2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z endura na choper
První český motocykl vyrobili Václav Klement (původně knihkupec) a Václav Laurin (mechanik). Veřejnosti jej předvedli v roce 1899. Během první světové války se civilní výroba motocyklů zastavila. Ve 2. světové válce hrál motocykl velkou roli, zejména v německé armádě a v její strategii "bleskové války" (Blitzkrieg) s rychle pohyblivými jednotkami, civilní výroba byla obnovena až po skončení války.
z wikiny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z endura na choper
Saxn píše: TomElefant750> však tehdy jezdily motory na páru . První motocykl byl sestaven v roce 1869 a byl poháněn párou,
A mění to něco na mým tvrzení že tvůj výrok byl mírně řečeno "nepřesný"?
Čau, Tom
Před více než čtyřiceti lety Kawasaki zahájilo sériovou výrobu motocyklů. První motocyklové motory byly vyvinuty na základě znalostí získaných vývojem a výrobou leteckých motorů. V průběhu let továrnu opustilo mnoho typů které pomáhaly formovat trh s motocykly a některé modely se staly doslova legendami. V roce 1996 byl vyroben desetimiliontý motocykl a motocykly Kawasaki se staly kultem pro široký okruh motocyklistů. Pojďme si projít historii Kawasaki v průběhu let ….
1953:
Vývoj motocyklového motoru KE-1 byl dokončen. Trval od roku 1949, a v roce 1953 se rozběhla sériová výroba. Vzduchem chlazený jednoválcový čtyřtaktní motor s rozvodem OHV o objemu 148ccm dosahoval výkonu 4 PS při 4000 ot/min.
1955:
Rok 1955 odstartoval produkci motocyklových motorů KB-5. Vynikaly příznivým průběhem kroutícího momentu v nízkých a středních otáčkách a mekompromisním záběrem v otáčkách vyšších, což jim získalo oblibu u zákazníků. V průběhu následujících deseti let probíhaly na motoru KB-5 nepřetržité inovace a tvořil základ pro výrobu motocyklů objemové třídy 125 ccm. Ve stejném roce byl tento motor použit v modelu Meihatsu 125–500
V roce 1956 debutoval na světových trzích model Meihatsu 125 Deluxe, od roku 1957 s upraveným motorem KB-5A. V tomto roce bylo také poprvé použito logo Kawasaki na krytu motoru. Meihatsu 125 Deluxe dosáhl v soudobých testech maximální rychlosti 81.5 km/hod, což byl ve své kategorii rekod. V jiném testu dosáhl tento motocykl fenomenálního úspěchu, když ujel 50 000 km bez poruchy.V roce 1960 byla dokončena výstavba továrny na výrobu motocyklů ve městě Kobe a do prodeje se dostal model Kawasaki 125 „New Ace"
1961:
Byl zahájen prodej modelů Kawasaki Pet a Kawasaki 125B7. Motocykly vynikaly použitím nejmodernějších materiálů a designem s důrazem na křivky a zaoblené plochy.V roce 1962 byl zahájen prodej modelu 125B8. Svým příznivým průběhem kroutícího momentu, tichým motorem a prvotřídní kvalitou si tento model vybudoval pozici jedničky mezi motocykly na běžné použití. V roce 1963 se model B8M zúčastnil motokrosového závodu v prefektuře Hyogo, kde dosáhl šestého místa. Tím byla zahájena celá řada úspěchů na sportovním poli.
Zephyr prodejním trhákem:
Navržen převážně mladými konstruktéry se Zephyr stává motocyklem, který se vrací zpět ke kořenům, ke klasickým strojům z počátku motorismu, ale s moderním vzhledem a technikou. Stává se předobrazem všech naháčů. Čtyřválcová vzduchem chlazená čtyřstovka udiví zátahem v nízkých a středních otáčkách, a přináší přesně to po čem zákazníci touží, v duchu hesla „Fun Riding“. Stejně tak modely Zephyr 750 a Zephyr 1000 v roce 1990 a 1992 způsobily podobný rozruch.
Rancher - máš recht
Neříkám, že Transalp neni dobrá motorka. ..Ale motor je tupej a nudnej. ..Stejně, jako v Shadow 6 i 750C.Až v "černé vdově" dostal trochu šňupnout. .asi...
Měl jsem Africa Twin a taky lenochod. ..Vše funguje, ale tak nějak bez života. ..
autosalon.iprima.cz/videa/royal-enfield-bullet-classic-efi
burak píše: kott> Pod tohle se podepíšu
Jel jsem na spoustě motorek, i pár choperů a musím říct, že choper je opravdu motorka pouze na parádu, protože na prvním místě je vždy estetika a až potom se řeší funkčnost. Zjednodušeně řečeno je jedno jestli se ta motorka dobře ovládá, ale hlavně, že to dobře vypadá.
Tak já nevím. Na vzhled dost jebu a řeším jen funkčnost a taky poslouchám že mám chopper
3 reakcí na tento příspěvek přechod z endura na choper
VN 800, Intruder 800(možná i 1400 ),Shadow 1100, Black widow 750,Shadow Spirit 750..
Já bych si sehnal pěknou Shadow 1100, nebo raději 1400 Intruder(lepší chopper,kromě HD nikdo nikdy nevyrobil!!!).
Pokud menší obsah, tak Intruder 800, nebo Vulcan 800....
kubanec1977 píše: Já se jen chtěl poradit jakou si mám koupit,vdova je taky pěkna,ale virago je fakt hnus. Ten Shadow 600 z roku 99 má cca 45kw,proto ten rok. Už i na tom enduru jsem zjistil že 30kw je málo. Prostě něco do 100tis,tak rad´te a moc se mi tu kluci nehádejte
To mi ukaž kdes to vzal...
1 reakcí na tento příspěvek přechod z endura na choper
1 reakcí na tento příspěvek přechod z endura na choper
za mě něco takového ,alespon to má tu servisku ,ale i tak je to pořád hodně staré :
http://www.motorkari...ck-widow-834284.html
Naposledy editováno 27.09.2015 06:55:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z endura na choper
Saxn píše: do 100 tisíc tak max 800cm koupíš několik let starou mašinu . Větší kubatury se dají koupit ,ale dvacet let staré a kupovat dvacet let starý stroj
za mě něco takového ,alespon to má tu servisku ,ale i tak je to pořád hodně staré :
http://www.motorkari...-834284.html [/quote]
Myslel jsem že rozhoduje stav,ne stáří.Řekni mi proč je v tom problém?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z endura na choper
Saxn píše: Anti> Právě je velká odlišnost těch strojů . Enduro je komfortní stroj na cestování i po horším terénu , musí splňovat pohodlí , výkon který nikde nepoleví a mnoho dalších věcí . Věřím,že když na takové enduro sednu ,tak nemám na cestě žádné překážky a se vším si poradí ,ale zase je ten druhý pohled ze strany čoprů , kde si naopak člověk vychutnává ty vibrace , nedokonalou stabilitu motorky a cítít jak ten motor prostě maká , většinou na nich moc nových věcí člověk nenajde a jízda jak za starých časů je jiný zážitek . Myslím,že jsou to úhly pohledu ,ale každý má prostě pravdu a záleží na každém co ho na té cestě více naplnuje a baví
Prosím tě neuraž se ale přijde mi docela vtipný že největší obhájce choperů v tomdle tématu mluvý o vychutnání vibrací a přitom má v profilu že jezdí na 500 pseudo choperu kterej má motor původně se zmrzliny kterej točí přes 11000 je naprosto sametovej probudí se až v 6000 a od spoda skoro netáhne ale proč ne drobátko ho znám páč ten samej mám ve svím pseudo enduru1 reakcí na tento příspěvek přechod z endura na choper
Myslím že čopráci a c/enduráci su uplne odlišná kategoria motorkárov. Riešiť to je uplne od veci.
Trocha poznám aj špičkových "ostrých" endurákov , niektorí k celkovo cestným motorkám ale nemaju absolutne žiedny vztah.napr.Jakeš.
To je zas dalšia kategoria
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z endura na choper
Anti píše: Myslel jsem že rozhoduje stav,ne stáří.Řekni mi proč je v tom problém?
Tak každopádně ,že rozhoduje stav ,ale mezi těma 20 let starýma se těžko vybírá sám vím,když jsem jezdil po nabídkách ,tak je to těžké u těch mladších najít moto v pěkným stavu je větší pravděpodobnost .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z endura na choper
droud píše: Prosím tě neuraž se ale přijde mi docela vtipný že největší obhájce choperů v tomdle tématu mluvý o vychutnání vibrací a přitom má v profilu že jezdí na 500 pseudo choperu kterej má motor původně se zmrzliny kterej točí přes 11000 je naprosto sametovej probudí se až v 6000 a od spoda skoro netáhne ale proč ne drobátko ho znám páč ten samej mám ve svím pseudo enduru
Právě ,že oproti V motoru řadový vibruje více ,taky si to užívám . Tak asi ten tvůj už potřeboval výbrus , neboť musel být po smrti .Já jezdím v partě , kde mají chlapi 800 , 900 , 1200 a HD 1600 a často si stěžují ,že mi nestačí . Ten motor na svůj obsah je velmi živý ,že za sebe hodí mnoho cruiseru vyšších kubatur a díky ne moc velké váze se mi to za 6sekund rozkutálí na sto a 170km/h není problém .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z endura na choper
Ale pokud majiteli vyhovovalo více "bzučení" dvouválcové šestistovky než dusot jednoválcového kladiva,zřejmě mu bude víc vyhovovat "dolitr"...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z endura na choper
1 reakcí na tento příspěvek přechod z endura na choper
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prední ráfek a prední svetlo - ais ... Honda VT 600 Shadow | 1Gabo | 4 | 24.1.2024 v 10:12 1Gabo |
Přední šavle Honda VT 600 Shadow | Slava5 | 10 | 5.1.2024 v 06:41 1Gabo |
Motomechanik - melouch Honda VT 600 Shadow | Tomáš_GSR | 12 | 25.11.2023 v 11:02 Drapák_Max |
Správný tachometr na Honda Shadow 600 Honda VT 600 Shadow | Voci45 | 1 | 20.10.2023 v 20:36 1Gabo |
Přední brzda Honda VT 600 Honda VT 600 Shadow | Horlet | 11 | 30.8.2023 v 09:59 crestik |