Téma: Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
 
19.11.2015 v 13:43


Naposledy editováno 25.01.2016 01:11:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

20.11.2015 v 12:59 | Nahoru | #61
Anacron> Tak jasně, že se dá přistát i do svahu a dokonce po větru. S modelama větroňů se to děláme běžně, když nevyjde rozpočet na přistání. Ale reálné motorové letadlo má při kluzu bez pohonu dost jinou rychlost a opadání než větroň. Navíc potřebuješ dost velkou výšku, aby jsi prudkým klesáním nabral dostatečnou rychlost pro kluz. S ATRkem by to asi neudělal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

20.11.2015 v 13:02 | Nahoru | #62
fidlimydli> s ATR bys byl rozstipanej po celem svahu

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

20.11.2015 v 13:10 | Nahoru | #63
HornisGSX> Pořád lepší, než být kripl.

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

20.11.2015 v 13:23 | Nahoru | #64

FiZzeR píše: No to je jednoduchý, helikoptéra je samička a vrtulník sameček.



A když hopne sameček na samičku, tak je z toho.......... hromada šrotu JK

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

20.11.2015 v 16:00 | Nahoru | #65
HornisGSX> No proto by si taky mělo sedat do kopce i s větrem v zádech. Taková mokrá tráva by ani nemusela jít ubrzdit

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

20.11.2015 v 18:09 | Nahoru | #66
Vím, že Slovensko je od nás trochu víc na východ. Ale todle by do provozu LAA 100% neschválila a UCL už ani náhodou. Takže jestli se na Slovensku nedělá technická za flašku, do vzduchu se s tím legálně nepodíváš.....

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

20.11.2015 v 21:20 | Nahoru | #67
Test po úprave kardanu:

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

20.11.2015 v 21:23 | Nahoru | #68
Dokud vkládáš videa, je to fajn. Alespoň víme, že ještě žiješ.

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

23.11.2015 v 19:41 | Nahoru | #69
Výroba listov rotora:

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

23.11.2015 v 22:04 | Nahoru | #70
Ja mam hodne velkou fantazii ale neco me na tom fakt nesedi.....

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

24.11.2015 v 18:29 | Nahoru | #71
Jsem zvědavej, jestli to vzlítne a jak dlouho se to udrží ve vzduchu Držim pěsti

1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

25.11.2015 v 07:12 | Nahoru | #72
ne že bych ti to nepřál a držim palec, ale já bych do toho nesed

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

25.11.2015 v 13:25 | Nahoru | #73

Thunder píše: ne že bych ti to nepřál a držim palec, ale já bych do toho nesed



Já bych se na to bál dívat ze vzdálenosti menší, než dolétne torzo rotoru...

Přeji zdar a obzvlášť pevné zdraví po úspěšném testování letových schopností...

spousta info o řízení, konstrukci, pohonných jednotkách a např o nosném profilu (nosných profilech / převážně symetrická NACA) - lze najít na www.rotaryforum.com

1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

25.11.2015 v 13:30 | Nahoru | #74
Teď mě tak napadá, zažil jste už někdo, že vám vypadnul kvalt na neutrál? Na motorce to je v pohodě... Ale v tom vzduchu je dost rázů a jak vypadne kvalt, tak ti tu v tom tématu někdo akorát napíše já to říkal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

25.11.2015 v 13:33 | Nahoru | #75
Stewe12> když to bude roztáčet na 6ku přes spojku, neměl by být problém. Ta mě nikdy nevypadala. A řadit podle mě nebude. To by bylo nemyslitelný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

25.11.2015 v 13:49 | Nahoru | #76
COMATIK> Snad ne, ale to mě teď tak napadlo, jak jsem viděl ty videa. Kdo někdy letěl v ultralightu, tak ví, že ten vzduch není zrovna "rovný a hladký" a při nějakým rázu by se to mohlo stát. Navíc na celý motor budou působit síly se kterýma se při vývoji moc nepočítalo. Například pro mazání by to mohlo být dost podstatný...

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

25.11.2015 v 14:05 | Nahoru | #77
ty hele fandím ti, ale přemýšlel jsi někdy o poruše motoru? tenhle když vypadne tak v momentě stojí, spadneš jak kámen, to není jako u normálních motorů s kterým se dá ještě i přistát.
leda pak by ti pomohl katapult ale musel by se trefit mezi listy )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

25.11.2015 v 14:21 | Nahoru | #78
Stewe12> V Améru lítaly vrťasy (klasika, ne koaxy) s mororkovýma KAWA motorama a bez problému.
(myšleno mazání)
Jinak amatérsky nejrozšířenější jsou boxery Subaru.
Koaxy - byly konstrukce s dvěma Hirth motory (dvoutakt nastojáka, moto pro každý rotor zvlášť. jeden motor jako rpm master s governorem, a druhým se změnou otáček kompenzovala rotace doleva/doprava) samo vše kategorie experimental.

Pozn.: Suzuki bych do toho netahal, maj svých starostí dost v motoGP.

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

25.11.2015 v 14:26 | Nahoru | #79
666S999> Zase tak moc se v tom nevyznám, ale o Subaru motorech vím :) Spíš mi celý tenhle projekt vrtá hlavou. Je tam neuvěřitelně tolik drobností, co může skončit fatální nehodou... Nějak mi to evokuje film o jedné zajímavé ceně pro lidskou rasu: Darvinovy ceny. Tu cenu před pár roky vyhrál americký mechanik, který se nechal přivázat pod pickup, protože nemohl zjistit co tam klepe. Jeho kolega s ním uvázaným pod autem se rozjel. Po pár kilometrech našli diagnostikujícího mechanika namotaného v nápravě...

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

29.11.2015 v 17:05 | Nahoru | #80
Rotorové listy, ešte vyhladiť a vyvážiť:

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

29.11.2015 v 17:05 | Nahoru | #81

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

29.11.2015 v 17:06 | Nahoru | #82

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

29.11.2015 v 17:21 | Nahoru | #83
Ta spodni cast listu takhle zustane?

2 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

29.11.2015 v 18:46 | Nahoru | #84
Hele jako pribuznej nekoho kdo zalitaval HC-2 a L-39, mas muj obdiv. Jenom kdyz tak na to koukam, nemas pocit, ze nektery ty veci bez radneho vypoctu nebudou dimenzovany tak jak maj byt ? Ja vim vo vrtulnicich uplny houno, ja jenom ze treba i seriove vyrabeny vrtulniky mely problem ze pri prudkym potlaceni jim propruzily listy az se kousaly do vocasu, tak jenom aby si pak neprisel na podobnej neduh az vtom budes sedet a vono to poleti.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

29.11.2015 v 21:05 | Nahoru | #85

gugo píše: Hele jako pribuznej nekoho kdo zalitaval HC-2 a L-39

Dřív jsem se o to dost zajímal a jestli si dobře vzpomínám, tak L-39 zalétával Ing.Duchoň v r.1968. O HC-2 vím jen, že to byla poválečná záležitost tak o 15 let dřív a k tomu jsem teď vygooglil, že ho zalétl Josef Němeček v r.1954. Oba to jsou v mých očích těžcí frajeři, i vzhledem k tomu, že já jsem za život zvládl pouze Blaníka a sednout za knipl (natožpak za cykliku) něčeho složitějšího mi pud sebezáchovy nedovolil.
Fakt jsi šťastlivec a máš v rodině někoho z těch dvou, co jsem zmiňoval? Jestli jo, tak to je pecka. To kdyby se to poštěstilo mně, tak bych nedělal nic jinýho než seděl naproti nim a nadšeně a s hubou otevřenou bych poslouchal jejich vyprávění...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

29.11.2015 v 21:09 | Nahoru | #86
vybouřená_mrkev> No toho prvniho jmenovaneho. Poslouchat se me jaksi nepodarilo, deda se zabil nez jsem se narodil kdyz nefungovala vystrelovaci sedacka v MIGU 15. Holt podruhy katapultaz z MIgu nevysla. helibaby zalitavalo vic lidi, deda taky.

Naposledy editováno 29.11.2015 21:09:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

29.11.2015 v 21:41 | Nahoru | #87
gugo> No jo, to jsem si ve svém prvotním nadšení nějako neuvědomil . Tvůj děda pro mě byl borec, jeho jméno jsem vídával v knížkách už od mala. To je dobrá náhoda, škoda že už ho nemůžu nechat pozdravovat

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

30.11.2015 v 00:48 | Nahoru | #88

vybouřená_mrkev píše: Dřív jsem se o to dost zajímal a jestli si dobře vzpomínám, tak L-39 zalétával Ing.Duchoň v r.1968. O HC-2 vím jen, že to byla poválečná záležitost tak o 15 let dřív a k tomu jsem teď vygooglil, že ho zalétl Josef Němeček v r.1954. Oba to jsou v mých očích těžcí frajeři, i vzhledem k tomu, že já jsem za život zvládl pouze Blaníka a sednout za knipl (natožpak za cykliku) něčeho složitějšího mi pud sebezáchovy nedovolil.
Fakt jsi šťastlivec a máš v rodině někoho z těch dvou, co jsem zmiňoval? Jestli jo, tak to je pecka. To kdyby se to poštěstilo mně, tak bych nedělal nic jinýho než seděl naproti nim a nadšeně a s hubou otevřenou bych poslouchal jejich vyprávění...



Blaníka tady sedlalo víc lidí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

30.11.2015 v 00:51 | Nahoru | #89

gugo píše: vybouřená_mrkev> No toho prvniho jmenovaneho. Poslouchat se me jaksi nepodarilo, deda se zabil nez jsem se narodil kdyz nefungovala vystrelovaci sedacka v MIGU 15. Holt podruhy katapultaz z MIgu nevysla. helibaby zalitavalo vic lidi, deda taky.



Konečně ses prásknul

Romus00: dřevěný listy hezký, ale zvaž jejich pružnost a vzdálenost

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

30.11.2015 v 00:51 | Nahoru | #90
vybouřená_mrkev> dik to potesi.
Téma je zamknuto


TOPlist