tommicca píše: Stojánek musí být na levé straně a to z jednoduchého důvodu.
Viz obrázek:
A VZOREC VÝPOČTU:
vc2 = a2 - ca2
vc2 = b2 - cb2
#Nyní oba vzorce sečteme
2*vc2 = a2 + b2- ca2 - cb2
2*vc2 = c2 - cb2 - (c-cb)2
2*vc2 = c2 - cb2 - (c2-2*c*cb+cb2)
2*vc2 = c2 - cb2 -c2+2*c*cb-cb2
2*vc2 = -2*cb2+2*c*cb
2*vc2 = 2*cb*(c-cb)
vc2 = cb*(c-cb)
#(c-cb) = ca
vc2 = cb*ca
Jednoduché jak facka. No ne
To muselo dát práce - a přitom je to taková blbost!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
petrumr píše: motorka je stavěná, že když ji nakloníš na levo, tak bude mazat a kdyby byl stojánek na pravé straně, tak z důvodu sklonu silnice je to na hraně.Která motorka není stavěná na náklon, tak ji po vysunutí stojánku nenastartuješ.
taky mě napadlo,jak vlastně může motor,když je v zatáčce nakloněnej mazat
sakra vždyť od vlasně vůbec nemaže
1 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?
MalTom píše: taky mě napadlo,jak vlastně může motor,když je v zatáčce nakloněnej mazat
sakra vždyť od vlasně vůbec nemaže