globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
21.6.2014 v 21:19
po dojetí dycky koukám kam až je po vyjížďce "očištěná ojetá" guma, a snažim se logicky z toho zistit jestli je náklon tak akorát, málo, či moc, zbejvá mi cca 1cm po obou krajích kerej zustává zaprášenej, neojetej, dá se podle toho říct že to s náklonem ani nepřeháním, ani zas moc nešidim ? Sem realista, tak potřebuju nějaký logický "ujištění" či poznávací znamení..
něco podobnýho radili i v dokonalý jízde na moto, udělat na pneu čáru od kraje ke kraji , a dycky koukat kam až se křída ojede.

p.s.Název by šel vymyslet určitě líp.. nic mě teď ale nenapadá.

moto: diversion 600

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 18:26 | Nahoru | #61
wejrcze> mrknu na to . dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 18:49 | Nahoru | #62

tigerbou píše: to je tím že jedeš cestovně sportovní gumu a nebo cestovní...na zadek nikdo nekouká ten se sjede v pohodě a je tam velká rezerva ještě v náklonu pokračovat dále...Na ten předek opatrně, jinak tyhle cestovně sportovní gumy se dají úplně v pohodě sjed předek do hrany ...a to je právě nahovno

Angel GT sportovně-cestovní guma,ale tak to je pekne na hovno,já sem po poslední vyjížďke sundal hlásiče protože mne jenom srali když sem škrtnul jen mne to rozhodilo a řek sem si supr pokym se dostanu na stupačku tak to chvili potrvá a ono hovno,hovno...ale dík je lepší to vedet,než se někde valet tak tý hlásiče dám asi zpátky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 19:04 | Nahoru | #63

PokyXX píše: Angel GT sportovně-cestovní guma,ale tak to je pekne na hovno,já sem po poslední vyjížďke sundal hlásiče protože mne jenom srali když sem škrtnul jen mne to rozhodilo a řek sem si supr pokym se dostanu na stupačku tak to chvili potrvá a ono hovno,hovno...ale dík je lepší to vedet,než se někde valet tak tý hlásiče dám asi zpátky


Nemusíš ...kámoš má yamahu FZ1 a má polovinu stupaček pryč jak brousí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 19:13 | Nahoru | #64

Manzak píše: VladaM> Tak pokud drhne stojankem a stupackou tak uz je jedno jestli vysedava nebo na tom sedi jak burt.



No to právě není jedno.
Kdyby byl tělem správně, v té samé zatáčce a v té samé rychlosti, tak je náklon tak na 1 cm od kraje gumy a nic by nebrousil.
Takže by vznikla rezerva pro případně ještě celkově rychlejší průjezd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 19:35 | Nahoru | #65

tigerbou píše: Nemusíš ...kámoš má yamahu FZ1 a má polovinu stupaček pryč jak brousí

Ale tak nerad by sem se dostal úplně na hranu přední gumy a pak se někde na Dube válel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 19:52 | Nahoru | #66

PokyXX píše: Ale tak nerad by sem se dostal úplně na hranu přední gumy a pak se někde na Dube válel


máš někdy taky zajed na Ž. Brod ..Dubá je taková divná ...ikdyž na Dubou to máš blíž možná než na Brod

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 19:58 | Nahoru | #67

gnat píše: Buď v klidu, CBFko jsem schopnej dostat až na kraj gumy, ale bráchovo XJčko jsem taky nepoložil víc než ten cca. 1 cm od kraje. Chtěl bych ty zdejší střelce vidět, jak to daj na tom XJčku s tou 140 gumou vzadu bez poserproužku.



A vidíš, já ho zdolala a poserproužek není!!! Ale bylo to v Mejtě

1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 20:09 | Nahoru | #68
do hrany jezdím na okruhu, v provozu cca 1cm od kraje...a co, na silnici si dávám rezervu, ono když se něco posere, tak je dobrý mít ještě kam jít, moct ještě víc naklopit atd.

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 20:09 | Nahoru | #69

tigerbou píše: máš někdy taky zajed na Ž. Brod ..Dubá je taková divná ...ikdyž na Dubou to máš blíž možná než na Brod



Brod je taky takovej divnej Nejlepsi je Bečov nad Teplou - Mnichov

1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 20:11 | Nahoru | #70
poserprouzek vecne tema pritom takova blbost

Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 20:13 | Nahoru | #71
Kup si jenom prostředek a jezdi dál

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 20:15 | Nahoru | #72

tigerbou píše: máš někdy taky zajed na Ž. Brod ..Dubá je taková divná ...ikdyž na Dubou to máš blíž možná než na Brod

Zejtra jedu

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 20:20 | Nahoru | #73
Kitty> tak co vcera sousedi byla si stou sirkou nad ranem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 22:50 | Nahoru | #74

jaho1 píše: hlavně to netrénuj s novou gumou



hele, teď jsem přezouval na Dunlop Qualifier II a vůbec jsem nepostřehl, že by byly nový... Zatáčky jsem jezdil bez plynu a nic... tak jsem zkoušel přidávat plyn při výjezdu a furt nic :D tak jsem se nasral, hodil to na hranu a při výjezdu tomu říznul a taky nic :D byl jsem zvyklej, že continentalky mě v zatáčce trochu cukly se zadkem do boku, ty dunlopky drží jak šlapka boháče :D a teď co jsem je zajel, tak je to přímo paráda, těm gumám naprosto věřím, oproti těm předchozím kurv*m :D ale nemohly za to, byly to cestovně sportovní... což ty dunlopky jsou už pomalu na okruh :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 22:56 | Nahoru | #75

kratasroman píše: hele, teď jsem přezouval na Dunlop Qualifier II a vůbec jsem nepostřehl, že by byly nový... Zatáčky jsem jezdil bez plynu a nic... tak jsem zkoušel přidávat plyn při výjezdu a furt nic :D tak jsem se nasral, hodil to na hranu a při výjezdu tomu říznul a taky nic :D byl jsem zvyklej, že continentalky mě v zatáčce trochu cukly se zadkem do boku, ty dunlopky drží jak šlapka boháče :D a teď co jsem je zajel, tak je to přímo paráda, těm gumám naprosto věřím, oproti těm předchozím kurv*m :D ale nemohly za to, byly to cestovně sportovní... což ty dunlopky jsou už pomalu na okruh :)



Continental Road Attack 2? Na ty jsem taky doplatil Ze jsou sportovne cestovni neni omluva, Dunlop RoadSmart 1/2 jsou taky sportovne cestovni a vubec nejsou tak zradne jako Continentaly.

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 23:01 | Nahoru | #76

Rebel83 píše: a nebo hnědou pilulku do trenek a poser pruh tam opět bude a jakej



2 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 23:05 | Nahoru | #77
Ty největší borci brousí i nádrž.

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 23:06 | Nahoru | #78
SirIndy> joo, road attack :D taky už bych je znovu neobul...

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

22.6.2014 v 23:18 | Nahoru | #79

FiZzeR píše: O ničem to nevypovídá... Na RSVčku jsem dával do kraje i předek, a to jezdím totální plíseň. Na kawě jsem začal trochu vysedat a mám poserpruhy jak ranvej na ruzyni... a jezdim furt stejnou plíseň, akorát s menším machr indexem



Přesně tak, záleží na stylu jízdy a způsobu pozice jezdce při průjezdu v zatáčkách.
Mám to samé jako FiZzeR, na RSV Factory no problém, na Kawasaki jedu ještě rychleji, ale poserpruh mám, a není to pouze subjektivní, vše doloženo časy, GPS laptimerem atd...

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 00:07 | Nahoru | #80

Míra píše: Ty největší borci brousí i nádrž.



Ja videl video, kde borec brousil za jizdy helmu, bez padu

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 06:21 | Nahoru | #81

Míra píše: Ty největší borci brousí i nádrž.



JJ,známe.Nejdřív,kolínko,potom čelíčko,lokýtek a pak zádíčka

Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 08:01 | Nahoru | #82
Continental Road Attack jsem měl krásně bez poserproužků, u Metzeleru mám na každé straně 2-3 mm, dál se nedostanu, protože v zatáčce už brousím padacím rámem, je to o profilu pneu

1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 08:24 | Nahoru | #83
Ono u toho broušení všeho možnýho záleží nejen na tom jakej má ta gumy profil, jak kdo jede, jak pracuje s tělem - ale i na tom kolik kdo váží a jak moc už má třeba unavený pružiny v pérování - i tim se ztratí něco na světlý výšce podvozku. A pak někdo drhne všim možným a stejně neni šance dostat se až na okraj gumy. Takže všechno je to jen na hezkou debatu u piva...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 08:42 | Nahoru | #84
charlie.vtx1800> je to hlavně o technice projíždění...
1. hmotnost na zadním kole
2. práce s plynem - žádný zavírání plynu, dobržděno podřazeno před zatáčkou a po celou zatáčku plynule přidávat => hmotnost na zadním kole
pokud někdo plyn ubere, nebo hrábne na přední brzdu, přenese hmotnost na přední kolo a sníží se mu výška a drhne pak vším možným o zem... :D
je toho mnohem víc, správné držení těla, vysednutí před zatáčkou, žádné kýčovité držení... Poserproužek mám jen na přední, ale jsem ještě začátečník, tak to přijde

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 08:48 | Nahoru | #85

jarison píše: Taky jsem to zpozoroval na své mašině , přemýšlel jsem, jestli na to mám zakládat vlákno. Jezdím chvíli, takže na každé straně mám tak 1,5 cm . Nejde mi o to to sjet až do okraje, každej kdo se mi chce smát, mi může políbit prdel , i když já se rád zasměju s ním, ale spíš mě štve, že v zákrutách mám strach to víc naklonit, takže jedu jak s hnojem, no a pak jsem nasranej, když se na mě začnou lepit auta, protože je zdržuju :D. To mi už trochu vadí . Potřeboval bych nějakýho mentora, kterej by mi dodal trochu odvahy . Nicméně jsem ti asi moc nepomohl, za to sorry . Jen chci abys věděl, že nejsi sám .



Zajeď si na prázdný parkoviště, zapadlý letiště kde je kus asfaltu, vyznač si kruh asi tak 10 m v průměru, nebo osmičku 2x 10 m a jezdi jak šulin furt dokola a zkoušej co to dá, pak si křídou udělej proužky na kole, ať víš kam si to pustil. Většinou si budeš myslet že mnohem dál, ale furt tam bude rezerva. uvidíš.

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 08:51 | Nahoru | #86

CBRMilan píše: poserprouzek vecne tema pritom takova blbost



asi jako "kolínka"
a stejně to tam budou všichni lámat a proužky měřit
tisíckrát jim "zkušenější" (chytřejší) řeknou, že je dobrý mít na gumě v provozu rezervu, že i s poserpruhem a bez kolene můžeš být rychlejší .. néée, to je prostě gró motorkaření

1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 08:52 | Nahoru | #87
no 130 gumu na hranu dostaneš, ale to už budeš mít náklon jako Casey Stoner. Počítal jsem to na své GPZ - na hlásič to je +-45 stupňů a když brousíš stupačku tak máš pořád ještě rezervu na gumě min. 0,5cm. Já když jsem ji dostal na hranu, tak stupačku jsem měl nalepenou na rámu a fest jsem obrousil cetrální stojan (spodní klín jsem sundal už dávno, páč tím na gpzetě škrtáš furt). ...no a asi bych dodal, že to moc bezpečné asi néni, protože to už podvozek s rámem cedil krev a kruháč na dobrovského v Brně jsi schopnej projet skoro stovkou

Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 09:10 | Nahoru | #88
mapa jinak kdo je od Brna, zkuste si zajet na jih... Mezi Rajhradicemi a Opatovicemi je luxusní zatáčka :) je to mezi poli a je vidět, jestli tam něco nejede. Rád v ní zkouším, co to dá :) Jinak dál na Blučinu a Židlochovice jsou pěkné točky :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 09:12 | Nahoru | #89
stassek> Co tam máš obutýho?
Já mám ContiGO na obou kolech, zadní vpravo na hranu, vlevo na stojan ale pocit z nich moc dobrej nemám. Celkem rychle mizí a když je chladněji tak kloužou.

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 09:18 | Nahoru | #90
stráťa> Dunlop Streetsmart - ale předtím jsem měl Arrowmax - net se mi zdál lepší (přijde mi, že ten Streetsmart se nějak hůř, tj. nepravidelně, sjíždí), vepředu mám Dunlop Qualifier (bez výhrad)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist