globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupě předváděčky - dobrý nápad?
 
7.9.2011 v 08:15
Ahoj lidi, chtěl bych se zeptat, jestli je dobrý nápad koupit předváděcí motocykl. Jedna se o moto Suzuki GSF 650S. Má najeto 2000km a opravdu mě tahle mašina láká. Jen mám samozřejmě obavy, když do toho chci pustit 100tis., jak se s předváděcí motorkou zachází?Jestli ji prodejci nejdřív zajedou a pak dávají jako předváděčku a nebo s tím jezdí kdokoliv od 1. kilometru. Máte zkušenosti? Napište mi své postřehy. Díky


Naposledy editováno 07.09.2011 08:25:37

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 17:40 | Nahoru | #61

E.D.IM.SHUFFLIN píše: Jindra650> Neni to čerpadlem ale olejem, kterej se při vysokejch teplotách přehřívá a nestíhá mazat. A o tom vyleštění jsem to četl v příručce suzuki. Ale na to se vykašli, takovej machr jako ty o tom ví určitě víc než fabrika která ty motory vyvíjí desítky let

Oukej povez nam tu neco dalsiho, protoze bych si rad pozdeji na vecer precet neco na dobrou noc

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 17:44 | Nahoru | #62

meerecheck píše: Ok, pokud jsi uz nejaky ten motor postavil a zajel, tak se tvym narazkam treba i zasmeju ...

Bacha na nej, ma limitovanyho GiXeRa a gel na hlave, v hlave samozrejme vsechno srovnany Neprijemny protivnik

1 reakcí na tento příspěvek Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 19:07 | Nahoru | #63
Zitra jsem mel objednanou na projizdku SuperTenere. V poledne mi volali ze je na srot po dnesni projizdce. Bude to levna predvadecka

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 21:56 | Nahoru | #64

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 06:32 | Nahoru | #65

E.D.IM.SHUFFLIN píše: Vím to uplne přesně



No neřekl bych,jen máš zjevně pocit,že jsi poměrně moudej a světaznalej jedinec,budiž ti přáno. A bacha až si půjdeš koupit plyšovýho medvídka,dle výrobce tam stojí Choking hazard a ten přeci ví,co píše....

Naposledy editováno 08.09.2011 06:45:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 06:35 | Nahoru | #66

E.D.IM.SHUFFLIN píše: Jindra650> Neni to čerpadlem ale olejem, kterej se při vysokejch teplotách přehřívá a nestíhá mazat. A o tom vyleštění jsem to četl v příručce suzuki. Ale na to se vykašli, takovej machr jako ty o tom ví určitě víc než fabrika která ty motory vyvíjí desítky let



Teď jsi pobavil,proč by se měl olej přehřívat a přestávat mazat???Snad tam máš podle výrobce takovej typ,kterej funguje v každým režimu....
Tak to každopádně moc nehoň,ať ten olej neohřeješ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 08:24 | Nahoru | #67

E.D.IM.SHUFFLIN píše: Je to pravda vyser se na to co Ti udává fabrika, poslouchej radši tyhle machry z garáže =DD



no zrovna fabrika suzuki uz v udelala v minulosti dost kiksu ktery se projevily pozdejsima opravama/vymenama a domontovavanim dilu u prodejcu, takze si klidne tvrd dal ze to co pise slavna fabrika v letaku je pravda a my jsme tu banda uplnejch dementu, ono by ses divil ale chodi sem na forum i lidi co motory konstruuji, nebo lidi kteri ty dokonale motory suzuki rozeberou a preskladaji tak aby se s nima mohlo zavodit... treba jednou budes potrebovat radu nebo pomoc od takovejch lidi tak aby si na tohle ti machri z garaze nevzpomeli...

BTW ja kdybych psal nakej blabol o tom jak motor zajizdet, tak bych ten postup napsal tak aby byl pro me jako pro vyrobce co nejmensim rizikem, tzn ne tak aby motor podaval nejlepsi vykony a aby pripade vyrobni nedostatky se projevily hned, ale aby to pokud mozno prezilo zarucni dobu....

Naposledy editováno 08.09.2011 08:25:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 09:05 | Nahoru | #68
assassin>

...měl jsem možnost zajíždět několik nových motocyklů vše SS a SBK od 600 ccm výše od 0 km!
...snažil jsem se dle manuálu + 10 %..tzn.vyšší otáčky!...ty limity byly cca/5000,7500,10000/
...řazení,měnící se režim jízdy,terénu,postupné zrychlování atd.
...prakticky u všech to bylo do cca 1000 km a pak olej a filtr!
...sice opruz, ale mělo to pozitivní vliv na výkon i další činnost celého mota a hlavně motoru!
...což následně dokázalo měření na brzdě /Ešner,Halbich,Murkin/...všechny tyto měly vyšší výkon i krouťák než jiné stejného typu,zajížděné "halabala/.
..osobně to první zajetí beru jako důležitou věc!
..a z druhé strany ...ihned nasazení nového mota na okruh,hned na tvrdo...a po 750 km okruhu motor ztrácel výkon!..třeba to byla náhoda a smůla,ale bylo to tak!
Vše u seriových strojů,....závodní ,tam je netrápí,že to po závodě rozhodí a servisují!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 10:27 | Nahoru | #69

2LEKO píše: assassin>

...měl jsem možnost zajíždět několik nových motocyklů vše SS a SBK od 600 ccm výše od 0 km!
...snažil jsem se dle manuálu + 10 %..tzn.vyšší otáčky!...ty limity byly cca/5000,7500,10000/
...řazení,měnící se režim jízdy,terénu,postupné zrychlování atd.
...prakticky u všech to bylo do cca 1000 km a pak olej a filtr!
...sice opruz, ale mělo to pozitivní vliv na výkon i další činnost celého mota a hlavně motoru!
...což následně dokázalo měření na brzdě /Ešner,Halbich,Murkin/...všechny tyto měly vyšší výkon i krouťák než jiné stejného typu,zajížděné "halabala/.
..osobně to první zajetí beru jako důležitou věc!
..a z druhé strany ...ihned nasazení nového mota na okruh,hned na tvrdo...a po 750 km okruhu motor ztrácel výkon!..třeba to byla náhoda a smůla,ale bylo to tak!
Vše u seriových strojů,....závodní ,tam je netrápí,že to po závodě rozhodí a servisují!



Důležitý je zhodnotit kolik lidí si s předváděčkou,kterou neznají,je schopno dát v plným provozu totální kudlu jako na okruhu.Myslím,že nikdo,nebo aspoň nikdo,kdo chce probnout Bandita.Výměna oleje je po 1000 km jasná,to si pohlídá dealer a pro potenciálního kupce bandasky tudíž nehrozí de facto žádný riziko....
Jaký byly ty rozdíly,co se týče výkonu????

Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 10:31 | Nahoru | #70
LEKO: ja to nerozporuju, jen nemam rad argument "vyrobce to napsal takhle a vy co tvrdite cokoliv odlisneho ste blbci"u spousty veci kdyby se clovek ridil pokyny vyrobce tak danou vec ani nemuze normalne pouzivat, casto se tim vyrobce jen kreje pred blbosti uzivatelu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 10:56 | Nahoru | #71

verybusy píše: Důležitý je zhodnotit kolik lidí si s předváděčkou,kterou neznají,je schopno dát v plným provozu totální kudlu jako na okruhu.Myslím,že nikdo,nebo aspoň nikdo,kdo chce probnout Bandita.Výměna oleje je po 1000 km jasná,to si pohlídá dealer a pro potenciálního kupce bandasky tudíž nehrozí de facto žádný riziko....
Jaký byly ty rozdíly,co se týče výkonu????



..příklad v roce 1995 jsem koupil Hondu CBR 600 F...to byl tehdy zázrak techniky ve své třídě!
..špička tehdy byl Ešněr v ladění..u něho jezdil Thorsten Fritzce 600 ccm..vynikající jezdec a tomu dělal motory!
..motory v seri měli cca 96 -98 Ps po naladěni /trysky,filtr,výfukový systém a i zásahy do zapalování/ cca 105 Ps!

..po 2000 km jsme montovali koncovku a Ešner naměřil 102 Ps hned po příjezdu!...koncovka Laser...+ 3 PS...tak jsem měl v serii 105 Ps!
..rok 98 Fireblade 128 Ps standart..u mě 131 Ps!...to samé bylo i u GSX R 1000 K6..vždy min.3 Ps navíc!..sice to není nic moc u 180 koňového mota ,ale jako základ výborné!
..poslední akce byla R6 2010...jezdí na ní Jiroš..dle Murkina super zajetý motor a nadstandartní výkon v serii a po naladění asi jeden z nejvyšších v ČR!

Naposledy editováno 08.09.2011 11:11:15

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 11:08 | Nahoru | #72
2LEKO> Sefe pod to se podepisuji presne jak PISES.
kvalitni ZAjezd je ZAKLAD.
Drive tu byl felix co koupil NOVOU ZX12r zajizdel ji tak ze hned plnej a pak se divil ze mu to nejede vice jak 260kmh tachometrovych a nasledne ji prodal jinemu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 11:11 | Nahoru | #73

2LEKO píše: ..příklad v roce 1995 jsem koupil Hondu CBR 600 F...to byl tehdy zázrak techniky ve své třídě!
..špička tehdy byl Ešněr v ladění..u něho jezdil Thorsten Fritzce 600 ccm..vynikající jezdec!
..motory v seri měli cca 96 -98 Ps po naladěni /trysky,filtr,výfukový systém a i zásahy do zapalování/ cca 105 Ps!

..po 2000 km jsme montovali koncovku a Ešner naměřil 102 Ps hned po příjezdu!...koncovka Laser...+ 3 PS...tak jsem měl v serii 105 Ps!
..rok 98 Fireblade 128 Ps standart..u mě 131 Ps!...to samé bylo i u GSX R 1000 K6..vždy min.3 Ps navíc!..sice to není nic moc u 180 koňového mota ,ale jako základ výborné!
..poslední akce byla R6 2010...jezdí na ní Jiroš..dle Murkina super zajetý motor a nadstandartní výkon v serii a po naladění asi jeden z nejvyšších v ČR!



No tak na okruhu tři koníky oceníš,to je holej fakt,zatímco v provozu drtivá většina nedosáhne kromě rovinek ani na 70% výkonu svojí motorky.Takže pokud to vše není na úkor životnosti motoru,žádný neštěstí.Taky by mě kromě špičkovýho výkonu zajímal průběh křivky,je docela dobře možný,že ty "brutálně" zajetý motorky mohly mít navrch v průběhu,u aut tomu tak často je.Ale jak říkám,u okruhovek to všechno má daleko větší váhu.

Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 11:14 | Nahoru | #74
Ahoj, dovolím si něco k původnímu tématu.
Taky jsem v minulosti, jako prodejce, zajížděl nějaké předváděčky a skoro vždy se najelo oněch 1000km, proběhla 1.G a až poté se půjčovaly stroje "do ulice".
To "skoro" bylo většinou u modelů které byly spíše za trest (125ky apod.)- kde čekat do 1000km by bylo na dlouho.
Pro nás dojížďivší to byl firmou placenej benzín a stroj k dispozici ne cestu dom a případnej výlet.Takže ušetřené peníze.Pokud člověk (můj případ) jezdí trasu 40km jedna cesta je to najeto hned. Pak došlo i na ty 125ky.
Zrovna u zmiňovaného Bandita bych se vůbec nebál že motorka dostávala "za uši" natolik aby jsi to poznal na životnosti motoru.
To jestli stačí oněch 1000km a potom už můžu jezdit "plnej" nebo jestli to takto jak jsem výše psal (jako my) zajíždí i prodejce od kterého Bandita chceš - to už je jiná věc.

Naposledy editováno 08.09.2011 11:41:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 11:15 | Nahoru | #75

verybusy píše: No tak na okruhu tři koníky oceníš,to je holej fakt,zatímco v provozu drtivá většina nedosáhne kromě rovinek ani na 70% výkonu svojí motorky.Takže pokud to vše není na úkor životnosti motoru,žádný neštěstí.Taky by mě kromě špičkovýho výkonu zajímal průběh křivky,je docela dobře možný,že ty "brutálně" zajetý motorky mohly mít navrch v průběhu,u aut tomu tak často je.Ale jak říkám,u okruhovek to všechno má daleko větší váhu.



..tak jasně ty 3 Ps v normál provozu asi nikdo nepozná...ale rozdíl v motorech je znát.....a když ta "křivka" je symetrická a "rovná" a stoupá to do nebes, tak je radost a uspokojení..krouťák i ta maximálka, je pak důležitá při hodnocení u piva!

..a je jasné že 131 Nm je lepší jako 129 Nm!!

..ale spíše se jedná o životnost a stálost výkonu a "elastickém" chodu motoru!

...to je tedy můj názor a zkušenost!

Naposledy editováno 08.09.2011 11:16:06

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 11:41 | Nahoru | #76

2LEKO píše: ..tak jasně ty 3 Ps v normál provozu asi nikdo nepozná...ale rozdíl v motorech je znát.....a když ta "křivka" je symetrická a "rovná" a stoupá to do nebes, tak je radost a uspokojení..krouťák i ta maximálka, je pak důležitá při hodnocení u piva!

..a je jasné že 131 Nm je lepší jako 129 Nm!!

..ale spíše se jedná o životnost a stálost výkonu a "elastickém" chodu motoru!

...to je tedy můj názor a zkušenost!



Tak hodnocení u piva je důlležitá disciplína,často důležitější,než samotná jízda!!!
Ale jo,máš pravdu,nicméně ani ty ostatní motorky určitě nešly do kopru závratnějším tempem a o to asi majiteli jde.Bude ho hřát 50k v kapse a na dva,tři koníky ani nevzdechne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 11:48 | Nahoru | #77
Je srandovní jak někteří tady filozofují se svýma myšlenkama a přou se s těma kteří už pár motorek zajeli a maj s tim zkušenosti.

Já osobně na nový motorce najedu víc než 30tis km proto je pro mě zajetí důležitý, dělal jsem to vždycky a vim jak ty motorky potom jezdili a nic se na nich neměnilo jenom běžnej servis.

verybusy> A víš proč se po prvních 1000km mění olej? Protože je to zajížděcí olej řekl bych nějakej minerál kterej na sebe natahá špony z toho jak se některý části vybrousí. Po tísíci ti do toho nalejou plnou syntetiku, kterej je hustší a pracuje v uplně jinejch teplotách. Ale když jsi takovej chytrolín tak bys to měl vědět, a ne se na to ptát mě ;)

Takže když budeš s tim zajížděcim olejem hned lítat po okruhu, tak se ti bude připalovat nestíhat mazat a asi se ti bude přidírat na válcích =)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 11:54 | Nahoru | #78
E.D.IM.SHUFFLIN> Na zajetí se používá stejný olej,jako pak,maximálně minerální,který se rozhodně nepřipaluje,aby pak přestal mazat....

Tady si počti:
Jak zajet motorku
23. srpna 2011 v 1:28
Autor: Honza Karásek, Karel Táborský
Fotografie: Honza Karásek

Velikost textu: .Chystáte se pořídit si motorku ještě ľetos či v podzimních výprodejích? Pak se vám bude jistě hodit několik následujících rad ...



Manuál k novýmu bajku mluví jasně, prvních tisíc kilometrů OPATRNĚ! My jsme oslovili několik expertů, kteří nám vysvětlili, že to tak jednoznačný není. Pouštíme se tady na tenký led, to je nám jasný…

Důležité je ohřátí!

Nejdůležitější je, abyste motorku vždycky pořádně ohřáli! To je totiž pro správný zajetí motoru kritický! Obecně se doporučuje motor nastartovat, nasadit si helmu a oblíknout rukavice a až pak pomalu vyrazit. Zahřátí motoru na místě je taky možný, ale lepší je se asi po minutě rozjet, protože při jízdě v motoru vznikají tlaky, které naženou olej na místa, kde má být. Na volnoběžný otáčky k tomu ne vždycky dojde. Studený motor nevytáčejte přes tři tisíce otáček, dokud na budíku nebude alespoň šedesát stupňů.

Trpělivost růže přináší

Buďte trpěliví. Prvních padesát kilometrů si dávejte vlažně, vyplatí se to! Na jedničku nepřesahujte čtyři tisíce otáček. Na další kvalty už motor normálně vytáčejte. Nejlepší je kombinovat krátké a dlouhé zrychlování se zpomalováním na druhý až pátý rychlostní stupeň. Nebojte se vytočit motor až k červenému poli. Tenhle způsob zajíždení bude mít za následek, že si pohyblivé části motoru „sednou" přesně tam, kam mají.

Při zpomalování nepoužívejte prudké brzdy, ale nechte motor, aby zpomalil sám o sobě, pokud je to možné. Při brzdění a zavřeném plynu totiž v motoru vzniká vakuum, které nasáváním stírá olej z povrchu válce a taky další mikroskopické částice, které se při normálním zajížděcím procesu z materiálů uvolní. Ty potom skončí v oleji, který se výfukem dostane ven z motoru a nezůstane pod pístními kroužky nebo na dalších místech, kde by mohly časem udělat nějakou paseku.

Může zakouřit

Při prvních kilometrech si možná všimnete, že motor při zpomalování občas trochu zakouří. To je normální, protože pístní kroužky se zatím úplně neutěsnily. Pokud zajíždíte správně, měl by kouř po nějakých osmi zrychleních a zpomaleních úplně zmizet.

Kombinujte zátěž

Pořád myslete na to, že nejdůležitější pro správné zajetí motoru je kombinace zátěže a samovolného zpomalovaní. Největší blbost, kterou můžete udělat, je vzít novou motorku na D1 a dát si na víceméně konstantní plyn dvakrát Praha–Brno a myslet si, že jste ty první protivný kilometry na nový motorce nějak přečůrali.

Znova opakujeme, nebojte se po nějakých padesáti kilometrech motor normálně vytáčet. Nemůžete mu tím vůbec ublížit. Kombinujte jízdní řežimy, jezděte po okreskách, hodně řaďte a nechte jednotlivé kvalty vytočit. Jedině tak si motor skutečně sedne do správných výrobních tolerancí.

Jak se servisem?

A to je všechno. Nezapomeňte dodržet první servisní prohlídku, vyměnit olej a filtr (u nových motorek se při zajíždění většinou používá olej minerální), a až budete mít na budíku nějakých pět set kilometrů, motorku normálně používejte a nebojte se dostat otáčkoměr až na červené pole. Není totiž nic protivnějšího než línej motor, kterej první majitel při zajíždění moc šetřil. To vám řekne každej zkušenej motorář. Dostat takovou línou lemru zpátky do života pak trvá docela dlouho a musíte se hodně snažit. Je to úplně stejný jako u auta, některý je prostě zajetý líp než jiný.

1 reakcí na tento příspěvek Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 11:59 | Nahoru | #79
Hele mě je to fuk. Ať si každej dělá co chce. Já řikam že bych si takovou motorku nekoupil, a svojí si vždycky zajedu podle toho kterej tu motorku vymyslel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 12:02 | Nahoru | #80

verybusy píše: E.D.IM.SHUFFLIN> Na zajetí se používá stejný olej,jako pak,maximálně minerální,který se rozhodně nepřipaluje,aby pak přestal mazat....

Tady si počti:
Jak zajet motorku
23. srpna 2011 v 1:28
Autor: Honza Karásek, Karel Táborský
Fotografie: Honza Karásek

Velikost textu: .Chystáte se pořídit si motorku ještě ľetos či v podzimních výprodejích? Pak se vám bude jistě hodit několik následujících rad ...



Manuál k novýmu bajku mluví jasně, prvních tisíc kilometrů OPATRNĚ! My jsme oslovili několik expertů, kteří nám vysvětlili, že to tak jednoznačný není. Pouštíme se tady na tenký led, to je nám jasný…

Důležité je ohřátí!

Nejdůležitější je, abyste motorku vždycky pořádně ohřáli! To je totiž pro správný zajetí motoru kritický! Obecně se doporučuje motor nastartovat, nasadit si helmu a oblíknout rukavice a až pak pomalu vyrazit. Zahřátí motoru na místě je taky možný, ale lepší je se asi po minutě rozjet, protože při jízdě v motoru vznikají tlaky, které naženou olej na místa, kde má být. Na volnoběžný otáčky k tomu ne vždycky dojde. Studený motor nevytáčejte přes tři tisíce otáček, dokud na budíku nebude alespoň šedesát stupňů.

Trpělivost růže přináší

Buďte trpěliví. Prvních padesát kilometrů si dávejte vlažně, vyplatí se to! Na jedničku nepřesahujte čtyři tisíce otáček. Na další kvalty už motor normálně vytáčejte. Nejlepší je kombinovat krátké a dlouhé zrychlování se zpomalováním na druhý až pátý rychlostní stupeň. Nebojte se vytočit motor až k červenému poli. Tenhle způsob zajíždení bude mít za následek, že si pohyblivé části motoru „sednou" přesně tam, kam mají.

Při zpomalování nepoužívejte prudké brzdy, ale nechte motor, aby zpomalil sám o sobě, pokud je to možné. Při brzdění a zavřeném plynu totiž v motoru vzniká vakuum, které nasáváním stírá olej z povrchu válce a taky další mikroskopické částice, které se při normálním zajížděcím procesu z materiálů uvolní. Ty potom skončí v oleji, který se výfukem dostane ven z motoru a nezůstane pod pístními kroužky nebo na dalších místech, kde by mohly časem udělat nějakou paseku.

Může zakouřit

Při prvních kilometrech si možná všimnete, že motor při zpomalování občas trochu zakouří. To je normální, protože pístní kroužky se zatím úplně neutěsnily. Pokud zajíždíte správně, měl by kouř po nějakých osmi zrychleních a zpomaleních úplně zmizet.

Kombinujte zátěž

Pořád myslete na to, že nejdůležitější pro správné zajetí motoru je kombinace zátěže a samovolného zpomalovaní. Největší blbost, kterou můžete udělat, je vzít novou motorku na D1 a dát si na víceméně konstantní plyn dvakrát Praha–Brno a myslet si, že jste ty první protivný kilometry na nový motorce nějak přečůrali.

Znova opakujeme, nebojte se po nějakých padesáti kilometrech motor normálně vytáčet. Nemůžete mu tím vůbec ublížit. Kombinujte jízdní řežimy, jezděte po okreskách, hodně řaďte a nechte jednotlivé kvalty vytočit. Jedině tak si motor skutečně sedne do správných výrobních tolerancí.

Jak se servisem?

A to je všechno. Nezapomeňte dodržet první servisní prohlídku, vyměnit olej a filtr (u nových motorek se při zajíždění většinou používá olej minerální), a až budete mít na budíku nějakých pět set kilometrů, motorku normálně používejte a nebojte se dostat otáčkoměr až na červené pole. Není totiž nic protivnějšího než línej motor, kterej první majitel při zajíždění moc šetřil. To vám řekne každej zkušenej motorář. Dostat takovou línou lemru zpátky do života pak trvá docela dlouho a musíte se hodně snažit. Je to úplně stejný jako u auta, některý je prostě zajetý líp než jiný.



Hm, dobry, v jinym navode sem zase cetl ze se nema brzdit motorem, zejmena u dvoutaktu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 12:03 | Nahoru | #81

E.D.IM.SHUFFLIN píše: Hele mě je to fuk. Ať si každej dělá co chce. Já řikam že bych si takovou motorku nekoupil, a svojí si vždycky zajedu podle toho kterej tu motorku vymyslel.



No prima,konečně jsme se k tomu dobrali,zajeď si to dle libosti a nešiř mu tady nesmysly a budou všichni spokojený na nejvyšší míru.

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 12:04 | Nahoru | #82

SirIndy píše: Hm, dobry, v jinym navode sem zase cetl ze se nema brzdit motorem, zejmena u dvoutaktu...



Jezdit normálně s přihlídnutím k běžným věcem,což je tejrání studený motorky apod,ale to platí v průběhu celý životnosti,to snad ví každej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 12:05 | Nahoru | #83
verybusy> nápodobně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 12:06 | Nahoru | #84

E.D.IM.SHUFFLIN píše: verybusy> nápodobně



Hele,zkus si ty "F" v tom nicku přeťuknout na "L"...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 12:09 | Nahoru | #85
verybusy> To bych mohl, ale nechci aby si nas pak lidi pletli

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 12:11 | Nahoru | #86

E.D.IM.SHUFFLIN píše: verybusy> To bych mohl, ale nechci aby si nas pak lidi pletli



Kdepak,klidně můžeš,nejsem tak nagelovanej...
Připouštím,že to u mě asi nemá valnějšího smyslu.

1 reakcí na tento příspěvek Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 12:11 | Nahoru | #87
..jo, a k věci
..já bych si předváděčku,když by byla cena i vzhled a podmínky prodeje,pro mě výhodné,v klidu koupil!!

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 12:30 | Nahoru | #88
2LEKO> souhlas

1 reakcí na tento příspěvek Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 12:38 | Nahoru | #89
Kawasaki v iLikeBike, nejspíš taky předváděčka
[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

8.9.2011 v 12:39 | Nahoru | #90
[quote=Stewe]Kawasaki v iLikeBike, nejspíš taky předváděčka
[img] mam na obou kolech, vlastnorucne vytvorene jizdou po ceskych silnicich.. to je hned...

tzn kdyz bude pri nakupu predvadecky cena snizena treba o cenu noveho rafku.. proc ne.. za par penez se to srovna a jedeeeem... jak rika leko, je to otazka podminek, ceny....

Naposledy editováno 08.09.2011 12:41:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist