globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kaše v předním tlumiči, proč?
8.1.2010 v 22:47
Už podruhé (zase po dvou letech) měním olej v předních tlumičích a mám stejnou zkušenost jako minule. Starej olej v jednom tlumiči OK a ve druhým strašně černej a daleko hustší (minule to ale byl ten druhej tlumič, pokud sem si to poznamenal ovšem dobře). Tak sem udělal 2x proplach, ale stejně nic moc, pořád když vytékají poslední zbytky, tak je to špína (víc oleje sem neměl). Mám koupit ještě litrovku (do vidle dávám 0,3 l) a udělat ještě proplach? Říkám si, jestli abych tím, že teď ušetřím 300 nedal pak víc za repasi... Díky za rady a postřehy.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kaše v předním tlumiči, proč?

13.1.2010 v 14:01 | Nahoru | #61
...bordel máte ve vidlicích proto, protože jen proplachujete složenej teleskop a jste líný ho komplet rozebrat a vyčistit...a když to rozeberu, je uplně jedno čim to vypláchnu jestli technickým benzínem, naftou nebo spešl čističem, protože veškerý "střeva" jsou kovový, takže je jim uplně jedno, jestli je přípravek agresivní nebo ne...na svý mašině dělám pérování vepředu každý dva roky a vždycky vylejvám olej lehce zatmavenej, ale pořád červenej, žádná kaše a je to jen údržbou, vyplachování složenýho teleskopu je vomrdaná údržba a ne údržba ...jo a olej používam Motorex, ani né proto, že bych nevěřil tuzemskejm, ale proto že ho máme v dílně a jsem línej někde shánět Mogul nebo kdoví co a tech 290,- peněz jednou za dva roky mě nezruinuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

13.1.2010 v 14:04 | Nahoru | #62

Filous>...bordel máte ve vidlicích proto, protože jen proplachujete složenej teleskop a jste líný ho komplet rozebrat a vyčistit...a když to rozeberu, je uplně jedno čim to vypláchnu jestli technickým benzínem, naftou nebo spešl čističem, protože veškerý "střeva" jsou kovový, takže je jim uplně jedno, jestli je přípravek agresivní nebo ne...na svý mašině dělám pérování vepředu každý dva roky a vždycky vylejvám olej lehce zatmavenej, ale pořád červenej, žádná kaše a je to jen údržbou, vyplachování složenýho teleskopu je vomrdaná údržba a ne údržba ...jo a olej používam Motorex, ani né proto, že bych nevěřil tuzemskejm, ale proto že ho máme v dílně a jsem línej někde shánět Mogul nebo kdoví co a tech 290,- peněz jednou za dva roky mě nezruinuje



no kdyz to rozeberes tak minimalne pouzdro ve kterem klouze pistnice kartridge neni kov a "pistni krouzek" na pistu reboundu taky neni kov... ale je fakt ze oboji je z materialu kteremu bezne chemikalie vadit nebudou...

(reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

13.1.2010 v 14:18 | Nahoru | #63

assassin>no kdyz to rozeberes tak minimalne pouzdro ve kterem klouze pistnice kartridge neni kov a "pistni krouzek" na pistu reboundu taky neni kov... ale je fakt ze oboji je z materialu kteremu bezne chemikalie vadit nebudou...



...je to bronzový (?) futro s vrstvičkou teflonu, tam fakt není co zkurvit...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou z těchto dvou motorek [1, 2] Honda CBF 250, Honda VTR 250 matej20 35 27.10.2023 v 16:12 Oki
aku moto na zaciatok pre nizsiu zen... [1, 2] Honda CBF 250, Honda CBF 125 J-Girl 37 1.9.2023 v 11:24 Metric
W5 suché mazivo na řetězy z Lidlu Honda CBF 250 Mike70 20 3.6.2023 v 09:08 Jerry_jr
CBF 250 zvuk motoru Honda CBF 250 nenazranej 13 9.9.2022 v 22:43 nenazranej
CBF 250 kontrola napínáku Honda CBF 250 nenazranej 6 25.8.2022 v 10:28 nenazranej


TOPlist