Za ty peníze by z toho v terénu asi neměly opadávat plasty, ulamovat se zadní brzdiče, zadírat v písku kardany, chcípat softvéry, sypat se ložiska.....
Oproti konkurenční LC8 už pro BMW hraje dle mého názoru jen nižsší spotřeba(majitelé nové LC8 nebo GS asi spotřebu řeší jako poslední věc)...o spolehlivosti, kvalitě zpracování ani životnosti nemůže být ani zmínka.
Jako dlouholetej příznivce značky z nynějších boxerů od BMW nemám dobrý pocit a je mi z toho smutno,že tyto stroje přecházejí z pověsti motorek na celý život, k pověsti "předražený mrdky".
Raději bych si dnes za ty peníze koupil 3 Yamahy XT, než jednu novou bramboru a znám dost kamarádů,zapřísáhlých Baworácích,kteří novou řadou R1200 vyloženě pohrdají....
Jaký tedy máte názor vy?
2 reakcí na tento příspěvek BMW R1200GS - povedla se???
Myslím, že 700ccm Transalp a 800ccm BMW jsou teď nejlepší malé cesťáčky *yes*
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1200GS - povedla se???
Hrabě X píše: a teď mi někdo vysvětlete, k čemu je motorka s obsahem 1200 +ccm....,když i pro cestování ve dvou 800ccm bohatě stačí.....
Myslím, že 700ccm Transalp a 800ccm BMW jsou teď nejlepší malé cesťáčky *yes*
to sa chod opytat najskor bmw :)
ale je to otazka ako: naco maju superbiky 185k, ked ten vykon sa uz neda preniest?
Jako 1200 Adventure je pecka...bej teda kvalitní jako 1150 Adventure tak stojí asi ranec
KTM LC8je asi jiná kapitola,gut mašina tu koupim jako třetí do počtu
Hlavně si mysli ze zaleží na pilotovi,co stým dokáže……já zatím nic moc
Naposledy editováno 10.02.2008 11:28:21
2 reakcí na tento příspěvek BMW R1200GS - povedla se???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1200GS - povedla se???
TomasTT>Hrabě X> Řada 1200GS je orientovaná na jiné majitele. To je snad asi jasný každému, kdo ten vývoj sleduje. A přesně tam byla díra na trhu a dokonale to funguje. Jestli si někdo myslel, že 1200GS je offroad, tak je to asi tak jako srovnávat co já vím Audi Q7 nebo VW Touareg s Landcruiserem nebo Patrolem (to bych řekl že je dobrý ekvivalent s 1150GSA). Na silnici na 1150GS na 1200GS prostě nemáš, to je jasné. Na poměr 90% silnice je 1200GS super. A Adventure je jen o velké nádrži ale v principu zase dálkové cestování s občasnou šotolinou. Že tam jsou obrovské kompromisy pro opravdové offroad cesty se ví už léta, tak proč to zrovna teď řešíš jako nějakou tragédii. Podívej se na novou řadu 800GS, to má opravdu offroadové ambice - normální podvozek s 21", relativně nízká váha a slušný výkon. Ale nevěřím tomu, že to bude obrovský trhák a že se bude prodávat tak, jak 1200GS. Ani náhodou. Offroad vymírá jak na dvou, tak na 4 kolech.
Tenere i 800GS jsou docela dobře zacílené modely pro ty, kteří preferují jiný poměr než 90/10. A věřím tomu, že kdyby KTM měla už 690 Adventure, ............
moc pekne napsany a vystizny. Taky jsem to sam resil a uz to vypadalo, ze koupim 1150, ale pak jsem si uvedomil, ze kvuli pomeru 80/20 pro asfalt a sotolinu, je to zbytecne a jdu do 1200tky. A pokud budu nekdy chtit hard enduro cestovani, tak vezmu 800stovku a trochu ji upravim.....
Po 20 minutách čekání se mi pán od Motorrad BMW omlouvá za zdržení,podpis smlouvy,kauce,krátká instruktáž a starter přivádí GS k roztomilému bublání.
Gyroskopický efekt boxeru se projevuje už při volnoběhu tahem na stranu.Po pravdě při jízdě jsem tento jev nezaznamenal.
Dizajn se mi líbí na to,že endura moc vzhledově nemusím.Ale je to absolutně subjektivní,myslím,že v testech hodnotit krásu nebo ošklivost je hloupé.Každému se líbí něco jiného,tak proč vnucovat něčí názor na vzhled...
Posez-při mých 180 cm nasedání vcelku ok,po nasednutí se tlumení sníží a v pohodě jsem dosáhnul na zem.Pozice je vzpřímená,říditka celkem od sebe,celkově pusobí velice přirozeně.
Jízda:Z počátku hned cítit drobné vibrace boxeru vlastní,v celém spektru otáček.Nejvíce chutná biku držet otáčky mezi 3000-asi 88km/h až 5500-cca 150km/h.Zátah v těchto rozmezích je mohutný.Pěkný rozhled na cestu,člověk se cítí jako Pán.Velice mile jsem překvapen převodovkou-přesná a tichá!Fantastické brzdy,bez efektu ponoření vidlic-efekt Teleleveru.Pri zkoušení ESA je možné za jízdy přepínat mezi Comfort,Normal a Sport.Větší změnu chování jsem nepostřehl,klidně bych se bez tohoto technického řešení obešel.Tlačítkem INFO přepíname údaje o tlaku pneu,dojezdu,pruměrné spotřeby,času,vnější teplotě a už nevím co ještě.Po asi 30 kilometrech směrem na Kyjov si zvykám na ovládání blinkru.Mašina letí velice agilně do zatáček a pusobí svěžím dojmem,lehce se překlápí,šestka na převodovce pobere vše nad 80km/h se slušným tahem.Mimochodem,třeba před sérií zatáček,které jsem chtěl dát,jsem si pomyslel,že letím jaksi moc,mrknu a fakt 120-130 a motor vrní jako při kilču.Takže raději honem na jedovaté ale bezpečné brzdy,srovnat rychlost a lehce překlápět z jednoho celkem slušného náklonu do druhého.To už jsme se přesunuli po okreskách na Buchláky,ESA do pozice SPORT a geeso si s radostí zgustlo na červené VFR800 v pěkném vnějším oblouku.Hodně slušná dynamika a to při spotřebě 5,6 litru na sto...Neuvěřitelné.Po dálnici jsem držel tempo 160-170 bez nejmenšího problému,takže na cestování i po rozbitých silničkách asi optimální bike.Co se týče přejezdu děr,čekal jsem že to bude sametové ale e-e.Díra prostě bude cítit vždy,ale takové šupy do říditek jako na K9 tady nehrozí.
Co jsem slyšel názory na geesa,tak prý první dny jsou zklamáním a až po čase se mu přijde na chuť a třeba po měsíci je to ta nejlepší motorka na světě.U bystřického 1150 jsem byl celkem rozčarován ale dvanáctka mě, musím napsat, rozhodně dostala hned první den.Stačilo 30 minut!
[URL= pak následovala celkem solidní porce brněnského okruhového šílenství na K9...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS | fajgara | 7 | 25.4.2024 v 19:21 ja1 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS | RobocopCAP | 20 | 5.4.2024 v 19:42 Anetoska |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |
Hlučná spojka BMW R 1200 GS | Cenda28 | 3 | 3.3.2024 v 21:06 yzf07 |