globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zavření výkonu v TP ?
Zdravím pánové.
Koupil jsem si Yamahu R6 r.v. 2000 s 89kw,ale jelikož mám papíry jen do 25kw nevím jak začnu sezonu .
Moto nechci zavírat motorově na 25kw,ale jen papírově.
Nevím jak to u těchto věcí chodí,ale vždy jsem dělal vše oficiálně,v tomto potřebuji poradit na koho se obrátit nebo ským tuto problematiku řešit? .
Chci abych měl v rukou papír,že mám 25kw a pak na přepisu měl vše v cajku



Uzavřeno 09.01.2012 v 19:47 uživatelem MaradonaR6
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 00:59 | Nahoru | #61

Wiggleska píše: Ahoj ahoj,

chci se jenom ujistit, že to chápu správně. Když koupím motku se slovy 25kw v TP a jinak otevřená, tak jí stejně musím nechat zaškrtit aby z toho pak nebyl příp. problém?
Díky moc za odpověd.



Ne, jak máš jednou 25kw v TP, tak máš minimálně v ČR 99% problémů z krku. Kdyby jsi jí znova škrtila a pak odškrtila, dostala by ses do stejného stavu jako po koupi...

1 reakcí na tento příspěvek Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 08:45 | Nahoru | #62

Wiggleska píše: Ahoj ahoj,

chci se jenom ujistit, že to chápu správně. Když koupím motku se slovy 25kw v TP a jinak otevřená, tak jí stejně musím nechat zaškrtit aby z toho pak nebyl příp. problém?
Díky moc za odpověd.



Pokud to chces míš opravdu v pořádku tak, abyses nemusela obávat ani případné expertýzy v případě nehody, tak ano

E: celý problém je v tom, že údaje uvedené v TP nesedí s těmi ve skutečnosti, čímž je z právního hlediska motorka de facto nezpůsobilá k provozu na pozemních komunikacích (a ještě na ní dle zjištění tedy nemáš s ŘP A18 co dělat) - koupíš-li tedy mašinu co bude mít 25kW v TP, ale v reálu bude mít třeba 90kW, tak je to přesně tenhle případ - zavřením na 25kW docílíš toho, že i při případné expertýze Ti naměří ten reálný výkon 25kW, což bude souhlasit s údaji uvedenými v TP a pokud máš řidičák A18, tak je vše v nejlepším pořádku

Jak ale říkal Mr.Dreamer - v Čechách je riziko odhalení mizivé, takže většina mašin co má mít 25kW je nemá

Naposledy editováno 09.01.2012 08:50:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 09:33 | Nahoru | #63

sharkis píše: Pokud to chces míš opravdu v pořádku tak, abyses nemusela obávat ani případné expertýzy v případě nehody, tak ano

E: celý problém je v tom, že údaje uvedené v TP nesedí s těmi ve skutečnosti, čímž je z právního hlediska motorka de facto nezpůsobilá k provozu na pozemních komunikacích (a ještě na ní dle zjištění tedy nemáš s ŘP A18 co dělat) - koupíš-li tedy mašinu co bude mít 25kW v TP, ale v reálu bude mít třeba 90kW, tak je to přesně tenhle případ - zavřením na 25kW docílíš toho, že i při případné expertýze Ti naměří ten reálný výkon 25kW, což bude souhlasit s údaji uvedenými v TP a pokud máš řidičák A18, tak je vše v nejlepším pořádku

Jak ale říkal Mr.Dreamer - v Čechách je riziko odhalení mizivé, takže většina mašin co má mít 25kW je nemá



no a když pak pojedu na technickou, tak jí stejně budu muset nechat zaškrtit, nebo ne?

(reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 10:05 | Nahoru | #64

Wiggleska píše: no a když pak pojedu na technickou, tak jí stejně budu muset nechat zaškrtit, nebo ne?



ne-e, jelikož na technický je zajímá ten "zevrubnej" technickej stav - tzn. jestli sedí čísla rámu (a popř. motoru), jestli Ti to svítí, bliká, troubí, jestli máš povinnou výbavu, občas je zajímá jestli máš homologovaný doplňky (laďák) a prakticky vždycky jestli máš správnej rozměr gum s dostatečnou hloubkou dezénu

Někde ale nekontrolujou ani to - záleží na koho narazíš

Hlavně Ti na STK musí sedět čísla (bez těch neprojdeš na 99%) a rozměry gum + dezén To jsou asi 2 nejdůležitější věci

1 reakcí na tento příspěvek Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 15:42 | Nahoru | #65
jůůů...zase nějaký nový téma co tu ještě nebylo

Mě osobně se trochu příčí ty nařízení a zákony od hochů za stoly na ministerstvu, sic vždycky je na začátku nějaká "dobrá vůle" trochu nás, to stádo, zkultivovat.
Výkon je jedna věc...ale ono těch 25kW dokáže taky těch 200kg roztáhnout do 120-140km/h a kila ti nikdo neseškrtí. Když s R6kou nakvačíš 80km/h do zatáčky co by borec ještě v 70km/h dal ...jsi prostě v prdeli a žádný seškrcení tě stejně nezachrání (možná jen zmírňuje možnou pravděpodobnost rychlosti kterou můžeš dosáhnout) Váha, brzdy, posez ...s tím nikdo moc neudělá.
Maradona má asi něco odjeto, ale hromada borců co jim je i víc 21let už ani škrtit nemusí a ti ani nemusí mít nic odjeto - jen vycvakaj prachy na dřevo, udělaj noty (14h jízd) a tradáááá!

A Mr.Dreamer ... ZNÁM osobně případ, kdy klučina NA KOLE nakvačil do boku Skovýho Medvěda za 2,5mega ...ten klučina měl pojištění "na blbost" - pojišťovna tak dlouho šátrala až z kluka dostali bezděky info, že si na kole ladil brzdy. Argument zněl, že dítě se nemá hrabat v kole a "smolík" ...škoda za 220.000 by šla na rodiče(měli díky bohu pojištění domácnosti a do toho to napasovali...nevím jak, ale velký štěstí)
V dnešní době, si nebudu dělat iluze o tom, že kdyby 18-20ti letýho maníka někdo sejmul na R6tce a měl by mít vinu, že by nedal podnět k prošetření, jestli měl OPRAVDU seškrcenej motor (proč ne? proč část nehodit na něj? V době všech možnej i nemožnejch šméček ?)
Tu mašinu bych si seškrtil už jen kvůli svýmu krytí v těhlech případech...a víc jak 25kW bych dál proháněl, zatím ten zbývající rok, na krosovech tratích ... toť moje doporučení.

(reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 16:14 | Nahoru | #66

t_freedom píše: jůůů...zase nějaký nový téma co tu ještě nebylo

Mě osobně se trochu příčí ty nařízení a zákony od hochů za stoly na ministerstvu, sic vždycky je na začátku nějaká "dobrá vůle" trochu nás, to stádo, zkultivovat.
Výkon je jedna věc...ale ono těch 25kW dokáže taky těch 200kg roztáhnout do 120-140km/h a kila ti nikdo neseškrtí. Když s R6kou nakvačíš 80km/h do zatáčky co by borec ještě v 70km/h dal ...jsi prostě v prdeli a žádný seškrcení tě stejně nezachrání (možná jen zmírňuje možnou pravděpodobnost rychlosti kterou můžeš dosáhnout) Váha, brzdy, posez ...s tím nikdo moc neudělá.
Maradona má asi něco odjeto, ale hromada borců co jim je i víc 21let už ani škrtit nemusí a ti ani nemusí mít nic odjeto - jen vycvakaj prachy na dřevo, udělaj noty (14h jízd) a tradáááá!

A Mr.Dreamer ... ZNÁM osobně případ, kdy klučina NA KOLE nakvačil do boku Skovýho Medvěda za 2,5mega ...ten klučina měl pojištění "na blbost" - pojišťovna tak dlouho šátrala až z kluka dostali bezděky info, že si na kole ladil brzdy. Argument zněl, že dítě se nemá hrabat v kole a "smolík" ...škoda za 220.000 by šla na rodiče(měli díky bohu pojištění domácnosti a do toho to napasovali...nevím jak, ale velký štěstí)
V dnešní době, si nebudu dělat iluze o tom, že kdyby 18-20ti letýho maníka někdo sejmul na R6tce a měl by mít vinu, že by nedal podnět k prošetření, jestli měl OPRAVDU seškrcenej motor (proč ne? proč část nehodit na něj? V době všech možnej i nemožnejch šméček ?)
Tu mašinu bych si seškrtil už jen kvůli svýmu krytí v těhlech případech...a víc jak 25kW bych dál proháněl, zatím ten zbývající rok, na krosovech tratích ... toť moje doporučení.



Přesně tak bych to asi ted měl taky udělat,vrazit ty peníze do toho,nechat to vše projít oficiální cestou a být tím pádem krytý,pro případ nehody kdy učastníkem budu já,a budu bez zranění se mohu jen hluboce borcovi smát,když se bude chtít snažit hodit vinu na mě.
Odjeto mám už sice spousty mth co se týče krosky a ostatních,ale nikdo znás nemuže říct,že je bezvadný řidič...vždy se najde někdo,kdo jede jak hovádko a bum nehoda je na světě....
A můžete být řidič jakýkoliv .
Populace světa je 7 miliard lidi,den co den se stávají nehody,proč by se neměla stát nehoda zrovna Vám nebo mě...vždy je to možné a můžete jet 50,40,100km/h....to už nic neovlivní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 16:44 | Nahoru | #67

sharkis píše: Vy jste fakt ucha

Já nevim, proč si každej boreček v 18 koupí motorku, na kterou nemá noty, kor, když vlastně ani neví co s ní udělat, aby na tom mohl jezdit...

Aby to nebyl úplnej OT: úpravu výkonu dělá Alphatechnik (1 z ČR zastoupení) , ze zdejších uživatelů to dělá DavR1

Ale nepočítej s tim, že ti to změněj jen do TP - měl sis koupit něco, co v TP už 25kW má - ve finále totiž moc neušetříš a jsou s tim jen starosti...



a proto by uz mela zacit platit ta novela 35kW a seskrcene maximalne na polovinu, v te uz R6 nikdo nezavre a tim padem odpadne jen to papirove zavirani...

(reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 17:00 | Nahoru | #68

dakarista píše: a proto by uz mela zacit platit ta novela 35kW a seskrcene maximalne na polovinu, v te uz R6 nikdo nezavre a tim padem odpadne jen to papirove zavirani...



Stejně je to jen byrokracie - dal jsem autoškole 1500Kč, aby na tom stát náhodou netratil, tak ten si na mě vzal "jen" 700Kč, strávil jsem 15min na motorce, na který jsem v životě neseděl s komisařem za zadkem a najednou je vše ok a můžu si řídit co chci...

Upřímně si myslim, že dnešní doba (kdy prodeje novejch strojů rapidně klesaj a dealeři jsou rádi za každej prodanej kus) donutí dovozce prosadit pro ČR "škrcený verze sportů" třeba na těch zákonem danejch 70kW, který budou pro daný typ výchozí pod vlastním modelovým číslem, který pak pujdou legálně zavřít na těch 35kW a následně otevřít jinou řídící jednotkou na plných dejme tomu 90kW - ve výsledku to bude stejný jako je to teď jen s tim rozdílem, že starší mašiny s 25kW pak budou neprodejný...

E: slovíčka

Naposledy editováno 09.01.2012 17:03:34

1 reakcí na tento příspěvek Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 17:03 | Nahoru | #69
jo tak ted uz je to R6s25kWpyčovoe?

Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 17:18 | Nahoru | #70
kolikrat tydne to tu tema je cca min. 2x ??

...ale jako mela by se do oddilu: Nejopakovanější skupiny témat pridat kategorie: 18ti leti a problemy jejich telecich hlav

tohle me zabiiijiiiiii

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 17:52 | Nahoru | #71

Daart píše: jo tak ted uz je to R6s25kWpyčovoe?



COJE? ..je to snad nemožné mít R6 r.v. 2000 papírově na 25kw?...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 17:55 | Nahoru | #72

MaradonaR6 píše: COJE? ..je to snad nemožné mít R6 r.v. 2000 papírově na 25kw?...

proc ne rovnou R1 s 25 v papirech? nebud troskar

(reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 18:11 | Nahoru | #73

Daart píše: proc ne rovnou R1 s 25 v papirech? nebud troskar



..vzdyt R1 vubec nejede, musi koupit rovnou Busu jinac to nema cenu, to da rozum

1 reakcí na tento příspěvek Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 18:15 | Nahoru | #74
Daart, Cook> Koukám, že Vám nestačí ani ty reálný kW co máte v papírech, když si musíte mastit ego na ubohym klukovi, co si neví rady s 25kW a žádá Vás o pomoc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 18:28 | Nahoru | #75
sharkis> ja teda nevim.....ale tuhle sem zrovna koukal na nejaky tema a zdalo se mi docela normalni, sice uz toho tady taky je-myslim ze slo o oleje...ale Vlastik to klukovi nekompromisne LOCKnul....tak si do*****e rikam proc se nezamykaji i takovyhle temata kdyz je to tu X krat tydne...btw. jen PAKO neco koupi a pak teprve zjistuje jak na to aby na tom vubec moh jezdit...asi tak..

...tak mi to nemej za zle

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 18:33 | Nahoru | #76
Cook> V klidu, to byl jen rejpanec

Ono by se člověk musel rozčilovat furt - však se podívej, kolikrát se tu týdně objeví témata typu jakou motorku, jaký gumy, jakej olej, jaký brzdový desky, jakou řetězovku...

1000x to samý, jen pokaždé trochu jinak položenej dotaz Při hlubšim zamyšlení si říkám, že kdyby dal admin lock na každý takový téma, tak jich tu bude aktivních tak desetina a forum pujde do kytek

E: smajl

Naposledy editováno 09.01.2012 18:33:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 18:40 | Nahoru | #77

sharkis píše: Cook> V klidu, to byl jen rejpanec

Ono by se člověk musel rozčilovat furt - však se podívej, kolikrát se tu týdně objeví témata typu jakou motorku, jaký gumy, jakej olej, jaký brzdový desky, jakou řetězovku...

1000x to samý, jen pokaždé trochu jinak položenej dotaz Při hlubšim zamyšlení si říkám, že kdyby dal admin lock na každý takový téma, tak jich tu bude aktivních tak desetina a forum pujde do kytek

E: smajl



MOŽNÁ ANO, ale spíš se vrátí ti starší kteří chtějí řešit motorky a ne nesmysly typu mám odjetou sezonu na 125 a 89KW supersport pro mě v 19 není žádná výzva, jak mám ojebat zákony aby se mi nic nestalo a nikdo si na mě nemohl nic vzít když mě náhodou zastaví?



nemám tím samozřejmě na mysli nikoho konkrétního, těch dotazů a vychcánků je tu každý den tucet.

(reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 18:44 | Nahoru | #78
sharkis> vsak ja jsem v klidu ....jj je to jasny, ale tohle uz mi prijde proste moc, neni to tak davno co tu byl kluk tusim co taky koupil a pak teprve resil jestli to je nekdo schopnej vubec seskrtit.....hodne spatnej system....

(reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 18:48 | Nahoru | #79

VlastíkPlamínek píše: MOŽNÁ ANO, ale spíš se vrátí ti starší kteří chtějí řešit motorky a ne nesmysly typu mám odjetou sezonu na 125 a 89KW supersport pro mě v 19 není žádná výzva, jak mám ojebat zákony aby se mi nic nestalo a nikdo si na mě nemohl nic vzít když mě náhodou zastaví?



nemám tím samozřejmě na mysli nikoho konkrétního, těch dotazů a vychcánků je tu každý den tucet.



Máš recht - já hlavně nepochopim, jak to tady někdo může takhle řešit, když k tomu bylo napsáno snad vše, co k tomu být napsáno mohlo O to víc nechápu, že někdo začne nejdřív konat a pak zjistí, že neví co má dělat, ale to je vedlejší

Stejně - v hlavní kategorii fóra je tak 80% všech příspěvků charakteru otázek - lidi, co motorky chtěj řešit už maj dávno nějaký to svoje nekonečný vlákno anebo se vyskytují převážně v sekci smetiště, konání dobrých skutků v podobě jakýchkoli rad je jen perlička

Když už jsme se tu sešli - zajímá mě Tvůj názor - jak si myslíš, že se bude vyvíjet situace až začne platit novela silničního zákona? Myslíš, že se tím problematika mladejch na supersportech nadobro vyřeši, nebo že se opět najde nějaká skulina (viz třeba můj myšlenkovej pochod výše) a nic se nezmění?

Ať už k těm 25kW rozjedem smysluplnější diskuzi

2 reakcí na tento příspěvek Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 18:54 | Nahoru | #80
dokud nebude důsledná kontrola, tedy dokud nebudou složky pčr proškolený na tohle téma tak je to plácání do vody, motorový brzdy jsou nesmysl, na to nejsou prachy ani vůle. Pokud se bude důsledně dodržovat 35kw u motorky z max dvojnásobnýho výkonu a bude k dispozici kdykoliv přístupná databáze původních hodnot je jistá naděje na zlepšení.

Ono by bohatě stačilo kdyby za špagátek začaly tahat i pojišťovny, maj na to nejlepší a nejučinnější páku - vymáhání eventuelních škod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 19:06 | Nahoru | #81
VlastíkPlamínek> Ono je zase otázka, do jaké míry by pomohlo proškolení, když PČR nemá lidi ani finanční prostředky - za letošní sezónu jsem potkal zatim snad nejmíň hlídek vůbec, ať při jízdě plechovkou, nebo na motorce...

Proškolení jako takové by asi opět ztrácelo význam bez mobilní brzdy, jejíž návratnost si netroufnu odhadnout a stavět každýho motorkáře aby kontrolovali na co má řidičák a případně okamžitě posílali na STK, to si taky nedovedu dost dobře představit

Já měl spíš namysli se nad tim zamyslet z pohledu jestli se zase najde způsob, jak to obejít... (v současný situaci mě ale nenapadá nikdo jinej, kdo by se o to mohl snažit, než sami dovozci)

Pojišťovny by mohly zafungovat, ale pochybuju, že by to odradilo moc lidí - přirovnávám si to k tomu, že jsou mezi námi lidi, co se každej rok na motorce zmrzačí anebo zabijou, ať už vinou vlastní či cizí, a my taky vesele jezdíme dál...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 19:08 | Nahoru | #82

VlastíkPlamínek píše: dokud nebude důsledná kontrola, tedy dokud nebudou složky pčr proškolený na tohle téma tak je to plácání do vody, motorový brzdy jsou nesmysl, na to nejsou prachy ani vůle. Pokud se bude důsledně dodržovat 35kw u motorky z max dvojnásobnýho výkonu a bude k dispozici kdykoliv přístupná databáze původních hodnot je jistá naděje na zlepšení.

Ono by bohatě stačilo kdyby za špagátek začaly tahat i pojišťovny, maj na to nejlepší a nejučinnější páku - vymáhání eventuelních škod.



Dobře,dobře,dobře...já to tedy celkově zhrnu a ukončím toto téma.. .
Nejsem jediný a myslím že ty Vlasťo jsi byl taky stejný v mých nebo dřívějších letech,jako každej kluk má svuj sen řídit motorku o obsahu 600 ccm a mýt na ní papíry,jenže zákon to neumožnuje,tak proto tu zakládá téma ve slovech : jak zavřít R6 na 25kw.
Uznávám svoji chybu,měl jsem nejdříve si něco pozjištovat,ale jak vydíš tady na této diskusi,každý má rozlišné názory a každý má pro mě názor jiný,bych bych velice rád,kdyby jsi i ty měl to pochopení a neházel tu špínu na mě,že jsem buh ví co...jsem borec z vesnice který jezdil na všem možným a neznám v podstatě konec hranic,ale v tomto hranici mám...Je snad na tom něco špatně,že chci od někoho zde radu jak,kde a u koho nechat budto oficiálně nebo na černo zavřít moto papírově nebo motorově oficiálně na 25kw,když to jde a je to možné?...nejsem jediný kdo to takhle zavřené má oficiálně nebo na černo,jen se k takovým lidem přidávám a je čistě na mě jak budu s motorkou jezdit,jaké budu mít problémy s policií to už je též můj problém,tak bud tak hodný a pochop mě .
Rozumíme si?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 19:14 | Nahoru | #83

sharkis píše: VlastíkPlamínek> Ono je zase otázka, do jaké míry by pomohlo proškolení, když PČR nemá lidi ani finanční prostředky - za letošní sezónu jsem potkal zatim snad nejmíň hlídek vůbec, ať při jízdě plechovkou, nebo na motorce...

Proškolení jako takové by asi opět ztrácelo význam bez mobilní brzdy, jejíž návratnost si netroufnu odhadnout a stavět každýho motorkáře aby kontrolovali na co má řidičák a případně okamžitě posílali na STK, to si taky nedovedu dost dobře představit

Já měl spíš namysli se nad tim zamyslet z pohledu jestli se zase najde způsob, jak to obejít... (v současný situaci mě ale nenapadá nikdo jinej, kdo by se o to mohl snažit, než sami dovozci)

Pojišťovny by mohly zafungovat, ale pochybuju, že by to odradilo moc lidí - přirovnávám si to k tomu, že jsou mezi námi lidi, co se každej rok na motorce zmrzačí anebo zabijou, ať už vinou vlastní či cizí, a my taky vesele jezdíme dál...



jasný, mladýmu nevysvětlíš že to je koníček kterej v extrémních (a čím dál tím častějších) případech znamená smrt, doživotní upoutání na vozík a pod. Zkrátka vidina jízdy na pekelném oři je neodolatelná, proto na tom taky drandíme. Ovšem pokud začne platit praxe, že pokud i banální nehodu způsobí klučina s A25(35) na stroji mnohem silnějším, jen papírově sníženým, strojem, bude postaven před krutou realitu splátkového kalendáře na hezkých pár let dopředu, mohlo by to něco změnit. Neříkám že změní, ale mohlo by. Ono je hezký si za mrzkých 50 tis koupít vylítaný supersport s 25káwévtépé, horší je si dát bokem další desetitice za případné soudní tahanice a problémy. Pár řádně medializovaných případů by taky nebylo od věci.

Ale znáš to sám, za klávesnicí a od stolu je každý svéprávný, čistý, zodpovědný a nikdy nechybující pilot který přetéká zkušenostmi

jen doufám, že si tento klučina přečetl vlákno o vykousaných vložkách válců u R6 než jí koupil

(reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 19:22 | Nahoru | #84

MaradonaR6 píše: Dobře,dobře,dobře...já to tedy celkově zhrnu a ukončím toto téma.. .
Nejsem jediný a myslím že ty Vlasťo jsi byl taky stejný v mých nebo dřívějších letech,jako každej kluk má svuj sen řídit motorku o obsahu 600 ccm a mýt na ní papíry,jenže zákon to neumožnuje,tak proto tu zakládá téma ve slovech : jak zavřít R6 na 25kw.
Uznávám svoji chybu,měl jsem nejdříve si něco pozjištovat,ale jak vydíš tady na této diskusi,každý má rozlišné názory a každý má pro mě názor jiný,bych bych velice rád,kdyby jsi i ty měl to pochopení a neházel tu špínu na mě,že jsem buh ví co...jsem borec z vesnice který jezdil na všem možným a neznám v podstatě konec hranic,ale v tomto hranici mám...Je snad na tom něco špatně,že chci od někoho zde radu jak,kde a u koho nechat budto oficiálně nebo na černo zavřít moto papírově nebo motorově oficiálně na 25kw,když to jde a je to možné?...nejsem jediný kdo to takhle zavřené má oficiálně nebo na černo,jen se k takovým lidem přidávám a je čistě na mě jak budu s motorkou jezdit,jaké budu mít problémy s policií to už je též můj problém,tak bud tak hodný a pochop mě .
Rozumíme si?



nerozumíme si, argument že to chtěli i jiní kluci ti bude u přestupkové komise platný jak mrtvýmu zimník :)

Neutočím a nedělám z tebe kdo ví co, jen chci aby ses na chvilku zamyslel. To se evidentně nestalo. Jinak mě je to celkem putna. Ovšem nemůžu se nesmát, na tenhle server chodí opravdu dost lidí od kriminálky či policajtů, a řežu se smíchy když tu někdo řeší nelegálně zavřenou motorku, v profilu má město kde bydlí i fotku motorky. Ale nejsi sám, je tu takových víc. Když už něco ojebávám tak se s tím proboha nechlubím veřejně

(reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 19:26 | Nahoru | #85
VlastíkPlamínek>

Vem to na druhou stránku tak,že tady je každýmu asi jedno kdo co dělá,ja neřeším co děláš ty a co dělá ten...ja se jen slušně zeptal a čekal jsem slušnou odpověd,nic mi tu prosimtě nevymlouvej ani mi nic nevtloukej do hlavy .
Každej má svoje mínus,ja o svých vím,tohle je jedno znich,uznáš ty i svoje mínus v životě?...ja jich měl a mám ještě dost,za to se nestydím.

Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 19:39 | Nahoru | #86

VlastíkPlamínek píše: jasný, mladýmu nevysvětlíš že to je koníček kterej v extrémních (a čím dál tím častějších) případech znamená smrt, doživotní upoutání na vozík a pod. Zkrátka vidina jízdy na pekelném oři je neodolatelná, proto na tom taky drandíme. Ovšem pokud začne platit praxe, že pokud i banální nehodu způsobí klučina s A25(35) na stroji mnohem silnějším, jen papírově sníženým, strojem, bude postaven před krutou realitu splátkového kalendáře na hezkých pár let dopředu, mohlo by to něco změnit. Neříkám že změní, ale mohlo by. Ono je hezký si za mrzkých 50 tis koupít vylítaný supersport s 25káwévtépé, horší je si dát bokem další desetitice za případné soudní tahanice a problémy. Pár řádně medializovaných případů by taky nebylo od věci.

Ale znáš to sám, za klávesnicí a od stolu je každý svéprávný, čistý, zodpovědný a nikdy nechybující pilot který přetéká zkušenostmi

jen doufám, že si tento klučina přečetl vlákno o vykousaných vložkách válců u R6 než jí koupil



já si myslím, že kdybys někdy byl v tý situaci s 25kW, že bys na to taky asi koukal jinak Teď už je trh rozšířenej např. o sportovní 250ccm, ale v době, kdy jsem A18 dělal já, to byla horká a předražená novinka A18 bylo zaměřeno primárně na 2T 125ccm, nějaký jawy a pak škrceniny

Ber to tak (příklad myšlenkového pochodu mladistvého) - pro ně je to buď a nebo - buď jezdit budou anebo budou sedět doma (protože přece nebudou jezdit na něčem, co se jim nelíbí) Policii člověk nevidí pomalu ani když jí potřebuje, natož pak někde preventivně (teda krom měst na severu čech ) , řidičák se oželet dá, případnou pokutu splatí prodejem motorky a pojišťovna - tam je tak malá šance průšvihu, že to většina lidí riskne...

Nevím, nemůžu soudit, ale myslím si, že kdo tohle nezažil, tak na tyhle kluky bude stejně koukat jen jako na "mladý blbečky porušující zákon"

1 reakcí na tento příspěvek Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 19:43 | Nahoru | #87
aaa uz se to tu rozjizdi jako v kazdym podobnym vlakne....a mladez se snazi ospravedlnit

VlastíkPlamínek> jen tak pro zajimavost, kdyz me nekdo nabori a ja zjistim ze je to clovek pod 21, a bude sedlat moto o kterym budu vedet ze 25 kW nema - vime jak to chodi (viz. napr tato R6) tak budu mit jiste podezreni ze ridic nemel opraveni ji ridit tudiz, muzu pozadovat aby toto bylo zjisteno a z toho vyvozeny dusledky....resp. aby se na to zamerili...btw. mozna by to mohlo ovlivnit to kdo nehodu zavinil z priciny nezladnuti vozidla resp. motorky....????

(reakce na) Zavření výkonu v TP ?

9.1.2012 v 19:45 | Nahoru | #88

Cook píše: aaa uz se to tu rozjizdi jako v kazdym podobnym vlakne....a mladez se snazi ospravedlnit

VlastíkPlamínek> jen tak pro zajimavost, kdyz me nekdo nabori a ja zjistim ze je to clovek pod 21, a bude sedlat moto o kterym budu vedet ze 25 kW nema - vime jak to chodi (viz. napr tato R6) tak budu mit jiste podezreni ze ridic nemel opraveni ji ridit tudiz, muzu pozadovat aby toto bylo zjisteno a z toho vyvozeny dusledky....resp. aby se na to zamerili...btw. mozna by to mohlo ovlivnit to kdo nehodu zavinil z priciny nezladnuti vozidla resp. motorky....????



Tak něják - požádat o expertýzu můžeš, ale stejně se bude vyšetřovat příčinná souvislost - stejně jako na Tebe nikdo nehodí zavinění nehody, protože máš na motorce laďák
Předchozí
1 2 3
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 hanssik19 9 30.5.2024 v 12:06 Filipuč
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 ki 7 29.5.2024 v 16:44 zetor
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 Hašlik 11 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow


TOPlist