nx9005>Tak jsem se byl prave podivat v Lidlu na Proseku a maji tam vsechno. Vyklapecky, tankvaky, termo pradlo, ledvinaky a nabijecky tam maji dokonce ve sleve za 179,-Kc. Takze pokud jste neco nesehnali, tak se tam kouknete. Byl jsem tam pred 15-ti minutama
jo já tam byl taky teď a maj opravdu vše tak sem nakonec koupil místo vyklápěčky integrálku ta mi byla ty vyklápěčky maj opravdu jenom S. a M. a to je pro mne malé prodavačka tvrdila že ráno tam byli i vědší a já ji říkám že sem tam byl už ráno v 7.00 tak pak tvrdila že o helmách nic neví
termoprádlo už v tuhle dobu už skoro žádný nebylo...
Bludevil>BlackSabbath>Tak Devile, tohle je už trošku přitažený za vlasy. Jo, jsou tam levný věci. Při srovnání stejné kvality jinde je zde nižší cena. Beru. Ale nemůžeš srovnávat helmy téměř nejnižší kategorie s těmi nejlepšími...
Nehledě na to, že ta Shoeika má vymakanou aerodynamiku, takže se ti poletí líp...
A víš že můžu? Zcela v klidu, protože když půjdem do hloubky, nejdražší (překlad pro tebe, nejlepší, i když mezi tím není ani zbla úměry), mají standardy přenesených sil na hlavu tak vysoké, že armáda by je v životě nepřibrala jako helmy do svých prostředků... a to ty levné stejně tak drahé. A mnohem více limitující než tvrdost helmy je při přímém nárazu odolnost páteře a síla krčního svalstva A krom toho aerodymika shoeiek, jsou navrženy pro závody=dobrá aerodynamika, ale brutální hlučnost..
1 reakcí na tento příspěvek Motoakce v Lídlu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoakce v Lídlu
German>Zed750S> Ja ho koupil.Na jedno moto jedna vysilacka.Koupil jsem to kvuli komunikaci mezi mnou a dalsi motorkou.Jinak neni problem to sladit na vic masin.Zkousel jsem to ted doma a neni problem.Vse funguje.
v baleni je jen jeden kousek...
A do jaky rychlosti je to pouzitelny? Kamos rikal, ze nad osumdesat tam v tom stejne sumi a chtasti, ze neni nic slyset...
1) Tankvak - OK, bez problémů. Myslím, že časem půjde do kytek ten nejpoužívanější zip. Mám podobnou zkušenost z cestovních kufrů, kde se začala postupně vytrhávat ta zipová niť v ohybech. Snad se budu mýlit .
2) Rukavice - OK, velká spokojenost.
3) Termoprádlo (triko + kalhoty). Vzal jsem XL - největší velikost, kterou měli, ale zdá se mi trochu těsnější. Asi to tak má být. Ostatně nejsou to podvíklačky. Tak spíše spokojenost.
4) Návleky na boty - katastrofa! Za prvý jsem vzal asi o číslo menší, ale ten nepřesný systém zapínání na suché zipy je na hovno. Než bych to navlíkl a kloudně zapnul, tak budu mít boty stejně mokré. Takže zítra vracím .
1 reakcí na tento příspěvek Motoakce v Lídlu
Jinak sem musel do dvou lidlu. V prvnim byly velikosti helem jenom do elka a v druhym pak vsechny velikosti a to sem do kramu vlezl jako jeden z prvnich.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoakce v Lídlu
Naposledy editováno 17.03.2009 09:27:22
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoakce v Lídlu
Lidi se na to ptají furt dokola a furt v tom nemají jasno.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoakce v Lídlu
Motocyklové baterie se dělí do tří základních kategorií:
1. klasické olověné - Prodávají se v suchém stavu. Plní se elektrolytem a mají odvzdušňovací výstup. Nesmějí se proto překlápět nebo ukládat v jiné než stojaté poloze.
2. bezúdržbové - dodávají se s elektrolytem ve speciálním balení. Nabíjejí se speciální nabíječkou a neměly by se ukládat v ležaté poloze.
3. gelové - dodávají se nalité a uzavřené. Nabíjejí se speciální nabíječkou a smějí se ukládat v libovolné poloze.
Gelové a bezúdržbové baterie není možné zaměňovat s olověnými. Všechny baterie musí být před prvním použitím řádně nabity na plnou kapacitu, jinak dochází k zásadnímu snížení jejich životnosti! Všechny baterie se smějí dlouhodobě nabíjet maximálně 1/10 hodnoty jejich jmenovitého proudu. (tzn. baterii 10Ah nabíjíme proudem max .1Ah.)
Ta Lidlonabíječka má +- 600mA, což není nijak moc, ale ptám se, je s tím opravdu možné nabíjet všechno?
Naposledy editováno 17.03.2009 09:44:18
ifin>1100Virago> tak dobře,většina lidí tam má asi klasickou, nebo bezúdržbovou. Otázka, proč se všude píše, že bezúdržbová se nabíjí speciální nabíječkou?
Motocyklové baterie se dělí do tří základních kategorií:
1. klasické olověné - Prodávají se v suchém stavu. Plní se elektrolytem a mají odvzdušňovací výstup. Nesmějí se proto překlápět nebo ukládat v jiné než stojaté poloze.
2. bezúdržbové - dodávají se s elektrolytem ve speciálním balení. Nabíjejí se speciální nabíječkou a neměly by se ukládat v ležaté poloze.
3. gelové - dodávají se nalité a uzavřené. Nabíjejí se speciální nabíječkou a smějí se ukládat v libovolné poloze.
Gelové a bezúdržbové baterie není možné zaměňovat s olověnými. Všechny baterie musí být před prvním použitím řádně nabity na plnou kapacitu, jinak dochází k zásadnímu snížení jejich životnosti! Všechny baterie se smějí dlouhodobě nabíjet maximálně 1/10 hodnoty jejich jmenovitého proudu. (tzn. baterii 10Ah nabíjíme proudem max .1Ah.)
Ta Lidlonabíječka má +- 600mAh, což není nijak moc, ale ptám se, je s tím opravdu možné nabíjet všechno?
Tak dopérdele vyhledej co se tady o tom už psalo - řeší se top tady 2x do tejdna - furt dokola jak u debilů. A nikdo není schopný věnovat pár minut hledání a místo toho radši založí nový vlákno-dotaz a zas tady pak kupa imbecilů akorát šíří bludy
1 reakcí na tento příspěvek Motoakce v Lídlu
skyair- A všem ostatním... opravdu touhle nabíječkou žádný baterce neublížíte
vcerejsi nakup v Lidlu....nabíječku me koupil kamarád,baterka je zatim nabita,tak uvidime v budoucnu,ale jinak tankvak a kukla zakoupena na Vase doporuceni,uvidime panové..
Dekuji za rady, su k nezaplaceni....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoakce v Lídlu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoakce v Lídlu
1 reakcí na tento příspěvek Motoakce v Lídlu
Je vidět, že podotýkáš dřív... jo, a hááá...už vím!
Naposledy editováno 17.03.2009 10:32:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoakce v Lídlu
Otázka, proč se všude píše, že bezúdržbová se nabíjí speciální nabíječkou?
Protože staré nabíječky nabíjely dost vysokým napětím a nijak neřešily konec nabíjení. U klasické baterky ti mohl vyvařit elektrolyt, což není až taková tragédie. U uzavřené baterie dojde při přebití k tak prudkému plynování, že to náplň na recyklaci plynů a pojistný ventil nepoberou a dojde k nafouknutí baterie, v horším případě prostě jebne a vymaluješ si elektrolytem stěny.
"speciální" nabíječka je každá, která nedovolí přebíjení. Takže má buď nějakou inteligenci, že si stav baterie průběžně měří a včas se přepne do udržovacího režimu, nebo jede v defakto udržovacím režimu furt - tj. nabíjí tak nízkým napětím, které je vždycky bezpečné. To je případ té malé lidlnabíječky. Vezmi si diodu a takový transformátor, aby ti na výstupu lezlo 13,8V a voilá, speciální nabíječka je na světě! Mizerná, ale funkční.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoakce v Lídlu
1100Virago>ifin: Otázka, proč se všude píše, že bezúdržbová se nabíjí speciální nabíječkou?
Protože staré nabíječky nabíjely dost vysokým napětím a nijak neřešily konec nabíjení. U klasické baterky ti mohl vyvařit elektrolyt, což není až taková tragédie. U uzavřené baterie dojde při přebití k tak prudkému plynování, že to náplň na recyklaci plynů a pojistný ventil nepoberou a dojde k nafouknutí baterie, v horším případě prostě jebne a vymaluješ si elektrolytem stěny.
"speciální" nabíječka je každá, která nedovolí přebíjení. Takže má buď nějakou inteligenci, že si stav baterie průběžně měří a včas se přepne do udržovacího režimu, nebo jede v defakto udržovacím režimu furt - tj. nabíjí tak nízkým napětím, které je vždycky bezpečné. To je případ té malé lidlnabíječky. Vezmi si diodu a takový transformátor, aby ti na výstupu lezlo 13,8V a voilá, speciální nabíječka je na světě! Mizerná, ale funkční.
Já si vždy myslel,že nabitím se zvýší odpor baterie a tím klesne i nabíjecí proud.
Když nabíjím baterii do auta,třeba 2A,tak za pár hodin už teče jen 1/2 A. čim to?