1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Měl jsem LC4 640 enduro s velkou nádrží na 18 L a to v době, kdy těchto strojů jezdilo po akcích pro mastodonty hafo! a vím, že mnoho kluků (i holek abych nevynechal tu nejhezčí u nás ) si rám na advíka pořídilo, namontovalo a po krátké zkušenosti zase sundalo!!!
Ta nádrž vydrží opravdu hodně, třeba já jsem s ní mlátil o zem denně a mimo odřenin nic!
To bych raději pořídil ty karbonové kryty co nabízí Dawexr
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
scathe píše: Jo, padací rám na 640 je podle mě blbost, 2x jsem se o to bouchnul do kolena a dost. Mnohem užitečnější je i jen blbej plech přes kohout Karbonový kryty jsou fajn a celkem rozumný řešení, jen je potřeba počítat s tim že se postupně prodíraj, hlavně ale chrání kohout.
máš někde fotku toho plechu přes kohout?seikos píše: máš někde fotku toho plechu přes kohout?
Nemám, to jsem psal jen jako příklad že je důležitější ochránit kohout než kupovat kovový padací rámy. Viděl jsem to u někoho na závodech, prostě samo výroba ...
Jinak karbonový krytky od Micy jsou vážně supr. Ten pravý podle mě neni tak důležitý jako vlevo, ale vypadalo by to divně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
http://www.nahradnid...-lc4/23736#sch_23736
http://www.nahradnid...4-sm/25189#sch_25189
Dil 15 je odlisny pouzdro. Vypada to totiz ze vnejsi trubka (12) je jina. Uvidis az to budes mit rozebrany jak to vypada
Servis na 30tisících kilometrech.
1. prasklina na výkovku automatického dekompresoru: projevuje se nepříjemným a hlasitým cvaknutím při nízkých otáčkách motoru.
Řešení: A)Kompletní nová vačková hřídel za cca 5 600,-Kč.
B)Odstranění automatického dekompresoru.
2. nejvyší čas vyměnit gufero na vodní pumpě, lehce velmi jemným papírem přeleštit hřídelku v místě doteku gufera.
3. kupovat levné náhrady baterie, nemá smysl. Jedině gelovka Yuasa, a na místo původní pořídit
YTZ 14 S je sic o něco těžší ale s menší úpravou na držáku regulátoru napětí se do kaslíku vejde!
4. pravidelně měnit olej v hydraulickém systému spojky, trochu mě to vytrestalo. Odchází gumička na pracovním válečku je tam O-kroužek 24x2 NBR 90 v ceně kolem 4.-Kč Jinak lze koupit pouze komplet za cca 3 000,-Kč
5. kdo jezdí více v terénu a občas si někde skočí, musí počítat s výměnou ložisek v krku řízení.
Stejně tak i stupačky spolujezdce vezmou za své, strašně drnčí ,nedrží v poloze a musí se repasovat.
Vše je řešitelné, při troše zručnosti a možnosti soustružení, vrtání, sváření, ...atd.
Ktm Lc4 není pro každého.
1/ řešil někdo náhradu spínací skříňky ? Ať už výměnou za jiný typ, nebo úplné vyřazení klíčkové skříňky ?
2/ tachometr -zkoušel někdo záměnu mechanického tacha za digi tacho z SM, novějších modelů ? nebo osvědčený typ univerzálního digi, které jde napojit do elektriky ?
3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
2/ snaha byla ale 2001 má mechanický tachometr který jde šnekem dolů. Takže odstranit šnek , ale zas půjde bordel do ložisek .. Takže vyměnit kolo za 2003 + a koupit tachometr z jakékoliv KTM . Vyřešit snímač který je na pravé straně a je to . Přemýšlel jsem o tom, ale zatím neřešil .
3/ Máme problém zjistili jsme, že šikovní kluci před námi úplně zlikvidovali závit na výpustném šroubu s magnetem / ten menší šroub/ máte někdo nějakou radu co a jak s tím, aby jsme nemuseli rozebírat celý motor.
skydxrv píše: 2/ snaha byla ale 2001 má mechanický tachometr který jde šnekem dolů.
Určitě je tam šnek? Já myslim že starší ročníky měli magnet v kotouči. Novější pak snímají šrouby co drží kotouč.
Edit: V rozkresu je magnet i pro starší než 2001:
http://www.nahradnid...2001/25582#sch_25582
Naposledy editováno 19.09.2018 14:46:58
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Ad spínačka -při přepnutí na světla vypne zapalování...takže s tím musím "verglovat", aby se chytil kontakt. Jetou nechci, za chvíli může být stejný problém. Ideálně bych si představoval řešení "žádná skříňka", ala EXC.
Ad tacho -samozřejmě mám ko náhon a i šnek. U digi tacha už by mě zajímalo i další zapojení -podsvícení, napájení, kontrolky....Budu así mít zimní téma :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |