globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
14.1.2012 v 10:27
Zdravím. Jen pro inspiraci. Už jsem měl po krk jezdit na R1 v provozu. 4 roky stačily. Kolena obroušený kopa adrenalinu ale taky minimálně 10x kousek od smrti. Nutilo mě to pořád jezdit jako prase. Posez a výkon. Jezdit rychle a bát se rychlosti na silnicích mezi auty. Tak jsem si řekl, že pokud nejsou peníze na okruh že jdu do nakeda kolem oběmu 600. Řekl jsem si že nepotřebuju jezdit nad 210 a mít zase litra. Projel jsem gsr a sv 650 a stalo se nečekané. Ta malá mršina sv 650 mě chytla za srdce. Už pokuuju kterou si vyberu.

A dotaz na vás: Taky jste někdy přešli ze silnější motorky na slabší ale pořád zábavnou? Z jaké na jakou jste přešli? At se trochu pobavíme, když už je ten sníh venku.

Uzavřeno 18.01.2012 v 14:15 uživatelem adosmoto


Naposledy editováno 14.01.2012 10:43:22

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 17:40 | Nahoru | #61
ja presel ze 130konovy 4valu na 130konovej V2 a naprosta spokojenost -huba od ucha k uchu na sv jsem jel a nemam sni jakykoliv problem jak grazzlík vzhledem k cemu je ta masina urcena-ale taky bych do tohodle "down-grade"nešel

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 17:43 | Nahoru | #62
Nevim co řešíš.
Když ti SV vyhovuje,tak si ji kup.
To už hraničí s masochismem založit si takovýhle vlákno,kde je jasný,že se seběhnou všichni Grasselové a řeknou ti že seš kokot

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 17:47 | Nahoru | #63
GRASSEL> Tak já mám ER-6F a také si myslím, že motor je dost nepovedený a nedoladěný, podvozek nedává žádnou odezvu a brzdy maximálně tupé, přesto je to pro mě momentálně nejvhodnější motorka.

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 18:06 | Nahoru | #64
Panove zkuste se zamyslet nad tim, ze to ze vam nejaka motorka nevyhovuje, neznamena ze nemuze vyhovovat nekomu jinymu. Ja znam spoustu lidi, kteri jezdi SV uz leta a nemaji potrebu prechazet na neco jineho. Proste nekomu ta motorka sedi.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 18:15 | Nahoru | #65
adosmoto> ty vole ty si snad začal hulit ne?!

Myslíš jako že rok výroby ti zaručí menší opravy, levnější servis, bezporuchovost atd.?!

Ty vole prober se rok výroby ti neurčí vůbec ale vůbec nic.....

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 18:24 | Nahoru | #66

adosmoto píše: Neříkám že starší kusy nejsou spolehlivy a jsou horší. To ne! ale je tam velký riziko že se to bude srat a budu do toho sypat prachy. a TO NECHCI



No tak tohle je pěkná blbost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 18:26 | Nahoru | #67

J.R.. píše: Z R1 sem šel na RSV takže sem si tady podle některejch pohoršil ,asi ve všech směrech ,protože je to těžka nejdoucí italská jebka. Krok zpět,ale větší zábava. Na sv se jezdí v pohodě jen od něj nemuže člověk čekat zazraky. Za hubičku hodně muziky.



Ze starý R1 na starou RSV není vůbec nic nepochopitelnýho, krom výkonu sis v ničem nepohoršil.... naopak v mnohém polepšil
a hlavně prosímtě nesrovnávaj RSV a SV, to bys mně fakt nasral

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 18:33 | Nahoru | #68
adosmoto: vyprdni se na SV.Já ti prodám Versyse chci báwo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 18:34 | Nahoru | #69

pylot píše: Panove zkuste se zamyslet nad tim, ze to ze vam nejaka motorka nevyhovuje, neznamena ze nemuze vyhovovat nekomu jinymu. Ja znam spoustu lidi, kteri jezdi SV uz leta a nemaji potrebu prechazet na neco jineho. Proste nekomu ta motorka sedi.



Tak já myslím že mu tady nikdo nic nerozmlouvá a že každej jen říká co si o tom myslí ostatně každýmu je asi upřímně jinak u řiti na čem kdo jezdí

Ano, já taky znám spousta lidí co na tom jezděj, lidi kterým ta motorka vyhovuje...
Teď mi řekni ale kolik lidí znáš co měli litrovýho sporta a vrátili se třeba k SV650, nebo bandit 600 Ani jeden co?! A to že "pár lidí" okolo motorek znám...

Takže Pylote, chápu tvůj smysl pro SV650 ale taky zkus myslet trochu ve smyslu situace který popisuje tohle vlákno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 18:37 | Nahoru | #70

Mr.Dreamer píše: GRASSEL> Tak já mám ER-6F a také si myslím, že motor je dost nepovedený a nedoladěný, podvozek nedává žádnou odezvu a brzdy maximálně tupé, přesto je to pro mě momentálně nejvhodnější motorka.



Já proti tomu nic nemám
Nebo ty si snad předtím měl sporta v litru?! Nebo motorku která je

motorem 100% lepší
podvozkem 200% lepší
brzdama 200% lepší?!

Asi ne viď?!
Já se tady bavím celou dobu o týhle situaci, to že na SV někdo jezdí je snad jasný že mo vyhovuje

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 18:37 | Nahoru | #71
adosmoto> na r.v. nezáleží, když ji bude vlastnit nějaký vejtaha a machýrek, tak ji podtrhne stáří festově- motor vezme pěkně zastudena, párkrát s tím praští někde před slepičkama na parkovišti atd. Hlavně ten kdo si mašinu koupí a má možnost jezdit okruhy často, tak ten sundá kapoty dá tam nějaké plasťáky a až jí ulítá za 2-3 roky, tak ty kapoty nasadí, hodí ji do bazaru za pěknou porci peněz a ten kdo si ji koupí tak bude brečet, protože 10 letý krám je podstatně lepší než zánovní pěkně naleštěná mašinka

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 18:38 | Nahoru | #72

Milosek.m píše: ja presel ze 130konovy 4valu na 130konovej V2 a naprosta spokojenost -huba od ucha k uchu na sv jsem jel a nemam sni jakykoliv problem jak grazzlík vzhledem k cemu je ta masina urcena-ale taky bych do tohodle "down-grade"nešel



Srovnáváš jabka z hruškama, ty si šel nahoru... výkon stejnej ale jinak všechno lepší, to je kurevsky jinej případ než tohle

představ si jakobys z tý 130koňový sedumpade šel na GS500 to asi ne viď?! To by asi nebyla huba moc od ucha k uchu no a to je ten samej případ

Naposledy editováno 14.01.2012 18:45:00

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 18:40 | Nahoru | #73
zo ZX12 na KLX650R. Kawa orthodox. Zvažoval som 2V 1000 (Raptor, RSV, Falco) 3V (Tiger,Speed Triple) , 650 som sa bál 2V, ale tam RAPTOR mi pripadá ako supersonicmoto oproti SV. Ale na druhej strane som na tom nejazdil. predpokladám, že SV bude úplne pohodový stroj, s ktorým bude spokojných 90% normálnych ľudí.

A dojmy z KLX? Super, len motardy, ale tá akoby brutalita toho stroja, zvuk je ohromný. Nejede, nebrzdí, ale sranda ohromná.

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 18:48 | Nahoru | #74
Proč ne radši monstera, taková 800 S2R třeba, čistě náhodně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 18:51 | Nahoru | #75

GRASSEL píše: Tak já myslím že mu tady nikdo nic nerozmlouvá a že každej jen říká co si o tom myslí ostatně každýmu je asi upřímně jinak u řiti na čem kdo jezdí

Ano, já taky znám spousta lidí co na tom jezděj, lidi kterým ta motorka vyhovuje...
Teď mi řekni ale kolik lidí znáš co měli litrovýho sporta a vrátili se třeba k SV650, nebo bandit 600 Ani jeden co?! A to že "pár lidí" okolo motorek znám...

Takže Pylote, chápu tvůj smysl pro SV650 ale taky zkus myslet trochu ve smyslu situace který popisuje tohle vlákno.

To byla reakce hlavne na Cooka a na to ze SV je dobry tak mozna pro holku. Ja si jako holka nepripadam a vlastne mi prijde divny kdyz to pise nekdo jezdici na FZ6. Ackoli je asi lepsi nez SV tak to taky neni zadnej vrchol technologie.

Neznam nikoho kdo by presel zpatky z litrovyho sporta na SV a kdyz se podivas o stranku zpatky tak se tam doctes ze nebejt toho zduvodneni financni situaci tak se nad tim krokem taky podivuju.

Proc ti prijde ze nemyslim ve smyslu zdejsi situace? Muzes nadhodit neco konkretniho? Me prijde ze nemelu zadny blbosti a jestli jo tak me na to prosimte upozorni. Aby bylo jasno o mym vztahu k SV, tak ja moc dobre vim ze to je rozpoctovka, moc dobre vim ze to ma jen 70 koni, znam silny i slaby stranky ty motorky a nikde netvrdim nic co neni pravda. A duvod proc na nem stale jezdim neni ten zeby mi prislo tak uzasny. Duvod je ten ze kdybych si poridil to RSV, ktery se mi ted zamlouva, tak budu muset snizit pocet svejch projizdek na polovinu a to ja nechci. Myslim ze je lepsi jezdit na nefungujici (ale pro me zabavny) motorce nez se chodit do garaze divat na motorku ktera jede a funguje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 18:54 | Nahoru | #76
pylot> proč bys jezdil míň? Jako že bys to finančně neutáhnul při pořízení? V provozu snad takovej rozdíl nebude.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 19:00 | Nahoru | #77

GRASSEL píše: Já proti tomu nic nemám
Nebo ty si snad předtím měl sporta v litru?! Nebo motorku která je

motorem 100% lepší
podvozkem 200% lepší
brzdama 200% lepší?!

Asi ne viď?!
Já se tady bavím celou dobu o týhle situaci, to že na SV někdo jezdí je snad jasný že mo vyhovuje



Jaj, reagoval jsem na to, když jsi psal, že si nikdo nebude hanit motorku, kterou zrovna má. Ale než jsem to odeslal, přibyla tu stránka příspěvků.
Sprota v litru jsem si projel a sedne mi mnohem víc než ta šestka a to hlavně motor, brzdy a podvozek jsou na kawě takové tupé, ale funkční, spíš mi tam vadí ta odezva, než že by se to nějak potápělo a nebrzdilo...

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 19:07 | Nahoru | #78
Jestli rád jezdíš rychle tak stejně na tom SV budeš jezdit rychle, a určitě je vic nebzpečny jezdit rychle na SV, než na R1. Kdyz už, tak nějakyho nahače horneta, GS,CB, ale SV ne,to je vražda. Ono taky zaleži s jakou partyjou jezdiš, jestli tam ma každej R1,GSXR1000 atd, tak SV asi nee.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 19:23 | Nahoru | #79
Já přešel z CB500 na litrovýho Raptora. CB bylo fajn, koleno jsem na něm nikdy nedal ale líbilo se mi na výjezdu ze zatáčky tam sázet rychlosti tři-čtyři-pět bez spojky. Pocit suprovej a přitom to jelo tak 120 :D
teď tam sice taky nasázím tři, čtyři, pět ale letím 200
Fakt je, že frantíci dělali srovnání SV650 vs SV1000 a vyšlo jim z toho, že ta 650ka litru bohatě na francouzskejch klikaticích stačí a zábavy je na tom taky kopec takže jestli ti těch 70 kobyl stačí tak proč ne?

btw: loni na dvouválu v mostě jezdil nějakej pacient s SV650S pod dvě minuty

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 19:28 | Nahoru | #80
karf> to bude asi tohle, vždycky když to vidím tak mám chuť vrátit řidičák, jede nehorázně

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 19:31 | Nahoru | #81
Letos se chystám udělat něco podobného jako zakladatel vlákna, konkrétně z XJR přesedlat na slabší motorku, v mém případě s polovičním motorem.. obsah 650 beru jako na okresky dostačující a docela zábavné..) s tim SV pokud ví do čeho jde a sedí mu to tak v tom nevidim jedinej problem. já teda pokukuju po enduru..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 19:34 | Nahoru | #82
pylot> O jakým zdůvodnění financí mluvíš když se jedná asi o 90 000kč za což se dneska koupí víc než dobrá motorka.... akorát teda ne roku jako to SV, to je fakt (ale tenhle krok nějak nechápu jak už jsem psal)....

To že nemluvíš vzhledem k týhle situaci myslím v tom smyslu že mluvíš o sobě, ale ty si na SV začal a to je rapidní rozdíl....

tak to s tou nefungující a fungující motorku jsem nějak nepobral za 90 000kč koupím motorku která funguje ve všem o 300% lépe akorát nebude třeba stejnýho data výroby

Naposledy editováno 14.01.2012 19:36:41

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 19:37 | Nahoru | #83

Stev píše: pylot> proč bys jezdil míň? Jako že bys to finančně neutáhnul při pořízení? V provozu snad takovej rozdíl nebude.

No ja vychazim z informaci ktery mam od Spijkera. Prej s tou motorkou jel jenom jednou za 7 litru a to bylo kdyz jel po dalnici konstantne 150. Jinak porad k 9 litrum. Ja jezdim na SV za 5,5 pri moji bezny jizde. Jde o to ze rad taham a kdyz se otrkam na RSV tak na nem za chvili budu za 9 jezdit taky. To pri rocnim najezdu 8000 co jsem mel letos udela nejakejch 7000,- jenom na benzinu. A to pocitam spotrebu 8 litru na sto. Samozrejme to taky jinak zere gumy takze jeste pripoctu sadu gum. No a jelikoz jsem student a motorka neni jedina vec v mym zivote tak si ted nejsem jistej jestli jsem ochotnej dat tolik penez navic do motorky. Ted nemam penize ani na porizeni takze moje dilema jeste potrva ale do leta bych mohl neco vydelat a pak uvidime. Ale myslim ze jeste sezonu 2012 stravim na SV a pak budu resit vlastne stejnej problem zas. SV uz bude skoro neprodejny (je jich moc a malokdo uz chce takovyho veterana) a kdyz ho neprodam tak na RSV stejne nebude. Takze nakonec nejspis budu cekat dokud nedostuduju a nezacnu vydelavat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 19:41 | Nahoru | #84
pylot> tak to jo, netušil jsem že je až takovej rozdíl při spotřebě, ono není kam pospíchat, aspoň můžeš zkusit překonat to video co jsem sem hodil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 19:47 | Nahoru | #85

Stev píše: pylot> tak to jo, netušil jsem že je až takovej rozdíl při spotřebě, ono není kam pospíchat, aspoň můžeš zkusit překonat to video co jsem sem hodil

Tuhle vyzvu bych strasne rad prijal. Stejne tak Italjetovejch 2:28 v Brne, ale ono to jezdeni je zase tak drahy ze chodim jezdit akorat do Vysokyho Mejta za 200,- na dve hodiny. Zacarovanej kruh.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 19:49 | Nahoru | #86
pylot> hele ale tohle jsou takový trochu zavádějící dedukce naopak si myslím že na motorce s větším obsahem ti to bude žrát míň

Při stejný jízdě jsem měl...

K1 1000 nějakejch 12-14litrů
R6 02 16litrů

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 19:51 | Nahoru | #87

pylot píše: Tuhle vyzvu bych strasne rad prijal. Stejne tak Italjetovejch 2:28 v Brne, ale ono to jezdeni je zase tak drahy ze chodim jezdit akorat do Vysokyho Mejta za 200,- na dve hodiny. Zacarovanej kruh.



Tak já bych ti na vejšce záviděl i to sv

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 19:55 | Nahoru | #88
Stev> Ten tomu motoru dává pěknou čočku Nevíš kolik jel maximální rychlostí?Kámoš má to samé SV a víc jak 200 mu to nejede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 19:55 | Nahoru | #89
GRASSEL> vždyť píše že jezdí za 5.5, ono je to znát, gpz mi taky nešlo přes 6.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 19:57 | Nahoru | #90

Stev píše: GRASSEL> vždyť píše že jezdí za 5.5, ono je to znát, gpz mi taky nešlo přes 6.



Jasně ale když na tom pojede palici tak za 5.5 nepojede no a stejným tempem když pojede na větším obsahu tak to bude s lepší spotřebou.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1190, 1191] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35725 Dnes v 16:41 LukynO17
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist