globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Údržba řetězu
6.8.2015 v 20:57
Zdravím všechny motorkáře, motorkářky

potřeboval bych poradit ohledně řetězu. Jak často je třeba ho čistit a mazat?

Mám na řetězu najeto 1000 km a pořád je na něm takový sajrat od výroby (vypadá to jak vazelína) a na tom nalepený bordel. Už jsem ho mazal ale nevím jestli by nebylo lepší ho vyčistit a znovu namazat.
Tam kde jsem to kupoval říkali ať to tam nechám a jen mažu a v servise Aprile kde jsem dneska byl na garančce říkali, že ho můžu normálně vyčistit a namazat :D ale zase neviděl stav řetězu tak mám teď dilema

Předem díky za rady

Foto zde:

www.pictu.cz/
www.pictu.cz/
www.pictu.cz/
www.pictu.cz/
www.pictu.cz/
www.pictu.cz/


Naposledy editováno 06.08.2015 20:59:01
Předchozí
1 2 3
Následující

Údržba řetězu

11.8.2015 v 09:51 | Nahoru | #61
prosímtě žádnou šupleru neřeš... ad1) jestli má opravdu 1000km nemá nic... očisti ho...a namaž
ad2) když je řetěz nestejnoměrně vytahanej...postav mašinu na hlavní, nebo zadní stojan ...a to toč kolem...a koukej jak se mění průvěs řetězu.
Když už je to akutní ...cejtíš u dojezdů na zavřenej plyn "houpání" ... nebo když si zkusíš vyřadit do neutrálu a jedeš na vyhozenou ... pokud je řetěz nestejnoměrně vytahanej cejtíš houpání....

Údržba řetězu

11.8.2015 v 14:45 | Nahoru | #62
Je to nová mašina, takže řetěz opravdu nemá víc jak 1000 km a po cca 500 - 800 km jsem ho sice špinavý ale mazal, teď po 1000 jsem ho vyčistil a namazal. Průvěs je snad v poho teď jsem to měl v servisu na garanče kde mi ho napínali a neříkali vůbec nic...

Jinak díky za tip, tohle jsem nezpozoroval ale v budoucnu se to bude určitě hodit :)

A ta barva se objevila až po tom co jsem ho vyčistil a namazal takže předpokládám, že je to ten Motul.

2 reakcí na tento příspěvek Údržba řetězu

11.8.2015 v 16:47 | Nahoru | #63
u motorky s obsahem 125 ccm jde vytahat řetěz?

(reakce na) Údržba řetězu

11.8.2015 v 16:56 | Nahoru | #64
MuselLukas> těžko říct ...nikdy jsem na tom nejel ...ale musí to bejt brutál

...určitě jde... když ho přešponuješ...a proletíš pár děr

Naposledy editováno 11.08.2015 16:57:20

Údržba řetězu

11.8.2015 v 16:58 | Nahoru | #65
ty voe nezerte ty retezy tolik vzdyt na tom nic neni sem tam namazat a jednou za cas ocistit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba řetězu

11.8.2015 v 17:34 | Nahoru | #66
MuselLukas> Co jsem to koupil tak jsem napínal už 2x tak asi jde Ale doufám, že se bude tahat pomaleji než na silnějších strojích a aspoň 20 - 25 tis mi vydrží

A jinak myslím, že je jedno jaký je to obsah, I 125 má dobrý rozjezd když tomu člověk dá... Jasně rychlosti a tak budou menší ale řetěz dostává kapky i tak...

Naposledy editováno 11.08.2015 17:35:28

Údržba řetězu

11.8.2015 v 17:53 | Nahoru | #67

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba řetězu

12.8.2015 v 12:31 | Nahoru | #68

Pietro92 píše: Ferry64>

Myslím, že rozdíl je patrný

PS: Jakou hadru používáte na utření? Mě každá co jsem doma našel nechával chlupy na řetězu



No tak to jsi ten řetěz dokurvil určitě . Hadrou se to nesmí dělat, volal jsem prodejci a ten mi to řek, mají tam člověka, kterej má právě za úkol zvedat telefony.
Já výhradně používám Chain Cleaner Pucvol. Dělá to americká firma a taky japonská. Chlupy to může zanechat, ale prý jsou nano, takže nevadí, nanorozšmelcujou se a přispívají k chlazení řetězu. Právě kvůli tý teplotě přemejšlim o koupi Chain thermometer device, ostatně v MotoGP bude od příštího roku povinné měření teploty řetězu. Volal jsem tam a říkali mi to.

Divíte se pak, že jsme "kardanistům" pro legraci? Já už ne .

Údržba řetězu

12.8.2015 v 16:31 | Nahoru | #69
umyju petrolejem, utřu, nechám vyschnout, namažu a případně dotáhnu. Někteří z toho dělají velkou vědu a cpou do toho zbytečně moc peněz (to se nikdy nezaplatí). Ale zas chápu, že to někoho baví. Mět na to čas a přebytečné peníze, tak se s tím hraju taky každých 500 km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba řetězu

12.8.2015 v 16:35 | Nahoru | #70

Pietro92 píše: MuselLukas> Co jsem to koupil tak jsem napínal už 2x tak asi jde Ale doufám, že se bude tahat pomaleji než na silnějších strojích a aspoň 20 - 25 tis mi vydrží

A jinak myslím, že je jedno jaký je to obsah, I 125 má dobrý rozjezd když tomu člověk dá... Jasně rychlosti a tak budou menší ale řetěz dostává kapky i tak...



Na Hornetu 900 mám řetěz Did XV 530 a od montáže jsem ho dopnul jednou a mám na něm přes 3500km..a myslím si, že 81kw je o dost víc jak 11kW

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba řetězu

12.8.2015 v 20:34 | Nahoru | #71
MuselLukas> A co jsi tím jako chtěl říct?? Měl by sis asi přečíst znova co jsem napsal....

(reakce na) Údržba řetězu

12.8.2015 v 20:34 | Nahoru | #72

BohusStejskal píše: No tak to jsi ten řetěz dokurvil určitě . Hadrou se to nesmí dělat, volal jsem prodejci a ten mi to řek, mají tam člověka, kterej má právě za úkol zvedat telefony.
Já výhradně používám Chain Cleaner Pucvol. Dělá to americká firma a taky japonská. Chlupy to může zanechat, ale prý jsou nano, takže nevadí, nanorozšmelcujou se a přispívají k chlazení řetězu. Právě kvůli tý teplotě přemejšlim o koupi Chain thermometer device, ostatně v MotoGP bude od příštího roku povinné měření teploty řetězu. Volal jsem tam a říkali mi to.

Divíte se pak, že jsme "kardanistům" pro legraci? Já už ne .



A to jsem měl přijít sem a zeptat se protože tady víte každý vše nejlíp?

Když nemůžu věřit jemu není o moc důvodu proč věřit radám tady. Bohužel jako všude je to o lidech

Naposledy editováno 12.08.2015 20:35:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba řetězu

12.8.2015 v 20:50 | Nahoru | #73

Pietro92 píše: MuselLukas> A co jsi tím jako chtěl říct?? Měl by sis asi přečíst znova co jsem napsal....


Tím jsem chtěl říct, aby jsi ho nezničil, když jsi ho na tisíc km už dvakrát napínal tolik si myslím že nový řetěz nepovolí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba řetězu

12.8.2015 v 23:43 | Nahoru | #74
MuselLukas> Nevím v servise to napli a neříkali nic... Jinak mazat jsem ho mazal a teď je i vyčištěný tak uvidíme. Taky se mi nezná, že jsem musel už 2x napínat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba řetězu

13.8.2015 v 10:09 | Nahoru | #75
Pietro92> novej řetěz VŽDYCKY trochu povolí... hned po zajetí... 500-800km...

jinak nevím, jestli někteří co sem píšou nejsou na nějakým dobrým matroši ...

...ohledně toho namáhání ... Pietro...máš docela logickou úvahu. Ono nejde ani tak o kilowaty na klice jako o finální kroutící moment na zadním kole.... kterej ty sice budeš mít určitě menší...ale ne zdaleka tak jako poměr výkonů motorů.
Chci tím říct, že pokud má někdo na Hornetu 80kW...a převod do 200km/h.... a ty 15kw a převod do 130km/h ...krouťák na zadním kole nebude zdaleka v poměru 80/15kW... a jako perlička na dně je ještě rázový namáhání řetězu různejma typama x-válcových motorů ... kdy čím víc válců, tím pro řetěz líp.

(reakce na) Údržba řetězu

13.8.2015 v 10:44 | Nahoru | #76
t_freedom> tak, a nejvíc se projevuje jak kdo tahá, takže na hornetu 600 může klidně někdo oddělat řetěz dřív jak na gsxr1000 jetýho na turistu.

(reakce na) Údržba řetězu

13.8.2015 v 12:33 | Nahoru | #77
t_freedom> Taky mám občas ten pocit no a ještě si ze mě budou dělat srandu, že jsem se ptal ve znač. servise a u prodejce. Jako když už ani tam řádně neporadí tak je něco špatně...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist