globalmoto_kveten





Téma: Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
 
30.4.2007 v 20:08
Po měsíčním modrém zatmění a bezesných nocích jsem se rozhodl si splnit svoje tajné přání a pořídil jsem XR 650R *yes* Dnes jsem ji přivezl...
Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:






1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

4.5.2007 v 11:26 | Nahoru | #61
Vespa>jj hluboke sklamaní :D

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

4.5.2007 v 11:29 | Nahoru | #62
tss, taková leštěnka, div že neni ještě v celofánu :lol:

1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

4.5.2007 v 13:49 | Nahoru | #63
KLAKSON TROUBÍ :thmubup: :thmubup: :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

4.5.2007 v 14:36 | Nahoru | #64
RadiXS>Zdravm tě! Tak tohle je skutečně krásnej kousek. *yes* XR650 moc fandím, mé vysněné moto, parametry technický unikát, který je prostě nutný doam mít:) Škoda, že její prodej byl u nás zastaven. Honda ani nijak zvlášť netlačí na obnovení trhu.
Problém je tuhle moto vůbec sehnat a když tak né dolítanou (jako SM) a za rozumnou cenu.
To mě čoveče poraď , jak jsi na ni kápnul? Monitoruju průběžně německej trh, ale i tam si je chlápci náležitě cení. 4000 eur není problém.
Jezdil jsem DRZ, dobrá moto. Momentálně jezdím TTR, taky šikovná holka. Ale XR650 stále zůstává v mým srdci :) . Doufám, že se mi jednou podaří!

Přeju ti hodně štastných km a těším se na tvoje poznatky a zkušenosti s XR.
Filip

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

4.5.2007 v 14:49 | Nahoru | #65
Carlos_XT600> Blinkry blikají :lol: Teda blikaly. Teď už odpočívají v krabici :thmubup:

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

4.5.2007 v 14:53 | Nahoru | #66
Vespa + Joraell-TE> jen si dělejte čurinu.Grrrrrr! Za měsíc už bude nejspíš bez polepů úplně :lol: Ale fakt je, že když je tam pár škrábanců, tak to vypadá hůř, než, když je motka podřená fest. Ale jak říkám, padám často, padám rád, takže ono se to opticky upraví k dívání *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

4.5.2007 v 15:24 | Nahoru | #67
Filip01> Je to přesně jak říkáš a proto už ji mám konečně doma *yes* Hondu ČR netřeba komentovat... Je to hrozná banda silničářů, která až se na těch zmrzlinách pozabíjí, snad uvolní místo pro rozumné lidi. Na enduro v současné době absolutně prdí. I proto jsou ceny XR u nás takové jaké jsou, páč je jich prostě pár kousků. V evropě to taky není žádná sláva. Zato v USA na celou hondí řadu XR nedají dopustit...
Ale už to neřeším, motka je doma. Nejprve jsem otravoval všemožné dovozce, jestli by ji někdo nepřivezl z venku, ale absolutně jsem nepochodil. Tak jsem mrkl do googlu a vyštrachal jsem tam po haluzi inzerát z pozimu :lol: . No a během dvou dnů jsem jel pro moto. Uvěřil jsem tomu, až když jsem ji sundal doma z vozíku :lol: Měl jsem prostě štěstí na prodávajícího, který byl finančně zavodou no a jak jsem mu tam psal odpověď na ten inzerát, tak jsem plácl částku no a on do pěti minut odpověděl, že jo :lol: Ale prý to musí být sofort, že potřebuje místo v garagi ;)
Jo a ceně 4000 euro za 00-02 se nediv. To je fakt normálka, pokud je v dobrém stavu. Nová stojí 8500éček... V Itálii se dají sehnat i za 3500e, ale je to omotarděné až běda. I když ta motka vydrží opravdu hodně, tam bych byl opatrný.
Jinak postřehy pro zájemce samozřejmě písnu. Ale až něco odjezdím. Teď na ni dávám origo rozetu 48z, páč s tou co tam byla jsem si připadal spíš jak Nicky Haiden než endurář. Spojku lze narozdíl od WR ovládat jedním prstem. S brzdou je to totéž. Startování bezchybné.
I já ti přeju hodně spokojených endurových km *yes*
Jo a jedna rada na závěr. Pokud chceš sehnat moto z něm., nedívej se pouze na stránky mobile.de nebo motoscout24.de Tam je vše drahé a přebrané...
Lesu zdar!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

4.5.2007 v 17:33 | Nahoru | #68
nechci ti do toho kecat ale vetsinou se pouziva pomer 13/52 na MX a enduro ale je to na tobe jakou das vzad.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

4.5.2007 v 17:35 | Nahoru | #69
Joraell-TE>Tak já mám 14/47 a přijde mě to pomalý :( jedu 100km/h a motor vytočenej do červenýho

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

4.5.2007 v 18:21 | Nahoru | #70
Vespa>mam 6ti kvalt ty 5 ne ? a teda nevim me to jede kilo v skoro i na 4ku :P

1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

4.5.2007 v 18:39 | Nahoru | #71
Máš ji mít!!-moje krevní skupina to ale není.. Já bych 4T bez startéru už nechtěl(jsem už asi měkkej)..,jasně,pokud jezdíš lehčí terén,tak asi v pohodě, ale až jí budeš někde zvedat ulitou ze země v kopci,kde se ani nepostavíš,tak si na mě vzpomeň.. Jinak celkem souhlasím s HAJPREM-kdo nezkusil větší 2T (mám na mysli evropský endura-ne japonský krosky) neví,co si nechá motor líbit-tam, kde už 4T dávno vystřelí a zdechne..Tak ať Ti pěkně slouží!!

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

4.5.2007 v 19:55 | Nahoru | #72
Joraell-TE> No nevím, ale jak můžeš brát něco takového, jako je sekundární převod obecně? Do převodovky nevidíš a jak jsou napočítané převody jednotlivých stupňů taky nevíš...
Origo terénní převod u 650R je 15/48. A ono to bude nejspíš podobné jak říkáš 13/52... jinou rozetu stejně nemám, to tak nechám... ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

4.5.2007 v 20:10 | Nahoru | #73
David gas> Ahoj, nevím jaké 4T neduro jsi jezdil, ale dneska položený 4T není žádný problém ;) Řekl bych, že je to takový předsudek z dob minulých. Když jsem odložil WR, stačilo vytáhnout červený čudl (ochuzovač) a chytla na první kick ;) XR jsem si položil a ta i položená vesele jede dál, akorát přepadem valí benál :lol: Nemá akcelerační pumpu, takže si ji sám neuliješ. Ale jak říkám, když vše funguje jak má, motka musí chytat. Jasně, že zmáčknout čudl je pohodlnější, ale já nejezdím nikde na krev, aby mě jedno kicknutí připravilo o vavřín :lol: Za to nemusím řešit vymlácené volnoběžky, sjeté pastorky, vybité baterky :P
Jinak o 2T vyššího objemu jsem taky uvažoval (TM-EN,EXC,GAS),. Jsou to lehké a velmi výkonné stroje, ale odradil mě krátký dojezd. Tyto mašinky zvládají tak 80-90km a to je pro mě málo. A tahat benál se mi nechce. Navíc prostě tak nějak tíhnu ke 4T ;)

Ale je to fuk. Já jsem spokojený a že mě na trati pojezdí klučina na stopětadváce neřeším. V lese mu napráším zase já ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

4.5.2007 v 20:36 | Nahoru | #74
RadiXS>Je pravda, že víc jak 100 km na nádrž v terénu neujedu, ale se 4T to nebylo lepší..Bez startéru jsem měl naposled Hsq.570,pak už jen startérovky Berga 550 a Husku 450..Prostě jen vím,jak dokáže utahat startování 4T třeba ve výjezdu,kde nemáš jak pořádně na to dupnout,nebo někde v blátě, kde sám sotva stojíš..to pak jedeš 10 min.jak mátoha, než se trochu vzpamatuješ...Ale pro někoho kdo nehoní vteřiny a mašina teda funguje jak má to je asi jedno.. :) Jinak myslím, že se nedá srovnávat ovladatelnost moderních 2T (ani 4T) s XR 650..Ale jak říkam-je to hlavně o tom, kde a co hlavně jezdíš a co je tvoje parketa..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

4.5.2007 v 23:49 | Nahoru | #75
David gas> Jo, je to jak říkáš. Jsem hobista. Nechci motorku servisovat po motohodinách... Každý na ni má jiný názor. Závodník, řekne, že je to těžký krám bez startéru... Srdcař, který ji poladí, napráská kde komu, viz. Campbell... Ale je to jedno.
Já jsem přesvědčen a je to pro mě srdcovka. Kdo chce kam, pomůže si sám... :D V blátě už jsem zůstal trčet mnohokrát. Chce si to jen v daném okamžiku srovnat v hlavě, co ta motka potřebuje a ne bezhlavě kákat po páce...
Tato motorka nabízí extrémní výdrž, vysoký výkon, dobrou ovladatelnost a průměrný podvozek. Je na každém, jaké priority si zvolí ;) Pokud je někdo příznivcem generálkování motoru každou sezonu, určitě má jiné ambice než já. Já chci jezdit....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

5.5.2007 v 00:38 | Nahoru | #76

RadiXS píše: David gas> Jo, je to jak říkáš. Jsem hobista. Nechci motorku servisovat po motohodinách... Každý na ni má jiný názor. Závodník, řekne, že je to těžký krám bez startéru... Srdcař, který ji poladí, napráská kde komu, viz. Campbell... Ale je to jedno.
Já jsem přesvědčen a je to pro mě srdcovka. Kdo chce kam, pomůže si sám... :D V blátě už jsem zůstal trčet mnohokrát. Chce si to jen v daném okamžiku srovnat v hlavě, co ta motka potřebuje a ne bezhlavě kákat po páce...
Tato motorka nabízí extrémní výdrž, vysoký výkon, dobrou ovladatelnost a průměrný podvozek. Je na každém, jaké priority si zvolí ;) Pokud je někdo příznivcem generálkování motoru každou sezonu, určitě má jiné ambice než já. Já chci jezdit....


Tak tak. A co se týče zapadení v blátě,tam hmotnost stroje až tak prioritní není.Dcera zařízla svoji motorku v blátě a srazu Vysočina,a dva jsme měli co dělat,aby šla ven. Myslím,že jsem pochopil,o co tobě jde a i když se můj směr ubírá jinudy,vím,co myslíš,a máš pravdu. S tímto co máš budeš fakt jezdit a to dlouho... Tak at Ti to fachá... *yes*
A někdy se s tím svým strojem ukaž na nějaké akci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

5.5.2007 v 06:48 | Nahoru | #77
Autor> Jasan, že ukážu. Chtěl bych dojet na Vysočinu 2 (škoda že bude až po žních), pokud ovšem bude volné místo. V tomto ohledu pořadatele plně chápu, že bude třeba provést akci s omezeným počtem jezdců. Sám taky nemám rád, když nás jede víc jak 5, natož zorganizovat akci pro třeba 40 lidí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

6.5.2007 v 23:42 | Nahoru | #78
RadiXS> hod sem prosim jeste ten udaj o vaze, diky! jen tak, pro zajimavost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

7.5.2007 v 11:08 | Nahoru | #79
Jenda XR> 139kg i s náplněma a namašlená (plná nádrž, oil, blinkry, rám podblatníku, druhé světlo atd) Prostě jak je na mých fotkách. Bez těch serepetiček to bude tak o 6-7kg dolů. Jak bude příležitost, tak ji zvážím ;) Suchá je udávaná na 122kg.

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

7.5.2007 v 12:25 | Nahoru | #80
RadiXS>moje XR600 r.v.1998 mělo taktéž 139kg plné,i s 2kg vercajkem. Takže ta Tvoje hmotnost sedí....

Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

8.5.2007 v 19:54 | Nahoru | #81
Tak dneska jsem byl poprvé s XR v pořádném terénu. Dali jsme čistě lesní akci, na závěr okořeněnou MX vložkou.
Prvních 20km jsem se s motkou tak nějak nemohl domluvit. Jelo to prakticky kam chtělo :lol: Měl dost vysoký volnoběh, což při síle a krouťáku této motorky není do lesa moc praktické, tak jsem si při dobržďování stihl hned ze začátku pěkně ustlat :lol: Po snížení volnoběhu na příjemné brblání už brzdila motorem jak ďas a netlačila pořád dopředu i při usilovném brždění*yes* No a pak už to byla jízda. Mezi stromama nebo v neprostupném terénu se 650R nechá vodit pěkně krokem a hrne všecko co stojí v cestě :lol: Škoda, že jsem neměl foťák. Po jednom "zakufrování" se nám vytratila cestička pod kolama, no a tak jsem si to našněroval přímo přes jakési maliní či co, doufaje, že natrafím původní chodníček. Po průjezdu tohoto asi 50m úseku bych na vojně dostal cenu za nejlíp maskované vozidlo i posádkou,páč jsem za sebou táhl asi 5metrový smotanec všeho možného, který se chytl za řídítka. No komedie jak sviňa, z listí trčela akorát moje přilba. Pak musela následovat 5minutová demontáž toho maskování, páč nešlo ani řadit ani brzdit :lol:
No ale zpět k XR. Startování jsem si konečně v terénu ozkoušel jak v bahně, tak ve svahu i po pádu :shy: . Je fakt, že čudlík by bodl, ale problém jsem neměl. Chytla vždy, krom pádu, to chytla až na třetí kick, což si myslím není nic hrozného (a taky to nemám ještě v noze :) ). Pořád lepší než kamarád na DRZ, který dnes vyjel s náma a zaznamenal první poruchu v historii jeho stroje, páč se mu, pro mě naprosto nepochopitelným způsobem, vyrval celý mínus pól z baterky a musel výjezd ukončit a sůzu tlačit. Naštěstí to nebylo daleko od civilizace :)
Ještě nemám nastavený podvozek. Nechal jsem to na standart nastavení a v lese nebyl absolutně problém. Co mě spíš vadilo byla sjetá přední guma, kterou jsem ještě nestihl vyměnit. Ta dost limitovala dobržďování a akceleraci v zatáčkách. Ale dopříště to napravím. Co mě ale bavilo nejvíc byly prudké výjezdy. Před prvním jsem měl sice trochu obavy, páč přece jen to byl ten první na takovém stroji. Ale opravdu se vše dá vyletět s absolutní noblesou. Ani není třeba se nějak rozjíždět, stačí jen vhodně operovat s plynem. Dá se totiž velice dobře odhadnout, kdy zadek začne zbytečně hrabat. Jinak kvalty jsou opravdu nekonečně dlouhé, což je supr na úsecích typu lesní cesta. Tam se dá jet opravdu moooc veliká palba, ale na to už musí být joooo jezdec aby tuto mršku pořádně podržel.
Na trati jsem dal s XR jen tři kola,páč chcalo a bylo oslizlo, což při zalepeném sjetém předku nebylo zrovna to co jsem potřeboval. Ale skoky i roletku jsem si dal. Nic nešlo na doraz, ale předek byl moc houpavý a útlum pomalý. Všechno šlo dost do rukou. Samo, že jde s nastavením laborovat, ale spíš se budu snažit najít kompromis, přece jen les je priorita.
No a co si musím pochválit na závěr je spotřeba. Sice ji ještě nemám nijak změřenou na litry, ale na 80 lesních km, jsem byl v nádrži někde pod půlkou, což je pohoda. Dojezd bude velice slušný. Faktem je ale také to, že 90% cesty jsem jel max do čtvrt plynu, víc strach či rozum nedovolil :lol:
No a taky musím dát plus za umývání. Možná to bude znít pro někoho jako blbost, ale po zkušenostech s WR už na to hledím. Velice dobře se to umývá, páč hlavně na motoru a plastech nejsou žádné zbytečné prolisy a nikde se tím pádem nedrží bahno a vše jde pěkně spláchnout *yes* No a hlavně nikam nezatéká :lol:

1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

8.5.2007 v 21:10 | Nahoru | #82
Tak nám napiš přesně do tabulky tvoje srovnání pro X proti...to by mě zajímalo...ale je mi jasný, že teď bude mít samé pro jen XR...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

8.5.2007 v 21:55 | Nahoru | #83
hAjPR> teď nevím jestli si ze mě děláš srandu, asi už to s mým nadšením přeháním, ale přesto porovnám 650Rs WR426. Tře ba to někomu helfne při výběru.XR samé PRO nemá...Záleží na tom, pro co ji majitel chce ;)
WR lehčí, ale není to zas tak jak by se od pohledu zdálo
WR lepší podvozek
WR sportovnější posed
WR má otvory v podsedlácích pro uchopení. Designově to sice není nic moc řešení, ale je to asi nejlepší vychytávka, která se v pořádném terénu hodí
WR nebrzdí
WR pro vyší postavy je potřeba nástavců řídítek,prkotina, ale nasere...
WR nemá funkční poloautomatický dekompresor, to nasere víc...
WR od 3/4 plynu už nejede a odspoda to taky není sláva, chce to včas řadit
WR origo řídítka=hrůza děs, ty se ohýbaly samy strachem :lol:
WR po umytí=rozborka akcelerační pumpy
WR hrůzný postup při výměně oleje
WR se nelíbila jízda krokem
WR častější servisní intervaly
WR dojezdnost cca 100km
WR při pádu výfuk propaloval tabulku
WR nemá 61koní :lol:
WR je modrá :lol: :lol:
WR není honda :lol: :lol: :lol:

Ono je toho víc, ale už si nevzpomenu,radši :lol: ...

1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

8.5.2007 v 21:57 | Nahoru | #84
Hm, díky :) Srandu jsem si nedělal, jenom jsem chtěl slyšet něco nového..dneska jsem se na tom modrým kladívku svezl a nestěžoval jsem si

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

8.5.2007 v 22:05 | Nahoru | #85
RadiXS> Pamatuju,když jsi si koupil WR a ještě někdo tu,jaké zavládlo mosré nadšení,co i mě cpali do huby,že budu za pár let modrej. Jsem rád,že jsi se vymkl. :lol:
Ale ted vážně- proč jsi se rozhodl jít zpět k XR? A co jsi udělal s WR?

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

8.5.2007 v 22:07 | Nahoru | #86
hAjPR> Jo svézt se a mít doma je rozdíl ;) Taky jsem se vezl na CRF a líbilo se mně, ale doma bych ji nechtěl :lol: Nevím no, poslední dobou mně hobby endurové závody trošku zklamaly. To už není enduro, ale motokros. Jediná zábava je na tom, když to jedeš třeba jako dvojice... Lesní vložky, složité výjezdy, brody... to už se moc nevidí. Teď jsou v módě pneumatiky, dvojáky, trojáky, lavice...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

8.5.2007 v 22:31 | Nahoru | #87
Autor> Ahoj, na WR se ozval zájemce, aniž bych podal inzerát. No a byl na ní celkem slušný vývar, tak jsem neváhal ani minutu ;) Chtěl jsem s kamarádem pojezdit pár enduro závodů, ale po dvou jsem to vzdal. Není to nic pro mě. Pořád někde kroužit po trati... Když jedu, mám rád rozmanitý terén skýtající překvapení třeba v podobě větvě, kolejí atd. To je pro mě to spráné vzrušení z jízdy. Jezdit po najeté trati už mě tak nějak nebere. Po prodeji WR už jsem měl jasno a nic jiného než 650R jsem nesháněl... Zatím nelituju. Uvidím s najetými km.
Celkově pro mě WR ne že byla zklamáním, ale nenaplnila moje očekávání...
U hondí řady XR se mně vždy líbila jednoduchost, elegantnost řešení a hlavně funkčnost. Já si necením si svůj výkon ve vteřinách, ale v ujetých km ;)
Ale abych nebyl sentimentální, tak třeba XR600 a 650R se taky nedají moc porovnávat... Jsou to prostě odlišné motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

8.5.2007 v 22:35 | Nahoru | #88
RadiXS>Ale abych nebyl sentimentální, tak třeba XR600 a 650R se taky nedají moc porovnávat... Jsou to prostě odlišné motorky.


To bych chtěl zkusit,abych pochopil odlišnosti. Já měl za to,že jsou skoro stejný...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

8.5.2007 v 22:47 | Nahoru | #89
RadiXS> Jsem asi 2 měsíce majitelem WR, je to sice WR450 r.v.2003 kde už je el.startér a podle toho co píšeš už tam pár věcí změnily

WR nemá funkční poloautomatický dekompresor, to nasere víc... - wr450 už má autamtický dekomp, funguje dobře
WR od 3/4 plynu už nejede a odspoda to taky není sláva, chce to včas řadit - spíš odposda je to horší, chce to držet v otáčkách
WR po umytí=rozborka akcelerační pumpy - meju vapkou zatim bez problémů
WR hrůzný postup při výměně oleje - u WR450 orpaveno, výměna oleje je otázka cca 40 min. nemusíš sundavat koleno
WR se nelíbila jízda krokem - jednička je tam jen pro jízdu krokem, vyjede cokoliv, jako traktor :)))
WR dojezdnost cca 100km - u mě spíš 150
WR nemá 61koní lol - má 58 :))) ne, to nevim, ale píšou to :)))))
WR je modrá lol lol - modrá je dobrá :))))))))))

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

8.5.2007 v 23:03 | Nahoru | #90
Autor> Stejné je v podstatě jen označení XR :lol: Základní rozdíly jsou jasné-> Hliníkový rám z obdélníkového profilu, vodou chlazený motor.
Ale jinak taky: ve předu plně stavitelné vidle Kayba 48mm, zadní kyvka z CR 25O(2000), centrál ProLink je asi 2x bytelnější, taky plně stavitelný. Zapalování je suché, ne v oleji. Karburátor 40mm, ne 38 jak u 600, spojka má víc lamel, jiný výfuk atd. atd.atd. Je to prostě úplně jiná motorka. Motor má 61koníků, což je teda peklo, ale jeho průběh je asi jediné, co mě XR600 připomíná. Asi je to tím, že točí jen max6000ot/min. Opravdu se s tím dá jet krokem a ten motor si spokojeně chrochtá :lol: Po přidání plynu je to ale raketa. Tam srovnání s XR600 hledat nelze :lol:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist