Naposledy editováno 21.05.2009 19:04:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátky a pády
Na sportovních jsem musela na špičky a taky jsem měla bobky.
zx6rmichal>Myska>zx6rmichal>najeto asi 2000km na zx6r a zatim nic ,ale jelikoz porad slysim, ze to jednou prijde - doufam ze ne , tak se trosku bojim
zatim se jen lekam - jedna do 14tis za dvá - levá ruka se nam trosku opozdila prava nam uz pridala a mila ninja je na zadním jsem si malem cvrkl
to bylo pekně napsany , u mě by to nebylo málem
no prece tu nepriznam ze uplne
Iwushka>Myska> S těmi krátkými nožičkami jsme na tom stejně, proto chci jít raději do něčeho co má nižší sezení - Virago. Přece jen už jsem starší a klidnější
Na sportovních jsem musela na špičky a taky jsem měla bobky.
taky ja jsem na špičky, zastaveni v kopci je pro me postrach , ale musim se to naucit no, tento vikend 700km a v poho, tak snad to tak bude i nadale, ja jsem hold na ty kapoty, to je laska nejvetsi
BerousFZ6>Prvni pad na pujcenem Hornetu 900 - rozjezd na pisku se uplne nepovedl.. :\ Kamarad me pak asi fakt miloval - zkrivila jsem mu vidle
Na moji FZ6:
Prvni parkovani do garaze - vysoky a mokry rantl + trocha strachu = moto se smekla a ja letela na zed, kde visel ryc.. Prvni "vlastni" pad a jizva od ryce v zadech.
Jako Myska bojuju se svou vyskou - 160cm = dosahnu jen na spicky :\ Pri zastavovani problem nemam, jen se divam kam slapu. Prusvih nastava pri manevrovani v kopci.. Otaceni se a parkovani v kopci a rozjezd do prudkeho kopce. Uplne nejhorsi kombinace byl rozjezd do prudkeho kopce z vedlejsi do prava na hlavni v kombinaci s desnym provozem. Tam jsem ji poslala k zemi a musel ji vyvezt nekdo jiny.
Pak jeste jedno prudke brzdeni, kde dodnes nevim co se stalo... Asi prach a pisek.
To vse jsem stihla behem asi dvou prvnich mesicu. Od te doby v poho a velky pad me zatim ceka. Snad jeste nejakou chvili pocka..
Jinak moto jsem snizovala, co to slo... Mam vybrane sedlo, spusteno na vidlich, vyfrezovany uchyt pro pruzinu a v zaloze jeste nizsi gumu..
FZ6 N s padaky ma jednu obrovskou vyhodu - kdyz uz padne, tak je to levny. Odnesou to jen padaky a riditka. Pro zacatek idealni
No rozjezd do kopce v kombinaci tim zastavenim, to je mazec no, musim to trenovat no.....
Naposledy editováno 30.05.2009 13:52:09
... až později, jako vlastník ŘP jsem zjistil, že tisícekráte nebezpečnější než jet na plný plyn mezi stromy s bubnovejma Jawa-brzdama, je "jet normálně v dnešním provozu".
Takže můj pád se odehrál až na na silnici, jako papírák, a motorka byla na na čumák na odpis... chlapík se mi točil přes plnou, v zatáčce a ještě s vlekem - dostal to čelně na jeho přední kolo.
1 reakcí na tento příspěvek Začátky a pády
na xr to jem položil v zimě na sněhu na louce a párkrát jsem to položil v nulové rychlosi v bahně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátky a pády
SensationBlaack>Poprve jsem padnul se Suzuki GSX-600F hned prvni moje jizda,otacel jsem se na malem miste a dal riditka na doraz a pridal plyn je jasny ze se masina prevazila a padla
No tohle se mi stalo taky, naštětí jsem to udržela nohou,takže nepadla..ale od té doby mám s otáčení na místě strach...
1 reakcí na tento příspěvek Začátky a pády
Já si ji prostě raději odtlačím ,ptž nohama moc nedosáhnu, baletím..
Já jsem teprve loni dělala papíry, loni Honda CBR 125 a ted mám měsíc Kawasaki Ninju 250R..ale na hondě jsem se dokázala otočit bez problémů,ta Kawina je trochu vyšší a samozřejmě těžší,ale zase s ní jedu rychleji...což mi umožní předjet nějakýho favorita,kterej se přede mnou do kopce táhne, s hondicí to byl nadlidský úkon..
Naposledy editováno 19.06.2009 12:22:47