globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???
Tak a je to tady, začínám se pomalu a nejistě rozhodovat, jakou pořádnou mašinu si to mám už konečně pořídit, zatím jsem jezdil jenom samé malé chrchly kolem 500 - 600 ccm, a už by to pomalu chtělo něco "většího", moje hlavní podmínka je aby to mělo krouťák, takže v úvahu připadá jedině V2, o rychlost mi ani moc nejde, stačí když to pojede kolem těch 250ti Km/h, mě to prostě stačí, já nemám zapotřebí jezdit nějak rychle... O výkon mi taky nejde, ale minimum je 100 koní, které musí být položené co nejníže, a taky bych očekával spolehlivost a delší servisní intervaly, motorka je můj jediný dopravní prostředek, a tu mašinu plánuju na minimálně 50 až 100 tisíc najetých Km, viděl bych to prostě už na motorku kterou budu mít prostě hódně hodně dlouho... No ale nač chodit kolem horké kaše, musí to prostě být jedna z uvedených, a žádná jiná, a hlavně to nesmí být rejže, rejži už v životě nechci ani vidět, a nechtěl bych to už ani zadarmo (jedině snad že by mi za to někdo platil ), takže prosím rejžisty, aby se zdržely svých hloupých připomínek...

No takže nejdříve to Corsaro, zdá se mi ze všech nejlepší, jak výkonově, tak vzhledově, je to prestižní věc, a brutalita, ovšem nevím jestly je to spolehlivej stroj, moc jich není, a těžko se zjištuje, jak je na tom, jedno jsem tady u nás sice potkal (jednou jel z Varů do Sokolova, podruhé v Aši, má bílou barvu a černej rám i motor, vyskytuje se společně s rejží) ale ještě se mi s ním nepodařilo promluvit, takže kdo má s tímto strojem nějaké zkušenosti, budu rád za vše...

Za další tu máme Buell XB12S, měl jsem již tu čest, a je to něco úžasného, motor je prej fakt kladivo a celkově se údajně skvěle ovládá, navíc slyším všude jen chválu na jeho spolehlivost a levný provoz, zvuk a design výborný také, a navíc má hodně nízko položený krouťák i výkon, což by bylo velké plus, ovšem těch 100 koní, to je otázka, bude mi to už opravdu stačit?

No a teď můj největší adept, a to jest Ducati 916, případně 996 kdybych sehnal za lepší cenu, chtěl jsem sice legengu, ale holt bych na tu 996 dal nálepku 916 a bylo by , je to super mašina, má dokonalej design, zvuk, výkon, maximálku, aerodynamiku, prostě všechno co potřebuju, sice je mi jasné že to nebude žádné peklo, ale já nejsem žádný závodník, a ten výkon by mi asi stačil, stejně jezdím hlavně s Chopperákama a Monsterákama, takže to chci jen na pohodu, ale je to Ducati že, takže už to vidím kolik toho budu zase kupovat, všechno stejné jako u mého M600, akorát dražší a mění se to častěji, a navíc s tím budu muset určitě i do servisu kvůly ventilům, plus ještě suchá spojka, no bude to asi drahý provoz, ale otázkou je, stálo by to vážně zato???

No a nakonec ty Monstery, je pravda že když jedu na M600, je to jako by mi byl ušitý na míru, je nádhernej, má dokonalej zvuk, skvělé jízdní vlastnosti, a hned mi padnul do ruky, ideální stroj, a navíc mám na něm ten skutečný "retro" pocit, asi bych na něm vydržel jezdit už napořád, ale těch 55 koní na takové motorce, to je trest, a je to fakt škoda, takže poslední dobou mě víc baví se na něj jen dívat, leštit ho a podobně, než na něm jezdit, napadlo mě že takové S2R či S4R by bylo asi úplně dokonalé, ale zase S4R mít nemůžu, protože Monster mých snů je jedině vzducháč a dvouventil, a S2R to sice splňuje, ale zase ty výfuky na jedné straně a jednoramenná kyvka, to fakt né, takže jedině ten Monster 1000 (devítka taky ne, bo by to bylo z bláta do louže), ale ty jsou drahé, a Monstera už jsem měl, takže by to asi chtělo zase něco jiného...

Takže zajímají mě vaše názory na věc, co by jste si pořídily vy, a proč, co je podle vás nejlepší, a nejvhodnější přímo pro mě, v čem jsou nevýhody těchto strojů, a co je na nich jedinečné a v čem jsou zase nejlepší? Obvykle mám sice svůj názor, a nikdo mi ho nevymluví, a nepotřebuju se nikoho na nic ptát, a na výběr motorky už vůbec ne, ale jedná se zde už o poměrně velkou investici, a tak bych nerad udělal chybu, lepší se zeptat než pak litovat, zatím bych to viděl na tu 916, ale kdo ví, třeba mi to někdo ještě vymluví, takže, jen do toho...
Anketa: Tak jakou mašinu by jste mi doporučily?
Moto Morini Corsaro
31%
27
Ducati Monster 1000 / S2R
30%
26
Ducati 916 / 996 / 998
18%
16
Buell XB12S
21%
18

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

12.7.2009 v 03:00 | Nahoru | #61
Ja myslim ze ty uz mas na 99% jasno. jelikoz uz Duci Duci mas tak jsi infikovanej zustanes u ni, vid? At ti to vyjde a povede se ti splasit peknej kousek. jen s tim neprasti, po monstriku 600 je kazda masina o moooc zivejsi.

Ps: litrak se ti libi vic jak S2R? no ono zas ty laufy na kazdy strane.... je to pekne, oproti tomu letmo ulozeny koleso.... to by bylo asi na anketu :)

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

12.7.2009 v 11:10 | Nahoru | #62
Morb...> No to mi kámoš taky říkal, že mě už prej ta Ducati úplně skazila , ale něco na tom asi bude, před pár léty byl můj sen jedině ten Buell, ale pak jsem zjistil, že ta Ducati toho v sobě má mnohem víc , takže nejspíš se vrhnu do tej 916 / 996, a jen tak pro info, chcu jí né kvůly tomu že je ze sportovních Ducati nejstarší, a tudíž i nejlevnější, ale i kdybych byl milionář, a měl bych si vybrat mezi 916, 999 a 1098, tak sáhnu po té 916/996, a to hlavně kvůly tomu designu a surovosti, prostě pro mě osobně nad ně není, jsou to nej sportovní mašiny všech dob!

Jo jinak s tím Monsterem, já neříkam že S2R není pěkné, naopak, je sakra pěkné, ale já spíš zastávam to klasické řešení, a kdybych si už měl vybrat mezi těma dvěma, protože takhle by to nakonec určo dopadlo, bral bych klasiku Monstera 1000, nebo lépe řečeno, bral bych takového Monstera, kterej by vypadal co nejvíc jako můj M600...

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

13.7.2009 v 07:29 | Nahoru | #63
s tou 916 mas pravdu je to legenda a co se tyce vzheldu, kazdej dzaponec se pred ni cejti menecenej :) Az bude koukej se pochlubit

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

16.7.2009 v 07:56 | Nahoru | #64
Ti dám, že 900 je z bláta do louže 600 a 900 je úplně jiný svět, ještě když trošku nasteroiduješ
Být tebou tak se držím vzducháčů, už jen proto, že je méně náročný servis.
Moto Morini úplně vynácháme, protože kamarád o koupi přemýšlel a dva dealeři prodávali předváděčky s vyměněným motorem Prý nějaký konstrukční problém!
Buella jsem vždycky chtěl, ale bohužel mě nepřesvědčilo zpracování motorky, poslední který vypadá rozumně je Cyclone
Mě se velmi líbilo ježdění na GT 1000 a Sport. Pokud ale nechceš retro, tak pak bych koupil Monster 1000, který je oproti 900 velkým krokem kupředu (i když znám kus, kde ještě v záruce byl vyměněn celý motor )

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

16.7.2009 v 10:09 | Nahoru | #65
NickSlaughter> Tak já bych kupoval už po záruce... Jinak s tím Moto Morini, já jsem na ně právě také neslyšel nic dobrého co se techniky týče, sice nikdo to nemá takže všechno je jen z doslechu, ale někde jsem četl že prý i dost klesly na ceně kvůly nějakým potížím, takže si asi nechám zajít chuť, ale na druhé straně, je to jedna z NEJ motorek poslední doby , jinak s tím Monsterem, já ti nevím, ale jestly to pokračuje opravdu stejně jako je rozdíl mezi M600 a M750, tak bych si už opravdu moc nepomohl, i když pravda, M900 by mi určo stačil , ale víš jak, "když už tak už" jak se říká... O tom Monsteru 1000 jsem uvažoval dost dlouho, ale nakonec se asi vrhnu jiným směrem, Buella chce zase kámoš, a já jak se znám bych to stejně někde před sámoškou roztřelil při předvádění stoppie , a GTška s Sportky už jsou na mě vážně moc, a už jsem si obhlídnul nějakou tu 996, takže musím říct že už jsem téměř najisto rozhodnutý že to co si koupím bude 916 / 996 / 998, jedna z nich, design mají úžasný, a jsou i časem prověřené, výkon kolem 110 koní mi bude snad stačit, a stejně žádnou extra palbu nepotřebuju, tak se mi zdá že to pro mě bude asi ta nejlepší volba...

Morb...> Neboj se vědět dám , sem a do profilu jí pak hned dám jako první...

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

16.7.2009 v 12:59 | Nahoru | #66

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

16.7.2009 v 14:28 | Nahoru | #67
No já vím že ono se to dá přestavět , ale na druhé straně, když už to má tu jednoramennou kyvku, tak jsou ty dva laufy nad sebou možná lepší , ono totiž mě se ani moc nelíbí když jsou vyvedené pod sedlo , nejhezčí jsou pěkně při zemi, ale to by zase nešla vidět tak kyvka... :\

1 reakcí na tento příspěvek Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

16.7.2009 v 14:37 | Nahoru | #68
A nebo tady dva výfuky pod sedlem na obě strany...



To už je dokonalé z výroby! Jinak chcu se zeptat, jak je to s těma laďákama na 916 / 996, stačí si tam jen sehnat a přehodit tlumiče, nebo se tam musí něco dělat i s řídící jednotkou nebo tak? A můžu na to narvat jakékoliv laďáky, nebo jsou na to nějaké spešl? U Ducati totiž dělá zvuk hodně, a kdyby to znělo třeba jako kámošovo M750, tak by to prostě nebylo ono, Ducati musí dunět...

(reakce na) Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

16.7.2009 v 14:59 | Nahoru | #69
DMC.motobiker> Bože na to, že tě někdo považuje za odborníka přes Ducati....tak někdy máš otázky, že se nestačím divit Jen by si měl vědět, že servis na 916 je dražší než na vzducháče Ducati.
No samozřejmě, že tam můžes naprasit nějaké koncovky výfuku, bušit to bude solidně, otázkou je jak to pojede....proto je vždy dobré koupit výfuky vhodné na dané moto a vše doladit na brzdě

2 reakcí na tento příspěvek Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

16.7.2009 v 15:07 | Nahoru | #70
NickSlaughter> No mě snad nikdo za odborníka na Ducati nepovažuje , nebo víš víc než já...

Jinak někdo někde psal že u těchto strojů to pak z laďákem nedrží volnoběh nebo tak něco, tak se chci zeptat, abych pak nebyl v ryti, že to nejede, nebo se na tom něco neposškodilo, protože u karbců je to jedno, o výkon mi nejde, a 5 koní sem či tam mě na tom stejně už nevytrhne...

(reakce na) Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

16.7.2009 v 15:13 | Nahoru | #71
DMC.motobiker> U karburátorů to není vůbec jedno! Proto se dělají kity karburátorů a přímé filtry to že motorka řve nebo buší jako blázen neznamená, že je vše tak jak má být Já měl u Monstra celkem slušnou výkonovou díru ve středním pásmu otáček a trvalo celkem dlouho než se vše vyřešilo k úplné dokonalosti. Být tebou tak koupím výfuky dělané pro 916 nebo si je nechej udělat, nějaké univerzály rozhodně nebudou mít smysl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

16.7.2009 v 15:13 | Nahoru | #72
DMC.motobiker> mně se zdá že olejovej koktejl cos tu snad někde psal že dáváš, a vůbec trochu humpoláckej přístup k servisu asi nebude pro 916 to pravý, ale třeba pochybuju zbytečně.

(reakce na) Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

16.7.2009 v 15:21 | Nahoru | #73

Stev>DMC.motobiker> mně se zdá že olejovej koktejl cos tu snad někde psal že dáváš, a vůbec trochu humpoláckej přístup k servisu asi nebude pro 916 to pravý, ale třeba pochybuju zbytečně.



To je důvod proč jsem psal, že vzducháče nejsou tak náročné A mimochodem pokud jsi na 916 ještě nejel, tak to udělej co nejdříve. Z mého pohledu je nepohodlná (to se od ní také nečeká) a zatraceně rychlá (až zbytečně moc na ten tankodrom v mém okolí).
A je tam hodně ventilů......

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

16.7.2009 v 15:43 | Nahoru | #74
NickSlaughter> Aha, no já nevím, s tou rychlostí to asi zase nebude tak horké , a tady u nás v okolí jsou pěkné cesty , a 110 koní by mi mělo snad stačit, jinak s tím výkonem a laďákama, já mám na M600 takový menší propad výkonu někde mezi volnoběhem a plným plynem , možná to dělají ty SBK, ale spíš asi ne , no každopádně abych měl jistotu, tak tam někdy zkusím nahodit origoš laufy, předpokládam že ty jsou udělané tak aby to mělo nejlepší průběh výkonu, a uvidíme co to udělá, jinak tuším že 916 bude na servis trošku dražší a náročnější než třeba vzducháč, ale s tím už tak nějak počítám...

Naposledy editováno 16.07.2009 15:45:32

(reakce na) Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

16.7.2009 v 15:46 | Nahoru | #75

Stev>DMC.motobiker> mně se zdá že olejovej koktejl cos tu snad někde psal že dáváš, a vůbec trochu humpoláckej přístup k servisu asi nebude pro 916 to pravý, ale třeba pochybuju zbytečně.


Když to řekneš takhle, tak to zní divně , říkejme tomu spíš závodní směs...

1 reakcí na tento příspěvek Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

21.8.2009 v 11:46 | Nahoru | #76
Tak to nakonec vyhrála Ducati 916 , včera jsem jí dovezl, opět jedna z prvních, dovoz německo, po velkém servisu, ventily, řemeny, seřízení snad všeho, nové náplně, skoro všechny spotřební věci vyměněné, servisovaná v Ducati, jsem druhej majitel, má ještě origoš laky, dal mi k tomu i celej novej zadek monoposto, a je to nádhera pánové, je mi na to skoro líto jezdit, prostě splněnej sen, a má to i hliníkový Termignoni, docela rachot, ale nejspíš to bude série, ještě si to musím zjistit, akorát musím ještě pořešit spojku, koš je docela vymlácenej a jak je otevřená mřížkováním, tak je to až moc rachot, no ale jinak lahoda, do 3 tisíc to je pohodička a ten zvuk to je luxus, a motor ani neprojevuje náznaky podtáčení, mezi 4 - 6 ti tisíci to jede už lehce sportovně, no a už líp jak Monster 750, a od 7mi to začíná už docela jet, ale tam jsem ještě pořádně nebyl, zatím jsem to tahal jen po městě, takže na pohodu, oproti Monsteru 600 to ale naštěstí není až takový rozdíl, dá se to, jen ta poloha řidiče, zlatá R1, to je proti tomu ještě cesťák, ale na tej 916 je už ta poloha poměrně vostrá, ale to jde asi jen o zvyk, jinak paráda, ještě tomu musím před STK vychitat pár much a bude. Přerušovač blinkrů nějak blbne, zapnu ho a začně to blikat až za 5 vteřin, a včera se mi stal už první unfall, chtěl jsem kámošovy předvést jak to zrychluje, a ulítla mi SPZka... No stane se...

Jinak předchozí majitel uměl asi využít její potenciál, pneu jsou uprostřed jako nové, ale na krajích už zmizel vzorek, a pneu jsou tam trochu spečený, a prej že "keine rennen" , no ale jinak skoro TOP stav, je to Ferrari mezi motorkama, absolutní dokonalost!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

21.8.2009 v 12:08 | Nahoru | #77

DMC.motobiker>Tak to nakonec vyhrála Ducati 916 , včera jsem jí dovezl, opět jedna z prvních, dovoz německo, po velkém servisu, ventily, řemeny, seřízení snad všeho, nové náplně, skoro všechny spotřební věci vyměněné, servisovaná v Ducati, jsem druhej majitel, má ještě origoš laky, dal mi k tomu i celej novej zadek monoposto, a je to nádhera pánové, je mi na to skoro líto jezdit, prostě splněnej sen, a má to i hliníkový Termignoni, docela rachot, ale nejspíš to bude série, ještě si to musím zjistit, akorát musím ještě pořešit spojku, koš je docela vymlácenej a jak je otevřená mřížkováním, tak je to až moc rachot, no ale jinak lahoda, do 3 tisíc to je pohodička a ten zvuk to je luxus, a motor ani neprojevuje náznaky podtáčení, mezi 4 - 6 ti tisíci to jede už lehce sportovně, no a už líp jak Monster 750, a od 7mi to začíná už docela jet, ale tam jsem ještě pořádně nebyl, zatím jsem to tahal jen po městě, takže na pohodu, oproti Monsteru 600 to ale naštěstí není až takový rozdíl, dá se to, jen ta poloha řidiče, zlatá R1, to je proti tomu ještě cesťák, ale na tej 916 je už ta poloha poměrně vostrá, ale to jde asi jen o zvyk, jinak paráda, ještě tomu musím před STK vychitat pár much a bude. Přerušovač blinkrů nějak blbne, zapnu ho a začně to blikat až za 5 vteřin, a včera se mi stal už první unfall, chtěl jsem kámošovy předvést jak to zrychluje, a ulítla mi SPZka... No stane se...

Jinak předchozí majitel uměl asi využít její potenciál, pneu jsou uprostřed jako nové, ale na krajích už zmizel vzorek, a pneu jsou tam trochu spečený, a prej že "keine rennen" , no ale jinak skoro TOP stav, je to Ferrari mezi motorkama, absolutní dokonalost!


Fotky sem at mohu slintat

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

21.8.2009 v 19:17 | Nahoru | #78
Buell je hrůza škaredá

(reakce na) Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

23.8.2009 v 13:54 | Nahoru | #79

ST3>Fotky sem at mohu slintat


Budou , všechno bude , jenom mě musíš volit!

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

23.8.2009 v 14:47 | Nahoru | #80
Tyvole, já to chci viděT!!!!! Chtěl jsem jet pryč, ale chci fotky

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

23.8.2009 v 15:25 | Nahoru | #81
Tady je malá ochutnávka! Ostatní pak naházim do profilu , ale teď se musím jít projet...



Jinak povšiměte si prosím té svatozáře, nevím jak je to možné,
ale u Italských motorek se dělává dosti často...

Field-RaDeoon> No tak doufám že si ještě u PC , abys to neprošvihl...

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

23.8.2009 v 18:27 | Nahoru | #82
Omlovám se všem ducati legendomilům,ale z těhle bych šel do Moto moriny nebo do buela...ale rozhodně ne do 916(ta už mi přijde prostě stará,sice legenda,ale stará) když už tak do 999!

1 reakcí na tento příspěvek Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

23.8.2009 v 20:11 | Nahoru | #83
Sefo> Nad 999 jsem taky chvilku uvažoval , ale problém je v tom že se mi moc nelíbila , ale ta 916, ta je prostě dokonalá... A že ti připadá stará? Tak ať, ale podle mě je v nejlepších létech, mladá, svěží, ale rozumná, krásná a hodná patnáctka...

Naposledy editováno 23.08.2009 20:14:40

1 reakcí na tento příspěvek Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

30.8.2009 v 13:17 | Nahoru | #84
Tak jsem si přečetl tohle povídání, myslím si, že mám taky co říct Když jsem měl Thundercata, chtěl jsem jako druhou motorku něco jiného.. Tzn naháče, dvouvál, evropan. Tak jsem vybíral.... Shiver, Corsaro, Tuono, Tripl, Monster, Benelli TNT... tak jsem to vzal vzájemným porovnáním a jednu po druhé vyřazoval.... do finále šly Tripl, Monster a Tuono.... Tuono vypadlo jako první.... v reálu vypadá opravdu jako nějaký nadopovaný Predátor, o nějakém designovém kultovním stroji nemůže být ani řeč (pokud bych chtěl Aprilii a měl půl koule, neváhal bych nad RSV4 - technicky i designově lepší supersport fakt asi dnes není)... Tripl 1050 byl dost dojebaný, jinak bych jej koupil, ale v krámu, kde jsem měl vyhlídnutého S4R měli krasavce M900 klasiku... zamiloval jsem se do něj na první pohled.... Originál vzhled a stav bez úprav, opravdu jako by vyjel z fabriky... klasická koncepce, zátah, zvuk.... neměnil bych, tohle mi vydrží dost dlouho...

No a teď jsem prodal Kocoura a vybírám nového Supersporta.... Mám jasno, Japonce už nechci... takže mí favorité... Daytona 675 nebo Sprint 1050 (tu jsem ale zavrhl po 7000km na Ukrajině na Monsteru - zjistil jsem že motorku na cestování už mám a budu brát motorku jen na blbnutí).. pak Ducati 999 (jenže to bych zase neměl dvě motorky zase až tak odlišné, prostě by to byl zjednodušeně řečeno silnější a okapotovaný Monster - vlastně bych do toho šel jen kvůli designu).... BMW F800 se mi líbilo, technicky je to diamant, ale pravý blinkr na pravém řídítku bych asi nezkousl.... no a kamarád mě navnadil na MV Agusta F4 750 a zamiloval jsem se.... sice čtyřvál, ale tím tuplem splňující vše.... motorka ve všech stránkách jiná, než M900, navíc designově a pocitově absolutní kult (tak jak je Ducati bráno jako Ferrari na dvou kolech, tohle je Bugatti).... pravda, ve špíglech vidím jen sám sebe ale tohle neřeším.... Víceméně jsem vybíral mezi tou MVA a Daytonou 675, jenže v Motocentru OL stojí právě ty dvě vedle sebe a Daytona při vší úctě vypadá vedle MVA jako hodně chudý příbuzný... takže v týdnu jedu pro dalšího Itala..... a myslím si, že budu mít celkem libový pár

Naposledy editováno 30.08.2009 13:23:55

(reakce na) Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

30.8.2009 v 13:18 | Nahoru | #85
DMC.motobiker> jinak koukám, že jsi moje krevní skupina Někdy bychom se mohli sejít.... třeba na dalším sraze Italmoto

(reakce na) Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

30.8.2009 v 22:04 | Nahoru | #86
DMC.motobiker> ...... moje hlavní podmínka je aby to mělo krouťák, takže v úvahu připadá jedině V2, o rychlost mi ani moc nejde, stačí když to pojede kolem těch 250ti Km/h, mě to prostě stačí, já nemám zapotřebí jezdit nějak rychle...

Souhlasím.250km/h není nic moc ale dá se na to zvyknout

Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

30.8.2009 v 22:36 | Nahoru | #87
Rado_> Jo tak to si měl taky docela dilema! Já nakonec vybral tu 916 a nelituju , je to pro mě prostě ten nej bike! Uvažoval jsem taky nad tím Moto Morini, ale to padlo protože jsou cenově trochu jinde a taky není jisté jestli jsou opravdu tak spolehlivý jak se o nich říká :\ , a pak taky moc jich neni, takže težko by se scháněly díly atd. no a ten Buell, toho chce časem kámoš, a dva na jedno malé město, to by nedělalo dobrotu , už tak dost na tom že tu u nás jsou teď už 3 Ducati, ale naštěstí jsem já pořád majoritní vlastník! Jináč ten sraz Ital moto, to se uvidí na přesrok, zatím o tom ani nic moc nevím, nepatřím mezi ty bikery co jezdí po srazech a mají potřebu se združovat, ale časem třeba kdo ví, pár fajnejch Italskech motorek tu v okolí máme, tak třeba se něco dohodne...

vfjr> Jo no tak trochu fórek taky ne? Jinak ale těch 250 se mi tak nějak splnilo, a možná i trošku víc , takže si opravdu nemůžu stěžovat , ale máš pravdu, 250 nic moc , je to pořád zívačka , ale jak píšeš zvyknou se na to dá , a hlavně už nebrzdím provoz jako s Monsterem, víš jak horko těžko to jelo 160, motorky mě předjížděly, auta mě předjížděly, skůtry mě předjížděly, cyklisti mě předjížděly, chodci kolem mě procházely, hrůza no...

(reakce na) Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

30.8.2009 v 22:43 | Nahoru | #88

sors>Vodnííík! ...dej si dozadu malinko větší rozetu, já jsem dal místo origo 43T novou Supersprox 45T...a největší krouťák tam pálí už od 4500ot do 6000ot (v originálu přicházel v 7500)



Takle to fakt nefunguje...

1 reakcí na tento příspěvek Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

30.8.2009 v 23:12 | Nahoru | #89
Váňa> No tak funguje, nefunguje, jde o tu akceleraci a zátah, krouťák na brzdě to nikam neposune, ale pálí to úplně jinak, já když jsem dovezl Monstera 600, tak měl převod 15 - 38 zubů, a na 3 jel 160, ale sílu neměl skoro žádnou, pak s novou řetězovkou jsem přešel na 15 - 43 a to je ideál, dobré zrychlení i o hodně lepší zátah, akorát nepatrně menší maximálka, a zkoušel jsem i 14 - 43, a to už bylo moc, sice už se pomalu zvedal na záda na plyn, ale už se na tom nedalo jel cestovně, protože kolem kila už byla pětka dost v otáčkách, a ani v zatáčkách nic moc, tak jsem ho nechal na tom 15 - 43 a lepší to být asi nemůže...

Jinak zde pro příklad 998 s větší rozetou, akcelerace z 0 na cca. 230 / 240 Km/h, maximálka někde jinde, ale je to tam hóóódně rychle... Taky jsem pouvažoval že bych na 916 dal pak časem větší rozetu, i když to zrychlení i maximálka mi vyhovujou, tak se na to asi vyšašlu...

http://www.youtube.com/watch?v=6oRiUEkx5H4

(reakce na) Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???

30.8.2009 v 23:17 | Nahoru | #90
DMC.motobiker>
Ano, kratším převodem získá mašina objektivně více síly ve všech režimech, ale momentová (výkonová) charakteristika motoru zůstane stejná...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 Racer21 2 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Staré legendy Ducati 916 ruinin 24 22.2.2023 v 09:18 CB600
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 ConteZoncolan 108 1.2.2023 v 12:06 vilemx
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 10 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider


TOPlist