prostě jsem neměl co dělat tak jsem vzal turbo nasadil jem ho na koncovku a zatáhnul za plyn nic víc....
cinu rozhodne ne, neni vyvazena, loziska to skoro zadny nema, lepeny (lepidlem) kompresorovy casti nejsou problem apod.
na 50/125ccm to bude mit problem udrzet nejakej rozumnej tlak...