Rozhodnutí se zdálo být jasné - Africa Twin 750, ale vzhledem k aktuální nabídce, stáří a ceně nabízených kusů jsem se začal poohlížet i po jiných strojích. Do oka mi padla XT 660 Z, u které se ale malinko obávám nedostatku výkonu, ale zase oproti Africe je o nějakých pár kilo lehčí. U Afriky, vzhledem k běžným nájezdům, bych měl počítat taky s nějakým rozsáhlejším servisem a na cestách zase s větší spotřebou paliva, což není úplně rozhodující v jedné stopě.
Často vymetám kdejaký polní cesty a rozhodně se nevyhýbám bahnu, přičemž se nejvíc motám okolo komína, ale nějakou tu cestu do zahraničí rád podniknu taky.
Tímto se proto chci zeptat těch, co mají PŘÍMOU ZKUŠENOST s těmito modely, aby mi sdělili svůj názor a trochu je mezi sebou porovnali. Na XRV 750 jsem se malinko svezl, ale XTZ nemám tu možnost projet. Dál se taky nebráním nabídkám jiných modelů - proč taky ne? Ale rozhodně nechci mít doma jednu motorku na silnici, druhou do tereńu a třetí na delší cesty.. Nečekám, že jedna motorka bude vynikající ve všem, kupodivu totiž nejsem závodník. Za jakoukoliv relevantní odpověď děkuju. Snad při těchto sychravých dnech tohle téma nikoho neurazí.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura pro běžné ježdění
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura pro běžné ježdění
Pokud bezdušák dostaně takovou ránu, že dojde k uniku vzduchu tak u dušového kola to většinou duši také štípne, takže jen malé nejisté + pro dušová kola.
Sundání bezdušového pláště z bezdušového nebo dušového ráfku nemohu posoudit (nemám vyzkoušeno).
Nandání bezdušového pláště s duší na bezdušový ráfek je stejné jako u dušového ráfku.
A běžné defekty, kterých je většina jsou jednoznačné + bezdušových kol.
Takže jediná výhoda dušových kol, je, že tu duši vozíš s sebou vždy, ale když jedu někam do tramtátie s bezdušovými koly tak tu duši stejně vezmu s sebou.
To není hejt, jen přecházím z bezdušáků na dušový kola a mám z toho tento dojem.
PS: Nevíte někdo jako duši koupit do 150/70-18 kola, všade jsem našel max. šířku duší 140?
JiriBN píše: ...Nandání bezdušového pláště s duší na bezdušový ráfek je stejné jako u dušového ráfku...
Bezdušový ráfek mívá trochu jiný profil u patky, aby z něj při nízkém tlaku guma nesjela a rázem neutekl vzduch. Proto i srazit prázdnou gumu je porod. U přední úzké 21" to moc nevadí, ale u zadní 150 bačkory to je na zabití vynálezce TL řešení :))
1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura pro běžné ježdění
1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura pro běžné ježdění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura pro běžné ježdění
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |